جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۲:۳۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 14 آبان 1398 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 31 فروردین 1398 تین نیوز 1 اردیبهشت 1398 تین نیوز 1 خرداد 1398 تین نیوز 31 تیر 1398 تین نیوز 1 مرداد 1398 تین نیوز 1 شهریور 1398 تین نیوز 1 مهر 1398 تین نیوز 30 آذر 1398 تین نیوز 30 دی 1398 تین نیوز 30 بهمن 1398 تین نیوز 1 اسفند 1398 تین نیوز 1 آبان 1398 تین نیوز 2 آبان 1398 تین نیوز 3 آبان 1398 تین نیوز 4 آبان 1398 تین نیوز 5 آبان 1398 تین نیوز 6 آبان 1398 تین نیوز 7 آبان 1398 تین نیوز 8 آبان 1398 تین نیوز 9 آبان 1398 تین نیوز 10 آبان 1398 تین نیوز 11 آبان 1398 تین نیوز 12 آبان 1398 تین نیوز 13 آبان 1398 تین نیوز 14 آبان 1398 تین نیوز 15 آبان 1398 تین نیوز 16 آبان 1398 تین نیوز 17 آبان 1398 تین نیوز 18 آبان 1398 تین نیوز 19 آبان 1398 تین نیوز 20 آبان 1398 تین نیوز 21 آبان 1398 تین نیوز 22 آبان 1398 تین نیوز 23 آبان 1398 تین نیوز 24 آبان 1398 تین نیوز 25 آبان 1398 تین نیوز 26 آبان 1398 تین نیوز 27 آبان 1398 تین نیوز 28 آبان 1398 تین نیوز 29 آبان 1398 تین نیوز 30 آبان 1398 
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۵:۱۰    
سامانه های رسیدگی به درخواست های استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان حمل و نقلی در شرف راه اندازی هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۵:۱۰    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از دقایقی پیش از رودهن به سمت آمل خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۳:۱۰    
روند گازدهی به سانتریفیوژهای فعال در سایت فردو با حضور بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از صبح چهارشنبه 15 آبان آغاز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۵    
رئیس اتاق بازرگانی استان فارس با بیان اینکه نظام مالیاتی کشور عادلانه نیست گفت: 65 درصد بار مالیاتی کشور بر عهده تولیدکنندگان است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار توان تخلیه روزانه 12 هزار تن کالا و خروج 2 هزار و 500 تن کالای اساسی را در روز دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: سرمایه گذاران هندی با حضور در نمایشگاه رینوتکس آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در طرح های ریلی به ویژه پروژه برقی کردن قطار تبریز- تهران اعلام ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۵    
مرکز آمار کشور اعلام کرد: سال گذشته نزدیک به 11 هزار پروانه احداث ساختمان از سوی شهرداری تهران صادر شده است که نسبت به سال پیش از آن (1396) 17.6 درصد رشد داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه قائل به این نیستیم برای تامین مالی دولت، بی عدالتی مالیاتی راه بیندازیم گفت: اخذ مالیات از سود سپرده های بانکی در دستور کار نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۵    
هیات دولت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق معلولان درخصوص معافیت کارفرمایان بخش غیردولتی از پرداخت حق بیمه کارکنان دارای معلولیت و نیز معافیت شاغلان معلول از پرداخت حق بیمه سهم خویش فرمایی را به ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۰    
معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان گفت: آزادراه تهران – شمال بر اساس استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و با افتتاح قطعه اول آزادراه بیش از 86 میلیون لیتر بنزین در سال صرفه جویی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۶:۳۵    
مدیرعامل و رئیس حیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: گمرک منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با کد 10110 باهدف صادرات، واردات و ترانزیت کالا عملیاتی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۶:۱۵    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در راستای خدمت رسانی به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) استان سمنان، از روز 14 آبان ماه سال جاری در مسیر سمنان - مشهد- سمنان پرواز می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۶:۰۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از افتتاح فاز چهارم و پایانی کریدور شمال به جنوب کشور به طول 135 کیلومتر در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۵    
بر اساس اعلام قوه قضاییه برای 18 نفر کیفر خواست صادر شد که 15 نفر شخص حقیقی هستند و سه نفر از شخصیت های حقوقی که مجرم شناخته شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۰    
آمارهای سال 98 نیز حکایت از ریزش مسافر و تعداد پرواز از سال 96 تا 98 دارد به طوری که 23 هزار و 221 نشست وبرخاست در نیمه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال 96 کاهش یافته است و این نشان از کاهش 26 ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۰    
سخنگو قوه قضایی در نشست خبری امروز اعلام کرد که حکم قطعی راننده پورشه جنجالی اصفهان مشخص شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: مقدمات طرح راننده محور شدن بیمه شخص ثالث در حال انجام است و از ابتدای سال آینده اجرایی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۵    
این پرونده 18 متهم دارد که 15 نفر شخص حقیقی از مدیران و کارکنان و سه نفر شخصیت حقوقی مجرم شناخته شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۵    
طی ماه های آینده شاهد اضافه شدن 10 رام قطار، شامل 70 واگن به ناوگان متروی پایتخت خواهیم بود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۰    
رئیس شورای شهر تهران با تاکید برحق مردم برای رفع کمبود ها، از افزودن 10 رام قطار به ناوگان حمل ونقل ریلی پایتخت خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۰    
وزیر صمت اظهار داشت: در صورتی که شرکت های چینی منافع ایران را تامین کنند، آنها می توانند جانشین برخی شرکت های خارجی در ایران شوند که سالیان سال حضور داشته اند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۰    
یکی از مدیران سابق شرکت کشتیرانی به دلیل دریافت رشوه 4 میلیون دلاری شب گذشته بازداشت شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۵    
شرکت خدمات بیمه ای همراه اندیشان فرتاک به عنوان نماینده برتر حقوقی انتخاب و معرفی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۵۵    
مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن در پیامی درگذشت پدر قائم مقام راه آهن را به وی تسلیت گفت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۵۵    
استفاده از چراغ های چشمک زن مشابه پلیس در خودورهای شخصی، برخلاف قوانین و مقررات است و جریمه و توقیف و معرفی به مراجع قضایی را به دنبال دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۲۰    
در مورد بیمه تکمیلی رانندگان متاسفانه به هیچ عنوان خدمات خوبی به رانندگان ارایه نمی شود و با وجود پیگیری این کانون، متاسفانه شرکت بیمه آتیه سازان و کانون شرکت های حمل و نقل جوابگو نیستند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۱۵    
این حادثه حدود ساعت 8:10 دقیقه صبح امروز (سه شنبه) در کیلومتر بشاگرد – 50 کیلومتری شهر سردشت استان هرمزگان رخ داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۵    
جلسه کمیته ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران جهت فرایند ارزیابی شانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران با حضور آقای سعید بغدادی، سرارزیاب ارشد جایزه ملی کیفیت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۰    
در حال حاضر اتوبوس هایی که در ناوگان حمل ونقل عمومی وجود دارد فرسوده است و وضعیت مناسبی ندارد و این مسئله سبب شده سفر با اتوبوس در پایتخت از 3 میلیون به 2 میلیون کاهش یابد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۰    
هیچ برنامه ای برای انتقال پایتخت از تهران به سمنان یا شهر دیگری نداریم و فقط بحث انتقال مراکز سیاسی و اداری با توجه به مصوبه مجلس مطرح است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۵    
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پس از دستیابی به سود عملیاتی، روند گسترش پرواز ها را آغاز کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که هفته های آینده بخشی از اطلاعات به دست آمده از روح الله زم اطلاع رسانی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۵    
شصت و سومین شماره هفته نامه لجستیک و اقتصاد با موضوع بررسی درستی یا نادرستی حذف یارانه ثروتمندان منتشر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۵    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در مراسم افتتاح کارخانه نوآوری آزادی، گفت: گام چهارم که شامل گازدهی در فردو می شود همچنان زیر نظر آژانس خواهد بود و این اقدام از فردا اجرایی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۵    
نمایندگان مجلس به لایحه موافقتنامه سرویس های هوایی دو جانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت کشور کویت رای مثبت دادند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۵    
شرکت هواپیمایی آتا و ایران ایرتور بی نظم ترین ایرلاین در تیرماه بوده اند به طوری که هر کدام 43 درصد پروازهایشان با تاخیر انجام داده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی در حالی در ملاقات با وزیر مدیریت منطقه ای و زیرساخت های ارمنستان درباره اتصال راه آهن مستقیم 2 کشور گفته در صورت تکمیل30 درصد پیشرفت در ساخت مسیر داخل ارمنستان ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۰    
نوزدهم مرداد سال 1393، پرواز شماره 5916 هواپیمایی سپاهان که تهران را به مقصد طبس ترک کرده بود، لحظاتی پس از برخاستن از باند فرودگاه مهرآباد در بلوار شیشه مینا سقوط کرد و 40 نفر از 48 سرنشین و خدمه ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۰    
عضو حزب کارگزاران می گوید: معتقدم تا زمانی که تکلیف جمهوری اسلامی در صحنه بین المللی با نظم بین المللی موجود کاملا به روشنی حل نشده است نمی تواند از تعهدات خود در زمینه حمایت از جنبش های حماس ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۰    
یک برنامه تلویزیونی با بزرگ نمایی بیش از حد مسئله ذرت های آلوده، سه نهاد متناظر را که مدت ها در رابطه با این محصول با یکدیگر در جدال بودند و نمی دانستند چه تصمیمی باید برای محموله های درگیر بگیرند ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۰    
معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: خط آهن میانه-بستان آباد در 6 قطعه با اعتبار 1414 میلیارد تومان در آستانه تکمیل است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۴۵    
پان امریکن ورلد ایرویز (به معنی خطوط هوایی سراسری آمریکا) که معمولاً با پن ام شناخته می شود، شرکت اصلی ترابری هوایی آمریکا از اواخر 1920 تا فروپاشی آن در 4 دسامبر 1991 بود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۵    
معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی با اشاره به محور گزارش تحلیلی مصوبات شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در 5 سال اخیر عنوان کرد که حفظ بافت تاریخی ایرانی-اسلامی در اولویت است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۰    
پرداخت یارانه به سیستم های حمل و نقل عمومی تقریباً در تمامی کشورهای دنیا رایج است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۰    
به تازگی تصویر چند نامه در شبکه های اجتماعی منتشر شده که محتوای آنها تاکیدی بر ممنوعیت فعالیت سایت ها و اپلیکیشن های غیر مجاز اینترنتی در حوزه حمل و نقل بین شهری است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۰    
وسیله نقلیه مورد استفاده 47 درصد از افراد متوفی خودرو سواری، 20.7 درصد موتورسیکلت، 6.6 درصد وانت بار، 3 درصد کامیون، کامیونت و تریلی و 1.1 درصد اتوبوس و مینی بوس بود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۰    
چیزی به 10 ساله شدن یارانه های نقدی باقی نیست ، یک ماه دیگر باید یارانه های نقدی شمع 10 سالگی اش را فوت کند، هر چند در پیش بینی های اولیه قرار بود عمر آن 5 سال بیشتر نباشد .
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۵    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: 6 آزادراه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۵    
اوج گیری قیمت ارز در بازار داخلی ایران، بسیاری از صنایع و بازارهای اقتصادی را با شوک های جدی قیمتی مواجه کرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۰    
جدیدترین آمار مربوط به تجارت خارجی کشور نشان می دهد که در 6 ماهه نخست سال جاری، حدود 21 میلیارد دلار صادرات کالا بدون احتساب نفت خام و حدود 21 میلیارد و 200 میلیون دلار نیز واردات کالا صورت گرفته است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۵    
ترافیک بزرگراه های تهران به شکل مرموز تشدید شده و معطلی در پیک شبانگاهی-مسیر برگشت شاغلان به منزل- نسبت به هفته های قبل دو برابر شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۵    
شرکت رجا به مناسبت گرامی داشت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، تسهیلات سفر با قطارهای این شرکت را به صورت تخفیف 30 درصد با عنوان طرح میلاد ارائه می کند.