سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۳:۱۶May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 23 آذر 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 2 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 3 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 4 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 5 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 6 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 7 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 8 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 9 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 10 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 11 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 12 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 13 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 14 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 15 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 16 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 17 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 18 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 19 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 20 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 21 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 22 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 23 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 24 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 25 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 26 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 27 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 28 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 29 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۲    
برنامه فقه پویا در رادیو معارف به بررسی فقهی و حقوقی بیمه اتکایی اوراق مربوطه و جنبه های فقهی آن می پردازد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۷    
با حکم حمید نیلی دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت سه تن از منتقدان تئاتر کشور به عنوان داوران بخش جایزه منتقدان این جشنواره انتخاب و معرفی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 223 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 52 هزار و 670 نفر رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۷    
نیروهای مردمی عراق بر ادامه مبارزه با گروه های تروریستی تا نابودی آنها تاکید کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۷:۵۷    
کتاب خورشید در نقاب در دو جلد و با محوریت شخصیت و کرامات امامزاده موسی مبرقع(ع) در قم رونمایی شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۶:۱۸    
مسابقه وقف قرآنی صالحات که از سوی مؤسسه قرآنی تسنیم لنجان برگزار می شود، تمدید شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۵:۵۱    
عصر شعر مجازی ویژه شهید فخری زاده دانشمند هسته ای، دوشنبه 24 آذرماه با حضور شاعران سرشناس به صورت مجازی برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۴:۳۶    
شرکت های فناوری رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی با همکاری شرکت های بین المللی مختلف در رأس آنها شرکت "فیس بوک"، از کاربران در شبکه اینترنت جاسوسی می کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۳:۴۸    
با افزایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشورهای اروپایی، برگزاری مراسم و جشن های سال نو در خارج از منازل، در برخی از این کشورها ممنوع شد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۲:۳۳    
سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از هلاکت بیش از 40 عنصر تروریستی داعش خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۱:۲۱    
حشد الشعبی عراق با صدور بیانیه ای تشکیل شاخه نظامی این سازمان به نام حشد الکردی را تکذیب کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۰:۳۶    
رویترز گزارش داد که وزارت خزانه داری آمریکا مورد حمله سایبری قرار رفته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۳:۴۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی بنا به دستور رهبر معظم انقلاب و رسالت دینی و مسوولیت اجتماعی که برای خود قائل است آماده همکاری حداکثری با مسوولان برای گره گشایی از مشکلات مردم است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۳:۲۱    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در پایان سفر خود به افغانستان در توییتی به تشریح محورهای سفر و گفت وگوهای خود در کابل پرداخت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۲:۵۷    
رییس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: تشکیل حماس و همچنین تشکیل همه گروه های فلسطینی یک مسأله ملی بوده نه حزبی، و این تأکیدی است بر این که تمام گروه ها به خاطر مردم فلسطین تشکیل شده و در خدمت آنهاست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۲:۴۲    
رسانه های صهیونیستی یکشنبه شب اعلام کردند که بیش از 40 شرکت اسرائیلی از جمله شرکت لجستیکی و مرسولات اسرائیل هدف حمله سایبری قرار گرفته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۲:۲۷    
دادگاه عالی ایالت جورجیا دادخواست تجدید نظر ستاد ترامپ برای ابطال نتیجه انتخابات در این ایالت را رد کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۳    
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران در افتتاحیه هفته هنر افغانستان و گشایش نمایشگاه جان پدر کجاستی گفت: هفته هنر افغانستان برای این است که دشمنان قسم خورده این دو ملت بدانند آینده از آن ماست و این روزهای ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۶    
رئیس قوه قضائیه گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور با اجرای انقلابی رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی که در جلسه اخیر سران قوا مطرح نمودند، برطرف می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۱:۲۱    
رزمندگان انصارالله یمن حملات رعدآسایی به مواضع ارتش عربستان و مزدوران آن در محور استان جیزان در نزدیکی مرز با یمن انجام دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۱    
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: امروزه یکی از عرصه های مجاهدت، جبهه فرهنگی است که بسیار گسترده، مهم و متنوع است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۲    
مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای عادی سازی روابط مغرب با رژیم صهیونیستی را خیانت به فلسطین دانست و تاکید کرد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۲۱    
جلسه هیات دولت عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور و با رعایت مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت تجمع بیش از 20 نفر در وضعیت نارنجی، به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۶    
معاون سیاسی وزیر خارجه که برای یک سفر سه روزه شامگاه روز جمعه در راس هیاتی جهت گفتگو با مقامات کشور افغانستان در خصوص مسائل مورد علاقه دو طرف وارد کابل شد، شامگاه امروز کابل را ترک کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به ترور شخصیت های نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان گفت: ترور شخصیت ها نه تنها باعث کندشدن مسیر حرکت انقلاب نمی شود بلکه آن را تقویت می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۹:۰۳    
در حالی که مجلس سنا طرحی را تصویب کرده که اختیارات ترامپ را برای خروج نظامی آمریکا از افغانستان محدود می کند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۸    
استاندار کردستان گفت: با ایجاد 50 سایت جدید BTS، میزان پوشش اینترنت پرسرعت روستایی به 95 درصد افزایش خواهد یافت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۱    
مادر شهیدان سید محمد و سید احمد میرقیصری و جانباز سید محسن میرقیصری بر اثر کهولت سن، امروز یکشنبه به دیدار حق شتافت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۰    
رئیس دستگاه قضا در دل نوشته ای درباره مرحوم آیت الله اعلمی اشتهاردی نوشت: آیت الله اعلمی نه فقط در علم و فقاهت که در عمل هم الگوست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۸    
دختر شیخ زکزاکی تأکید کرد: جنایت ارتش نیجریه علیه مسلمانان این کشور در زمانی اتفاق افتاد که دولت این کشور در برابر هرگونه اقدام تروریستی گروه های تکفیری مانند بوکوحرام سکوت کرده بود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۱    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: شیخ زکزاکی و فرزندانش و مردان و زنان شجاعی که پیام انسان ساز او را شنیدند به واسطه آگاهی و امیدشان به روح اسلام و عمل به احکام انسان ساز تهدید محسوب می شدند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۸    
مدیر حوزه های علمیه کشور طی پیامی انتصاب شیخ کیایی حاجی مفتاح الاخیار به ریاست مجلس العلمای اندونزی را تبریک گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۷    
تولیت آستان قدس گفت: دولت نیجریه بداند برخورد با جنبش اسلامی این کشور که جریانی سیاسی و کاملاً مسالمت آمیز است، رفتاری بخردانه نبوده بلکه اقدام علیه امنیت ملی و نوعی خودکشی تلقی می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۲    
مسئولان امنیتی افغانستان می گویند که صبح امروز یک دادستان در ناحیه هشتم شهر کابل، از سوی افراد ناشناس ترور شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۳    
دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی گفت: جمهوری اسلامی از ابتدای تجاوز نظامی به یمن، راه حل سیاسی برای پایان دادن به این جنگ پیشنهاد کرده و این پیشنهاد همچنان بر روی میز است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۶    
آستان مقدس امام حسین(ع) با 450 عنوان کتاب متنوع از جمله کتاب هایی درباره شکست داعش در هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب عراق شرکت کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۱    
مسلمانان کنیا در تلاش برای ساختن پل ها و التیام شکاف ها در جامعه نام جدیدی را برای مسجدی که در کیسومو قرار دارند انتخاب کردند که مورد توجه بسیاری قرار گرفته و به یک خبر داغ اینترنتی تبدیل شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۸    
آزمون میان دوره و پایان دوره مقدماتی و پایان دوره پیشرفته زبان فارسی در مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۵    
رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید توان فرهنگی انقلاب را بویژه در نقطه استراتژیکی مانند سیستان و بلوچستان که زرخیر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۲    
رییس دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه کابل گفت: مردم افغانستان مدیون همکاری های همیشگی به خصوص همکاری های فرهنگی، هنری و علمی کشور هم فرهنگ، هم زبان و برادر خود جمهوری اسلامی ایران هستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۹    
وزارت دفاع روسیه برای اولین بار از زمان امضای توافق برای پایان دادن به درگیری ها در قره باغ کوهستانی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۹    
برنامه این هفته آفریقا امروز (Africa Today) در شبکه پرس تی وی ضمن مروری بر فاجعه کشتار زاریا در نیجریه به بررسی وضعیت کنونی مردم و جامعه نیجریه می پردازد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۰    
تاج الدین سانی در جمع فرهیختگان اوگاندایی اقدام آمران و عاملان ترور شهید فخری زاده را به شدت محکوم کرد و گفت: ترور دانشمند هسته ای ایران، ملت ایران را مقاوم تر و بیدارتر می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۷    
چاپ سوم کتاب سلوک در مکتب سلیمانی نوشته محمد درودگر به همت انتشارات مؤسسه فرهنگی دانش و اندیشه معاصر منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۷    
وزارت اطلاعات عوامل اصلی شبکه گسترده کلاهبرداری و اخلال در نظام ارزی که فعالیت غیرمجاز اقتصادی داشتند را در استان یزد شناسایی و دستگیر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۵    
کتاب خطاب النقد الاجتماعی با استناد به خطبه های امام علی(ع) به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 247 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 52 هزار و 196 نفر رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۲    
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد مابه التفاوت متناسب سازی مشاغل سخت و زیان آور بازنشستگان همراه با حقوق این ماه درحال پرداخت است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۹    
پلیس پاریس حدود 150 تن را در اعتراضات خشونت آمیز روز شنبه نسبت به قوانین امنیتی پیشنهادی بازداشت کرد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۸    
ائتلاف الفتح در پارلمان عراق خواستار بازپرسی و تحقیق از نخست وزیر اسبق عراق به دلیل اظهارات اخیر و اطلاعاتش درباره ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۴۶    
در جدیدترین آدم ربایی جمعی در نیجریه، در پی حمله افراد مسلح به یک مدرسه دولتی در شمال غرب این کشور 400 دانش آموز مفقود شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۳۷    
سرمایه گذاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در شرق مازندران علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست ایجاد 300 فرصت شغلی را به دنبال داشته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۲    
یک موزه پزشکی در لیدز انگلیس با تبدیل به پایگاه تزریق واکسن کرونا، تاریخ ساز می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۱۳    
سفیر آلمان در تهران به وزارت خارجه احضار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۸    
الکساندر گینزبورگ رئیس مرکز ویروس شناسی گاملیا وابسته به وزارت بهداشت روسیه اعلام کرد که واکسن اسپوتنیک بدن را تا دو سال در برابر بیماری کرونا ایمن می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۴۰    
در جلسه روز یکشنبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، گزارش وزارت خانه های جهاد کشاورزی و صنعت ، معدن و تجارت از نحوه تامین و توزیع کالاهای اساسی در سال آینده ارائه شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری بلومبرگ با اشاره به رشد گسترش کرونا در سوئد، از کمبود نیروهای کادر درمان و پرستار در مقایسه با تعداد زیاد مبتلایان و در نتیجه بحرانی شدن وضعیت نظام بهداشتی آن خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۳۷    
زائرنیجریه ای مزار حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان گفت: به سبب شهادت حاج قاسم سلیمانی همه مردم جهان بخصوص مسلمانان و کسانی که انسانیت می خواهند، بیدار شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۳۴    
دانلود فایل ویدیو دانلود فایل ویدیو دانلود فایل ویدیو http://www.taghribnews.com/vdcgzn9t3ak9734.rpra.html taghribnews.com/vdcgzn9t3ak9734.rpra.html ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۲۲    
سرلشکر باقری نشان درجه یک نصر را به خانواده شهید فخری زاده اعطا کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۱۰    
وزیر بهداشت اظهار داشت: یکی از ناجوانمردنه ترین سیستم های جهانی یعنی دولت آمریکا با تحریم ظالمانه ضعیف ترین و محتاج ترین بندگان خدا را از دارو دریغ کرده و این کذب محض است که می گویند که ما دارو و ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۱    
در آستانه سالروز ترور ناجوانمردانه فرماندهان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی سپاه قدس و حاج ابومهدی المهندس فرمانده الحشد الشعبی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۸    
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: انجام فعالیت های اقتصادی و بهبود معیشت مردم دلدادگی آنان به نظام را بیشتر و عاملی برای تحقق شعارهای انقلاب خواهد شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۴    
دکتر شهریاری با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی درباره جنایت زاریا، اظهار داشت: این سکوت مرگبار نشان دهنده معیارهای چند گانه ایست که در قبال حقوق بشر و حق حیات انسانها در محافل بین المللی حاکم است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۱:۱۶    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان با توجه به اینکه مشمول بیمه دانش آموزی می شوند در صورت ابتلا به کرونا 6 میلیون تومان وام بلاعوض می گیرند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۵۲    
معاون وزیر خارجه گفت: سند راهبردی ایران و افغانستان 5 بخش دارد که 4 بخش آن نهایی شده و فقط بخش امنیتی این سند مانده است که به زودی نهایی می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۵    
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن گفت، طرف های بین المللی در تلاشند برای خدمت به رژیم صهیونیستی، صنعاء را به دایره درگیری محورها، نزاع های منطقه ای و جنگ های نیابتی بکشانند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۹:۱۰    
برخی فرقه هایی که در بازه های مختلف زمانی شکل گرفته اند، هدفشان تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف در میان کسانی است که رویه وحدت و تقریب را برگزیده اند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۸:۴۷    
پنج گروه فلسطینی با صدور بیانیه ای به برگزاری نشست جدید برای دبیران کل گروه های فلسطینی با هدف پایان اختلافات و آشتی ملی فراخواندند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۸:۴۴    
مفتی یمن به عادی سازی روابط میان رژیم های عربی و تل آویو و ارتباط این روند با تجاوز به یمن واکنش نشان داد.