شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۷:۴۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 6 خرداد 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 2 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 3 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 4 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 5 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 6 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 7 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 8 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 9 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 10 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 11 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 12 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 13 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 14 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 15 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 16 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 17 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 18 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 19 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 20 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 21 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 22 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 23 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 24 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 25 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 26 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 27 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 28 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 29 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 30 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون 955 هزار و 865 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۲:۲۰    
قربانیان کرونا در آمریکا به 104 و یک هزار و 912 نفر افزایش یافت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۴:۲۸    
بنا به درخواست مکرر طلاب و مدیران مدارس علمیه سراسر کشور فرصت ثبت نام و شرکت در دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) تا 31 خرداد تمدید شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۸    
معاون موزه ها و ترویج میراث فرهنگی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۸:۰۲    
فراکسیون الصادقون، وابسته به جنبش عصائب اهل الحق عراق به شدت از اقدام مصطفی الکاظمی در فرستادن وزیر دارایی به عربستان انتقاد کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۶:۳۲    
سازمان بهداشت جهانی استفاده از داروی مالاریا به عنوان راه حل احتمالی برای درمان ویروس کرونا را لغو کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۵:۲۲    
جمعی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نامه ای به منتخبان مجلس یازدهم، برخی از شاخص ها و معیارهای مورد نظر خود را که در انتخاب رئیس مجلس از اولویت و اهمیت مضاعفی برخوردار است را اعلام ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۴:۵۲    
وزارت اوقاف سوریه از بازگشایی مساجد این کشور برای برپایی نماز جماعت از روز چهارشنبه خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۲:۵۱    
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: در رزمایش همدلی و احسان، این ستاد بیش از 5 میلیارد تومان به نیازمندان استان کمک کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری رویترز اعلام کرد که سومین نفتکش ایران "پتونیا" با عبور از دریای کاراییب به نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی ونزوئلا رسیده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۰:۳۵    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ارشاد با انتشار بیانیه ای برگزاری رویدادهای هنری در فضای مجازی را مشروط به قرار گرفتن در چارچوب های قانونی کشور و اخذ تاییدیه از این نهاد دولتی اعلام کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۳:۴۵    
سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، شامگاه سه شنبه به مناسبت بیستمین سالروز آزادی جنوب این کشور از چنگال ارتش رژیم صهیونیستی ( سال 2000 میلادی) با رادیو النور لبنان مصاحبه کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۳:۲۰    
رییس جمهوری در توئیتی از مدیریت خوب دوازده ساله علی لاریجانی در سه دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۲:۵۵    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان فضای مجازی را بهترین ظرفیت برای ترویج اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۲:۳۰    
وزارت امور خارجه تاکید کرد: ماشین های جنگی ایالات متحده رهاوردی جز کشتار، ویرانی و سبعیت نداشته اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۲:۱۵    
وزیر خارجه فرانسه با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری به این رژیم گفت: الحاق کرانه باختری نمی تواند بدون جواب باقی بماند. ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۱:۵۵    
سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد نسبت به بحران انسانی در یمن هشدار داد و آن را بدترین بحران جهان دانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۱:۲۵    
منابع خبری افغانستان اعلام کردند که روند آزادی 900 زندانی طالبان که قرار بود امروز آزاد شوند، آغاز شده است که 500 نفر از آن ها از زندان بگرام آزاد خواهند شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۰:۳۵    
رئیس مجلس با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس در حمایت و تقویت بنیه دفاعی کشور همصدا بودند، گفت: تقویت بنیه دفاعی مسئله ای اساسی است و تاثیر مستقیم در آرامش جامعه دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۰:۱۰    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم "لعیبی جرفی"، فرزند شهید و پدر شهیدان والامقام حمیده، حسن و فاطمه و جانبازان سرافراز مریم و نعیمه جرفی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۹:۵۵    
در حادثه سقوط یک فروند بالگرد نظامی در روسیه، 4 نفر کشته شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۹:۴۰    
همزمان با بیستمین سالروز عقب نشینی رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان، یک ژنرال صهیونیست تأکید کرد که این رژیم توان دفاع از جبهه داخلی در جنگ آینده را ندارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۹:۲۰    
دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره با اشاره به اعزام نفتکش های حامل سوخت ایران به ونزوئلا اعلام کرد: پیام ایران روشن است؛ حامی مظلومان و مدافع صلح و امنیت بین الملی هستیم و تسلیم زورگویان نمی شویم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۰    
بهره برداری از 4 هزار و 100 واحد مسکونی محرومین در سطح سیستان و بلوچستان و 14 هزار و 600 واحد مسکونی در سراسر کشور با حضور نوبخت معاون رییس جمهور و مهدیان معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۸:۴۵    
رئیس مرکز توسعه فن آوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری، از تشکیل کنسرسیوم متشکل تولیدکنندگان، طراحان و ارگان های ذی ربط در زمینه محصولات کلیدی حجاب و عفاف خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۰    
جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۸:۰۵    
یک گروه مدافع حقوق کودکان در هلند هشدار داد که شیوع ویروس کرونا، تاثیر فاجعه باری بر حقوق کودکان در سراسر جهان دارد و آنها را در برابر کار اجباری و ازدواج زیر سن قانونی، آسیب پذیرتر می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۷:۴۵    
سازمان مبارزه با تروریسم عراق از کشته شدن معتز الجبوری فرمانده تروریست های داعشی در عراق خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۷:۲۵    
سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه ای در خصوص انتشار خبری در برخی خبرگزاری ها با عنوان کدام گروه سهامداران عدالت می توانند به بانک مراجعه کنند توضیحاتی را ارائه کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۵    
سازمان جهانی بهداشت درباره موج دوم شیوع بیماری کووید-19 در صورت بازگشایی سریع اماکن هشدار داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۶:۲۵    
حرم ابراهیمی شهر الخلیل و کلیسای المهد شهر بیت لحم در فلسطین، پس از 3 ماه تعطیلی به دلیل کرونا، امروز سه شنبه، 6 خردادماه، درهای خود را به روی نمازگزاران و عبادت کنندگان گشودند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۵:۳۵    
هر چند آمار رسمی و متقنی از تعداد کولبران شاغل در مرزهای غربی ایران گزارش نشده است اما بر کسی پوشیده نیست که چهار استان مرزی آذربایجان غربی، کردستان ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۱    
بانک مرکزی طی بیانیه ای چارچوب هدف گذاری نرخ تورم را اعلام و بر این اساس، هدف نرخ تورم خود را برای بازه زمانی یک ساله، 22 درصد با دامنه مثبت و منفی 2 واحد درصد تعیین کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۶    
در نظام معنایی اهل سنت و جماعت، جماعت یک نشانه یا نقطه مرکزی است که همه چیز به واسطه آن سامان می گیرد حتّی خلافت .
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۶    
پس از 70 روز انتظار، بالاخره درهای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به عنوان سومین حرم اهل بیت و نیز حرم سید علاءالدین حسین در شهر شیراز پس از اعمال مقررات بهداشتی بازگشایی شد و زائران باید یکسری اصول ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۱    
در یکصد و سی و هشتمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تاکید شد فرآیند واگذاری و شکل عرضه مستقیم سهام به گونه ای باشد که منجر به کاهش تصدی گری و درنهایت واگذاری مدیریت دولتی شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۶    
سامانه ثبت نام متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح شد .
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۶    
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها با اشاره به متفاوت بودن دوران پساکرونا، گفت: باید برای این دوران برنامه داشته باشیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۶    
با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در اسلام آباد، ویژه نامه روز جهانی قدس در مجله بین المللی دی پیج پاکستان منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۶    
به مناسبت سالگرد ارتحال جانسوز امام راحل، وبینار بررسی ابعاد بین المللی اندیشه امام خمینی(ره) (12 خردادماه) به همت رایزنی فرهنگی ایران در روسیه برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۶    
جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف 657 دستگاه خودروی احتکار شده طی 72 ساعت گذشته خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۱    
دامپزشک حیات وحش درباره نگرانی مردم از انتقال بیماری کرونا از حیوان به انسان به ویژه حیوانات خانگی، گفت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۶    
مایک رایان مدیر امور اضطراری سازمان جهانی بهداشت نسبت به اوج گرفتن دوباره کرونا در مناطقی که با روند نزولی شیوع روبرو هستند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۶    
گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی برای نخستین بار از عملیات آزادسازی جنوب لبنان که توسط عماد مغنیه فرماندهی می شود، فیلم منتشر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۴۱    
سخنگوی جنبش أنصارالله یمن در سخنانی ضمن تبریک سالروز عید مقاومت در لبنان، گفت: مقاومت لبنان در سال 2000 یک شکست تاریخی را به تل آویو تحمیل کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۴۱    
معاون وزیر بهداشت پس از انعقاد تفاهم نامه بیمه سلامت دانشجویان دستیاری با سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: ما اکنون به دنبال شناسایی دانشجویانی هستیم که بیمه نیستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۶    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری باید در مورد لغو طرح ترافیک از ستاد ملی مقابله با کرونا تبعیت کند، گفت: لغو طرح ترافیک در پایتخت فعلا ادامه دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۱    
وزارت بهداشت ایالت کالیفرنیای آمریکا از بازگشایی عبادتگاه ها و مراکز تجاری که پیش از این به دلیل بیماری کرونا بسته شده بود، خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۱    
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به گیورگی گاخاریا نخست وزیر جمهوری گرجستان فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۱    
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: بالگرد های ما برای اطفای حریق جنگل های مسجدسلیمان و گچساران 26 سورتی پرواز را ثبت کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۴۶    
یک منبع یمنی در بندر الحدیده اعلام کرد که عربستان سعودی درحال حاضر بیش از 20 کشتی حامل سوخت و مواد غذایی برای یمنی ها را توقیف کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۱    
مسجدُ النّبی یا مسجد نبوی، مسجدی در شهر مدینه در کشور عربستان سعودی است که مرقد پیامبر اسلام (ص) نیز در آن جای دارد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۱    
مقامات سعودی اعلام کردند که حج عمره و زیارت و نیز سفرهای بین المللی تا اطلاع ثانوی همچنان در حالت تعلیق است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۶    
یک حزب آلمانی با ادعای مرتبط بودن یک مرکز اسلامی در شهر هامبورگ با فعالیت های تروریستی، از دولت مرکزی این کشور خواست تا این مرکز را تعطیل کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۶    
بیداری اسلامی به صورت موجز و مختصر در نگاه مقام معظم رهبری عبارت است از، ایجاد یک حالت برانگیختگی و آگاهی در امت اسلامی که به تحولات و دگرگونی های بیرونی منجر میشود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۱    
جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی متوجه این مسأله شده است که شکست و فروپاشی این رژیم در آینده قطعاً صورت می گیرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۸:۳۱    
شیخ قاسم تصریح کرد: مقاومت و آزادسازی، درهای پیروزی لبنان، فلسطین و منطقه بر اسرائیل و پروژه های آمریکا و ساخته دست آن "داعش" را باز کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۶:۴۶    
کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در کرمانشاه ویژه مدیران و مربیان خانه های قرآن کرمانشاه برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۳:۳۱    
رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن تاکید کرد: در یونان گفت و گوی خوبی میان اسلام و مسیحیت ارتودکس وجود دارد و به صورت منظم جلساتی برگزار می شود.