شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۰:۱۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 25 خرداد 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 2 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 3 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 4 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 5 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 6 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 7 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 8 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 9 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 10 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 11 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 12 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 13 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 14 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 15 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 16 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 17 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 18 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 19 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 20 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 21 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 22 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 23 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 24 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 25 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 26 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 27 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 28 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 29 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 30 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۱:۴۸    
نظامیان صهیونیست در یورش به کرانه باختری شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۳۶    
با کشته شدن یک مرد سیاهپوست دیگر در شهر آتلانتا در آمریکا به ضرب گلوله پلیس تظاهراتی در این شهر برگزار شد. اما این تظاهرات با حضور نیرو های ویژه پلیس به خشونت کشیده شد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۴:۴۲    
استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: به دلیل شرایط معیشتی مردم مهمترین مسأله از منظر رهبر معظم انقلاب که باید افکار تحولی به طرف آن متوجه شود تحول در عرصه اقتصاد است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۴:۳۳    
ماجرای استمهال 3 ماهه دولت به وام گیرندگان در ایام شیوع کرونا حالا که به پایان رسیده مانند کلافی سردرگم شده است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۵:۳۶    
رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با بیان اینکه امسال تمرکز برنامه های گرامیداشت دهه کرامت بر فضای مجازی است، گفت: علاوه بر برگزاری وبینارهای بین المللی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۴:۳۰    
به دلیل شیوع کرونا و با توجه به اینکه نمازهای جماعت در مسجدالحرام با حضور متولیان و کارکنان حرمین شریفین برگزار می شود، روز شنبه علاوه بر مقام ابراهیم (ع)، حجرالاسود نیز ضدعفونی شد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۳:۴۲    
در سالگرد فتوای جهاد کفایی آیت الله سیستانی برای مبارزه با ترویست های داعش، نامه شهید ابومهدی المهندس در لبیک به فتوای آیت الله سیستانی منتشر شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۲:۵۱    
رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از آغاز احداث شهرک جدید صهیونیستی به نام دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در بلندی های جولان اشغالی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۱:۳۶    
شماری از شهروندان ترکیه روز یکشنبه با تجمع در برابر کنسولگری آمریکا در استانبول علیه نژادپرستی و قتل شهروند آمریکایی- آفریقایی تبار اعتراض کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۰:۳۰    
سفیر افغانستان در تهران در دیدار با رئیس کل گمرک ایران، از تمایل و آمادگی کشورش برای توسعه همکاری های تجاری، گمرکی و ترانزیتی با جمهوری اسلامی ایران بین گمرکات دو کشور خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۳:۵۷    
زمین لرزه 5.1 ریشتری بیرم در استان فارس را لرزاند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۳:۴۲    
منابع آگاه از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی پایگاه التاجی عراق که محل استقرار نیروهای آمریکایی است، خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۳:۲۱    
استاندار کردستان ضمن اشاره به وضعیت نگران کننده شیوع کرونا در این استان، از اعمال محدودیت های جدید سفر به شهرهای مرزی کردستان در هفته جاری خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۲:۵۷    
معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهوری در پیام هایی جداگانه درگذشت محمدعلی کشاورز بازیگر و پیشکسوت عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما را تسلیت گفتند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۲:۴۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در چارچوب سفری 2 روزه به ترکیه، یکشنبه شب وارد فرودگاه استانبول شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۲:۳۹    
تجمع علمای مسلمان لبنان در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: سرنوشت رژیم اسرائیل، نابودی همیشگی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۲:۰۳    
مدیر حوزه های علمیه گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است که باید آن را در قالب نرم و بدون تنش نشان دهد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۱:۴۸    
سید محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون امور راهبردی، دولت و مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی معرفی شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۱:۳۳    
وزیر امور خارجه لوگزامبورگ به رژیم صهیونیستی نسبت به الحاق کرانه باختری هشدار داد و گفت این اقدام باعث به رسمیت شناختن دولت مستقل فلسطینی در اروپا خواهد شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۰:۴۸    
رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت محمد علی کشاورز را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۰:۳۶    
رئیس جمهور رشد 1.1 درصدی اقتصاد کشور بدون نفت در سال 98 را جزو افتخارات همه فعالان اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: با وجود توطئه دشمنان، در همه زمینه ها شاهد نشاط و فعالیت اقتصادی در کشور هستیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۴    
سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات اعلام کرد که مدیر مسئول روزنامه همشهری به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به اتفاق آرا مجرم شناخته شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۰    
لیبی در نامه ای به شورای امنیت خواستار ارائه پرونده گورهای جمعی کشف شده در ترهونه به دادگاه کیفری بین المللی شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۰    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت دکتر رمضان عبدالله، دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۹:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات ترامپ عنوان کرد: چگونه رژیم آمریکا که به نقض حقوق و هنجارهای بین المللی معتاد است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۰    
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با صدور پیامی درگذشت مولوی "رفیق قاسمی" دبیر سابق جماعت اسلامی هند را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۷    
رئیس جمهور عراق در دیدار وزیر خارجه کویت بر ضرورت تقویت همکاری میان کشورهای منطقه برای برون رفت از بحران های مختلف و ایجاد صلح و ثبات برای ملت های منطقه تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۸:۳۶    
در ششمین سالگرد جنایت تروریست های داعش در پایگاه اسپایکر عراق، یک کارشناس عراقی از جزئیات جدید این جنایت پرده برداشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به قصه با درد و بدون درد بودن رسانه گفت: غیرمسئولانه رفتار کردن، بی خیال منافع کشور و ملت بودن ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۱    
شبه نظامیان شورای انتقالی جنوب یمن (مورد حمایت امارات) با حمله به خودروهای حمل پول در مسیر شهر عدن، محموله های اسکناس بانک مرکزی یمن را سرقت کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۸    
حجت الاسلام و المسلمین "حمید شهریاری" دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی حکمی "محسن مسچی" را به عنوان معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۵    
دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه سه شنبه هفته جاری درباره آخرین تحولات سیاسی منطقه و جهان سخنرانی می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۴    
مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) سه شنبه شب در دانشگاه امام صادق (ع) تهران برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۶:۰۶    
جلسه شورای معاونین مجمع تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل و معاونین مجمع برگزار شد در این جلسه جناب آقای محسن مس چی بعنوان معاون امور ایران و دکتر محمد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۶    
علی ارباش رئیس سازمان امور دینی ترکیه در واکنش به طرح الحاق کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اشغالگران قدس به این دلیل جرات اشغال را یافته اند که جوامع اسلامی را پراکنده و ضعیف می ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۰    
وزارت امور خارجه پاکستان روز یکشنبه حملات تروریستی اخیر به مساجد افغانستان را که منجر به شهادت تعدادی از علمای دینی این کشور شد، قویا محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: عملیات اجرایی هفت هزار و 20 واحد مسکونی در مناطق سیل زده گلستان به پایان رسیده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۱    
ابراهیمی ترکمان در دیدار رییس دانشگاه خوارزمی بر توسعه زیرساخت های ارتباطات خارجی و بین المللی تأکید و اظهار کرد: تعامل با دانشجویان غیر ایرانی ضروری است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۷    
در این کتاب سعی شده است تا با آوردن احکام فقهی و قوانین موضوعه مرتبط در ذیل هر بحث، کادر درمانی را در مطالعه تطبیقی و مقایسه ای مطالب فقهی با قوانین حقوقی کشور مدد رساند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۸    
به باور کارشناسان، قالب روند آستانه تنها ابتکاری بوده که توانسته به طور مؤثر، به کاهش خشونت در سراسر سوریه کمک کند و برای برقراری صلح و ثبات در سوریه دستاوردهای عملی داشته باشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه اولویت نخست دولت در کنترل عوارض اقتصادی کرونا، مراقبت از معیشت و اقتصاد خانوار به ویژه اقشار کم برخوردار است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۸    
رهبر جریان حکمت ملی در پیامی به مناسبت سالروز صدور فتوای جهاد کفایی از سوی مرجعیت عالی عراق، آن را مانع فروپاشی این کشور دانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر خواستار توجه بیش از پیش شورای عالی حوزه در دوره هشتم به مطالبات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۸    
گزارش اخیر دبیرخانه سازمان ملل متحد درباره حادثه حمله به آرامکو ، نخستین گام در راستای تلاش آمریکا برای جلوگیری از پایان تحریم های تسلیحاتی بر اساس برجام است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۰    
نخست وزیر لبنان تأکید کرد که تلاش برای کودتا در این کشور شکست خورد و بسیاری از اسناد منتشر خواهد شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۱    
بدون تفکر، سایر قوای وجودی و نیروها و انرژی ها و امکانات و استعدادهای آدمی، تعطیل و تعلیق و تباه می شود زیرا زندگی با وجود و اثر و فعلیت قوه خیال، قوه وهم، قوه حافظه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۱    
انفجار یک بسته بمب گذاری شده در میدان العباسیه محله درعا البلد شهر درعا واقع در جنوب سوریه دستکم سه کشته برجا گذاشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۰    
وزیر نیرو می گوید: خیلی از نقاط جهان الان چشم شان به ماست تا ببینند در مقابله با کرونا و تحریم، کشور چگونه مدیریت می شود و امیدواریم که با همراهی مردم به خاموشی نخوریم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۴    
منابع خبری اعلام کردند: فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی به بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم درباره وضعیت انفجاری نوار غزه هشدار داده اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۸    
یک منبع امنیتی عراقی امروز (یکشنبه) از حمله تروریست های داعش به روستایی در منطقه خانقین در نزدیکی مرز ایران خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۱    
علی ماجدی، سفیر پیشین ایران در آلمان گفت: اروپا سعی می کند برجام را گرچه خیلی ضعیف شده و عملاً فاقد کارایی مورد نظر برای احقاق حق ایران، حفظ کند، اما اروپا قدرت این را ندارد امریکا را به چالش بکشاند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۱    
یکی از سیاست های اصلی دولت دوازدهم ثبات در نرخ ارز بود اما مرور آمارهای رسمی از فراز و فرود نرخ دلار حکایت دیگری دارد و جوی دیگر بر بازار ارز ترمز بریده حاکم است و فعالان اقتصادی گلایه های فراوانی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۳    
رئیس ائتلاف الفتح عراق در سالروز صدور فتوای جهاد کفایی مرجعیت و تاسیس الحشد الشعبی، با اشاره به اینکه حمایت های ایران در مبارزه با داعش را نمی توان فراموش کرد، گفت، اگر این فتوا نبود ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۰    
در درگیری های دیشب میان نیروهای امنیتی لبنان و معترضان در طرابلس بیش از 72 نفر از جمله 16 نظامی لبنانی زخمی شدند .
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۱    
منابع صهیونیستی از برگزاری یک نشست گسترده امنیتی-اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی برای بررسی افزایش توان نظامی جنبش حماس خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۶    
عالم اهل سنت خراسان تصریح کرد: وحدت امت اسلامی نیاز به این دارد که شخصیت های تقریبی و وحدتی در جهان اسلام شناسایی شوند و از موقعیت هایی که دارند، برای گسترش وحدت ، استفاده کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۹:۰۰    
کارشناس مسائل شبه قاره گفت: با وجود دور زدن دولت جدید افغانستان، دولت با مذاکره درباره توافق آتش بس با طالبان و تعیین ساختار سیاسی آینده برای حاکمیت کشور، در مذاکرات بین الافغانی موافقت کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۸:۴۸    
گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که طرف آمریکایی برای دستیابی به توافق با عراق قابل اعتماد نیست.