شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۲:۳۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 17 خرداد 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 2 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 3 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 4 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 5 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 6 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 7 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 8 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 9 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 10 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 11 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 12 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 13 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 14 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 15 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 16 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 17 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 18 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 19 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 20 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 21 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 22 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 23 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 24 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 25 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 26 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 27 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 28 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 29 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 30 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۱:۰۰    
یک منبع دولتی افغانستان از آزادی 250 زندانی طالبان در این کشور خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۰۳:۴۲    
رایزنی فرهنگی ایران در بغداد به مناسبت سی ویکمین سالگرد امام خمینی(ره) اقدام به توزیع بیش از 60 جلد کتاب عصر الامام الخمینی (ره) به فرهیختگان، نخبگان و شخصیت های برجسته و بارز کشور عراق کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۶:۵۱    
جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس در بیانیه ای از رئیس جمهور در خواست کردند سعید اوحدی به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۳:۳۰    
طرح کتابخوانی مهدویت با محوریت کتاب درّ و یاقوت برای عموم علاقه مندان برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۲:۴۵    
آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: عمل به دستورات ولی فقیه و حمایت از او قطعاً به سعادت نزدیک تر است، لذا نباید شاخص را فراموش کرد؛ شاخص ولی فقیه است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۱:۲۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تمام قوانینی که به هردلیل تاکنون مطرود مانده اند باید عملیاتی شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۳:۴۸    
استاندار کرمانشاه با اشاره به آغاز موج دوم کرونا در این استان، گفت: اگر مردم رعایت نکنند احتمال می رود خسارت از پیک اول بسیار سنگین تر باشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۳:۳۰    
رأی مثبت پارلمان عراق به وزرای پیشنهادی و تکمیل وزارت خانه های باقیمانده از کابینه این کشور، با استقبال شخصیت های داخلی و خارجی روبرو شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در سالروز حمله تروریستی به مجلس و حرم امام (ره) عنوان کرد: تروریست ها با حمایت آمریکا و با تصور واهی تلافی کردن ضربات مهلک جبهه مقاومت به فرماندهی ⁧‫سردار سلیمانی‬⁩ به ⁧‫قلب ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۲:۴۲    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل در واکنش به اظهارات سفیر آمریکا در سازمان ملل تصریح کرد: آمریکا که ناقض قطعنامه 2231 شورای امنیت است، هیچ حقی برای آغاز هیچ کاری در چارچوب این قطعنامه ندارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۲:۱۵    
مدیر عامل بنیاد برکت کشور از تولید روزانه یک میلیون ماسک به دنبال راه اندازی بزرگترین کارخانه تولید ماسک در خاورمیانه با ظرفیت 4 میلیون ماسک در کشور خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۱:۵۴    
سازمان حشدالشعبی عراق شایعات برخی رسانه ها درباره ریاست هادی العامری به ریاست این سازمان پس از استعفای وی از پارلمان عراق را تکذیب کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۱:۲۱    
همزمان با شب رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، پرچم گنبد منور آن حضرت، به نشانه ایام سوگواری تعویض شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۱:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز بهترین روش برای ایستادگی در برابر تحریم های ظالمانه دشمن تحقق شعار جهش تولید است و جهش تولید با حرف های پیش پا افتاده محقق نمی شود بلکه باید با ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۰:۴۵    
به نوشته روزنامه گاردین، وزارت دادگستری آمریکا اتهامات خود علیه یک بانکدار ایرانی را پس گرفت و این موضوع به تبرئه شهروند ایرانی زندانی در آمریکا منجر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۰:۳۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: آمار مبتلایان به کرونا در تهران طی 24 ساعت گذشته تاکنون به 12 درصد رسیده که این عدد دیروز 10 درصد بوده و با رشد 2 درصدی مواجه هستیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۴    
سفیر ایران در بغداد ضمن تبریک به دولت عراق به دلیل تکمیل کابینه جدید، ابراز امیدواری کرد که با تکمیل کابینه مصطفی الکاظمی، روابط دو کشور شاهد توسعه و پیشرفت شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۴    
ملاک شتوم نابغه ریاضی و حافظ 10 ساله قرآن کریم در الجزایر مورد تجلیل قرار گرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۷    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری وامام جمعه شهرکرد گفت: مسئولان و کارگزاران حکومت پشتیبان مردم و وکیل آنها هستند پس باید منصف و شنوا باشند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۲    
پارلمان عراق امروز در جلسه ای به هفت وزیر باقی مانده از کابینه مصطفی الکاظمی رأی اعتماد داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۱۵    
رییس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی پادشاهی سوئد، اظهارداشت: امیدوارم در شرایط حساس و بحرانی ناشی از ویروس کرونا، با همدلی و مساعی مشترک مسئولین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی سوئد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۳    
هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح عراق از نمایندگی در پارلمان این کشور استعفا کرد. الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق نیز با درخواست استعفای وی موافقت کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۸    
نشست شورای راهبردی جهانی سادات با حضور دبیر کل محترم مجمع تقریب مذاهب اسلامی و آیت الله ابوترابی و دیگر مدعوین صبح امروز شنبه در دفتر بین الملل مقام معظم رهبری برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۹    
چند سالی است که در حوزه تولید و صادرات فرآورده های نفتی به جای خام فروشی نفت قدم هایی برداشته شده تا اقتصاد از وابستگی به بودجه نفتی خلاصی یابد، اما نیاز به کار های زیادی در این عرصه است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۹    
تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر کوچک تصاویر بزرگ تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۶    
مقامات کشور آفریقایی مالی اعلام کردند که در حمله روز جمعه به روستایی در منطقه موپتی واقع در مرکز مالی، 26 نفر کشته شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۹    
رئیس جمهور با قبول درخواست استعفای حجت الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل نیاز به استراحت بیشتر و اجرای توصیه پزشکان ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۳    
حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار پیامی در گذشت والده مکرمه آیت الله هادوی تهرانی را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۰    
معاون دبیرکل نهضت العلماء اندونزی درباره نحوه اقامه نماز جمعه در مساجد این کشور در زمان شیوع کرونا گفت که بهتر است نماز جمعه در یک زمان برگزار شود و اگر به دلیل رعایت فاصله اجتماعی مساجد ظرفیت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۳    
تولیت آستان قدس رضوی، توجه به مناطق محروم را اولویت اقدامات آستان قدس رضوی برشمرد و تأکید کرد: با تمام توان برای حل مشکلات استان سیستان و بلوچستان تلاش می کنیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات درباره دلایل آزادی نظامی آمریکایی گفت: برخی سیاسیون آمریکایی در نظر داشتند از فوت مایکل وایت به دلیل بیماری مزمن حداکثر بهره برداری سیاسی را علیه جمهوری اسلامی ایران و ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۴:۴۸    
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تأکید کرد که پاسخ این جنبش به هرگونه درخواست برای تحقق وحدت در فلسطین مثبت است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۷    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از راه اندازی 10 هزار و 500 شغل جدید در استان خراسان جنوبی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۸    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تجاوز اخیر جنگنده های صهیونیست به استان حماه سوریه را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۶    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تشریح برنامه ها و اولویت های این معاونت در سال جاری از راه اندازی هزار مرکز افق (اجتماعی، فرهنگی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۳    
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که مارتین لوترکینگ تا حدودی توانست رویای آزادی سیاهپوستان را محقق کند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۱۸    
رئیس جمهور پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور را مدافعان پرنشاط میدان سلامت خواند و با تاکید بر اینکه کسب و کارها و اقتصاد کشورهمزمان با روند مبارزه با ویروس کرونا ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۷    
محمدعلی ربانی، رایزن فرهنگی کشورمان در دهلی نو در گفتگو با شبکه های تلویزیونی هند، اندیشه های امام خمینی(ره) را برای نسل امروز و حتی نسل های آینده، الهام بخش و الگوساز است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۵    
همزمان با سی و یکمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی ( ره) و به همت رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در تونس و با همکاری سفارت ج.ا ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۲    
رایزنی فرهنگی ایران در سریلانکا، مقاله ای با عنوان رمز پیروزی انقلاب اسلامی در روزنامه تیناکاران منتشر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۹    
به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، مقاله در غم فراق امام خمینی(ره) در سایت خبری رپوبلیکا اندونزی منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۶    
مهم ترین عناوین خبری با رویکرد تقریبی در هفته ای که گذشت با محوریت پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی شهادت عالم اهل سنت افغانستانی، مصاحبه و گفت وگو، حدیث تقریبی، نهج البلاغه و.. ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۵    
اعضای جنبش نُجَباء در فلسطین با ارسال بالون هایی به مواضع رژیم صهیونیستی، نسبت به هرگونه خطای محاسباتی این رژیم هشدار دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۱    
اتحادیه عرب در بیانیه ای اعلام کرد که الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی فلسطین از سوی تل آویو جنایت جنگی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۴۲    
هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد هشدار داد که کرونا بیش از جنگ یمن در این کشور قربانی خواهد گرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۳۶    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن جمعه شب اعلام کرد که جنگنده بمب افکن های ائتلاف سعودی در هفته گذشته بیش از 250 بار مناطق مختلف این کشور را هدف قرار دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۳۰    
وزیر دفاع فرانسه خبر داد که رهبر گروه القاعده در بلاد مغرب اسلامی در جریان یک عملیات نظامی در کشور مالی کشته شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۸    
مدیر حوزه علمیه حامد قره تپه بندر ترکمن تصریح کرد: هم اندیشی تمام مسلمانان و به خصوص نخبگان، علماء و اندیشمندان در تقریب بین مذاهب می تواند الگویی برای تمام دنیا باشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۶:۴۵    
رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به توییت رییس جمهور آمریکا، آیه ای از سوره محمد(ص) درباره مقاومت و پیروزی در برابر کافران نوشت.