سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 31 تیر 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 2 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 3 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 4 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 5 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 6 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 7 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 8 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 9 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 10 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 11 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 12 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 13 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 14 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 15 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 17 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 18 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 19 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 20 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 21 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 22 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 23 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 24 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 25 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 26 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 27 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 28 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 29 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 30 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۳:۳۲    
این روزها که ویروس کرونا در اکثر نقاط دنیا جولان می دهد بسیاری از کشورها برای عدم استفاده از ماسک جریمه هایی در نظر گرفتند تا به این ترتیب شیوع این بیماری را کنترل کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۹    
اداره کل حج و عمره وزارت دین اندونزی، کتابی با عنوان دائرةالمعارف برگزاری حج و عمره منتشر کرده که در آن اطلاعات تاریخی و غیر تاریخی مفیدی راجع به حج و اصول برگزاری آن آمده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۹    
آقای مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، عصر سه شنبه 1399/04/31 با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد. این ویدئو بیانات رهبر انقلاب در این دیدار را مرور میکند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۵۳    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در 24ساعت گذشته با فوت یک مبتلای به کرونا در استان، آمار فوتی های ناشی از بیماری کووید 19 به 90 نفر افزایش یافت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۴    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 286 هزار و 523 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 215 نفر در 24 ساعت گذشته ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۰    
کارشناسان می گویند ارائه خدمات پرستاری در منزل سبب می شود افراد پرخطری که نیازمند دریافت خدمات درمانی هستند، نیازی به حضور در بیمارستان نداشته باشند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۸    
حمله تند کاربران توئیتر به اظهارات مریم رجوی از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین و نیز شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال به علت پخش زنده مراسم این گروهک تروریستی بعد از گذشت چندروز همچنان ادامه دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۹    
توافق راهبردی ایران و چین، تحولی بزرگ است که تغییرات اساسی در نظم بین المللی ایجاد خواهد کرد.این مناسبات و توافق ها برای تحول در نظم جهانی و برهم زدن ترتیبات امریکایی نباید منحصر به چین بماند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۷:۵۷    
ماه ذی الحجّه از جمله ماه های قمری است که دارای فضیلت فراوانی است و دهه اول این ماه دارای فضیلت و اعمال زیادی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۵:۴۲    
عملیات حج تمتع از چهارشنبه هفته آینده آغاز می شود و زائران پنج شنبه 9 مرداد وارد صحرای عرفات می شوند که امسال به دلیل شیوع کرونا محل بیتوته زائران در عرفات متفاوت از سال های گذشته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۴:۱۸    
پیش نشست بیست و دومین جشنواره شیخ طوسی با موضوع تمدن نوین اسلامی در جهان معاصر به صورت مجازی و به زبان انگلیسی برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۳:۵۴    
وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیدار با مقامات روسیه به مسکو سفر کرده، در پیامی توئیتری اعلام کرد که پیام مهمی را به رئیس جمهور روسیه تحویل داده و برای نهایی سازی توافقنامه همکاری بلندمدت با روسیه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۲:۳۹    
وزارت کشور هند از بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی پس از دو ماه قرنطینه سراسری این کشور خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۱:۲۷    
حزب الله لبنان از شهادت یکی از نیروهای رزمنده خود در سوریه خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۰:۱۲    
نخست وزیر عراق از مواضع و حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت و ملت عراق قدردانی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۸    
اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس قدس با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط با صهیونیست ها یک خیانت است، اظهار داشت: کشورهایی که به عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر روی آوردند، بهای سنگینی خواهند پرداخت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۴    
معاون فرمانده اداره امنیت حج عربستان گفت که حجاج فقط در صورت داشتن مجوزهای رسمی می توانند وارد مسجد الحرام شوند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۵    
آقای مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۵    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به بیانیه دربار پادشاهی عربستان درباره اینکه سلمان بن عبدالعزیز به بیمارستان منتقل شده، آورده است: این بیانیه نشان دهنده فوت ملک سلمان است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۴    
وزیر کشور با بیان اینکه در جمهوری اسلامی جدایی بنیادین بین مردم و حکومت وجود ندارد، گفت: هر نوع نگاه سیاسی منفعت طلبانه به اقشار یا مذاهب، خیانت به ایران و محکوم است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با نخست وزیر عراق تشریک مساعی کشورهای منطقه برای خروج هر چه سریع تر آمریکای شرور را ضرورتی اجتناب ناپذیر برای تقویت صلح و ثبات در منطقه برشمرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۸    
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، عصر سه شنبه 31 تیرماه با حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۳    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار نخست وزیر عراق تاکید کردند: ایران خواهان عراقِ عزتمند و مستقل، و آمریکا دشمن عراق قوی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۴    
طی حکمی از سوی سردار سلامی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان منصوب شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۳    
وزیر دارایی عراق و رییس کل گمرک ایران خواستار تقویت همکاری های گمرکی و مرزی ایران و عراق شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۲    
سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد که اعضای یک گروه فلسطینی که قصد ربایش نیروهای نظامی این رژیم را داشتند، بازداشت کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۳    
با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام 3500 واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو معلول ساخته می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۰    
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: ستاد خیرین ازدواج در استان تهران تشکیل می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۷    
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای در واکنش به خبر خبرگزاری رسمی کره جنوبی، یونهاپ، در مورد احضار سفیر جمهوری اسلامی ایران در سئول این اقدام را خبری غیرحرفه ای و بی اساس عنوان کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۷    
عضو پارلمان عراق سفر نخست وزیر کشورش را به ایران در کنار داشتن منافع سیاسی، دینی و امنیتی برای عراق در راستای تکامل اقتصادی با استفاده از اقتصاد متنوع ایران حائز اهمیت خواند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به نخستین سفر خارجی مصطفی الکاظمی به ایران پس از تصدی نخست وزیری ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای روس خود گفت که آمریکایی ها سیاست خطرناکی را در مورد برجام دنبال کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۶    
رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه مناسبات ایران و عراق فراتر از دو کشور همسایه است، تاکید کردند که حاکمیت و امنیت ملی دو کشور به یکدیگر گره خورده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۷    
نخست وزیر عراق گفت: عراق کشوری است که هرگز اجازه نخواهد داد هیچ تهدیدی از اراضی این کشور متوجه جمهوری اسلامی ایران شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۴    
رییس مرکز بهداشت شهرستان قم گفت: بیماران کرونایی برای بهبودی کامل و بازگشت به سلامتی، باید از مواد غذایی سالم خانگی استفاده کنند و از خوردن فست فودها امتناع کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۲    
نخست وزیر عراق گفت: عراق کشوری است که هرگز اجازه نخواهد داد هیچ تهدیدی از اراضی این کشور متوجه جمهوری اسلامی ایران شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۶    
در وبینار بزرگداشت شهید مولوی نیازی تأکید شد: همه مسلمانان باید به صحنه بیایند و در مسیر دفاع از اسلام ومسلمین گام بردارند تا بتوانیم در فضای صلح و اطمینان زندگی کنیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۷    
رییس جمهوری از اراده دو دولت ایران و عراق برای ارتقای روابط تجاری دو کشور به 20 میلیارد دلار خبر داد و گفت: دو کشور مصمم هستند همه مفاد توافقات دو طرف در اسفند ماه 97 را اجرایی کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۸    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که سفر امروزش به روسیه متعاقب گفت وگوهای روحانی و پوتین انجام و قرار شده که گفت وگوهایی در این خصوص در مسکو انجام شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه تمدن سازی ما در غدیر تأسیس شده است افزود: مهدی موعود (عج) اسلام را جهانی می کند و این همان تمدن سازی است که از متن غدیر تمدن سازی به دست می آید ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۰    
وبینار"شهید مولوی محمد ایاز نیازی؛ منادی وحدت" از شخصیتهای کم نظیر تقریبی و علمی افغانستان با مشارکت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و جمعی از علمای ایران و افغانستان برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۴    
رئیس دانشگاه شرعیات ننگرهار تصریح کرد: مولوی نیازی هرگز در مقابل استعمار سر خم نکرد و تا روز شهادتش در جهت وفاق ملی می کوشید و منادی وحدت بود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۴    
وبینار"شهید مولوی محمد ایاز نیازی؛ منادی وحدت" از شخصیتهای کم نظیر تقریبی و علمی افغانستان با مشارکت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و جمعی از علمای ایران و افغانستان برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه به طور رسمی از " مصطفی الکاظمی" نخست وزیر عراق در مجموعه سالن اجلاس سران استقبال کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۹    
نشست خصوصی رییس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر عراق عصر امروز برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۷    
دولت رواندا در راستای برنامه کاهش تدابیر پیشگیرانه برای مبارزه با کرونا، اجازه بازگشایی مساجد این کشور را صادر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۲    
رئیس شورای اخوت اسلامی اظهار داشت:مولوی نیازی یکی از شخصیت های دردمند نسبت به اوضاع جوامع اسلامی بود و دوست و دشمن اسلام و اولویت های آن را به خوبی می شناخت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۸    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: مولوی ایاز نیازی شهید شد، چراکه داعیه دار وحدت بود و نظریه اخوت اسلامی را دنبال می کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۱    
وبینار"شهید مولوی محمد ایاز نیازی؛ منادی وحدت" از شخصیتهای کم نظیر تقریبی و علمی افغانستان با مشارکت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و جمعی از علمای ایران و افغانستان برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۵    
تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اهمیت سفر نخست وزیر جدید عراق به ایران در شرایط حساس کنونی اظهار داشت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۸    
سخنگوی دولت گفت: قطعا پیگیری حقوقی واقعی و مجازات عاملان ترور سردار سلیمانی را دنبال خواهیم کرد اما اینکه نامی را اعلام کنیم را نمی توانم تایید کنم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۲    
هزاران نفر از ساکنان قدس اشغالی با تجمع مقابل منزل شخصی بنیامین نتانیاهو نسبت به ادامه حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدرت با وجود داشتن پرونده های متعدد فساد اعتراض کردند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۷    
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: دعوت به وحدت اجتماعی در راستای ایجاد انسجام و محبت در میان مسلمانان و اجتناب از تفرقه و اختلاف افکنی های بی حاصل اجتماعی و سیاسی از جمله مهمترین اصول و دستورات ائمه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۸    
سرلشکر زیاد الطویان فرمانده اداره امنیت حج از ایجاد کمربند امنیتی در اطراف مکه مکرمه در طی مراسم حج امسال خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۳    
دادگاه رئیس جمهور برکنار شده سودان به اتهام کودتا و سرنگونی دولت صادق المهدی در سال 1989، امروز سه شنبه برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۱    
سفیر اسبق ایران در چین گفت: نزدیکی ایران و چین به عنوان دو کشور مستقل به یکدیگر، مشخصا تهدیدی برای هژمونی آمریکا است و مخالفت های امروز آنها دقیقا نشانه همین ترس است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۶    
خبرگزاری رسمی کشور سوریه خبر داد که پدافند هوایی این کشور با اهدافی متخاصم در آسمان دمشق مقابله کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۰    
سازمان همکاری اسلامی از سازمان ملل متحد و کمیته جهانی صلیب سرخ خواست تا با فشار بر رژیم صهیونیستی، اسرای فلسطینی را به دلیل شیوع کرونا در سرزمین های اشغالی آزاد کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۲    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین شامگاه دوشنبه گفت که رژیم صهیونیستی همچنان به سیاست قلدری خود ادامه می دهد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با اشاره به سفر روز سه شنبه نخست وزیر عراق به تهران، گفت که روابط دو کشور در همه زمینه ها گسترش می یابد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۶:۲۷    
هیات امور اسرا و آزادگان فلسطین از ابتلای یکی دیگر از اسرای فلسطینی به بیماری کرونا خبر داد.