سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۸Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 2 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 3 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 4 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 5 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 6 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 7 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 8 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 9 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 10 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 11 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 12 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 13 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 14 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 15 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 16 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 17 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 18 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 19 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 20 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 21 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 22 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 23 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 24 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 25 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 26 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 27 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 28 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 29 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۰    
اتحادیه اروپا روز جمعه تحریم هایی را علیه وزیر خارجه سوریه اعمال و ورود وی به کشورهای این اتحادیه را ممنوع کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۸    
کتاب رفیق خوشبخت ما درباره سلوک سردار حاج قاسم سلیمانی با همکاری وابستگی فرهنگی ایران در نخجوان رونمایی می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۹    
آیین های بزرگداشت فرماندهان پیروزی بر داعش ، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در عراق از دوم تا چهار ژانویه (13 تا 15 دیماه 99) برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۲:۲۳    
با دعوت تولیت آستان قدس رضوی و به پاس ایثار و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در دفاع از جان و سلامت مردم، تمامی پرستاران بخش ها و بیمارستان های درگیر کرونا مهمان مهمانسرای امام رضا(ع) می شوند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۲    
دبیرکل سازمان تنظیم المکاتب هند گفت: جامعة المصطفی العالمیه شجره طیبه ای ست که ریشه اش در اعماق وجود همه تشنگان علم و دانش ثابت و شاخه هایش در قاره های پنجگانه گسترده شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۹    
با حضور مادران شهدا؛ اکران های آنلاین عماریار و اکران های مردمی مستند ماح آغاز می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۴    
رمان باش نوشته مرثا صامتی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۸    
سفارت آمریکا در منطقه تحت تدابیر شدید امنیتی سبز در مرکز بغداد یکشنبه شب هدف حمله راکتی قرار گرفت. در مقابل نیز پدافند هوایی مستقر در سفارت آمریکا برای رهگیری و هدف قرار دادن راکت ها وارد عمل شد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۰    
آرش عزیزی خبرنگار سابق بی بی سی، اقدام به نگارش کتابی در خصوص زندگی نامه سردار شهید سلیمانی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۰    
معاون دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه های انسانی معاونت پرستاری وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر تا سقف 20 امتیاز ویژه برای استخدام نیرو های پرستار شاغل در بخش های کرونایی در نظر گرفته شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۷    
آیین رونمایی از بازی رایانه ای سفیر عشق با حضور سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی بسیج ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۰۲    
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به شرایط سختی که حضرت زینب(س) بعد از حادثه کربلا به آن دچار بود گفت: مقاومت آن حضرت در برابر دشمن در شرایط سخت، امروز باید الگوی مردم ایران باشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۶:۲۹    
به مناسبت سالگرد شهادت شهدای جبهه مقاومت پویش تلاوت سوره مبارکه کوثر از اول دی ماه جاری تا پانزدهم دی ماه برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۵:۴۷    
همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) آیین اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه برگزار و از نفرات برگزیده تجلیل شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۴:۲۳    
مسابقه مجازی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات، برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۳:۱۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با تشخیص وزارت بهداشت، پروازها به مقاصد انگلستان به مدت دو هفته تعلیق می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۱:۳۲    
یک مقام حشد الشعبی در محور دیاله از نتایج دومین مرحله یک عملیات نظامی در شمال شرق استان دیاله و آزادی 25 هزار هکتار از این استان خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۰:۴۱    
سفارت آمریکا در بغداد به حمله راکتی یکشنبه شب به منطقه سبز در مرکز شهر بغداد واکنش نشان داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۹    
تولیت آستان قدس رضوی در پیامی به مناسبت روز پرستار، از تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی مدافعان سلامت تقدیر و تشکر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۴    
همزمان با فرا رسیدن روز پرستار، روحانیون مساجد در شهرستان های خراسان رضوی از پرستاران با لوح، گل و شیرینی از زحمات آنها در طول سال به ویژه شرایط کرونایی تقدیر کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با اشاره به سفر وزیر نفت به مسکو گفت: ایران و روسیه علیرغم اعمال تحریم های ظالمانه و سخت از سوی آمریکا همکاری های اقتصادی رو به جلویی دارند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۸    
منابع امنیتی عراق از حمله راکتی یکشنبه شب به پایگاه نظامی در سفارت آمریکا در بغداد خبر دادند. ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه ای به این حمله راکتی واکنش نشان داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۴    
در پی انتشار ویدیویی از سخنان یک شخصیت حوزوی در فضای مجازی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای با انتقاد شدید از اظهارات مطرح شده و رد این اظهارات، مراتب حمایت قاطع خود را از رهبر معظم انقلاب ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۳    
سامانه نشریات علمی قوه قضاییه در راستای ارائه خدمات پژوهشی به بخش های مختلف دادگستری، به مناسبت هفته پژوهش توسط پژوهشگاه قوه قضاییه راه اندازی شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
شرکت هوایی اسرائیلی ال عال از انجام اولین پرواز به کشور مغرب در تاریخ 22 دسامبر (دوم دی) خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۷    
آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) شعری سروده اند که تقدیم مخاطبان می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۲    
منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند، شیخ "ناصر صباح الأحمد" وزیر دفاع پیشین کویت درگذشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۲    
حملات تکفیری ها در شمال شرقی نیجریه به کشته شدن پنج نظامی و ربوده شدن 35 غیر نظامی منجر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۴    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی به مناسبت یوم الله 9 دی گفت: در دوگانه تحریم و تحریف، خطرناکتر، تحریف است و اگر زنجیره شیطانی تحریف شکسته شود، تحریم هم شکسته خواهد شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۳    
مذاکرات پیچیده میان حزب نتانیاهو و گانتز برای ممانعت از انتخاباتی دیگر در فلسطین اشغالی در ساعات پایانی ضرب الاجل تصویب بودجه تا روز سه شنبه در حالی در جریان است که اختلافات حل نشدنی به نظر می رسد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۷    
مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه بهداشت، سلامت و درمان، تاکید کرد: مردم ما امروز بیش از همیشه قدر زحمات پرستاران را می دانند و درخشش آنها و تلاش و فعالیت بی نظیر آنها تاریخ ساز است و برای ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۴    
فرزند شهید فخری زاده ایجاد شبکه نخبگانی از دانشمندان در کشور را از کارهای ماندگار شهید فخری زاده دانست و عنوان کرد: این شبکه نخبگانی توانست کشور را در برخی عرصه ها خودکفا کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۸    
پیکر سردار غلامعلی ابوحمزه مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفان و همچنین فرمانده سابق سپاه کرمان در زادگاهش، شهرستان گرمسار به خاک سپرده شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۵    
عفت شریعتی نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز پرستاران ما آیینه تمام نمای پرستاران جهان اسلام هستند و خود را زیر لوای حضرت زینب(س) می بینند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۵    
وبینار ویژه پرستاران تقریبی با عنوان مدافعان سلامت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۱    
مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: همسران 47 هزار جانباز استان به راستی ادامه دهندگان راه حضرت زینب(س) هستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۷    
رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: پرستاران شایسته احترام، تجلیل و ستایش از طرف مردم و مسئولین هستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۳    
فرمانده کل ارتش گفت: پرستاران آسایش، راحتی، سلامتی و جان خود را فدای دیگران می کنند، این یک خط برجسته از زندگی افراد خاص است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با تأکید بر بازخوانی مسئله روابط بین الملل ایران در سطوح مختلف گفت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۸    
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر،تأکید کرد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: 28 بیمارستان این نیرو در کشور با 11 هزار کادر درمان در مبارزه با کرونا فعالیت می کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
معاون اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: روزانه به طور میانگین هشت هزار تن کالا از 20 شناور در این بندر تخلیه و بارگیری می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۶    
برگزیدگان هفته پژوهش و رایزنان برگزیده در حوزه های پژوهش و رصد و پایش محل مأموریت در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی معرفی و تقدیر شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۶    
تولیت مسجد کوفه از برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد کوفه خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۸    
در فرهنگ اسلامی و تعابیر قرآنی، آن هنگام که پرستار برای یاری انسان نیازمندی تلاش می کند و برای جلب رضای پروردگار نیازهایش را برمی آورد، مثل آن است که او را از مرگ رهایی بخشیده و بدین کار ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۵    
سرلشکر سلامی در پیامی عروج آسمانی جانباز سرافراز سردار غلامعلی ابوحمزه را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۲    
مقامات آموزش و پرورش سعودی دستور حذف مقادیر قابل توجهی از مطالب ضد صهیونیستی و ضد اسرائیلی را از کتاب های درسی برای سال تحصیلی آینده صادر کرده اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۹    
سهمیه بنزین دی ماه بدون تغییر مانند ماه های گذشته امشب به کارت سوخت مالکان خودرو واریز خواهد شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۹    
یکصد و هشتاد و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور تشکیل شد و در خصوص لایحه بودجه سال 1400 و بسته اجرایی جهش تولید در صنعت خودرو ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم منتخب بازی فینال را معرفی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، پرستار را فرشته رحمت بیمار دانسته و تاکید کردند: این یک تعبیر واقعی است، به هیچ وجه مبالغه آمیز نیست، هم با جسم بیمار و هم با روح بیمار سر و کار دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بودجه بسیار مناسبی به خدمات درمانی نیروهای مسلح اختصاص یافته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 177 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 53 هزار و 625 نفر رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۷    
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) جشن ازدواج (پیوند فاطمی)100 زوج جوان در سراسر استان کرمان در حال برگزاری ست و از این تعداد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۱    
تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر کوچک تصاویر بزرگ تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر اسلاید تصاویر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۶    
بنا بر اعلام یک شرکت امنیت سایبری در آمریکا حدود 200 شرکت و سازمان دولتی هدف یک حمله هکری قرار گرفتند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۱    
اعضای جامعه مسلمانان از منطقه چادرگات در شهر حیدرآباد هند خبر دادند که برخی از عناصر ضد اجتماعی آنها را تهدید کرده اند تا پخش صدای اذان را از بلندگوهای مسجد واقع شده در این منطقه متوقف کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۸    
پرچم سفید رنگ مزین به نام حضرت زینب(علیها السلام) به مناسبت میلاد حضرت زینب(ع) بر فراز بارگاه امیرالمومنین امام علی (علیه السلام) به اهتزاز در آمد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۵    
سفیر جمهوری اسلامی پاکستان در تهران گفت: نقش سیستان و بلوچستان در توسعه روابط تجاری، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ایران و پاکستان به عنوان 2 کشور دوست و همسایه بسیار مهم و تاثیرگذار است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۵    
رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران درباره افزایش قیمت مواد شوینده و همچنین برخی تخلفات که از سوی مغازه داران انجام می شود، توضیحاتی داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۲    
با حضور مسئولان سپاه استان ایلام، نرم افزار زیارت مجازی راهیان نور استان ایلام رونمایی شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۲    
اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شیروان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بیانیه ای صادر کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۶    
استراتژیست لبنانی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با ایفای نقشی متمایز در سوریه و لبنان از شرکای اصلی تحقق پیروزی های متعدد در آنجا بود، گفت: او از تمامیت ارضی عراق حفاظت کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۶    
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از فعالیت 453 تیم در اجرای طرح شهید سلیمانی در محلات استان خبر داد و گفت: این طرح در قالب برنامه های حمایتی، مراقبتی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۳    
تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر کوچک تصاویر بزرگ تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر اسلاید تصاویر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در سخنان زنده و تلویزیونی به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، ضمن تبریک این روز به همه پرستاران ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۴    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پرستاران با شور و نشاط در راستای انجام وظیفه خطیر خود تلاش می کنند و این ایثار و از خودگذشتگی حرکتی بسیار بزرگ است که با هیچ زبانی نمی توان آن را تعریف و تمجید ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۸    
در نتیجه انفجار در مسیر کاروان خودورهای یک عضو مجلس نمایند گان افغانستان چندین تن کشته و زخمی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۹    
مسابقه حضرت زینب (س) همزمان با میلاد آن حضرت به همت ستاد بازسازی عتبات برگزار و به برگزیدگان تربت و سنگ حرم سیدالشهدا (ع) اهدا می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در سخنان زنده و تلویزیونی به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، ضمن تبریک این روز به همه پرستاران ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۰    
فارسی آموزان ژاپنی در نشست تخصصی معرفی موسیقی سنتی ایرانی به حافظ خوانی پرداختند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۸    
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و خانواده آن شهید والامقام، بازتاب گسترده ای در رسانه های مختلف اوگاندا داشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۸    
استاندار تهران گفت: نیروی انتظامی با اقدامات پشتیبانی و حضور به هنگام در صحنه، نقش مؤثری در کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۲    
تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر کوچک تصاویر بزرگ تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر اسلاید تصاویر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۳    
رئیس جمهور مصر در نشستی که با وزرای خارجه تشکیلات خودگردان و اردن داشت، بر ضرورت ادامه کار برای بازپس گیری حقوق مشروع ملت فلسطین و ایجاد کشور مستقل فلسطین تأکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۱    
رجبی دوانی کارشناس تاریخ اسلام وظیفه شناسی را از درس های زندگی حضرت زینب (س) برشمرد و علت عدم نقل کامل فضائل آن حضرت در تاریخ را حاکمیت دشمنان اهل بیت (ع) و تقیه مورخان شیعه دانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۸    
در حالی که کره جنوبی با موج سوم کرونا مقابله می کند شمار مبتلایان به این بیماری در این کشور به 50 هزار نفر نزدیک شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۳    
وبینار مدافعان سلامت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار عصر امروز از سوی معاونت ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۰    
علی کریمی که ستاره تیم ملی ایران در مسیر جام جهانی 2002 و بازیکن مورد علاقه بلاژویچ بود، ازدلایل باخت به تیم پرستاره ایرلند می گوید.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۷    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، بر لزوم اثبات کارایی اینستکس از طرف اروپایی ها تاکید کرد و گفت: ایران باید از مزایای اقتصادی برجام بهره مند شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۵    
کتاب " اصول و پایه های جهاد از نگاه قرآن و سنت" توسط نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی در بغداد منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۴    
مسول مرکز ترجمه میز اروپا، آمریکا پژوهشگاه مطالعات تقریبی تصریح کرد: جهان امروز نیاز به جریان سازی تقریب و وحدت دارد و باید بر روی آن سرمایه گذاری کرد.