شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۳:۱۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 23 خرداد 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 2 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 3 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 4 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 5 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 6 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 7 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 8 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 9 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 10 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 11 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 12 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 13 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 14 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 15 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 16 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 17 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 18 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 19 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 20 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 21 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 22 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 23 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 24 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 25 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 26 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 27 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 28 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 29 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 30 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۱    
وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد مقامات این کشور، احتمال لغو مراسم حج را برای اولین بار از زمان تاسیس حکومت آل سعود در سال 1932، بررسی می کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۸:۰۱    
استاندار لرستان با اعلام هشدار در استان، گفت: متأسفانه شرایط استان شرایط مطلوبی نیست و روند ابتلا و شیوع ویروس کرونا رو به افزایش است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۶:۲۵    
اعتراضات اخیر مردم آمریکا و دیگر کشورهای جهان به ویژه کشورهای غربی علیه سیاست های نژادپرستانۀ غرب علیه سیاه پوستان به خوبی مبیّن بیداری انسانی جوامع غربی و ارتقای شعور عمومی مردم در مقابله با ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۵:۵۲    
یک کمیته تخصصی مبارزه با نژادپرستی در سازمان ملل متحد طی بیانیه ای از دولت آمریکا خواست که در اسرع وقت اصلاحات اساسی برای از بین بردن نژادپرستی ساختاری در این کشور را اجرایی کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۴:۲۵    
نتایج یک مطالعه مستقل در آلمان نشان داد استفاده از ماسک، صرفنظر از تاثیر محافظتی برای فرد، در کاهش میزان ابتلای جدید به ویروس کرونا نقش قابل ملاحظه ای دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۳:۲۲    
وزیر دفاع ترکیه و دبیر کل ناتو جمعه شب در تماسی تلفنی درباره سوریه، لیبی و مسایل منطقه ای گفت وگو کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۲:۴۶    
یک مقام امنیتی در دیاله عراق از خمپاره باران روستایی در شمال شرقی این استان توسط گروه تروریستی داعش خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۰:۳۷    
وزارت امور خارجه در بیانیه ای اعلام کرد: دبیرخانه سازمان ملل متحد در سناریوی از پیش طراحی شده آمریکا برای جلوگیری از لغو محدودیت های تسلیحاتی ایران حرکت نکند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۲۳:۵۲    
بیش از 40 هزار فلسطینی پس از بازگشایی مساجد فلسطین، نماز جمعه این هفته را در مسجدالاقصی اقامه کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۲۳:۲۲    
در یورش نظامیان صهیونیست به تظاهرات مردمی علیه شهرک سازی در کرانه باختری 5 نفر از جمله 3 خبرنگار زخمی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۲۲:۳۱    
دو جنبش جهاد اسلامی و حماس تحریم دادگاه لاهه از سوی دولت آمریکا را حمایت از رژیم صهیونیستی برای ادامه تجاوز به حقوق ملت فلسطین عنوان کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۲۲:۰۱    
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد شدید از عملکرد نتانیاهو تاکید کرد که او قصد دارد با اجرای طرح الحاق کرانه باختری منطقه را به آتش بکشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۲۰:۵۵    
با وجود اینکه مسجدالحرام همچنان بر روی زائران بسته است، متولیان حرم اقدام به پاکسازی و ضدعفونی مطاف کردند که این عملیات حدود 3 ساعت به طول انجامید.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۲۰:۳۱    
سفرای سه کشور آلمان، انگلیس و روسیه در بغداد با رئیس سازمان حشد الشعبی عراق دیدار و گفت وگو کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۲۰:۰۱    
دبیرکل اتحادیه عرب درباره وقوع جنگ بین ادیانی در صورت اجرای تصمیم رژیم صهیونیستی در الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی هشدار داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۹:۲۵    
رئیس جمهور با دستور به سرپرست وزارت صمت، بر ضرورت اجرای نظارت های دقیق و اقدام فوری برای ساماندهی و کنترل قیمت ها در بازار لوازم خانگی تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۹:۰۱    
سه ناو از یازده ناو هواپیمابر نیروی هوایی آمریکا به طور هم زمان وارد آب های حوزه اقیانوس هند-آرام شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۸:۳۷    
شبکه روسیا الیوم از هلاکت سامر الاطرش تروریست معروف سوری به همراه تعدادی از عناصر گروه تروریستی ارتش آزاد سوریه در لیبی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۸:۱۶    
سفیر امارات در آمریکا، طی مقاله ای در یک روزنامه صهیونیستی به تلاش کشورش برای عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اعتراف کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۷:۵۲    
رئیس جمهور دستورات لازم برای پیگیری مطالبات بانک مرکزی از کره جنوبی از طریق سیاسی دوجانبه و نیز مسیر حقوقی و نهادها و مجامع بین المللی و نیز ارائه طرح تأمین مالی غیرتورمی پروژه های مهم نفتی را صادر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۷:۴۳    
رئیس جمهور تاکید کرد: همه باید بدانند که اجرای مرحله سازگاری با کرونا هرگز به معنای کمرنگ شدن مقابله با این بیماری و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه نیست و باید همچنان نسبت به رعایت آنها ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۷:۲۲    
امام جمعه اراک گفت: پرونده جنایت آمریکا و همدستانش ده ها برابر سیاه تر از پرونده امثال چنگیز و هیتلر است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۶:۵۵    
رییس مجلس قانون گذاری ازبکستان انتخاب محمدباقر قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۶:۴۰    
امام جمعه مشهد تاکید کرد: استکبار غرب و آمریکایی، مولود نظام سرمایه داری است و انسان های مستضعف کره زمین از جنایت این استکبار به تنگ آمده اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۶    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: اعتراض ها و قیام ها در آمریکا، نشان می دهد، ابرقدرتی این کشور روبه افول و سقوط است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۵    
نخست وزیر عراق در سخنانی با اشاره به گفتگوی راهبردی کشورش با آمریکا، گفت: در گفتگوی راهبردی با آمریکا بر لزوم خروج تمامی نظامیان آمریکایی از خاک عراق تأکید شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۷    
امام جمعه رشت گفت: دولت آمریکا هم اینک منفور سایر کشورها و نیز ملت خود است و تمامی روسای جمهور این کشور نیز به دلیل سیاست های خصمانه و سلطه گرانه در طول تاریخ منفور بوده و هستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۵:۲۲    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: کرونا به کشورهای مدعی ابرقدرت بودن جهان مانند آمریکا ثابت کرد که بسیار ضعیف هستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۳    
رئیس جمهور با اشاره اهمیت و ضرورت بررسی علل و عوامل گرانی مسکن و راه حل های برون رفت از این وضعیت، بر اهتمام هرچه بیشتر برای تسریع در روند اقدامات و فعالیت ها برای به ثمر رسیدن این موضوع تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۵    
نماینده ایران در سازمان های بین المللی نوشت: آمریکا همچنان دنبال تضعیف سازوکارهای بین المللی و رویه های حاکم بر این سازمان هاست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه به روسای شورای فدراسیون و دومای دولتی روسیه، فرارسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۱    
وزیر خارجه چین با ارسال نامه ای به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت مخالفت کشورش با تمدید تحریم های ایران را اعلام کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۲    
معاون اول رییس جمهور در پیامی به نخست وزیر فدراسیون روسیه، فرارسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۵    
وزیر سابق دادگستری عربستان سعودی در راستای عادی سازی روابط ریاض با رژیم صهیونیستی قصد دارد در یک نشست حمایت از این رژیم شرکت کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۲    
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اقدام آمریکا در تحریم مقامات دیوان کیفری بین المللی را پوششی برای جنایات اسرائیل علیه ملت فلسطین و کشورهای اسلامی دانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۹    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری فیلیپین اظهار داشت: امیدوارم در پرتو ظرفیت های بالقوه دو کشور، بیش از پیش شاهد توسعه روابط در تمامی ابعاد دوجانبه، منطقه ای و بین المللی باشیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۶    
وزارت بهداشت عراق شایعات مطرح شده درباره ابتلای رئیس سازمان حشد الشعبی به بیماری کرونا را تکذیب کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۶    
منابع خبری از قاچاق 50 کامیون حامل سوخت از میادین نفتی سوریه به عراق توسط نیروهای آمریکایی خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۰۸:۳۱    
سفیر جمهوری اسلامی در بغداد روز پنجشنبه در توییتی نوشت که با توجه به بحران کرونا، در مقطع کنونی شرایط برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات عراق مناسب نیست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۰۸:۰۱    
امام جمعه شهر فراغی اظهار داشت: اختلافات، قرائت های مختلف از دین است و شارع مقدس به آن مشروعیت داده است ...