جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۴May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 24 اسفند 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 2 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 3 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 5 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 6 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 7 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 8 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 9 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 10 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 11 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 12 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 13 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 14 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 15 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 16 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 17 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 18 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 19 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 20 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 21 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 22 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 23 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 24 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 25 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 26 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 27 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 28 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
سامانه نوین بیمارستان نیروی زمینی سپاه با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه رونمایی شد که این سامانه بیمارستانی سیار با ظرفیت 128 تخت های ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۸    
علی باقری کنی رئیس ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی و سازمان های بین المللی دیدار و گفتگو کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۲    
بهره برداری از طرح انتقال آب خلیج فارس به یزد از امروز آغاز شد. فاز سوم خط اول طرح بزرگ ملی انتقال آب از خلیج فارس امروز بهره برداری شد و در این فاز ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۵:۴۸    
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر با تکذیب رد پیشنهاد واشنگتن درباره افغانستان از سوی این گروه اعلام کرد: در حال بررسی طرح پیشنهادی آمریکا هستیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۴:۱۸    
به دنبال لغو سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات، وی مانع سفر وزیر خارجه خود به این کشور واقع در حاشیه جنوبی خلیج فارس شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۳:۳۳    
با مثبت شدن تست کرونای انگلیسی یک نفر دیگر در شهرستان خلخال مجموع مبتلایان به بیماری نوع جهش یافته کرونا در استان اردبیل به 6 نفر رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۲:۴۸    
عربستان سعودی می گوید که 241 شهروند و ساکن این کشور از جمله کارمندانی از پنج وزارتخانه های سعودی را به اتهام مشارکت در پرونده های فساد بازداشت کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۱:۲۷    
ارتش و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر این رژیم توصیه کردند با ایران درگیر نشود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۰:۳۳    
نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر واقع در محل ساختمان اصلی مجلس شورای اسلامی با حضور نایب رییس مجلس، رییس کمیسیون شوراها و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۳    
نخست وزیر عراق گفت: حضرت آیت الله العظمی سیستانی و پاپ فرانسیس شخصیت هایی هستند که مسیر امیدواری را برای ما ترسیم و انسجام و همبستگی را تقویت می کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۳    
حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در کربلا برای برپایی جشن اعیاد شعبانیه در حال آماده شدن است و همزمان با این ایام، حرم های مطهر با بیش از دو هزار شاخه گل طبیعی تزئین می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
سفیر جدید برزیل در آغاز ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۳    
آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد که اساتید باید نسبت به شاگردان دلسوزی و شئون استادی خودشان را رعایت کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۸    
یک عضو جهاد اسلامی با اشاره به شرکت این جنبش در گفتگوهای قاهره، بر ضرورت وحدت همه فلسطینیان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۴    
هیات دولت مصوب کرد واردات کالاهای اساسی، ضروری و میوه شامل برنج، چای، دانه های روغنی، مغز گردو، بادام هندی، نهاده های دامی، دام زنده ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۷    
عضو شورای سیاسی انصارالله یمن به المیادین گفت: عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن تا آزادسازی کل یمن ادامه خواهد یافت. متجاوزان مسئول تشدید تنش اخیر است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۲    
افراد ناشناس یک مدرسه ویژه آموزش دانش آموزان مسلمان را در شهر اوربرو سوئد به آتش کشیدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۱    
وزارت امور خارجه پیشنهاد لغو روادید عادی میان دو کشور، ایران و عراق را برای مراحل بررسی و تصویب، به هیات دولت ارائه کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۷    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اگر علم و دانش سرلوحه ما باشد، قطعاً تهدید را خوب شناسایی می کنیم و می توانیم سناریوهای متعددی داشته و آماده مقابله با هر تهدیدی باشیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۶    
سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد کلیه پروازهای شرکت های هواپیمایی داخلی و عراقی از مبدا عراق به مدت یک هفته از تاریخ 99.12.24 به حالت تعلیق در می آید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۲    
نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان و سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه از حضور گروه تروریستی داعش در افغانستان و تهدیدات آن برای صلح و امنیت منطقه ابراز نگرانی کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۱    
هواپیماهای جنگنده ترکیه ساعتی پیش با ورود به حریم هوایی عراق مواضع گروهک پ.ک.ک را هدف قرار دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۳    
پاپ فرانسیس رهبر واتیکان روز یکشنبه همزمان با دهمین سالگرد آغاز بحران سوریه، ضمن ابراز تاسف از این جنگ نابودکننده، مجددا خواستار پایان آن شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
با تداوم شیوع کرونا، عربستان تا پایان ماه مبارک رمضان پروازهای بین المللی را متوقف کرده و هیچ زائر خارجی تا این مدت نمی تواند عازم سرزمین وحی شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۲    
زلزله ای به بزرگی 5 ریشتر منطقه فاریاب در مرز هرمزگان با کرمان را لرزاند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۴    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست هم افزایی عملیات فرهنگی تبلیغی ماه مبارک رمضان با تاکید بر هم افزایی در محتوای قرآنی به عنوان عامل رویدادهای مبارک در حوزه معارف دینی گفت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۸    
رئیس گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: به منظور بهره مندی بیشتر مبلغان از مطالب سخنرانی های حجت الاسلام رفیعی، سخنرانی هایشان در قالب کتابی منتشر می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۰    
روسیه آزمایش تاثیرگذاری واکسن اسپوتنیکV را روی بیماران سرطانی آغاز کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۷    
همایش ملی هوای نو با هدف رسیدگی به چالش های فرهنگی و اجتماعی، صبح امروز با حضور حجت الاسلام حاج علی اکبری ،رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ،در مرکز همایش های صدا و سیما آغاز به کار کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۵    
طبق گفته شاهدان و رسانه ها در اعتراض های روز شنبه 13 مارس (23 اسفند) در میانمار، دست کم 12 نفر کشته شدند. دو نفر دیگر نیز در روز یکشنبه جان باختند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۹    
با گذشت هفت ماه از انفجار بندر بیروت و ویرانی و خرابی که در مناطق اطراف آن و تا مرکز پایتخت لبنان به بار آمد و با وجود اظهارنظرهای متعدد درباره نوسازی و ترمیم ویرانی های ناشی از انفجار ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۳    
پانزدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور نیروی انتظامی با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۷    
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۱    
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۷    
رئیس جمهور طرح انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به مرکز و منطقه شرق را یک طرح بسیار عظیم و تاریخی در توسعه متوازن کشور برشمرد و گفت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۱    
هفتمین کرسی از سلسله کرسی های نقد، نظریه پردازی و آزاداندیشی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۶    
صدام حسین تهرانی ها را به بمباران نماز جمعه تهدید کرده بود، اما مردم بدون ترس آمدند و فریاد زدند: ما به این جا آمدیم، بهر شهادت در همین حال صدای انفجار بمب دانشگاه را لرزاند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۳    
نظامیان رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه به صورت وحشیانه به اسرای فلسطینی در زندان ریمون یورش بردند و اقدام به ضرب و شتم فلسطینیان کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۸    
قرآن مجید پس از دعوت مردم به وحدت و انسجام و همگرایی با اتکا بر اصول دین، بر این مسأله تأکید می کند که پیروی از شیطان می تواند آسیب جدی به این مسئله وارد کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۰    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید ورونق اشتغال، این مسائل را در تحکیم بنیان خانواده دارای نقش دانست و گفت: در جامعه اگر فقر، بیکاری و تبعیض گسترش پیدا کند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۴    
بیمارستان سیار 128 تختخوابی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سردار پاکپور فرمانده این نیرو افتتاح شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۴    
در پی حمله گروه تروریستی بوکوحرام به یک کاروان نظامی در ایالت بورنو در شمال شرق نیجریه، 15 سرباز و چهار نیروی ویژه کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۸    
دین متعالی اسلام بر اهمیت وحدت میان مردم و مسلمانان و ادیان الهی از منظر اجتماعی آن تأکید کرده است. وحدت و همگرایی از طریق وحدت عقیده مستحکم ترین نوع اتحاد است که قرآن بر آن تأکید کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۳    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با پیگیری های مجدانه سردار سلامی، سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج مبتنی بر بیانیه گام در سال 99 تدوین شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۶    
فرمانده کل سپاه گفت: ملت در جنگ اقتصادی نجیبانه صبر کرد و پژواک صدای دشمن نشد، به دشمن آبرو نداد و آبروی ما شد و به ما روحیه و قوت قلب داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۵    
رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه ساری گفت: مردم مازندران همواره در دفاع از ارزش ها و ولایتمداری زبانزد خاص وعام هستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۵    
آیت الله سیدابراهیم رییسی ، رییس قوه قضائیه به منظور بررسی مشکلات قضایی امروزیکشنبه از طریق فرودگاه دشت ناز ساری وارد مازندران شد و از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مورد استقبال قرار گرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۷    
اتحادیه عرب و تشکیلات خودگردان فلسطینی شنبه شب گشایش دفتر دیپلماتیک جمهوری چک در قدس را محکوم کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز بیست و چهارم اسفند ماه 99 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۵    
رئیس دیوان اوقاف اهل تسنن عراق در سخنانی اعلام کرد که شیخ احمد الطیب رئیس دانشگاه الازهر به زودی به این کشور سفر می کند.