شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۷:۵۷May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 7 خرداد 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 2 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 3 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 4 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 5 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 6 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 7 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 8 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 9 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 10 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 11 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 12 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 13 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 14 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 15 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 16 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 17 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 18 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 19 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 20 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 21 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 22 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 23 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 24 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 25 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 26 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 27 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 28 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 29 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 30 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۱:۴۰    
پخش سری جدید برنامه کارگاه ترجمه جهت بررسی نکات تفسیری و ادبی آیات قرآن کریم، از شبکه رادیویی قرآن آغاز شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۱    
دومین نشست مجازی قدس و حقوق بشر در فضای مجازی با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، برگزار و بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدس تأکید شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۶:۳۶    
حمید نیلی دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت؛ طی حکمی توحید معصومی را به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره منصوب کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۲۲:۵۱    
داده های وبگاه رهیابی دریایی رفینیتیو ایکون نشان می دهد که سومین نفتکش ایران با نام پتونیا با عبور از دریای کارائیب به نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی ونزوئلا رسیده است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۵:۴۳    
مساجد سنگاپور از هفته آینده به طور محدود و با شرایط خاص، میزبان نمازگزاران خواهد بود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۳:۴۸    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد ماسک های پارچه ای خانگی می تواند به جلوگیری از انتشار کووید 19 و انسداد 99 درصدی ذرات کمک کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۲:۳۳    
درب های حرم مطهر حضرت زینب (س) پس از دو ماه، با رعایت پروتکل های بهداشتی به روی زائران آن حضرت بازگشایی می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۰:۴۸    
وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین در نوار غزه از بازگشایی مساجد این منطقه، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فقط برای اقامه نماز جمعه خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۳    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رزمایش کمک مومنانه ایده ای عمیق در تقویت پیوندهای اجتماعی است و فرصت مناسبی را برای مشارکت آحاد مردم در کاهش آسیب های ناشی از کرونا ایجاد کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۲۳:۴۳    
خبرگزاری رویترز عصر چهارشنبه گزارش داد که چهارمین نفتکش ایرانی حامل سوخت به ونزوئلا، وارد دریای کارائیب شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۲۳:۱۸    
وزارت دفاع ترکیه چهارشنبه اعلام کرد که پنج عضو حزب کارگران کردستان (پ. ک. ک) در حملات هوایی به شمال عراق کشته شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۲۲:۵۸    
جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی چهارشنبه عصر در صحن علنی مجلس با حضور 240 نماینده برگزار شد و محمد باقر قالیباف با 166 رای بیشترین آرا را برای نامزدی ریاست مجلس کسب کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۲۲:۰۳    
نشست مسئولیت اجتماعی ادیان در عصر کرونا و پساکرونا ، 12 خرداد ماه جاری به صورت مجازی و از طریق نرم افزار اسکایپ برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۲۲:۰۳    
وزیر اوقاف اردن از بازگشایی مسجد الاقصی بر روی نمازگزاران از یکشنبه آینده خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۳    
تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که حدود 200 خانه در شمال غربی میانمار تخریب شده اند و اقلیت مسلمان روهینگیا با نسل کشی گسترده ای روبرو بوده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۲۱:۲۸    
آیت الله سیستانی، از مراجع عظام تقلید، به استفتایی درباره شرایط برگزاری نماز جماعت در مساجد با توجه به حفظ فاصله گذاری اجتماعی در شرایط کرونا پاسخ گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۲۱:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در لرستان بالغ بر 26 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۲۰:۵۳    
در جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی، حسن نوروزی، سید مصطفی میرسلیم، محمدباقر قالیباف و فریدون عباسی نامزد تصدی ریاست مجلس شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۲۰:۲۸    
وزیر خارجه اردن با هشدار درباره پیامدهای فاجعه بار طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش هایی از کرانه باختری، خواستار اقدام فوری جامعه بین المللی برای مقابله با آن شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۹:۵۸    
همزمان با سراسر کشور سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان اجرا شد و 30 هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب پذیر قزوین توزیع شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۹:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات مداخله آمیز وزیر امورخارجه فرانسه گفت: جمهوری اسلامی ایران بی احترامی به اصول حاکمیتی خود از جمله استقلال قوه قضائیه را به هیچ وجه بر نمی تابد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۸    
سخنگوی نیروهای مسلح عراق تأکید کرد که این کشور قادر به حمایت از حاکمیت خود است و برای مقابل با داعش نیازی به حضور سرباز بیگانه ندارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۳    
با توجه به اتمام معاینه زائران زیر 60 سال در بسیاری از مناطق کشور، تزریق واکسن مننژیت زائران حج تمتع سال جاری از شنبه 10 خرداد آغاز می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۸    
منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اعضای هیأت رئیسه مجلس را نمادی از ترکیب کل مجلس برشمرد و تاکید کرد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۸    
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: در روز سالگرد امام خمینی(ره) سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت زنده و مستقیم اما خارج از حرم امام انجام می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۳    
وزیر امور خارجه با تاکید بر نقش قانون گذاری و نظارتی مجلس گفت: وزارت امور خارجه ضمن همکاری با مجلس جدید از نقد مشفقانه استقبال می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۸    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از صادرات دستگاه تولید ماسک به کشور دانمارک خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۳    
فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی، 14 عامل وابسته به گروه های تکفیری و تجزیه طلب در شهرستان ماهشهر دستگیر شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۳    
آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه 7 خرداد با حضور سران قوا و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۷    
رئیس جمهور، وظیفه دولت و مجلس را در شرایط سخت و ویژه کنونی، تلاش مشترک برای حل مشکلات فراوان مردم بویژه در حوزه اقتصادی برشمرد و خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم تاکید کرد که امید مردم ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۷    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار مطالب توهین آمیز به مقدسات دینی اهل سنت در فضای مجازی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه ما بنای جدی داریم نقدینگی را کنترل کنیم، گفت: پیش بینی ما این است با اقداماتی که دولت انجام داده و انضباط مالی که برای کسری بودجه از طریق فروش سهام و اوراق خزانه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۷    
آنگاه که نمایندگان مجلس با شناخت درست از شرایط و اولویّتهای کشور، و با کارشناسی، و با حضور فعّال و منظّم، و با پاک دستی و امانت داری، وظیفه ی قانونگذاری و دیگر وظایف خود را انجام دهند؛ مجلس ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۲    
زلزله به بزرگی 4 ریشتر تهران را لرزاند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۲    
رژیم صهیونیستی اعلام کرده اداره اوقاف فلسطین برای بازگشایی مسجدالاقصی باید به چند شرط پایبند باشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۷    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیام خود خطاب به رئیس جمهور لبنان خاطرنشان کرد که صلح فراگیر در منطقه بدون پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی محقق نخواهد شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مجلس دانا و توانا را پشتوانه دیپلماسی خواند و تشکیل فراکسیون دیپلماسی را فتح بابی برای تعامل دلسوزانه و مسئولانه در دوره جدید برشمرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۷    
در کارنامه درخشان پیامبر اکرم (ص) آثار بزرگی از تلاش و فعالیت های دقیق و عمیق برای هموار ساختن راه های وحدت و یک دلی و اتحاد و پیوستگی مسلمانان مشاهده می شود که در این بسته خبری به یکی از این احادیث ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۰:۵۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همایش بزرگداشت مختومقلی فراغی پیامی صادر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۷    
رئیس سنی مجلس یازدهم گفت: به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا منتخبان مجلس یازدهم امسال برخلاف رویه همیشگی و آیین داخلی مجلس به زیارت مرقد بنیان گذار انقلاب نمی روند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۷    
رئیس جمهور، مجلس شورای اسلامی را نماد دمکراسی اسلامی و مردمسالاری دینی در کشور دانست و تاکید کرد: دوران فعالیت دولت و مجلس چهارساله و کوتاه است اما با همکاری یکدیگر می توانیم یادگاری ماندگار برای دهه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۹:۵۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یکی از الزامات در رأس امور بودن مجلس را حضور نمایندگان فعال، منظم، پاکدست ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۲    
نیروهای مقاومت و ارتش عراق طی عملیاتی ضد تروریستی در جنوب غرب بغداد 4 عنصر تکفیری داعش را به هلاکت رساندند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۸:۵۲    
مجلس یازدهم شورای اسلامی با حضور روسای قبلی مجالس شورای اسلامی افتتاح شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۳:۴۲    
شمار قربانیان کرونا در عربستان سعودی و قطر به ترتیب به 411 و 28 فوتی افزایش یافت.