سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 2 تیر 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 2 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 3 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 4 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 5 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 6 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 7 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 8 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 9 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 10 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 11 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 12 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 13 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 14 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 15 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 17 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 18 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 19 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 20 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 21 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 22 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 23 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 24 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 25 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 26 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 27 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 28 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 29 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 30 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۶:۴۳    
فراخوان مقاله همایش علامه امینی که به همت اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مردادماه برگزار می شود، منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
همایش دختران مکتب سلیمانی، همزمان با بزرگداشت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و به مناسبت روز دختر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت 109 نفر در 24 ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به 10 هزار و 239 نفر رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۹    
مسئولان کربلا بدلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این شهر تصمیم گرفته اند قانون منع رفت و آمد در شهر کربلا اعلام کنند و از همه شهروندان خواسته اند که با نیروهای امنیتی در اجرای این قانون همکاری ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۳    
گفت وگوی تلویزیونی آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه با مردم، دیشب مورخ دوم تیرماه و در دومین روز از هفته قوه قضاییه، از شبکه یک سیما برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۶    
ائتلاف متجاوز سعودی طی 24 ساعت گذشته 48 مرتبه آتش بس الحدیده را نقض کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۴:۲۰    
امام جمعه مشهد گفت: با یک مدیریت صحیح و تأمین منابع می شود زائران را در ورودی های شهر غربالگری کرد تا اقتصاد و عواطف زائران سرکوب نشود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۳:۵۰    
حجت الاسلام ارزانی گفت: همه ساله در روز ولادت حضرت معصومه (س) برنامه های ارزشمندی ساعت 8 صبح در حرم مطهر برگزار می شود اما امسال با توجه به کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی دعوت از مهمانان با محدودیت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۱:۳۲    
منابع عراقی شامگاه دوشنبه از فرود یک فروند راکت در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۰:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس قوه قضاییه با تاکید براینکه هیچ منطقه ممنوعه ای برای مبارزه با فساد نداریم، گفت: موضوع شفافیت خواست مردم و برای همه قوا است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۰:۰۲    
وزارت حج عربستان امروز اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، قصد دارد مراسم حج امسال را به صورت محدود برگزار کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۴۷    
سرلشکر سلامی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه، انتصاب آیت الله رئیسی به سمت ریاست این قوه را طلیعه فصل نوین و انقلابی از برخورد با مفاسد و جرائم و مقابله با منکر توصیف کرد و از آمادگی سپاه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۲:۵۰    
با حکم رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام علی نوری به سرپرستی مرکز رسیدگی به امور مساجد منصوب شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۲:۳۲    
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی هشدار داد که تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی این رژیم برای اشغال بخش هایی از کرانه باختری به بی ثباتی در اردن منجر خواهد شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۲:۱۷    
کارشناس مسائل بین الملل گفت:آمریکا کشوری پر از خالی با دولتمردانی است که در فضای انتزاعی نسبت به گوشه گوشه عالم دخالت می کنند .
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۱    
رئیس قوه قضائیه گفت: امروز نقطه قوت قوه قضائیه جمهوری اسلامی این است که اگر فردی در گوشه ای از این دستگاه عریض و طویل مرتکب تخلف شد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۲۶    
مدیرکل سازمان جهانی بهداشت از سیاسی سازی شیوع بیماری کرونا انتقاد کرد و گفت: عدم هماهنگی جهانی در مبارزه با کووید-19 از خود آن خطرناک تر است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۵۹    
مشاور مقام معظم رهبری در گفتگو با الجزیره هرگونه مذاکره با دولت ترامپ را به شدت رد کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۷    
جمعیت نهضت علمای اندونزی با تاکید بر ضرورت پایان دادن به اقدامات بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی، طرح این رژیم برای الحاق اراضی فلسطینی در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۶    
ماهاتیر محمد، نخست وزیر پیشین مالزی در گفت وگویی از کشتار غیرنظامیان توسط آمریکا به عنوان یک اقدام تروریستی نام برد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۰    
رییس سازمان حج و زیارت گفت: ما به عنوان یک کشور مسلمان خود را مکلف دانستیم که با توجه به فراگیری کرونا در دنیا ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۲    
رییس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت همکاری های همه جانبه و به ویژه توسعه مناسبات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه تأکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۱    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ظرف چند روز آینده جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را برای خوانش اطلاعات آن به فرانسه ارسال می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۱    
دادستان کل کشور، در نامه ای به وزیر امور خارجه بر پیگیری ویژه در مورد مرگ غلامرضا منصوری تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۱۷    
وزارت خارجه چین با اشاره به رای منفی پکن به قطعنامه اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران، از آژانس خواست تا درباره ایران بی طرفانه عمل کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۶    
مردم دو منطقه در شمال سوریه که تحت اشغال ترکیه و عناصر وابسته به این کشور است، در اعتراض به وضع معیشتی خود تجمع کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۲۹    
وزرای امور خارجه ایران و عمان در مورد افزایش همکاری های دوجانبه به صورت ویدئو کنفرانس گفتگو کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۲۰    
درگیری بین نیروهای امنیتی و معترضان در ایالت تطاوین واقع در جنوب تونس امروز بار دیگر ازسر گرفته شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۰    
به گفته مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، این بنیاد با حمایت از بنگاه های تولیدی باعث ایجاد 190 هزار شغل شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان گلستان بر ضرورت استفاده از مبلغان و طلاب با انگیزه، خوش فکر و باسواد در اجرای برنامه های فرهنگی تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۷    
حجت الاسلام والمسلمین طالب جوهری روحانی برجسته و سخنران معروف پاکستانی که به عنوان نماد اتحاد شیعه و سنی در شبه قاره هند معروف بود، پس از تحمل بیماری در یکی از بیمارستان های شهر کراچی درگذشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۷    
کیفیت واکنش ها و مواضع کشورهای عضو شورای حقوق بشر در قبال سرکوب اعتراضات نژادپرستانه در آمریکا نمونه خوبی برای سنجش و راستی آزمایی نگرانی های حقوق بشری این گروه از کشورها است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۱    
رئیس هیأت عالی اسلامی قدس و خطیب مسجدالاقصی ضمن محکوم کردن تعرضات مکرر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی اعلام کرد، کنترل این مسجد شریف از دست اداره اوقاف خارج شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۱۷    
وزارت امور خارجه تاکید کرد: تحریکات خارجی که اهدافی شوم دارند، هرگز نمی توانند رابطه نزدیک ایران و افغانستان را تضعیف کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۰۵    
عضو هیات علمی دانشگاه معارف اسلامی اظهار داشت: طبق فرموده امیرالمومنین(ع) آن چه که از بین برنده دین است "فساد ذات البین" می باشد و غیر از دشمنان اسلام کسی بهره ای نخواهد برد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۲    
در جریان تماس تلفنی وزیر خارجه فرانسه با فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق تأکید کرد که سایر کشورها باید به حاکمیت عراق احترام گذاشته و اصل عدم مداخله را در پیش گیرند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۹    
گروه طالبان اعلام کرد که یک گروه 14 نفری از زندانیان و نیروهای وابسته به دولت افغانستان را در شرق این کشور آزاد کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۶    
جنبش انصارالله یمن پس از کنترل کامل بر منطقه ردمان در استان البیضا، بر جبهه قانیه در این استان جنوبی مسلط شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۶    
رئیس سازمان توسعه روابط ایران و عراق گفت: گمانه زنی های مختلفی برای برگزاری اربعین 99 داریم و موکب داران بر اساس ابلاغیه ستاد اربعین در حال تدارک کار هستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۵    
فراز و نشیب های بسیار در مناسبات تهران و واشنگتن طی یک سال اخیر، نه تنها تکیه و تاکید بر مذاکره با ایران را در گفتمان رهبران کاخ سفید کمرنگ نساخته ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۸    
نخست وزیر چین قرار است با رؤسای اتحادیه و شورای اروپا دیداری مجازی داشته باشد و درباره مسائلی چون کرونا، تجارت و اختلافات سیاسی به تبادل نظر بنشیند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۹    
جمشید پژویان، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس سابق شورای رقابت بدلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۰    
معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی درحال استخراج و بارگذاری اطلاعات مربوط به خانه های خالی در سامانه املاک و اسکان است و تا دو ماه آینده سازمان امور مالیاتی می تواند بر مبنای این ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۵    
طی ابلاغ بخشنامه ای از استاندار خوزستان و در راستای تکریم فریضه نماز جماعت در ادارات، ساعت اداری در خوزستان از هفته آینده تغییر یافت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۳    
ارتش عراق در عملیاتی بی سابقه مخفیگاه های داعش در یک دره واقع در مرز عربستان سعودی را منهدم کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۷    
ایران می تواند با از سرگیری سوآپ نفت و گاز کشورهای همسایه، علاوه بر کسب درآمد و کاهش هزینه انتقال انرژی به شمال کشور، موقعیت اقتصادی و سیاسی خود را در خاورمیانه تثبیت کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۵    
نیروهای مقاومت و ارتش سوریه 127 روستا با مساحت 9 هزار کیلومتر مربع را در منطقه البادیه پاکسازی کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۲    
آستان مقدس امام حسین(ع) برای برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی عید غدیر آماده می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۷    
اندیشمند کنیایی تاکید کرد:در شرایط کنونی جهان اسلام که کشورهای مسلمان در سطوح متعدد دوجانبه و بین المللی دچار اختلافات سیاسی و ایدئولوژیک شده اند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۳    
اتحادیه عرب از تعویق نشست وزرای خارجه این سازمان درباره بحران لیبی، به دلیل آنچه که مشکلات فنی خوانده است، خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۴۱    
یک وزیر وابسته به دولت فراری یمن از اقدامات عربستان و امارات در یمن در راستای تجزیه آن انتقاد کرده و از سمت خود استعفا داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۱۴    
یک منبع آگاه اعلام کرد که رئیس اقلیم کردستان عراق و رئیس ائتلاف الفتح در نشستی مشترک بر ضرورت حمایت از مصوبه پارلمان مبنی بر بیرون راندن نظامیان خارجی از کشور تاکید کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۱    
خطیب جمعه اهل سنت (اسدیه) خراسان جنوبی تصریح کرد: کنفرانس ها و دانشگاه های تقریبی نقش به سزایی در نهادینه کردن فرهنگ تقریب در بین امت های اسلامی خواهند گذاشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۷:۵۶    
نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن توانستند کنترل جزیره سقطری را از دست نیروهای منصور هادی خارج کنند.