شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۳:۵۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 24 خرداد 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 2 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 3 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 4 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 5 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 6 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 7 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 8 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 9 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 10 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 11 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 12 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 13 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 14 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 15 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 16 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 17 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 18 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 19 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 20 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 21 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 22 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 23 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 24 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 25 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 26 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 27 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 28 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 29 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 30 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۴۵    
بمناسبت هفته قوه قضائیه نشست خبری حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه صبح امروز سه شنبه 27 خرداد 98 برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۱:۰۰    
به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) ویژه برنامه حج؛ معنویت، همبستگی و اقتدار اسلامی از منظر امام صادق (علیه السلام) در بستر فضای مجازی از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۸    
معمار تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: ابزار تحریم در دوران ریاست جمهوری ترامپ، در مجرای معقول به کار گرفته نمی شود و ناظر به کار ویژه ای که برای تحریم ها طراحی شده، نیست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۶    
تولیت مدرسه علمیه مروی با بیان اینکه صبر در معاصی منشأ تقوای نفس می شود، گفت: صبر در طاعت، معصیت و مصیبت انسان را به درجات کمال می رساند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۴    
ابراهیم فیاض، جامعه شناس گفت: معتقد م جهان د ر حال د گرگونی و تحول است. این تحول نیز امروز از د رون خاک آمریکا آغاز شد ه است. این تحول یا می تواند بر محوریت سوژه سوسیالیستی باشد یا سوژه سرمایه د اری.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۸:۰۰    
کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در پیامی به کاخ سفید در مورد تلاش برای اجرای طرح الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی هشدار دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۶:۲۱    
ده ها نفر از اعضای کنگره آمریکا خواستار پایان دادن به خشونت و تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۵:۳۶    
رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نسبت به تشدید بحران اقتصادی هشدار داد و گفت: نیازمند اقدامات قاطع و تدابیر سریع برای کنترل رکود اقتصادی هستیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۳:۳۰    
در آستانه سالروز شهادت امام صادق(ع) همایش بین المللی نهضت حسینی در مکتب امام صادق(ع) روز سه شنبه 27 خردادماه، برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۲:۴۲    
رسانه های صهیونیستی از ابتلای سه تن از محافظان نخست وزیر این رژیم مستقر در اقامتگاه وی در قدس اشغالی به بیماری کرونا خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۱:۳۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: تصمیم گرفته ایم در ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با حضور نهادهای نظارتی، نیروی انتظامی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۰:۲۱    
شبکه الجزیره اعلام کرد که پایگاه نظامی التاجی در شمال بغداد مورد حمله موشکی قرار گرفته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۲۳:۵۷    
وزیر بهداشت یمن با اعلام اینکه ائتلاف متجاوز سعودی با وجود شیوع کرونا در یمن، از ورود سوخت به این کشور جلوگیری می کند، از سازمان ملل به دلیل سکوت در برابر این اقدام انتقاد کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۲۳:۲۴    
معاون هماهنگ کننده وزیر دفاع گفت: واقعه دفاع مقدس نفطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، زیرا هر چه داریم از دفاع مقدس است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۲۲:۵۷    
رسانه ها از ترور امام جماعت یک مسجد در ولایت تخار افغانستان در یک حمله مسلحانه خبر می دهند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۲۲:۴۸    
رییس جمهوری عراق روز شنبه در سالروز تشکیل حشد الشعبی با فتوای آیت الله سید علی سیستانی گفت که این فتوای جهادی ملت ما را علیه داعش تروریست بسیج کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۲۲:۳۹    
نخست وزیر عراق شامگاه شنبه گفت: فتوای آیت الله سیستانی مانع از پیشروی های داعش شد، ماهیت تروریستی آن ها را فاش کرد و نقشه های سیاه این گروه را برای تخریب عراق و بازگرداندن سلطه نظام دیکتاتوری ناکام ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۲۱:۴۲    
وزیر خارجه گفت: شانس پیروزی مجدد ترامپ نسبت به چهار، پنج ماه گذشته به صورت جدی کاهش پیدا کرده است،
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۲۱:۲۱    
شرکت کنندگان در وبینار علمای امت اسلامی برای یاری قدس و مسجدالاقصی بر لزوم اقدام جدی علمای مسلمان برای آگاهی رسانی به مسلمانان کشورهای مختلف در جهت حمایت از مسجدالاقصی و تلاش برای آزادسازی قدس شریف و ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۲۰:۱۸    
نماینده ولی فقیه در سوریه در پیامی حرکت کاروان کشتی های ایران اسلامی با پرچم مقدس کشور عزیزمان جمهوری اسلامی به ونزوئلا در مقابل چشمان پر از دشمنی و حماقت آمریکا و اسرائیل را نشانگر مقاومت ملت ایران ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۹    
رئیس اطلاع رسانی حشد الشعبی ضمن قدردانی از جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از عراق در مبارزه با تروریسم تأکید کرد: زمانی که همه کشورها، عراق را در مبارزه با تروریسم رها کردند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۸:۳۹    
عضو شورای عالی سیاسی یمن از آمادگی جنبش انصارالله برای مذاکره با مقامات سعودی و امضای توافق آتش بس خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۸:۰۰    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به ادعای یک مقام ترکیه مبنی بر حضور عناصر پ.ک.ک در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران، این ادعا را غیر مسئولانه و بی اساس دانسته و آن را تکذیب کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۹    
حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی با صدور پیامی انتصاب سعید اوحدی را به سمت ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۳    
پنج تن از گروهک های تروریستی در استان ادلب جدای از گروه تروریستی هیئه تحریر الشام یک اتاق عملیات جدید تشکیل دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۶:۳۷    
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج گفت: علم باید در همه ارکان و مسائل فرهنگی، هنری، دینی، سیاسی، اجتماعی و خانوادگی در استان تسری یابد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۶:۳۱    
یک رسانه عرب زبان به اختلافات عمیق میان کشورهای عربی درباره بحران لیبی پرداخته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۶:۲۵    
شهر تاریخی الفسینا در جنوب آتن، پایتخت فرهنگی اروپا در سال 2021 میلادی اعلام شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۶:۲۲    
در حالی که مردم یمن در سایه جنگی نابرابر، از بیماری و قحطی رنج می برند، مدیر دفتر شبکه المیادین شنبه هفته گذشته از ورود هواپیمای سازمان ملل به صنعا پایتخت یمن، جهت انتقال راننده مخصوص لیزا گراندی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۹    
سخنگوی فراکسیون پارلمانی بدر در عراق گفت که آمریکا با سوء استفاده از شرایط امنیتی عراق نظامیانش را در این کشور افزایش داده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۲    
توپخانه های ارتش سوریه مواضع گروه های تروریستی در حومه جنوبی ادلب را زیر آتش گرفتند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۵    
رایزنی فرهنگی ایران در بلغارستان، مسابقه اینترنتی بهترین عکس من از ایران در شبکه اجتماعی فیسبوک برگزار کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۹    
مدیر بخش دانشجویی هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت از تمدید این بخش تا 10 تیرماه خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۳:۵۸    
به مناسبت 12 ژوئن (23 خرداد) روز جهانی مبارزه با کار کودکان هیئت جوانان رکن الهدی در راستای حمایت از خانواده های مستضعف و کودکان کار با حضور در منطقه فیروزآباد ورامین اقدام به برگزاری جشن برای این ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۳:۵۲    
مراسم تکریم و معارفه اصغر جهانگیر و محمد مهدی حاج محمدی روسای قدیم و جدید سازمان زندان ها ، صبح امروز شنبه 24 خرداد با حضور غلامحسین محسنی اژه ای معاون قوه قضائیه و غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۴    
جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که امارات با اقدامات خود در زمینه عادی سازی روابط با تل آویو به رژیم صهیونیستی علیه منافع ملت فلسطین و اعراب کمک می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۲:۴۳    
معاونان وزرای خارجه ایران و ژاپن از طریق ویدئو کنفرانس درباره موضوعات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی و همکاری در زمینه مبارزه با کرونا به رایزنی پرداختند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۶    
مسئولان صندوق کودکان سازمان ملل متحد و کمیساریای عالی حقوق بشر این سازمان نسبت به اوضاع وخیم بهداشتی در یمن هشدار دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۳    
نهایت دغدغه نویسنده در این اثر، با این دو جمله کوتاه به اوج می رسد: هیچ کس همانند امامان معصوم(ع)، به فکر وحدت طلبی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فکری، حقوقی و.. ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه با وحدت و انسجام ملی در مقابله با بیماری عالمگیر کووید 19، تهدید کرونا امروز به یک فرصت تبدیل شده است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران گفت که سیاست فشار حداکثری علیه تهران تنها به دلیل سلاح هسته ای نیست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۱    
معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دیدار سفیر پاکستان در ایران با اشاره به قدمت حضور فرهنگی ایران در پاکستان، بر ضرورت توجه به ظرفیت های مشترک فرهنگی و علمی تأکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۰:۵۲    
عملیات چهارم گروه سرایا ثورة العشرین الثانیة عراق علیه نظامیان تروریست آمریکایی که ماه گذشته انجام شد را در ادامه مشاهده می کنید.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افتتاح حساب، صدور و تمدید دسته چک، پرداخت اقساط و دریافت وام الکترونیکی می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۸    
پس از انصراف کشورهای اندونزی، هند، تایلند و سنگاپور، این بار دولت مالزی هم با توجه به شیوع کرونا در جهان از حضور در مناسک حج تمتع امسال انصراف داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۲    
وزیر حمل و نقل کانادا موافقت این کشور را با تصمیم ایران برای ارسال جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی به فرانسه اعلام کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۹:۴۶    
مفتی لیبی در فتوایی ضمن درخواست تحریم تجاری خرید کالا از مصر، امارات و اردن، اعلام کرد که خرید کالا از این کشورها جایز نیست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۹:۰۱    
سخنگوی فرمانده نیروهای مسلح عراق از آمار تروریست های داعشی عراقی زندانی در سوریه خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۸:۵۸    
سخنگوی جنبش حماس در سخنانی اعلام کرد که امارات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی التماس می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۸:۵۵    
موج اعتراض های جدید به اوضاع نابسامان اقتصادی در لبنان برای دومین روز پیاپی ادامه یافت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۸:۴۹    
امام جمعه اهل سنت شیراز تأکید کرد: اسلام دین هم اندیشی و تفکر و اعتدال است، لذا علما، نخبگان و اندیشمندان باید از طریق کنفرانس ها و ایجاد اتاق های فکر با هم اجتماع کنند و با ذکر ادله های خود و انتشار ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۸:۴۳    
یک روزنامه فرامنطقه ای نوشت، با توجه به تحولات فعلی، کمیته عالی راهپیمایی بازگشت فلسطین در حال بررسی ازسرگیری دوباره این تظاهرات است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۸:۳۴    
مهم ترین عناوین خبری با رویکرد تقریبی در هفته ای که گذشت با محوریت بیانیه دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت رمضان عبدالله، مصاحبه و گفت وگو تقریبی و بین المللی، حدیث تقریبی و.. ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۱:۲۲    
نماینده اتحادیه اروپا در جریان بازدید از مناطق فلسطینی کرانه باختری تاکید کرد این نهاد بین المللی هرگز حاکمیت اسرائیل بر کرانه باختری اشغالی را به رسمیت نخواهد شناخت.