پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۵:۰۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 29 آبان 1398 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 31 فروردین 1398 تین نیوز 1 اردیبهشت 1398 تین نیوز 1 خرداد 1398 تین نیوز 31 تیر 1398 تین نیوز 1 مرداد 1398 تین نیوز 1 شهریور 1398 تین نیوز 1 مهر 1398 تین نیوز 30 آذر 1398 تین نیوز 30 دی 1398 تین نیوز 30 بهمن 1398 تین نیوز 1 اسفند 1398 تین نیوز 1 آبان 1398 تین نیوز 2 آبان 1398 تین نیوز 3 آبان 1398 تین نیوز 4 آبان 1398 تین نیوز 5 آبان 1398 تین نیوز 6 آبان 1398 تین نیوز 7 آبان 1398 تین نیوز 8 آبان 1398 تین نیوز 9 آبان 1398 تین نیوز 10 آبان 1398 تین نیوز 11 آبان 1398 تین نیوز 12 آبان 1398 تین نیوز 13 آبان 1398 تین نیوز 14 آبان 1398 تین نیوز 15 آبان 1398 تین نیوز 16 آبان 1398 تین نیوز 17 آبان 1398 تین نیوز 18 آبان 1398 تین نیوز 19 آبان 1398 تین نیوز 20 آبان 1398 تین نیوز 21 آبان 1398 تین نیوز 22 آبان 1398 تین نیوز 23 آبان 1398 تین نیوز 24 آبان 1398 تین نیوز 25 آبان 1398 تین نیوز 26 آبان 1398 تین نیوز 27 آبان 1398 تین نیوز 28 آبان 1398 تین نیوز 29 آبان 1398 تین نیوز 30 آبان 1398 
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۳۶    
رئیس پلیس راه استان مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه آینده در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۶    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی از اصلاح و تغییر دستور العمل صدور، تمدید، تعویض و لغو کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۶    
در صرافی های مجاز امروز، (6 آذر 98) هر دلار آمریکا به مبلغ 12 هزار و 238 تومان و هر اسکناس یورو به قیمت13 هزار و 444 تومان معامله شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۶    
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: تسطیح حریم هزار کیلومتر از راه روستایی و شهری در این شهرستان پس از بارندگی ها بهار امسال انجام و برخی مسیرها بسته شده نیز بازگشایی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۴۱    
معاون حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از ساماندهی تردد وانت بارها درمسیرهای برون شهری استان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۶    
تجمع شناورها در محدوده دریایی پشت شهر پیامدهای منفی به دنبال دارد و این موضوع خطر بزرگ و جدی برای ایمنی و امنیت دریانوردی در آب های ساحلی است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۶    
بانک عامل بخش مسکن از افزایش 25 درصدی اعطای تسهیلات ساخت مسکن در 7 ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۶    
آخرین ارزیابی هایی که از خسارات اغتشاشات اخیر منتشر شده نشان می دهد که در روزهای گذشته اقتصاد ایران بیش از 2000 میلیارد تومان خسارت دیده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۱    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با مشارکت متخصصان منتخب از بخش صنعت و دانشگاه، نخستین جشنواره انتخاب برترین پروژه های راهداری و ساخت راه های فرعی و روستایی را در هفته اول اسفندماه سال جاری برگزار ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۶    
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای بازدید و بررسی آخرین وضعیت راه های استان لرستان پس از وقوع سیل فروردین ماه امسال به این استان سفر کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۱    
آخرین وضعیت آب و هوایی کشور طی دور آینده اعلام شد و بنا بر این اعلام شاهد بارش باران و برف در اغلب نقاط کشور خواهیم بود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۶    
رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت های ترافیکی پایان هفته را در محور کرج به چالوس اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۱    
رئیس پلیس راه استان گلستان از کشته شدن 4 نفر در تصادف زنجیره ای در جاده پنج پیکر به خواجه لر بندرترکمن خبرداد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۶    
معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری مازندران از تاخیر در نصب دستگاه ای ال اس ((ILS) در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری از سوی شرکت فرودگاههای کشور انتقاد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۱    
معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به 110 هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت شده در کشور گفت: امسال دو هزار کیلومتر به جاده های آسفالته روستایی افزوده می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۱    
شرکت هواپیمایی ایزی جت و شرکت هواپیماسازی ایرباس یادداشت تفاهمی برای مطالعه امکان استفاده از هواپیماهای هیبرید و تمام الکتریک برای پرواز در مسیرهای کوتاه اروپایی به امضا رساندند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۶    
هیات وزیران با تخصیص 700 میلیون یورو برای احداث راه آهن زاهدان-بیرجند و اتصال آن به راه آهن بافق-مشهد و 667 میلیون یورو برای تأمین واگن قطارهای شهری کلان شهرها در قالب طرح تأمین و تهیه تجهیزات و واگن ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۶    
کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید و صدور موافقت اولیه، مجوزساخت و مجوز بهره برداری برای 7سازه دریایی موافقت کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۶    
رئیس دفتر رئیس جمهوری اظهار امیدواری کرد در آینده ای بسیار نزدیک اینترنت کشور وصل شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۶    
مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از افزایش روزانه 2 میلیون مترمکعبی مصرف سی ان جی در کشور هم زمان با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت خبر داد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۶    
ریزش قیمت دلار برای دومین روز متولی ، قیمت این ارز را در صرافی های بانکی بار دیگر به کامال یازده هزار تومان بازگرداند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۱    
وزیر راه و شهرسازی کشورمان از 3 تا 7 آذرماه در تهران میزبان سهیل محمد عبداللطیف وزیر مسکن و خدمات عمومی جمهوری عربی سوریه است که این دیدار به منظور توسعه همکاری های دو کشور و برگزاری اولین کمیته ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۶    
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دستورالعمل صدور پروانه بهره برداری استخراج رمزارز نهایی و توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۱    
با حضور معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، جلسه بررسی شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد این وزارتخانه در سال 98 برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۱    
در اولین نشست کمیته هماهنگی حمل ونقل و زیرساخت ایران و ارمنستان مقرر شد، سه مدل سرمایه گذاری پیشنهادی برای تکمیل بزرگراه شمال-جنوب کشور همسایه در راستای تاکید وزیر راه و شهرسازی و اتصال دو کشور تهیه ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل حفاظت و ایمنی دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی، با اشاره به هفتاد و چهارمین نشست کمیته حفاظت از محیط زیست دریایی (MEPC) سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نامه ای به شهردار تهران معایب طرح کنترل آلودگی هوا را تشریح و 5 پیشنهاد برای کاهش مشکلات آن مطرح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۶    
نماینده شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه پروژه های عظیم اقتصادی در شرق استان سمنان در دست اجرا است، گفت: تحقق راه آهن اینچه برون-شاهرود-طبس تحولی عظیم در منطقه ایجاد خواهد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۱    
مهدی رزمی کارشناس فناوری اطلاعات در مورد قطعیِ اینترنت بین المللی و ضعف هایی که در این مدت نمایان شده، می گوید: "قطعی اینترنت بین المللی، ضعف سواد فناوری اطلاعات، سیستمی و رسانه ای را به ما نشان داد ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به سوالی درباره میزان خسارت واردشده به سیستم بانکی در پی اعتراضات اخیر گفت: اطلاعی ندارم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: سهمیه سوخت سرویس های مدارس پس از ثبت نام متقاضیان در سامانه سپند تا سقف 120 لیتر در ماه تامین می شود و رانندگان سرویس ها به صورت ریالی بهای میزان پیمایش خود را پس از بررسی ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۶    
رئیس شورای شهر تهران از انجام مطالعات کارشناسی برای مرمت و بازسازی برج آزادی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۶    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از مشاجره لفظی حسن روحانی و حسن رحیم پور ازغدی در نشست شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره بنزین خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۱    
تا کنون مشکل کمبود سوخت نداشته ایم و هیچ جایگاه سوختی گزارشی از کمبود سوخت به ما نداده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۶    
رئیس ستاد هجدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک از تمدید زمان ارسال مقالات تا 30آذرماه امسال خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۱    
شرکت "ایرباس" روی پرواز قطاری و پشت سر هم پرندگان دقیق شده است و گویا دریافته است که تقلید از این شیوه توسط هواپیماهای تجاری نیز می تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی چندروز بعد از سهمیه بندی بنزین مجددا تاکیدکرد که سواری های بین شهری حق تغییر قیمت ها را ندارند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۱    
رانندگان وانت بار، کرایه های حمل و نقل را افزایش دادند؛ آنها معتقدند شرایط صدور بارنامه به گونه ای نیست که ملاک سنجش پیمایش واقعی آنها قرار گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۶    
در پی ناآرامی های اخیر و تخریب برخی اماکن و اموال عمومی و شخصی، رییس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای اعلام کرد که مجموع خسارات وارد شده از سوی آشوبگران به تجهیزات ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۶    
وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: دستگاه های دولتی تا پایان امسال به هیچ عنوان حق گران کردن کالایی را ندارند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۶    
مدیرعامل تعاونی صیادان گناوه از ناپدید شدن قایق صیادی این شهرستان با دو سرنشین خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۱    
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از برخورد با رانندگان متخلف تاکسی در این شهر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از وقوع 10 تصادف جرحی و خسارتی در زنجان طی روز جاری خبر داد و گفت: از این آمار دو مورد جرحی و هشت مورد خسارتی بوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از اضافه شدن شهرهای جدید به طرح اقدام ملی تولید مسکن خبر داد و گفت: ثبت نام در این شهرها از هفته اول آذر ماه شروع خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۱    
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: هم اکنون 800 هزار درخواست تولید کارت سوخت داریم در حالی که ظرفیت تولید روزانه ما 30 هزار کارت است؛ البته در حال ارتقای ظرفیت تولید هستیم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۶    
یک شرکت خودروسازی در آمریکا ادعا می کند فناوری جدیدی برای باتری ها ساخته که پیمایش خودروی برقی با یکبار شارژ را 2 برابر می کند و همچنین از هزینه ساخت آن 50 درصد می کاهد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۶    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اصفهان از فعال شدن متروی اصفهان تا ایستگاه کاوه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۶    
مدیر فرودگاه زنجان از انجام موفق نخستین برف روبی فرودگاه در مدت شش ساعت خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۶    
جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: تمام محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی به دلیل بارش باران لغزنده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۶    
رسانه های استرالیایی از رد پیشنهادهای شرکت های ایرباس و بویینگ برای پروژه طلوع توسط شرکت هواپیمایی حامل پرچم استرالیا خبر می دهند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۱    
کارت سوخت خودروهای سواری شخصی با عمر 25 سال به بالا و موتورسیکلت های با عمر 10 سال به بالا بر اساس مصوبه هیات وزیران ابطال شد و این گروه از خودروها باید از سهمیه آزاد بنزین استفاده کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۱    
قطعی اینترنت در این چند روزه مشکلات جدی را برای مردم برای خرید بلیت به ویژه پروازهای خارجی ایجاد کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۱    
اگر بارنامه کاغذی حذف و سیستم الکترونیکی جایگزین آن شود طرح شفافیت بین شرکت ها وحاملان کالا به صورت خودکار اعمال شده و امکان فساد در این زمینه به حداقل خواهد رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۲:۳۱    
نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از توجه وزیر راه و شهرسازی برای توسعه شبکه حمل و نقل در کشور، گفت: توسعه این شبکه در دوره کنونی، قابل مقایسه با هیچ دوره دیگری نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۲:۳۱    
عباس خطیبی با بیان اینکه راه آهن میانه-بستان آباد-تبریز برای اولین بار در کشور به صورت دو خطه اجرا می شود گفت: یکی از دلایل اجرای مسیر به صورت دو خطه ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۶    
مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از رصد تمامی کانال ها و انهار پایتخت توسط 14 هزار نیروی خدمات شهری خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۱    
دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه حرکت به سمت هوشمندسازی شهر با کمک شرکت های دانش بنیان می تواند بسیاری از نقص ها را جبران ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۱    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران کیفیت هوای پایتخت امروز (29 آبان ماه) سالم است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۶    
اسنپ و تاکسی در اراک گران نشده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۶    
معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از فعالیت دو تا سه هزار خودروی مسافرکش در این استان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۱    
براساس اعلام بانک مرکزی، نرخ رسمی هر دلار آمریکا 42000 ریال، یورو 46513 ریال و هر پوند انگلستان 54235 ریال است
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۱    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از ارسال لایحه بودجه 99 در 15 آذر ماه به مجلس خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۶    
مدیر فرودگاه همدان با تأکید بر اینکه آژانس های مسافرتی بومی همدان برای چارتر کردن پرواز همدان- کیش اعلام آمادگی نکردند ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۱    
در پی بارش های روزهای اخیر و همچنین برودت هوا در سطح استان سمنان، طبق اعلام پلیس راه، همراه داشتن زنجیر چرخ در تمام محورهای کوهستانی استان ضروری است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۲۱    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل گفت: به زودی سهمیه بنزین اختصاص یافته به سرویس های مدارس به کارت آنها واریز می شود تا مشکلی از بابت تامین بنزین سهمیه نداشته باشند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۱۶    
ایرلاین روسی آزیموت پیش از پایان سال جاری میلادی یک فروند دیگر سوخو سوپرجت 100 تحویل می گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۶    
به تازگی اخبار و تصاویری از خودروی الکتریکی و جدید فورد موستانگ منتشر شده است که نظر و توجه خیل عظیمی از طرفداران خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست را به خود جلب کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۶    
معاون شهردار تهران از ارائه لایحه اصلاح ساختار شهرداری تهران تا پایان آذر به شورای شهر خبر داد و گفت: در تلاشیم لایحه با کمترین تبعات اجرایی شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۶    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای 17 پروژه راه روستایی این استان به طول 108 کیلومتر در قالب طرح ملی ابرار (اقدام برای راه های اولیت دار روستایی) در خراسان جنوبی خبر داد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۶    
خبرگزاری مهر اینفوگرافیکی از میزان خسارت های وارده در پی ناآرامی های روزهای اخیر و تخریب اموال عمومی در دل اعتراضات مردمی درمخالفت با افزایش قیمت بنزین، توسط گروهی خرابکار تهیه کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۱    
وزارت صنعت معدن و تجارت اعلام کرده که اجناس نباید گران شوند. این موضوع سوژه طنز شهرونگ شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۱    
پروژه ملی باید نفعش مستقیم یا غیرمستقیم به همه مردم برسد نه به گروه های خاص.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۴۶    
رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر با وجود بارش باران گره ترافیکی در پایتخت نداریم، گفت: ترافیک در اکثر بزرگراه ها نیمه سنگین است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۶    
نایب رئیس اتحادیه املاک گفت: قیمت مسکن به بهانه گران شدن بنزین تا خرداد سال 99 تغییر نخواهد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۶    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از اهدای کارت بلیت رایگان اتوبوس و مترو به سربازان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۱    
رضایی گفت:در صورتی که هنوز مالک خودرویی کارت سوخت دریافت نکرده است، می تواند با ارسال درخواست المثنی حتی در روز های تعطیل، نسبت به دریافت کارت سوخت خود اقدام نماید.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۶    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از راه اندازی و تکمیل کریدور شرقی - غربی تا سال آینده خبر داد و گفت: با تکمیل این کریدور ترکمنستان به ترکیه و عراق متصل می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۱    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: هیچکدام از خدمات هوایی افزایش قیمت ندارند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۱    
یک سال پس از بازداشت کارلوس گوسن، رئیس نیسان موتور به اتهامات فساد مالی، این خودروساز ژاپنی هنوز نتوانسته است مسیر آتی خود را در خودروسازی تعیین کند و این درحالی است که یک جنگ قدرت نیز میان نیسان با ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۱۶    
نتایج یک پژوهش نشان می دهد طراحی و رنگ خودرو بر تصادف با عابران پیاده موثر است و خودروهایی که رنگ روشن دارند بیشتر با عابران پیاده تصادف می کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۱۱    
رئیس اتحادیه سواری کرایه اعلام کرد: ماشین های سواری کرایه بین شهری که در آزادراه های عوارض الکترونیکی تردد می کنند ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۰۱    
وضعیت برخی از خودروها به گونه ای است که حتی ظرفیت یک متر جابه جا شدن هم ندارند اما در جاده ها درحال تردد هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۷:۵۶    
با سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین، حالا بیش از گذشته میزان مصرف سوخت خودروهای داخلی زیر ذره بین افکار عمومی قرار گرفته و این در حالی است که کارنامه خودروسازان در این حوزه (تولید محصولات کم مصرف) قابل ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۰:۰۶    
در این شرکت ها همه چیز به نفع شرکت ها و مسافران است و صاحبان شرکت ها در رقابت با یکدیگر برای جذب مسافر و سود بیشتر حق رانندگان را پایمال و به جای کم کردن از کمیسیون خودشان ...