شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۸:۰۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 13 خرداد 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 2 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 3 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 4 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 5 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 6 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 7 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 8 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 9 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 10 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 11 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 12 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 13 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 14 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 15 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 16 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 17 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 18 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 19 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 20 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 21 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 22 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 23 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 24 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 25 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 26 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 27 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 28 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 29 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 30 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۷:۰۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: نگاه متعالی و مترقی امام خمینی (ره) به مقوله تعلیم و تربیت را فراموش نخواهیم کرد و در امتداد این مسیر نورانی گام بر خواهیم داشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۷:۰۰    
وزیر بهداشت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: از تولیت آستان قدس رضوی از نخستین روز به جز همدلی، همراهی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، چیزی ندیدم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۰    
آیت الله نوری همدانی، از مراجع تقلید، در نامه ای از زحمات آیت الله اعرافی، طلاب جهادی و رئیس و اعضای شورای عالی حوزه در ایام کرونا تقدیر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۳:۵۵    
دشمنان اسلام و امت ایران پس از آزمودن همه راه های براندازی انقلاب اسلامی و اطمینان از اعتقاد عمیق مردم به آموزه های دینی و اسلامی و اعتماد به راه امام (ره) به تحریف تاریخ و واژگون جلوه دادن آرمان های ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۳:۴۵    
متأسّفانه کسانی هستند که تئوری سازی میکنند برای نفی استقلال کشور، استقلال را گاهی به انزوا معنا میکنند، گاهی به این عنوان که امروز استقلال کشورها یک ارزش به حساب نمی آید ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۲:۵۰    
مجموعه تولیدات تصویری خرداد 42 تا خرداد 68 با روایتی از بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۰:۴۰    
وزارت دفاع تاکید کرد: ندای حق طلبانه و ظلم ستیزانه امام راحل این است که تنها راه نجات ملت ها از زیر یوغ استثمار آمریکایی، مبارزه تا رفع ظلم و شر است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۸:۳۵    
گزیده ای از سخنان مقام معظم رهبری در مورد امام خمینی(ره) را مشاهده می کنید.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۸:۱۵    
حال امام خمینی مساعد نیست. برای سلامتی ایشان دعا کنید...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۸:۰۰    
یک دادگاه آمریکایی در رای عجیبی ایران و سوریه را به پرداخت غرامت به گروهی از شهروندان آمریکایی محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۵:۲۰    
مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری بین المللی "الهدی" ساده زیستی امام (ره) را ویژگی بسیار مهم و تاثیرگذار بر اصلاح رفتار مردمان کشورهای مختلف دنیا با دین های گوناگون برشمرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۴:۴۰    
اداره زندان های فدرال آمریکا دستور تشدید تدابیر امنیتی در زندان های این کشور با هدف جلوگیری از بروز اعتراضات را صادر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۳:۲۵    
معاون برنامه ریزی شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: برای پی بردن به میزان تاثیرگذاری اندیشه امام(ره) بر فرهنگ باید دید مدیران تا چه اندازه اندیشه های امام را در حوزه حکمرانی و ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۲:۳۰    
عضو شورای عالی سیاسی یمن با انتقاد از نشست روز سه شنبه ریاض که با هدف جمع آوری کمک مالی به این کشور برگزار شد، تأکید کرد که راه حل در یمن جنگ زده، توقف اشغالگری و محاصره است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۱:۱۵    
شماره دویست و سی ونهم هفته نامه خط حزب الله با عنوان همان خطِ خمینی منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۱:۰۵    
به گزارش جماران، در وب سایت گینس از مراسم تشییع پیکر پاک مطهر حضرت امام خمینی(س) به عنوان بیشترین تعداد شرکت کننده نام برده شده است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۰:۴۵    
با شیوع ویروس کرونا در کشور، ستاد ملی مقابله با کرونا قرنطینه خانگی را راهکاری برای جلوگیری از این بیماری اعلام کرد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۰:۴۰    
رزمایش برکت امام خمینی (ره) سه شنبه 13 خرداد 1399 با حضور حجت الاسلام رئیسی، رئیس دستگاه قضا در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۳:۵۰    
در نتیجه انفجار امشب مسجد وزیر اکبرخان کابل، امام جماعت این مسجد جان باخت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۳:۲۵    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزدهم خرداد بیانیه ای صادر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۲:۵۰    
وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن طی آماری رسمی از آمار بالای مرگ و میر کودکان این کشور به دلیل محاصره یمن توسط ائتلاف سعودی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۲:۳۰    
وزیر خارجه عربستان که کشورش به رغم ادعای ایجاد آتش بس موقت در یمن تا به این لحظه دست از حملات هوایی و زمینی علیه یمن برنداشته است، ادعا کرد که از آتش بس دائمی در یمن حمایت می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۲:۰۰    
قالیباف تاکید کرد: چهار رویکرد شفاف سازی، هوشمندسازی، کارآمدسازی و مردمی سازی، در تحول مجلس لازمۀ قوی و کارآمد شدن آن است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۱:۴۵    
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای تاکید کرد که انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ناگسستنی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۵    
رئیس جمهور در گفتگو با رئیس جمهور صربستان، تاکید کرد: نباید اجازه دهیم تحریم های ظالمانه آمریکا در توسعه روابط اقتصادی دو کشور خللی ایجاد کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو تأکید کرد: می توان امام خمینی را احیا کننده و زنده کننده دین در دنیای معاصر و نیز آشتی دهنده بین سنت و مدرنیته دانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۰:۴۰    
یکی از نمایندگان پارلمان عراق از تداوم دخالت های سفیر آمریکا در بغداد در روند تکمیل کابینه مصطفی الکاظمی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۵    
رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه تأکید کرد: تأکید بر وحدت جهان اسلام و نفی سلطه گری و سلطه پذیری از مهمترین اصول خط مشی امام خمینی(ره) به شمار می رود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۹:۴۵    
فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به اینکه کرونا بیماری هزار چهره است، گفت: طی روزهای اخیر علاوه بر علائم قبلی تغییر در علائم بالینی کرونا در مراجعین مشاهده شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۹:۲۰    
نخست وزیر عراق که به کرکوک سفر کرده است، امروز همزمان با عملیات حشدالشعبی علیه داعش از منطقه عملیاتی نیروهای حشد الشعبی عراق در این استان هم بازدید به عمل آورد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۹:۰۵    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، چگونگی برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در روز 14 خرداد تحت شرایط کرونایی را تشریح کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۵    
شب بود و در بعلبک لبنان بودیم. دغدغه سلامت حضرت امام (ره) یک لحظه ما را رها نمی کرد و آرام و قرار نداشتیم ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۰    
ایران و افغانستان در طول صدسال، روابط سیاسی و مبادلات تجاری مطلوبی به عنوان دو کشور دوست و همسایه با هم داشته و دارند؛ حادثه تلخ جانباختن شهروندان افغان در رودخانه هریرود ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۰    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه مکتب امام ترکیبی از عناصر معرفتی است، گفت: یکی از رموز موفقیت امام(ره) این بود که نقش مردم در احیای مکتب ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۷:۴۵    
مقامات رژیم صهیونیستی طی ماه می گذشته 54 بار از پخش اذان از حرم ابراهیمی در شهر الخلیل جلوگیری کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۰    
برنامه های سالروز فاجعه تخریب قبور ائمه در بقیع هر سال به صورت حضوری در هند برگزار می شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا و برگزاری مجازی آن ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۰    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما در این سازمان حلقه واسطی برای رساندن صدا و مطالبات مردم در خصوص فقر و تبعیض و فساد هستیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۷:۱۵    
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت سی و یکمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذر انقلاب اسلامی بیانیه ای منتشر کرد
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: انشاءالله با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه و آستان قدس رضوی بتوانیم کمیسیون مشترکی برای رفع مشکلات زندگی طلبگی و اهل علم ایجاد کنیم تا طبق فرموده مقام معظم رهبری ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه اجرای برجام دستاورد خوبی در زمینه چند جانبه گرایی بود، گفت: متاسفانه به دلیل کارشکنی های آمریکا و خروج یکجانبه و غیر قانونی از برجام ، این توافق خوب با مشکل مواجه شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۰    
بانک مرکزی در بخشنامه ای شرایط پذیرش سهام عدالت برای وثیقه صدور کارت اعتباری را به شبکه بانکی اعلام کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۰    
حضرت امام خمینی(ره) را به راستی باید به عنوان طلایه دار تقریب در دوران معاصر نام برد؛ دورانی که شاهد تحولاتی بس شگرف در اقصی نقاط جهان بود ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۰    
ماموستا حسینی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با پایه گذاری انقلاب اسلامی تفکر الهی را در جهان گسترش داده است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۰    
گزیده سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) در مورد نابودی رژیم صهیونیستی را در ذیل مشاهده می کنید.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۵    
یکصد وچهلمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۰    
آخوند مدد آقا هوشمند امام جمعه اینچه برون کشته شدن شهروند سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس آن کشور را اقدامی ضد بشری خواند و گفت: همه مردم در روزگار گذشته و حال، مانند دندانه های شانه، مساوی و برابرند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۵    
آخوند خوجملی گفت: امام احیاء گر وحدت در جهان اسلام بود و به همین دلیل مسلمانان و دیگر مظلومان جهان همچنان به امام راحل ارادت و محبت دارند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۰    
گذر نفتکشهای ایرانی از اقیانوس آرام در ماه می جاری، شاید آغاز برای پایان امپراطوری آمریکا که در ده های گذشته پایه های آن رو به سستی و ضعف رفته است، باشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۰    
نماینده پارلمان اردن گفت: فشارها بر اردن در خصوص قیمومیت بر مقدسات در فلسطین، کمتر از مسأله معامله قرن نیست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۵    
امام جمعه بندر ترکمن گفت: رمز موفقیت امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب، اخلاص، توکل به خداوند متعال و تکیه بر نیروی مردمی بود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۵    
رئیس قوه قضائیه یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی از دیدگاه امام راحل را اجرای عدالت در همه حوزه ها دانست و افزود: عدالت گسترده ترین مقوله ای است، که شامل همه حوزه ها و مفهومی بسیار گسترده و فراگیر است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۵    
ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت نقده در آستانه سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره) در گفتگویی ایشان را چراغ راه امت اسلامی در جهاد کبیر علیه استکبار خواند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضرت امام (ره) دارای شخصیت چند بعدی بود که وجوه شخصیتی ایشان بدون اغراق در اوج قرار داشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۰    
نماینده ولی فقیه در کردستات گفت: امروز در سایه دنبال کردن تفکر امام خمینی (ره) است که نظام اسلامی همچنان در مقابل دنیای استکبار ایستاده و در تازه ترین اقدام علیرغم تمامی تهدیدها چندین کشتی کشورمان ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۰    
سفارت و رایزنی فرهنگی ایران در پرتوریا، وبینار نقش امام خمینی(ره) و نلسون ماندلا در تعیین مسیر آینده جهان به عنوان رهبران بزرگ برای همه اعصار را 14 خردادماه در فضای مجازی برگزار می کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن از تصمیم عربستان برای برگزاری کنفرانس حامیان مالی یمن در سایه تداوم حملات علیه این کشور انتقاد کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۹:۰۰    
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بررسی شاخص های کلان اقتصادی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و مرکز آمار ایران در دستور کار قرار گرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۰    
امام جمعه اهل سنت روستای کهنه جلگه خراسان شمالی گفت: اندیشه ها و مبارزات امام خمینی(ره) الگویی رهایی بخش برای جهان اسلام است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۸:۴۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: علمای اهل سنت بارها از امام راحل و اندیشه های تقریبی ایشان تمجید کرده وخود را شاگردی کوچک در مکتب فکری امام خمینی (ره) می دانستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۸:۴۰    
آیت الله خاتمی تأکید کرد: امسال که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم بزرگداشت حضوری برای امام راحل نیست، فضای مجازی و رسانه ملی باید از مکتب امام، اسلام مداری ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۶:۲۵    
نماینده ولی فقیه در لرستان، تاکید کرد: عقلانیت، معنویت و عدالت محورهای اصلی شخصیت حضرت امام خمینی(ره) بود که باید در هنر و شعر انقلاب نیز متبلور شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۵:۴۰    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تیران و کرون در استان اصفهان از تبدیل مجموعه تاریخی خان تیران و آسیاب پیرامون آن به مجموعه گردشگری خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۱:۴۰    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: برنامه های گرامیداشت ارتحال امام(ره) به صورت مجازی برگزار می شود.