جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۹:۵۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 1 آبان 1398 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 31 فروردین 1398 تین نیوز 1 اردیبهشت 1398 تین نیوز 1 خرداد 1398 تین نیوز 31 تیر 1398 تین نیوز 1 مرداد 1398 تین نیوز 1 شهریور 1398 تین نیوز 1 مهر 1398 تین نیوز 30 آذر 1398 تین نیوز 30 دی 1398 تین نیوز 30 بهمن 1398 تین نیوز 1 اسفند 1398 تین نیوز 1 آبان 1398 تین نیوز 2 آبان 1398 تین نیوز 3 آبان 1398 تین نیوز 4 آبان 1398 تین نیوز 5 آبان 1398 تین نیوز 6 آبان 1398 تین نیوز 7 آبان 1398 تین نیوز 8 آبان 1398 تین نیوز 9 آبان 1398 تین نیوز 10 آبان 1398 تین نیوز 11 آبان 1398 تین نیوز 12 آبان 1398 تین نیوز 13 آبان 1398 تین نیوز 14 آبان 1398 تین نیوز 15 آبان 1398 تین نیوز 16 آبان 1398 تین نیوز 17 آبان 1398 تین نیوز 18 آبان 1398 تین نیوز 19 آبان 1398 تین نیوز 20 آبان 1398 تین نیوز 21 آبان 1398 تین نیوز 22 آبان 1398 تین نیوز 23 آبان 1398 تین نیوز 24 آبان 1398 تین نیوز 25 آبان 1398 تین نیوز 26 آبان 1398 تین نیوز 27 آبان 1398 تین نیوز 28 آبان 1398 تین نیوز 29 آبان 1398 تین نیوز 30 آبان 1398 
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۹    
شهردار منطقه 20 از راه اندازی نخستین نرم افزار هوشمند ناحیه سبز با قابلیت های رصد،گزارش و رفع آنلاین معضلات شهری خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۴    
طی سال جاری 12 میلیارد ریال برای مرمت و ساماندهی بازار تاریخی تبریز هزینه می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۳۲    
سخنان روز سه شنبه معاون اول رئیس جمهوری درباره FATFوCFT چنان در اخبار و فضای مجازی چرخید که باعث شد دفتر اسحاق جهانگیری به آن واکنش نشان دهد و اطلاعیه ای منتشر کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۰    
صادق ضیاییان مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۵    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به موضوعات راهبردی و مطالعات بازار درباره بندر چابهار و ضرورت ایجاد جاذبه در این بندر ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۵    
مارماریس یا بدروم؟ به کجا سفر کنیم؟
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۵    
وزیر نفت با بیان این که 96 درصد از کارت های سوخت شخصی در دست مردم است، اعلام کرد: هنوز سهمیه ای به کارت ها وارد نشده که رانندگان اصرار به استفاده از کارت سوخت جایگاه داران، دارند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۵    
تردد کامیون های تجاری از امروز در پایانه مرزی مهران آزاد و فعالیت های بازرگانی این مرز به روال عادی خود بازگشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۰    
مدیرکل فرودگاه مهرآباد از آغاز هدایت موقت سرویس هوانوردی در برج قدیم به دلیل انجام عملیات نوسازی برج مراقبت جدید خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۵    
معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از امضای تفاهمنامه برای خرید رادار غیر نظامی با یکی از دانشگاههای کشور خبر داد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی از برقراری مسیر پروازی مشهد – سمنان در آستانه شهادت امام رضا(ع) خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۵    
برای تکریم جانبازان و توان یابان (معلولان)، اعضای این شورا خدمات ناوگان اتوبوسرانی را برای این دو قشر رایگان کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۰    
ناوگان استان با تمام ظرفیت، در خدمت جابه جایی زائران به مشهد الرضا برای حضور در آیین های عزاداری آخر ماه صفر است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۵    
تصادف صبح امروز (چهارشنبه) در مسیر سراوان به فومن روبروی موزه میراث روستایی گیلان پنج نفر را راهی بیمارستان کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس از ورود مجلس به رشد بی رویه بیلبوردهای تبلیغاتی در برخی جاده ها و خطرات ناشی از آن برای رانندگان خبر داد و گفت :به زودی در این باره جلسه ای با مسئولان مربوطه برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۰    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری یکی از دلالان سکه و ارز با گردش حساب بانکی 12تریلیون و 552 میلیارد ریالی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۵    
گزارش ارائه شده به دادگاه نشان می دهد که سازمان هواپیمایی کشوری سهم 40 درصدی، شرکت هواپیمایی آسمان سهم 50 درصدی و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز 10 درصدی در سانحه سقوط هواپیمای ای تی آر ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۰    
محمد رجبی مدیر عامل شرکت رجا به مناسبت اول آبان ماه، بیست و سومین سالگرد تاسیس شرکت رجا پیامی صادر کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۵    
اجرای درست و رسیدگی به نواقص نحوه محاسبه نرخ کرایه بر اساس تن-کیلومتر نیازمند کار تخصصی و استفاده از دیدگاه های فعالان این بخش است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۰    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فاتب با توجه به آغاز بارندگی های فصل پاییز به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد سرعت مجاز و مطمئنه را رعایت کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی از ثبت نام متقاضیان مسکن دولتی در سیستان و بلوچستان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۰    
رئیس بانک مرکزی در مصاحبه با المانیتور گفت که اروپایی ها برای اجرایی شدن اینستکس به موافقت آمریکا نیاز دارند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۰    
فروش فولاد مبارکه در سال 97 22 میلیارد تومان و سود خالص این شرکت پس از کسر مالیات 12 میلیارد تومان بود که اگر سود شرکت های فولاد خوزستان، ذوب آهن، و .. ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۰    
شرکت گلف استریم از بزرگترین جت خصوصی جهان رونمایی کرد. به گزارش تین نیوز به نقل از روتیرز، گلف استریم که تولید کننده هواپیماهای لوکس در ایالات متحده آمریکاست از این جت که G700 نام دارد رونمایی ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۰    
بارش باران در تهران تداوم دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۵    
هوای تهران در نخستین روز آبان با شاخص کیفیت 78، در شرایط سالم قرار دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۰    
اعطای نماد اعتماد الکترونیکی، از اسفند 97 شروع شد و در مجموع تاکنون پنجاه و پنج هزار مجوز برای دریافت این نماد صادر شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۰    
به گفته ضامنی، دعوای پول خرد همیشه بین مسافران و رانندگان تاکسی وجود دارد و این مسئله بیشترین تخلف رانندگان تاکسی محسوب می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۰    
بر اثر بارش باران هم اکنون محور رزن_آوج لغزنده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۰    
مجمع عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران روز گذشته در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد و اعضای جدید هیئت مدیره انجمن پس از اخذ و شمارش آرا انتخاب شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۵    
در پی انتشار خبری مبنی بر بازگشایی مرزهای درگیر مراسم اربعین بر روی خودروهای تجاری به منظور ترانزیت کالا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان این خبر را تکذیب کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۰    
شهرام آدم نژاد با وزیر حمل ونقل رمانی و معاون وزیر اقتصاد گرجستان دیدار و گفتگو کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۰    
بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری، یک دستگاه سمند برای کمک در کنار جاده توقف می کند که بر اثر نکشیدن ترمز دستی خورو منحرف می شود که دو نفر از سرنشینان سمند مصدوم شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۵    
سرقت تجهیزات روشنایی مسیرهای آزادراهی قزوین باعث خاموشی راه ها در برخی نقاط که برای ایمنی رانندگی نیازمند نور هستند، شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۵    
در میان بازارهای ارز و سکه که سرمایه گذاران خود را به کام ضرر کشاند، بازار سرمایه در نیمه نخست امسال سود 67 درصدی را به سرمایه گذارانش داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۰    
بودجه شهرداری برای سال 99 انقباضی نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۰    
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: برنامه ریزی ها برای افزایش پروازها از ترمینال گالری سلام صورت گرفته است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۵    
بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه ها در تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی24 روز یکشنبه مورخ 98/8/5 از کرج به سمت مرزن آباد در محور کندوان ممنوع خواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۰    
پیش تر اعلام شده بود برای خودروهای پلاک عمومی تخفیف هایی در نظر گرفته خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۵    
در اثر واژگونی مینی بوس، شش نفر مصدوم شدند که چهار نفر آنان خانم و دو نفر مرد هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۰    
فعالیت سامانه ناپایداری که از روز یکشنبه وارد گلستان شده تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۰    
جاده های روستایی این شهرستان متناسب با افزایش وسایل نقلیه ارتقا نیافته است و این موضوع به توجه بیشتر مسئولان نیازمند است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۰    
شرکت واحد اتوبوسرانی در ایام برگزاری مراسم اربعین اقدام به ارائه برخی خدمات کرد که بخشی از ان در قالب تصویر در این خبر گنجانده شده است.