سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۹:۱۹May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 3 اسفند 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 2 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 3 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 5 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 6 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 7 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 8 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 9 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 10 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 11 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 12 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 13 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 14 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 15 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 16 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 17 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 18 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 19 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 20 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 21 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 22 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 23 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 24 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 25 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 26 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 27 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 28 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۰:۳۶    
فرماندار قصرشیرین گفت: انفجار یک قبضه مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در منطقه سومار از توابع این شهرستان منجر به مجروح شدن یکی از عشایر منطقه شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۳    
اختتامیه اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو های مسلح در قم برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۲    
نویسنده و منتقد ادبی با بیان اینکه شاهد رشد چشم گیر کتاب های فال گیری و زرد در بازار نشر هستیم گفت: بخشی از کمبود سرانه مطالعه ما به کتاب های بی کیفیت باز می گردد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۹    
آمریکا با تقویت حضور نظامی خود در شمال شرق سوریه و ساخت دومین پایگاه نظامی در منطقه مالکیه در حومه حسکه وارد فاز جدیدی از تحرکات نظامی خود در شرق فرات شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۰    
پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی به صورت اینترنتی از فردا 5 اسفند آغاز می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۶:۲۶    
اعضای مجلس خبرگان رهبری عصر دوشنبه 4 اسفندماه با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۵:۰۲    
یک فعال رسانه ای سوری از نقشه تروریست های زیر نظر آمریکا برای حمله شیمیایی در مرز سوریه و عراق و متهم کردن طرف های سوری و عراقی در این حمله خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۳:۳۲    
در حکمی از سوی سید نظام الدین موسوی دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان کشور، حجت الاسلام علی اصغر خلج به عنوان سرپرست شعبه این انجمن در استان قزوین منصوب شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۲:۳۸    
دفتر فرستاده ویژه سازمان ملل متحد از پایان یافتن نشست طرف های یمنی بدون نتیجه مشخصی خبر داد و گفت آنها متعهد شدند درباره یک اقدام گسترده تر در آینده گفت وگو کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۱:۱۷    
ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای مشترک توافق کردند که ایران به اجرای کامل و بدون محدودیت موافقتنامه جامع پادمان همانند قبل ادامه دهد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۰:۴۴    
منابع خبری روز یکشنبه گزارش دادند، سقوط یک فروند هواپیمای نظامی در نزدیکی فرودگاه ابوجا پایتخت نیجریه هفت کشته داشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۶    
همایش تبیین سیره عملی و نظری حضرت فاطمه زهرا(س) با عنوان خاتون جنت روز یکشنبه با حضور وزیر امور مذهبی پاکستان، رهبران سیاسی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۳    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توییتر تاکید کرد که آمریکا به عنوان طرف متخلف باید اقدامات اصلاحی را انجام دهد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ گفت و گوی مستقیمی بین ایران و آمریکا درباره زندانیان یا موارد دیگر در جریان نبوده و نیست.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۲    
سفیر پیشین رژیم صهیونیستی در آمریکا گفت: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا یک صهیونیست واقعی است و برای امنیت رژیم اسرائیل سرمایه گذاری می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۰    
شخصیت های دینی فلسطین نسبت به تصمیم رژیم صهیونیستی برای بستن اجباری مصلای باب الرحمه هشدار دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۲    
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مطالعه و بررسی ابعاد مختلف زندگی امام جواد (ع)، بهترین مسیر برای رسیدن به تعالی و بالندگی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۶    
تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی درگذشت آیت الله سیدرضی علوی، پدر حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه دستور داد تا برای تخصیص و تامین منابع مالی لازم برای جبران خسارت های زلزله اقدامات لازم را انجام دهد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۷    
رئیس جمهور روابط ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مهم و تاثیرگذار در منطقه را خوب و رو به توسعه توصیف و بر تقویت همکاری ها و مناسبات تهران – آنکار برای مقابله با تهدیدات مشترک و همچنین حل و فصل مشکلات ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۲    
پیکر آیت الله حسینی زابلی دوشنبه 4 اسفندماه 1399، ساعت 15 تشییع و در امامزاده صالح(س) تهران به خاک سپرده می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۱    
سرپرست استانداری ایلام گفت: برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، مرز مهران از روز سه شنبه بسته می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تفاهم وزارت امور خارجه با وزارت بهداشت مبنی بر تعیین آزمایشگاه های معتبر در خارج از کشور مبنی بر صدور تست کرونای سه برگه برای مسافران خارجی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۲    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از سبد اول محصولات زندگی تبیان از لغو مراسم اعتکاف امسال خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: بررسی های انجام شده نشان می دهد که استان همدان یکی از استان های برتر کشور در بحث نماز است به نحوی که مدیران استان نسبت به این فریضه الهی توجه ویژه و ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۶    
وزارت کشور دولت نجات ملی یمن از تسلط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی بر یک زندان وابسته به نیروهای هادی در شهر مأرب خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۲    
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در احکامی جداگانه شش نفر از فضلای حوزه علمیه را به عنوان مشاور در امور "فقه نظام"، "نخبگان حوزوی"، "فرهنگی، رسانه و فضای مجازی"، "امور بین الملل" ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۱    
آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: امروز حوزه علمیه باید همانند گذشته در همه صحنه ها حضور فعال داشته و در این مسیر پیرو ولی فقیه باشد، چراکه همه این مراحل برای عزت دین، اسلام، انقلاب و نظام است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۳    
عملیات مرمت و پرداخت گنبد منور حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) در آستانه ولادت باسعادت فرزند آن حضرت به اتمام رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۶    
رسانه های چین و ژاپن ضمن پوشش اخبار سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای به تهران، این سفر را مهم ارزیابی کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۴    
محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه پرس تی وی اعلام کرد در صورت اجرای کامل تعهدات توسط کشورهای امضاکننده برجام، ایران به این توافق باز خواهد گشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۳    
یکی دیگر از موانع، فقدان شناخت و درک درست مسلمانان از تفکرات همدیگر است که این امر نیز باعث گسترش اختلافات میان آنها را می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۰    
مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: اولین بخشدار اهل سنت استان بوشهر منصوب شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۳    
همکاری در زمینه های اقتصادی یکی از رویکردهایی است که می تواند پایه همگرائی را در میان کشورها و مردم جهان اسلام شکل دهد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۱    
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا پایان سال گروه اولمان که حدود یک میلیون و 300 هزار نفر هستند واکسینه خواهند شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن اشاره به وضعیت رنگ بندی شهرهای کرونایی، از شناسایی 7931 بیمار جدید کووید 19 در شبانه روز گذشته خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۳    
پنجمین کرسی از کرسی های نقد، نظریه پردازی و آزاداندیشی در پژوهشگاه مطالعات تقریبی قم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان با موضوع بایسته های ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۴    
حجت الاسلام تسخیری در پیامی به پاتریارک پورفیریه انتخاب وی را به عنوان اسقف اعظم کلیسای ارتدکس، تبریک گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح یکشنبه 3/ 12/ 99‬ و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1400، بند الحاقی 4 تبصره یک ماده واحده را به تصویب رساندند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۶    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دولت آمریکا امروز تلاش دارد که با حداقل امتیاز به برجام برگردد که این ها نشان از اقتدار چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۵    
دویست و پنجمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت صبح یکشنبه برگزار و در این جلسه وزیر راه و شهرسازی که به نمایندگی از طرف رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویر احمد و منطقه زلزله زده سی سخت سفر کرده بود ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۲    
هدف از اتحاد میان مسلمانان و تقریب بین مذاهب مختلف این است که هر مسلمانی به اعتقادات خود پایبند باشد و عمل کند ولی به مذاهب دیگر هم احترام بگذارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۲    
زلزله ای به بزرگی 5.6 ریشتر شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند زلزله ای که به دلیل شدتش مردم شهر یاسوج هم آن را احساس کردند و موجب تخریب کامل برخی از واحدهای مسکونی در ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۶    
مذاکرات تبادل اسرا بین دولت نجات ملی یمن در صنعاء و دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی در پایتخت اردن بی نتیجه پایان یافت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۳    
نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر از روز گذشته دوم اسفندماه به مدت 7 روز آغاز به کار کرد از این رو آنچه باید درباره این نمایشگاه بدانیم به مخاطبان اطلاع رسانی می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۴    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از پرداخت خسارت به خانوار های روستایی آسیب دیده در زلزله سی سخت خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امروز پیش روی ماست، بودجه مطلوب مجلس نیست اما با توجه به ظرفیت های اجرایی و در تعامل با دولت حداکثر اصلاحات ممکن به نفع معیشت مردم در آن اعمال شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۹    
از آنجایی که موضوع وحدت و انسجام برای زندگی اجتماعی و سیاسی مسلمانان در طول تاریخ اهمیت ویژه ای داشته است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۱    
رئیس ائتلاف دولت قانون و نخست وزیر پیشین عراق تاکید کرد که کشورش نیازی به نیروهای آمریکایی ندارد و آنها خطری برای عراقی ها از جمله شهروندان کُرد و اهل سنت این کشور به شمار می روند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۱    
با کشته شدن دو نفر در میانمار به علت درگیری نیروهای امنیتی با معترضان، دبیرکل سازمان ملل خشونت مرگبار در این کشور را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۱    
منابع خبری عراقی بامداد یکشنبه از درگیری شدید نیروهای الحشد الشعبی و عناصر باقی مانده گروهک تروریستی داعش در شمال بغداد خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۰    
سایت KHAMENEI.IR ویدوئی از سخنان مقام معظم رهبری را منتشر کرد که در آن می گویند، ما دیگر به حرف و وعده قانع نیستیم، فقط عمل؛ عمل از طریف مقابل ببینیم ما هم عمل می کنیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۴    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد: راه مقابله با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی، تکیه بر گزینه مقاومت سیاسی و مردمی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۶    
در مسئله وحدت و تقریب مذاهب، بی تردید یکی از مهمترین محورها توجه و تمرکز به ریشه اختلافات و تفرقه است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز سوم اسفند ماه 99 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۷:۵۶    
جشنواره ملی مادران چشم انتظار در قالب شعر کلاسیک، ترانه و داستان کوتاه برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۵:۲۳    
آیت الله نوری همدانی گفت: اینکه ابتدا و انتهای سال 1400 به دو نیمه شعبان مزین شده، بهانه و فرصت مغتنمی است تا نهادهای دولتی و مردمی در جهت انجام کارهای ریشه ای و مستمر برای ایجاد انس و معرفت به در ...