پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۰:۰۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 21 آبان 1398 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 31 فروردین 1398 تین نیوز 1 اردیبهشت 1398 تین نیوز 1 خرداد 1398 تین نیوز 31 تیر 1398 تین نیوز 1 مرداد 1398 تین نیوز 1 شهریور 1398 تین نیوز 1 مهر 1398 تین نیوز 30 آذر 1398 تین نیوز 30 دی 1398 تین نیوز 30 بهمن 1398 تین نیوز 1 اسفند 1398 تین نیوز 1 آبان 1398 تین نیوز 2 آبان 1398 تین نیوز 3 آبان 1398 تین نیوز 4 آبان 1398 تین نیوز 5 آبان 1398 تین نیوز 6 آبان 1398 تین نیوز 7 آبان 1398 تین نیوز 8 آبان 1398 تین نیوز 9 آبان 1398 تین نیوز 10 آبان 1398 تین نیوز 11 آبان 1398 تین نیوز 12 آبان 1398 تین نیوز 13 آبان 1398 تین نیوز 14 آبان 1398 تین نیوز 15 آبان 1398 تین نیوز 16 آبان 1398 تین نیوز 17 آبان 1398 تین نیوز 18 آبان 1398 تین نیوز 19 آبان 1398 تین نیوز 20 آبان 1398 تین نیوز 21 آبان 1398 تین نیوز 22 آبان 1398 تین نیوز 23 آبان 1398 تین نیوز 24 آبان 1398 تین نیوز 25 آبان 1398 تین نیوز 26 آبان 1398 تین نیوز 27 آبان 1398 تین نیوز 28 آبان 1398 تین نیوز 29 آبان 1398 تین نیوز 30 آبان 1398 
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۳    
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در کاهش تصادفات جاده ای حوزه برون شهری و روستائی استان اردبیل رتبه نهم کشوری را در 6 ماهه امسال به خود اختصاص داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۳    
ترمینال پروازهای بین المللی فرودگاه یکی از مناطق آزاد با اعتبار 300 میلیارد تومان از محل تأمین مالی در بازار سرمایه تا 1402 احداث می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جریان سفر به استان کردستان از روند چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد در محور سنندج – دهگلان بازدید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۵۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: 320 میلیارد تومان اعتبار برای طرح راه آهن همدان - سنندج تخصیص یافت و تلاش برای اتمام این طرح تا پایان دولت دوازدهم بسیار جدی دنبال می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۸    
آمارهای اولیه مربوط به حجم ثبت نام برای خرید خانه های دولتی ساز در قالب طرح اقدام ملی مسکن، نشان دهنده عطش خرید این واحدها از سوی متقاضیان است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۸    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: به دلیل لزوم صدور حکم از سوی دستگاه قضا گزارش حادثه هواپیمایی تهران – یاسوج تا پایان آبان در صحن قرائت می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۳    
برنامه طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران قریب به 62 هزار واحد است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۲۹    
در راستای بهبود و افزایش رفاه حال رانندگان و ارتقاء کمّی و کیفی حمل و نقل کالا نشست هم اندیشی در پایانه بزرگ حمل و نقل کالای استان تهران برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۹    
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه زیر ساخت الکترونیکی شدن اسناد حمل و نقل طی دو ماه آینده عملیاتی می شود گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۲۴    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی تازه به کشور از پنجشنبه، گفت: با کاهش محسوس دما از روز جمعه در نیمه غربی و شمالی کشور، بارش برف در مناطق سردسیر و مرتفع نقاط مذکور ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۹    
رئیس پلیس راهور استان گفت: برخورد سواری 206 با تیر چراغ برق در شهرستان شیراز، 2 نفر در دم جان باختند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۴    
دولت ها عموماً برای اقتصادی سازی ایستگاه ها یا منابع مالی کافی نداشته و یا بودجه برای این منظور در نظر نمی گیرند بر این اساس باید برای اقتصادی سازی ایستگاه های راه آهن از بخش غیردولتی درخواست کرد تا ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۹    
بازار اشتغال امروز کشور ظرفیت پذیرش بیش از 25 درصد فارغ التحصیلان را ندارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۰    
معاون شهردار تهران در واکنش به منتقدان طرح جدید ترافیک گفت: دوستان اگر طرح های فعلی را قبول ندارند، طرح های بهتری ارائه کنند و منتظر این طرح ها می مانیم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۵    
تعداد شعب بانک های کشور از 23 هزار و 549 شعبه در پایان سال گذشته به 23 هزار و 111 شعبه تا آبان ماه جاری رسیده که حاکی از تعطیلی 438 شعبه در سال 98 است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۵    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در راستای اجرای الزام استفاده از سوخت کم گوگرد در کشتی ها از اول ژانویه 2020 و با توجه به مذاکرات و توفقات صورت گرفته با دستگاه های ذیربط ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۵    
در هیچ جای دنیا اشتغال با وام ایجاد نمی شود ما نیز موافق آن نیستیم، اما وام ابزار مالی کشور است و برای حل این موضوع رشته های اولویت دار را شناسایی کردیم تا حمایت ها به این سمت سوق یابد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۰    
اتصال برج میلاد به بازار تهران با راه اندازی این ایستگاه در آذر محقق می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۵    
مصمم هستیم که تا پایان دولت دوازدهم راه آهن را به سنندج برسانیم و از این پروژه به عنوان یک پروژه حیثیتی برای دولت یاد می کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۵    
سنندج جزو 23 مرکز استان کشور است که به شبکه ریلی کشور وصل می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۵    
ماموران یک محموله سنگ گرانیتی را که بر روی یک تریلی قرار داشت شناسایی کرده و پس از توقف آن مشاهده کردند که مقادیر قابل توجهی تریاک داخل آن جاسازی شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۵    
عملیات شیار زدن آسفالت در طول 27 کیلومتر طولی و 3000 متر عرضی با هدف ارتقای ضریب ایمنی جاده ها درحال انجام است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۰    
گروه های حساس از حضور در خارج از منزل پرهیز کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۰    
وکیل بابک زنجانی گفت: در طول 6 سال گذشته به کرات شاهد بودیم با اینکه پرونده موکلم قضایی است اما بهره برداری های سیاسی و جناحی از این پرونده می شود و غلبه انگیزه های سیاسی که می تواند مفسده انگیز ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۰    
طبق مفاد تبصره 14 قانون بودجه 98 کشور سه دهک درآمدی بالای جامعه که غیرنیازمند یارانه بگیر محسوب می شوند باید از قطار یارانه پیاده شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۰    
خط تولید محصول پژو 405 جی.ال.ایکس بنزینی در پایان خردادماه سال99 متوقف خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۵    
پنج فاز برای توسعه بندر چابهار پیش بینی شده که در حال حاضر فاز اول آن عملیاتی شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۵    
در پی کاهش کیفیت هوای تهران، روز یکشنبه کمیته اضطرار استان تشکیل جلسه داد که برخی از مصوباتش عبارتند از افزایش عوارض طرح ترافیک، نیم بها شدن بلیت مترو و اتوبوس، ممنوعیت تردد کامیون ها.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۰    
حتی یک کنترلر و متخصص نگهداری و ناوبری خارجی نداریم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۵    
دبیر شورای هماهنگی توسعه بندر چابهار گفت: خلیه و بارگیری کالاهای اساسی از بندر چابهار علاوه بر داشتن صرفه اقتصادی و پایین آمدن قیمت تمام شده از مصوبات پدافند غیرعامل است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۵    
رییس پلیس تهران بزرگ گفت: بخشی از ترافیک در شهر تهران به دلیل افزایش خودرو و بخشی به دلیل عدم برنامه ریزی است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۵    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن آخرین آمار ثبت نام شدگان را در برنامه اقدام ملی مسکن اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۵    
نقص فنی در سیستم رادار هواپیمای پرواز مشهد -کاشان، خلبان هواپیما را مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد تهران کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۰    
تا زمانی که شبکه حمل و نقل ریلی به ساختاری منظم، کارآمد و بهره ور تبدیل نشده است، افزایش تعداد آلات نقلیه ریلی اعم از واگن و لکوموتیو، افزایش و توسعه خطوط و یا پروژه های توسعه ای از این جنس ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۵    
با اجباری شدن استفاده از رمز دوم پویا از ابتدای دی ماه افراد باید از روش های مختلف برای دریافت رمز استفاده کنند تا برای انجام تراکنش های بانکی با مشکل روبه رو نشوند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۱۵    
وزارت خارجه مکزیک از اعطای پناهندگی به رئیس جمهور مستعفی بولیوی خبر داد. مارسلو ابرارد وزیر خارجه مکزیک بامداد سه شنبه گفت که کشورش به اِوو مورالس رئیس جمهور مستعفی بولیوی پناهندگی اعطا کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۰    
شامگاه دوشنبه 13 آبان گزارش قتل پسرنوجوانی به نام ابوالفضل از سوی مأموران کلانتری خانی آباد نو به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و بلافاصله تیم جنایی راهی کوچه چهل و یکم شهرک شریعتی شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۵    
شرکت آریا خودرو سبز نیز و به عنوان اولین تولید کننده ایرانی نفربرهای الکتریکی با کاربری های مختلف با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تنوع محصولی ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۵    
در گذشته که افزایش قیمت در سایر بازارها را شاهد بودیم قیمت خودرو متناسب با سایر موارد بالا نرفت و اکنون نیز نمی توان انتظار داشت به اندازه سایر بازارهای اقتصادی کاهش قیمت در بازار خودرو را داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۰    
شب گذشته مدیر عامل اسنپ در یکی از برنامه های تلوزیونی شبکه استانی تهران، از سهامداران اصلی این تاکسی اینترنتی نام برد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۵    
جلسه هماهنگی بیست و یکمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی وابسته به انجمن مهندسی دریایی ایران با حضور جمعی از بزرگان این صنعت برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۵    
قطار بدون ریل با یک بار شارژ کامل می تواند 40 کیلومتر را با سرعت 70 کیلومتر در ساعت طی کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۰    
اعلام ارزانی بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی متولیان امر، بیانگر عدم شناخت سیستم حمل و نقل عمومی است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۵    
این که دیپلم از سیکل بهتر است و لیسانس از دیپلم بهتر است موضوعی که قطعیت ندارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۵    
47 کشور دارای معتبرترین پاسپورت ها در مقاصد اصلی و عمده گردشگری جهان معرفی شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۵    
کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه در هفتمین روز متوالی با قرار گرفتن بر روی شاخص 133 از نظر غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2 ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۰    
ایستگاه های TOD در ایران برخلاف صحبت های مسئولان مربوطه آن طور که باید توسعه پیدا نکرده است. از عوامل اصلی عدم توسعه این نوع ایستگاه ها ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۵    
هر چند صحبت روزهای اخیر رییس جمهوری باعث شد بار دیگر توجه به فساد موجود در اقتصاد ایران افزایش پیدا کند اما بررسی هایی که از وضعیت اقتصادی کشورهای مختلف جهان انجام شده ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۹:۱۵    
می توان به جای سهمیه بندی بنزین به هر خودرو فقط به سرپرستان خانواری که یارانه می گیرند سهمیه تعلق بگیرد، صرف نظر از اینکه دارای خودرو باشند یا نباشند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۰    
غلتک های چرخ فولادی، اغلب وسایل خودرانی هستند که با استفاده از استوانه های فولادی، مخلوط های آسفالتی گرم را تحت تراکم قرار می دهند. ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۵    
توسعه و بهبود روابط با حوزه های کارفرمایی، تاکید بر افزایش توان تحقیق و توسعه و بومی سازی، چابک سازی ساختار بخش و ساختارهای داخلی شرکت های زیرمجموعه و شفاف سازی فرآیندها و تعاملات با کارفرمایان و به ...