شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۸May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 2 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 3 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 4 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 5 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 6 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 7 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 8 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 9 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 10 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 11 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 12 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 13 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 14 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 15 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 16 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 17 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 18 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 19 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 20 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 21 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 22 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 23 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 24 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 25 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 26 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 27 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 28 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 29 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 30 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۴۳    
نظامیان صهیونیست امروز سه شنبه به کرانه باختری یورش برده و 19 فلسطینی را بازداشت کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۷    
احمد متوسلیان از جمله فرماندهان نام آشنای دوران دفاع مقدس بود که نقش موثری در تامین امنیت غرب کشور داشت آن هم در روز هایی که ضد انقلاب کومله و دموکرات قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را داشتند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۵    
پیکر مطهر 192 شهید دوران دفاع مقدس از طریق مرز شلمچه وارد خاک کشور شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۴    
در حالی با وجود هشدارها نسبت به شیوع مجدد ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان تالارهای پذیرایی و سالن های سینما و تئاتر از امروز بازگشایی شد که عضو کمیته کشوری کرونا با بازگشایی برخی صنوف پرخطر مخالف ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۴    
گروه های مقاومت عراقی برای ایستادن در مقابل اشغالگران، باید مقاومت سیاسی و اجتماعی را در پیش بگیرند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۹    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز شنبه، 31 خرداد ماه، با جانباز سرافراز دفاع مقدس سردار علی فضلی دیدار کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۶    
نیروهای مقاومت حشد شعبی طی عملیاتی گسترده یورش تروریست های داعش به الزلایه در استان صلاح الدین عراق را ناکام گذاشتند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۰    
وزیر بهداشت گفت: رفتار ویروس کرونا در جنوب کرمان با هرمزگان و یا میناب با بندرعباس و شهرهای دیگر کاملاً متفاوت است بنابراین ویروس کرونا در اقلیم، نژاد و آب وهوای مختلف بروز متفاوتی دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۰    
تصاویری از حال و هوای زائران حرمین شریفین امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل(ع) پس از لغو محدودیت های کرونایی را مشاهده می کنید.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۳    
کتاب تاریخ جده نوشته اولریک فرایتاگ مورخ آلمانی منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۱    
سفیر سابق ایران در کابل با توجه به برگزاری قریب الوقوع مذاکرات بین الافغانی می گوید، صلح پایدار در افغانستان زمانی محقق می شود که دولتمردان این کشور فراجناحی و فراقومی به منافع آحاد مردم توجه کنند و ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت بدون شک درخواست های فراتر از تعهدات مندرج در موافقت نامه پادمان جامع و پروتکل الحاقی به همکاری های دوجانبه ایران با آژانس لطمه خواهد زد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۳    
دوسوم مهاجران جهان تنها از پنج کشور یعنی سوریه، افغانستان، سودان جنوبی، میانمار و سومالی هستند که سوریه یک سوم از جمعیت تقریبی 70میلیونی آوارگان در سراسر جهان را تشکیل می دهد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۷:۵۱    
وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی توئیتری ضمن قدردانی از فعالیت های اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران، گفت که این نهاد نمونه ای عالی از یک سازمان بین المللی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۶:۳۰    
شهروندان بخشی از مناطق بحرین در محکومیت احکام اعدام صادره از سوی دادگاه رژیم آل خلیفه علیه دو تن از شهروندان بحرینی دست به تظاهرات زدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۶:۰۰    
حساب توئیتری "خط حزب الله" بخشی از سخنرانی امام خمینی (ره) درباره روحانیت و حضورشان در جامعه را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۴:۳۰    
اولین همایش ملی قرآن و روانشناسی که قرار بود به صورت حضوری در اول تیرماه برگزار شود، به دلیل شرایط اجتماعی پیش آمده به دلیل کرونا، اواخر تیرماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۳:۴۵    
کتاب سبک زندگی اسلامی نوشته آیت الله سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد، به همت انتشارات به نشر منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۲:۲۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا در گفت وگو با شبکه خبری المیادین لبنان بیان کرد: کشتی ایرانی در حال حرکت به سوی ونزوئلا، حامل مواد غذایی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۱:۲۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی همانند اکسیژن در جامعه لازم و ضروری است گفت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از سکوت اروپا در قبال سرکوب وحشیانه مردم در آمریکا و استانداردهای دوگانه آنها در دفاع از حقوق بشر انتقاد کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۵    
دولت لبنان از رژیم صهیونیستی به دلیل نقض حریم لبنان و حفر تونل ها و تأسیسات زیرزمینی در خاک لبنان به شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۴    
حشد الشعبی عراق از شهادت و زخمی شدن 4 نفر از رزمندگانش در استان صلاح الدین و همچنین از کشف و انهدام چند تونل زیرزمینی متعلق به تروریست ها در استان نینوی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۰    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: دستاوردهای دستگاه قضایی استان باید با استفاده از ابزارهای نوین و به صورت هنرمندانه برای مردم تبیین شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۲    
معاون اول رییس جمهوری با اشاره به قطعنامه صادر شده از سوی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: قطعنامه شورای حکام تاثیر جدی بر شرایط کشور ندارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۱    
وزارت کشور عربستان روز شنبه از موافقت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور برای لغو همه قوانین منع آمد و شد در سراسر این کشور از صبح فردا (یکشنبه) خبر داد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در طول 40سال این انقلاب تمام همت آمریکا و غرب این بوده که این انقلاب اسلامی از مرزهای ایران بیرون نرود و پیام این انقلاب به بیرون نرسد و از راهبردهای تغییر ناپذیر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آزمایش اخیر موشک بالستیک و هسته ای توسط فرانسه را با تعهدات این کشور ناسازگار دانست و نسبت به این اقدام ابراز نگرانی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۲    
فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: اطمینان می دهیم که همچون سردار بزرگوار شهید سلیمانی در کنار شما (مقاومت فلسطین) و همه نیروهای مجاهد باقی مانده و همواره در مسیر تقویت محور مقاومت گام برداریم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۵    
رئیس مجلس ملی فلسطین با تبریک انتخاب قالیباف به ریاست مجلس از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین تشکر وقدردانی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۲    
شهید مصطفی چمران با خصلت ها و ویژگی های ارزشمندش در مشی انقلابی و حرکت اجتماعی خود الگوی ارزنده عینی برای عموم نخبگان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه به ویژه استادان بسیجی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۱    
فراخوان پذیرش حوزه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) لارستان برای سال تحصیلی 1400 - 1399 با همکاری مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) اعلام شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۰    
با افزایش شیوع کرونا در عراق، بوسیدن و لمس درها و ضریح حرم امامین جوادین (ع) ممنوع و نرده هایی در اطراف ضریح نصب شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۲    
خبرگزاری روسی اسپوتنیک از حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه در حومه استان درعا خبر داد که در اثر آن 8 نیروی سوری کشته و 23 تن دیگر زخمی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۵    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره آخرین وضعیت رسیدگی به حادثه ناوچه کنارک گفت که تعدادی در این پرونده متهم هستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۱    
آلمان و فرانسه در نشست مشترک وزرای خارجه از رژیم صهیونیستی خواستند تا از الحاق کرانه باختری به دیگر مناطق اشغالی به شدت خودداری کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۳    
مهم ترین موضوعی که شهید چمران در پاوه به آن اشاره می کند موضوع مقاومت است و می نویسد که رمز پیروزی در پاوه مقاومت نیروها بود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۴    
رئیس پژوهشکده فرهنگ و دین با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: یکی از موضوعاتی که در کتاب آسمانی مورد تأکید قرار گرفته و انسان و نه فقط زنان باید پایبند به آن باشند، موضوع عفاف و پوشش مناسب است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۷    
وزارت خارجه آمریکا از ابتلای شماری از کارکنان سفارت این کشور در کابل به کرونا خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر سرپرست وزارت خارجه افغانستان در راس یک هیئت بلند پایه سیاسی ، اقتصادی ، امنیتی در روز یکشنبه اول تیرماه به کشورمان خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۰    
حذف نام عربستان از فهرست سیاه کودک کشی، خبری بود که آزادیخواهان جهان وکشورهای درگیر با افراط گرایی را شوکه کرد
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۲    
اعضای اتحادیه اقتصاد دانان جهان اسلام با حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی دیدار کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۹    
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در دنیای امروز باید برای تبلیغ دین منبرهای جدید با مخاطبان بیشتر داشته باشیم زیرا دشمنان همواره به دنبال راه های جدید هستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۹    
کتاب پیشوایان شیعه، پیشگامان وحدت نوشته مهدی مسائلی با هدف نشان دادن مساله وحدت، به عنوان دغدغه پیشوایان شیعه و امامان معصوم و در راس همه آنان امام علی (ع) از سوی انتشارات سپیده باوران منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۶    
اعضای اتحادیه اقتصاد دانان جهان اسلام با حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی دیدار کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۷    
سوری های مقیم آلمان در برابر سفارت آمریکا تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۹    
سیاست های پیشنهادی برنامه هفتم توسعه در بخش پدافند غیرعامل با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در کمیته دائمی پدافند غیرعامل تصویب شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۹    
وبگاه خبری الحشد الشعبی گزارش داد که نیروهای الحشد موفق شدند چند مخفیگاه داعش را در سامراء منهدم کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۳    
10 دانشجو از دانشگاه های متروپلیتن، کامپالا، جامعةالمصطفی(ص) العالمیه، انجمن خبرنگاران اوگاندا و یک معلم، برنده مسابقه مقاله نویسی رایزنی فرهنگی ایران در اوگاندا شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۷    
بزرگداشت عارف مجاهد و دانشمند وارسته شهید دکتر مصطفی چمران صبح امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه در حوزه هنری تهران برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۱    
گروه نژادپرست کوکلوس کلان عبارت های ضد اسلامی بر دیوارهای سه مسجد بریتانیا نوشتند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۸    
نماینده ولی فقیه در حج و زیارت با اشاره به ارسال دو نامه به عربستان درباره وضعیت حج تمتع و کمک به سعودی ها در صورت برپایی این مناسک گفت: تاکنون از این دو نامه جوابی نگرفتیم ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۵    
ویروس کرونا همچنان در جهان یکه تازی می کند و بسیاری از کشورها را مجبور به وضع جریمه های سنگینی برای رعایت نکردن قوانین بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک برای شهروندان خود کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۲    
نشست عارف مجاهد شهید مصطفی چمران به مناسبت شهادت این شهید بزرگوار امروز شنبه 31 خرداد در محل حوزه هنری، با حضور مهدی چمران و محسن مومنی شریف برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۹    
مراسم سالانه درهای باز که هر سال با حضور صدها نفر در مساجد سراسر انگلیس برگزار می شود، به دلیل وجود پاندمی کرونا امسال به صورت مجازی برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۰    
یک روزنامه لبنانی در سالگرد ساقط شدن پهپاد آمریکایی به دست نیروهای ایرانی، به دستاوردهای نظامی ایران در برابر آمریکا پرداخت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۷    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه" در روند مبارزه با بیماری کرونا، فعالیت آری اما تجمع و ترددهای غیرضروری نه"، از همه مردم ایران خواست به خاطر ایران عزیز و پاسداری از دستاوردهای مبارزه با کرونا ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۸    
کمیسر برای برابری جنسیتی در اروپا نسبت به افزایش میانگین تبعیض و خشونت ضد مسلمانان در این قاره هشدار داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۶    
حجت الاسلام عزت زمانی با انتقاد از رویکرد دولت ها نسبت به مقوله فرهنگ، گفت: متاسفانه دولت های مختلف مقوله فرهنگ را ابرازی برای رسیدن به مقاصد خود قرار داده اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۰    
رئیس مجلس عالی جمهوری تاجیکستان با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس یازدهم را تبریک گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۰    
نیروهای رژیم آل خلیفه به ده ها زندانی شیعه که در یک مراسم عزاداری در زندان جاو شرکت کرده بودند، حمله کردند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۱    
آن طور که گزارش های وزارت بهداشت نشان می دهد، وضعیت کرونا در کشور به روزهای ابتدایی این بیماری در ایران بازگشته و می بایست قبل از اینکه دیر شود، دولت در تصمیمات کرونایی خود تجدید نظر کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۸    
صدها نفر از مردم فلسطین ساکن نوار غزه با در دست داشتن پرچم های جنبش حماس طرح الحاق کرانه باختری به شهرک های یهودی نشین را محکوم کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۳    
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه علت مرگ قاضی منصوری برای دستگاه قضایی کشورمان مبهم است،گفت: در این پرونده گمانه زنی های زیادی وجود دارد اما دستگاه قضایی بر اساس مستندات موضع می گیرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۴    
یکی از ویژگی های مدیر انقلابی، بی تردید این است که هرچه می کند تنها خدا را درنظر دارد. اگر از کوتاهی ها و ظلم ها خشمگین می شود، برای خدا است و اگر از موفقیت و دستاوردی خشنود می شود ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۲    
نخستین درگیری نظامی مقاومت لبنان با رژیم متجاوز صهیونیستی به رهبری شهید چمران، در سال 1972 با شکست سنگین صهیونیست ها همراه و این روز، به نقطه عطفی در تاریخ مقاومت علیه این رژیم تبدیل شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۶    
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: تشکیل جلسات گفتگوی علمی با چهره های اثرگذار ادیان و مذاهب با ملزومات حکیم بودن ، مودب بودن ، منصف بودن و عالم بودن می تواند فضای تقریب را گسترش دهد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۴    
یک روزنامه فرامنطقه ای به نقل از مقامات عراقی از سفر ماه آینده نخست وزیر این کشور به ایران، آمریکا و عربستان سعودی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۳    
شبکه الجزیره گزارش داد نیروهای انصارالله موفق شده اند کنترل یک منطقه را در استان البیضا در اختیار بگیرند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۸    
مهم ترین عناوین خبری با رویکرد تقریبی در هفته ای که گذشت با محوریت برگزاری اولین جلسه اتاق اندیشه ورز مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در قم، مصاحبه ویژه شهادت امام صادق(ع)، معرفی کتاب تقریبی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۵    
سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) بامداد شنبه اعلام کرد که نیروهای این گروه جمعه شب مانع نفوذ عناصر گروهک تروریستی داعش به خانقین در شرق این کشور شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۱:۴۷    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی توییتری نوشت: سه کشور اروپایی باید از حفظ ظاهر نزد عموم دست بردارند و شجاعت به خرج داده و آنچه را که در ملاقات های خصوصی به آن اذعان دارند، علنی بیان کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۰:۲۰    
زلزله ای به قدرت 4.1 ریشتر جمعه شب منطقه نصرت آباد در سیستان و بلوچستان را لرزاند.