شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۷:۴۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 20 خرداد 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 2 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 3 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 4 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 5 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 6 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 7 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 8 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 9 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 10 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 11 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 12 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 13 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 14 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 15 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 16 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 17 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 18 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 19 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 20 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 21 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 22 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 23 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 24 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 25 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 26 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 27 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 28 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 29 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 30 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۵۴    
پرواز با پاراگلایدر روایت زندگی شهید مدافع حرم مهدی علیدوست به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۰    
جنبش عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد برای مقابله با سناریوهایی که به دنبال ایجاد درگیری داخلی در عراق است، تصمیم گرفته دفاتر خود را تا اطلاع ثانوی ببندد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۶:۴۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: همه سربازان ایران اسلامی برای برقراری امنیت و دور کردن استکبار جهانی از کشور بویژه در عرصه دریا در صف شهادت ایستاده اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۵:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا در نامه ای به کنگره این کشور با اعلام اینکه ترور سپهبد شهید سلیمانی به دستور شخص وی انجام شده است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۴:۳۶    
وزیر خارجه آلمان به عنوان اولین مقام بلندپایه خارجی پس از تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی، در آستانه اجرای طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به فلسطین اشغالی به تل آویو سفر می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۳:۵۱    
شورای شرعی اسلامی لبنان در بیانیه ای بر لزوم مجازات اهانت کنندگان به عایشه، همسر پیامبر اکرم (ص) تأکید و اعلام کرد که قانون همه کسانی را که به شخصیت های دینی توهین می کنند، تحت پیگرد قرار می دهد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۲:۲۷    
وزیر کشور در حکمی محمدجواد کولیوند را به سمت قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس منصوب کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۱:۳۶    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اعضا و به ریاست آیت الله آملی لاریجانی عصر سه شنبه تشکیل جلسه داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۰:۱۵    
رئیس جمهور روسیه و صدر اعظم آلمان روز سه شنبه تلفنی درباره تحولات در لیبی و سوریه گفت وگو کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۷    
دو زمین لرزه به بزرگی 5.1 و 5.7 ریشتر، سه شنبه شب بخش بیرم از توابع شهرستان لارستان در استان فارس را لرزاند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۱    
رییس مجلس جمهوری صربستان در پیامی انتخاب محمد باقر قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت و تداوم گسترش روابط دوستانه دو کشور را ابراز کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۳:۰۰    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه رفاقت و صمیمیت ارتش و سپاه ریشه دار است، گفت: انتقام خون شهید صیاد شیرازی موضوعی حیثیتی برای پاسداران بود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۲:۴۲    
رهبر جریان حکمت ملی عراق روز سه شنبه در دیدار با فؤاد حسین ، وزیر امور خارجه این کشور بر گسترش روابط بغداد با دیگر کشورها تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۲:۱۲    
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: یکی از آن دستاوردهای کرونا ارجحیت نظریه دینی بر نظریه غربی بود که در این حادثه جهانی، نظریه غربی رفوزه شد و نمره منفی گرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۲:۰۰    
رییس مجلس، طی حکمی، مهدی محمدی را به عنوان مشاور در امور راهبردی منصوب کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۱:۴۵    
فرمانده کل سپاه با صدور پیامی درگذشت والده شهیدان غلامعلی و محمدرضا رحیمی را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۱:۲۷    
نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا تصمیم نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اشغال سرزمین های فلسطین را خطرناک خواند و بابت این کار به اسرائیل هشدار داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۰:۵۷    
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل، با ارسال نامه ای به مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درخصوص رفتار غیرقانونی و متخلفانه آمریکا در قبال تعهدات بین المللی خود در حوزه همکاریهای هسته ای و ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۰:۴۲    
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری اظهار داشت: باعث تأسف است که برخی از جاهلان و ناآگاهان با تعرض به مقدسات اسلامی موجبات تفرقه جهان اسلام را فراهم می کنند و ما به شدت توهین به ساحت بزرگان اسلامی را ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۰:۴۲    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه باید در سال پایانی دولت تصمیمات جدی برای حل مشکلات و مسائل مردم گرفت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۰:۲۱    
اتحادیه جهانی تقریب نهاد فرزندان شاهد به مناسبت درگذشت رمضان عبدالله دبیر کل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیانیه ای صادر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۹:۵۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آنچه در امریکا و اروپا شروع شده، خاموش شدنی نیست، تصریح کرد: حادثه قتل فلوید یک رونمایی مجدد در چندماه گذشته از نظام های لیبرال دموکراسی و سرمایه داری است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۹:۴۲    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم شورای اسلامی در نامه ای به وزیر اطلاعات از وی خواست تا درباره اقدامات انجام شده این وزارتخانه در ارتباط با ترور سردار شهید سلیمانی به ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۹:۲۱    
نخست وزیر دولت منطقه کردستان عراق در دیدار با هیئتی از ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش بر حل ریشه ای اختلافات باقیمانده با بغداد تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۷    
مقامات بحرین، رئیس مرکز حقوق بشر این کشور را که به دلیل یک توئیت به 5 سال زندان محکوم کرده بودند، پس از طی دوران محکومیت آزاد کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۰    
مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: نظام روحانیت در معرض دسیسه ها و آسیب های بیرونی قرار گرفته و از وظایف مسئولان حوزه آسیب شناسی مستمر و نظارت بر نهاد روحانیت است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
مراسم معارفه چند تن از مدیران مجلس با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۳    
حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس امروز سه شنبه، 20 خرداد در بیانیه ای تأکید کرد که برای جلوگیری از طرح اشغال کرانه باختری باید اقدامات عملی بیشتری انجام شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما نمی توانیم به عنوان یک کشور و نظام مستقلی که عدالت خواه است، صدای مظلومان را نشنویم و شاهد تضییع حقوق مردمی باشیم که سالیان سال است در آمریکا تحت ستم هستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دانشگاه ها و پژوهشکده ها باید ارتباطاتشان را با بخش های دیگری از جمله حوزه علمیه افزایش دهند تا بتوانند از دیدگاه های مختلف، به بررسی موضوعات مختلف علمی بپردازند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۴    
سفیر جمهوری اندونزی در کشورمان بعد از ظهر امروز (سه شنبه) و در پایان ماموریت خود در کشورمان با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و خداحافظی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۹    
بحران و جنگی که در لیبی به وجود آمده؛ جنگ نیابتی عجیبی است؛ یعنی حفتر به نیابت از مصر، امارات و عربستان در این مسئله پیشروی می کند و مجموع این نیروها در خط فرانسه حرکت می کنند؛ در مقابل حفتر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۹    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آمادگی ایران برای اعزام زائران به حج تمتع و عدم اعلام رسمی وضعیت حج امسال از سوی سعودی ها گفت: برای بررسی وضعیت حج پیش رو درخواست تشکیل جلسه شورای عالی حج شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۱    
رئیس اتحادیه علمای مقاومت و اعضای تجمع علمای مسلمان در واکنش به اتفاقات اخیر لبنان اعلام کردند، اینها نشان دهنده مداخلات خارجی برای تخریب لبنان از طریق ضربه به مثلث ارتش، ملت و مقاومت است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۶    
فرماندهی محور شمال الحشد الشعبی اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق و الحشد الشعبی یک مقر مهم سازمان تروریستی داعش، که به احتمال زیاد متعلق به سرکرده جدید این سازمان در عراق است، را منهدم کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۶    
دبیر کل حزب الله لبنان در تماسی تلفنی با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین درگذشت دبیر کل سابق این جنبش را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۵    
نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی از آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان عامل اصلی فتنه اخیر در لبنان یاد کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۷    
مقاله شخصیت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران به قلم مهران اسکندریان، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ کشورمان در پیشاور در روزنامه های پاکستان منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۴    
ابوذر ابراهیمی در دیدار با سرور بختی، رییس جدید مؤسسه اکو، با تأکید بر اینکه فعالیت در منطقه اکو از اولویت های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است، گفت: فرهنگ مؤثرترین عنصر همگرایی بین ملت هاست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۶    
لزوم دستیابی به وحدت و تشکیل امت واحده اسلامی در آیات متعددی از قرآن کریم و موضع گیری عملی بسیاری از اندیشمندان اسلامی به روشنی بیان شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۳    
حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: جهان اسلام امروز بیش از گذشته برای حفظ و بقای خود به وحدت و تقریب نیاز دارد؛ بنابراین سه ضروت اصلی دینی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۵    
مسجد ملک فیصل یکی از بزرگترین و زیباترین مساجد جهان است که در اسلام آباد پاکستان در جنوب آسیا واقع شده است، این مسجد سمبل معماری و مهندسی بی نظیری است که زیبایی آن چشم را مجذوب خود می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۲    
محمد حسین فرهنگی از بررسی وضعیت تولید و صادرات نفت خام، تهدیدهای خارجی و داخلی با حضور وزرای نفت و اطلاعات در جلسه غیر علنی امروز مجلس خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۰    
در یکصد و چهل و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت دوازدهم که روز سه شنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، پس از ارایه گزارشی در خصوص جزئیات و نحوه آزادسازی سهام عدالت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۹    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در دیدار با سفیر فرانسه در تهران، گفت: تهران از پاریس انتظار دارد که نگذارند دشمنان روابط تاریخی دو کشور ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد:از ناحیه سازمان نیروهای مسلح اعلام شد که خانواده جانباختگان می توانند به سازمان قضایی مراجعه کرده و شکایت کنند که هفتاد خانواده تا امروز شکایت خود را اعلام کرده اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
وزیر خارجه روسیه می گوید آمریکا از برجام خارج شده و هیچ حقی برای توسل به قطعنامه سازمان ملل با هدف تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ندارد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۸    
امام جمعه اهل سنت سقز تأکید کرد: اگر به مقدسات و عقائد مسلمانی لطمه بخورد توهین به عقیده همه مسلمانان است؛ پس باید از این اعمال دوری کرد و به مقدسات دیگران احترام گذاشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم یکی از جاسوسان سازمان سیا و موساد به اعدام محکوم شد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۶    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در سایه تشدید حملات هوایی و همزمان حملات کشتی های جنگی سعودی توانستند شهر مدغل در شرق صنعاء را آزاد کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۳    
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در محکومیت برخی تحرکات فتنه انگیز در سوریه و لبنان برای ایجاد اختلافات مذهبی، بیانیه ای منتشر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۰    
دبیر شورای نگهبان با تسلیت درگذشت رمضان عبدالله گفت: عمر با برکت این چهره شاخص جبهه مقاومت اسلامی صرف مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی و نظام سلطه شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۱    
مرگ جورج فلوید سیاه پوست اعتراضات گسترده ای را در آمریکا به همراه داشته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۸:۵۴    
رئیس رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای جنگ طلبانه علیه لبنان، به قدرت روز افزون حزب الله لبنان اعتراف کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۸:۵۴    
نماینده ونزوئلا در سازمان ملل با بیان اینکه اقدامات واشنگتن علیه کاراکاس شکست خورده، از اقدام بشردوستانه دولت و رهبر ایران در حمایت از ونزوئلا و اعزام پنج نفتکش قدردانی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۸:۴۸    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان درگذشت رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۸:۰۰    
مقامات عراقی دوشنبه شب از برخورد یک راکت به نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد خبر دادند.