شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۰:۴۷May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 16 خرداد 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 2 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 3 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 4 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 5 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 6 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 7 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 8 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 9 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 10 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 11 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 12 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 13 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 14 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 15 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 16 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 17 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 18 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 19 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 20 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 21 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 22 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 23 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 24 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 25 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 26 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 27 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 28 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 29 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 30 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۲۱    
شبکه اجتماعی فیسبوک به بهانه مراقبت از انتخابات آمریکا و جلوگیری از مداخله در این رقابت ها، اقداماتی را علیه برخی شبکه های ایران، روسی و چینی از جمله شبکه پرس تی وی انجام می دهد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۳    
مردم آمریکا برای حفظ امنیت مسلمانان به دور نمازگزاران در منطقه بروکلین شهر نیویورک آمریکا حلقه زدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۹    
وضعیت ناآرامی های داخلی آمریکا پس از قتل جرج فلوید، شهروند سیاه پوست آمریکایی آغاز شد. این بحران در حالی شکل گرفته است که ایالات متحده آمریکا این روزها با مشکلاتی چون 30 میلیون بیکار ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۰۰    
رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان رحلت امام خمینی(ره) را به آیت الله خامنه ای و ملت ایران تسلیت گفت و اشاره کرد: امام خمینی(ره) روح بیداری و انقلاب و عزت را در امت برانگیخت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۵:۳۰    
طرح فرهنگی رسانه ای هوای حرم در ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۴:۲۱    
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد: با ابتلای 133 نفر به کرونا در 24 ساعت گذشته، بالاترین آمار ابتلا به این ویروس از یک ماه پیش تاکنون به ثبت رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۲:۵۷    
استاندار هرمزگان طی دستوری به فرمانداران شهرستانهای هرمزگان خواستار اعمال محدودیت های جدید برای جلوگیری از شیوع کرونا شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۱:۲۷    
انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهر رأس العین واقع در شمال سوریه، یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۰:۳۶    
الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که طرح خرابکارانه داعش برای به آتش کشیدن مزارع زراعی را ناکام گذاشته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۲۳:۳۹    
رییس جمهوری در گفت وگو با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، خواستار ارائه و تهیه برنامه ریزی لازم برای سازگاری نظام آموزش عالی با کرونا شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۲۳:۲۴    
نماز جمعه در مسجدالاقصی برای نخستین بار پس از تعطیلی این مسجد در پی شیوع ویروس کرونا با مشارکت 50 هزار نمازگزار برپا شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۰    
زهرا مصطفوی، دختر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در پیامی به وبینار خانواده در اندیشه امام خمینی(ره) که به همت رایزنی فرهنگی ایران در لبنان برگزار شد، تأکید کرد: نظم در امور ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۲۲:۲۷    
مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، طی بیانیه ای سوءاستفاده رئیس جمهور آمریکا از کتاب مقدس را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۴    
نخستین نماز عبادی سیاسی جمعه شیراز در سال 1399، پس از 100 روز تعطیلی به علت شیوع ویروس کرونا، ظهر امروز به امامت آیت الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز با حفظ پروتکل های ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با اشاره به اینکه آزاد شدن زندانیان ایرانی و آمریکایی طی روزهای اخیر نتیجه مذاکره نبوده است، تأکید کرد که هیچ مذاکره ای در آینده بین دو کشور انجام نخواهد شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۸:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با بیان اینکه فریبا عادلخواه متناسب با جرمی که مرتکب شده محکوم و در حال گذراندن دوره محکومیت است، تصریح کرد: فشارهای سیاسی و به راه اندازی پویش های تبلیغاتی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۱    
ائمه جمعه برخی از شهرهای هرمزگان با اشاره به حوادث اخیر در آمریکا تاکید کردند: ابر قدرت آمریکا رو به افول است و بزودی نابود خواهد شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۷:۵۱    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با صدور بخشنامه ای بر آمادگی حداکثری مدیریت شهری و روستایی و رعایت نکات لازم از سوی شهرداری ها و دهیاری ها در پیشگیری از وقوع آتش سوزی در بوستان ها ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۵    
امام جمعه بوئین میاندشت گفت: امروز دشمنان انقلاب و اسلام ددمنشی و خوی گرگ صفتی خود را با ظلم به سیاه پوستان کشورشان نشان دهند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۶:۵۷    
با غرق شدن لنج باری بهبهان در آب های خور عبدالله بندر ام القصر عراق، سرکنسولگری ایران در بصره در تماس با مقام های ذیربط عراق در خصوص وضعیت سرنشینان این لنج و علت غرق شدن آن گفت و گو و خواستار ارائه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ساعاتی پس از پیشنهاد تلویحی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به تهران برای مذاکره، اعلام کرد که ایران و دیگر طرف های برجام هیچگاه میز مذاکره را ترک نکردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۲    
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تاریخ آمریکا مملو از ظلم و ستم است، گفت: آمریکا دچار افول است و قتل یک سیاه پوست توسط پلیس چالش بزرگ برای حقوق بشر این کشور محسوب می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۱    
صدها نفر از مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با شعار نمی توانم نفس بکشم اقدام به برپایی تظاهرات در تل آویو کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از بین مبتلایان جدید، 527 مورد بستری و دو هزار و 359 مورد از افراد معادل حدود 82 درصد از موارد جدید، در تماس نزدیک با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۵:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: تدوین نقشه مهندسی فرهنگی کشور باید در دستور کار باشد و در استان فارس نباید در مسائل فرهنگی مغفول واقع شود بلکه باید از تمامی دیدگاه ها در راستای ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۲    
معاون وزیر خارجه قطر مذاکره با عربستان سعودی را مشروط به اصول حفظ احترام متقابل و حاکمیت مستقل و در چارچوب مشروعیت بین المللی دانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۵    
مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور قتل تاسف بار شهروند سیاه پوست آمریکایی را به دست افسران پلیس این کشور را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۲    
ائمه جمعه وجماعات اهل سنت استان آذربایجان غربی حرکت جنایتکارانه از سوی پلیس نژاد پرست و تروریست آمریکا در به قتل رساندن شهروند سیاه پوست این کشور را محکوم کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکومیت افزایش تحریم های اتحادیه اروپا و آمریکا علیه مردم سوریه، بار دیگر حمایت ایران از دولت و مردم مقاوم سوریه را اعلام کرد و خواستار لغو تمامی تحریم های ضد بشری علیه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۵    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) خواستار کنارگذاشتن پیمان اسلو و مقاومت فراگیر و مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۵    
میزگرد تأثیر دیدگاه امام خمینی (ره) بر جهان اسلام در پایتخت قرقیزستان با حضور مقامات ایرانی و قرقیز برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۵    
رئیس جمهور با قدردانی از اقدامات بانک مرکزی برای آزادسازی بخشی از منابع ارزی مسدود شده کشور در بانک های خارجی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۹    
رئیس جمهور تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت، برنامه ریزی های لازم و جامع را برای اتمام و به بهره برداری رسیدن سریع تر طرح های نیمه تمام در سال جهش تولید انجام داده و با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۷    
برخی منابع خارجی از غرق شدن کشتی ایرانی موسوم به بهبهان در آبهای عراق خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا بابت آزادی مایکل وایت از ایران تشکر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۲    
یک رسانه سوری نوشت: شبه نظامیان کُرد تحت حمایت آمریکا، تظاهرات کنندگان سوری را هدف قرار دادند که در پی آن، یک غیرنظامی کشته و سه نفر دیگر مجروح شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۶    
مایکل وایت سرباز قدیمی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا که سال 1397 در مشهد دستگیر شده بود با یک دانشمند ایرانی زندانی در آمریکا مبادله شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۰۸:۴۱    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه را نتیجه زورگویی آمریکا و سازش اعراب خواند و گفت پروژه صهیونیستی کل امت اسلام را نشانه گرفته است.