جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۲۲May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 20 آبان 1398 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 31 فروردین 1398 تین نیوز 1 اردیبهشت 1398 تین نیوز 1 خرداد 1398 تین نیوز 31 تیر 1398 تین نیوز 1 مرداد 1398 تین نیوز 1 شهریور 1398 تین نیوز 1 مهر 1398 تین نیوز 30 آذر 1398 تین نیوز 30 دی 1398 تین نیوز 30 بهمن 1398 تین نیوز 1 اسفند 1398 تین نیوز 1 آبان 1398 تین نیوز 2 آبان 1398 تین نیوز 3 آبان 1398 تین نیوز 4 آبان 1398 تین نیوز 5 آبان 1398 تین نیوز 6 آبان 1398 تین نیوز 7 آبان 1398 تین نیوز 8 آبان 1398 تین نیوز 9 آبان 1398 تین نیوز 10 آبان 1398 تین نیوز 11 آبان 1398 تین نیوز 12 آبان 1398 تین نیوز 13 آبان 1398 تین نیوز 14 آبان 1398 تین نیوز 15 آبان 1398 تین نیوز 16 آبان 1398 تین نیوز 17 آبان 1398 تین نیوز 18 آبان 1398 تین نیوز 19 آبان 1398 تین نیوز 20 آبان 1398 تین نیوز 21 آبان 1398 تین نیوز 22 آبان 1398 تین نیوز 23 آبان 1398 تین نیوز 24 آبان 1398 تین نیوز 25 آبان 1398 تین نیوز 26 آبان 1398 تین نیوز 27 آبان 1398 تین نیوز 28 آبان 1398 تین نیوز 29 آبان 1398 تین نیوز 30 آبان 1398 
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۸    
همایش سراسری انجمن خیرین راه و ترابری، بیست وسوم آبان با حضور وزیر راه و شهرسازی در وزارت راه و شهرسازی رگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۸    
رئیس حوزه قضایی بخش رودهن از دستگیری رییس شورای رودهن خبر داد و گفت: با این دستگیری شمار افراد بازداشت شده به 25 نفر رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۴    
ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو 232 عدد پیچ و مهره پابند ریل قطار به همراه ابزار آلات سرقت کشف و ضبط کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۰    
به دلیل پایداری هوا، غلظت آلاینده های جوی افزایش می یابد و همین امر موجب کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۰    
نصب، راه اندازی، نگهداری و تعمیر همه تجهیزات و سامانه های هوانوردی کشور با دانش متخصصان الکترونیک هواپیمایی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۰    
در ارتباط با راه ابریشم (کریدور جنوبی) چندی پیش سندی در آنکارا به امضا رساندیم و به زودی شاهد فعالیت ایران در این کریدور خواهیم بود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۵    
به شهروندان و به خصوص گروه های پر خطر توصیه می شود در هنگام بروز آلودگی هوا از هر گونه فعالیت ورزشی خودداری کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۰    
محور هراز در محدوده جاده شکسته از روز 20 آبان تا 21 آبان 98، از ساعت 8 تا 17 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۰    
علایم رانندگی و تابلوهای راهنمایی کریدورهای شریانی استان حداکثر تا سه ماه آینده به روز رسانی و تکمیل می شود و این تغییرات به خصوص در نیمه جنوبی استان بیشتر محسوس خواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۵    
دستخطی بدون تاریخ از شهیدحسن طهرانی مقدم، مردِ پشت پرده موشکی ایران، خطاب به رهبر معظم انقلاب منتشر شد که در آن مشخص می شود طهرانی مقدم مدت ها پیش از شهادت به سراغ پروژه "موشک های فوق سریع" رفته است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۰    
در هفت ماهه سال 98 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، صادرات مواد نفتی از رقم 58 هزار تن گذشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۲۰    
خراسان شمالی در حدفاصل 2 قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان عبور می کنند علاوه بر آن، این منطقه به لحاظ حمل و نقل بار هم از اهمیت زیادی برخوردار است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۵    
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با اشاره به نگاه هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در ضرورت توسعه سواحل مکران از تامین فاینانس 450 میلیون دلاری چینی ها برای ساخت فرودگاه چابهار خبر دادوگفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۵    
مدیر روابط عمومی فرودگاه بجنورد گفت: پرواز شرکت هواپیمایی ماهان به فرودگاه بجنورد طی این هفته بدون قید دلیل لغو شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۰    
معاون وزیر راه و شھرسازی با تاکید بر ضرورت توجه جدی به نقش ساکنان محله ها در اجرای پروژه ھای بازآفرینی شھری، گفت: عنصر اصلی در نوسازی، دوام و بقای ساکنان محلات ھدف است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۵    
به تازگی فهرستی از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های هوشمند در سال 2019 میلادی منتشر شده است که آیفون ایکس آر ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۰    
ساده ترین راهکار برای بهبود طول عمر باتری لپ تاپ و هر محصول الکترونیکی دیگری، استفاده از قابلیت صرفه جویی در باتری (power saving mode) است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۰    
در سال های اخیر بسیاری از خودروسازان مشهور به سمت و سوی طراحی، توسعه و تولید انبوه خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست روی آورده و در این زمینه سرمایه گذاری های کلانی را اختصاص داده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۰    
هنوز کد تخلف و امکان جریمه برای اکثر این دوربین ها از سوی پلیس راهور فعال نشده و امکان استعلام VIN خودروها نیز در اختیار شهرداری قرار نگرفته است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۰    
اگر شرایط سکون هوای هفته گذشته در سال 96 رخ می داد باید در این هفته کل شهر تعطیل می شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۰    
وزیر نفت با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس جمهور در جمع مردم یزد و اعلام خبر کشف این میدان بزرگ نفتی گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس شعبه اول ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی از متواری بودن 10 متهم از 17 متهم پرونده اخلالگران ارزی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۵    
بانک مرکزی درپی دستور روز گذشته رییس جمهوری، میزان ارز تامین شده برای واردات در پنج ماهه اول پارسال و لیست کالاها و میزان اختصاص ارز 4200 تومانی برای آنها را اعلام کرد که بر اساس این گزارش ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۵    
محور هراز امروز و فردا به دلیل تعمیر و روشنایی تونل وانا و ایمن سازی پیچ ابتهاج مسدود خواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
در اقدامی عجیب نظر سنجی در پارک هنرمندان انجام گرفته است که با ته سیگار عادل فردوسی پور مجری سابق برنامه تلوزیونی نود یا محمد حسین میثاقی که روزی یکی از گزارشگران برنامه نود بود را انتخاب کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۵    
در این سال ها زیرساخت های ریلی خود را سه برابر افزایش داده ایم چون توسعه ریلی اهداف و اولویت های کشور است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۵    
نمایندگان با لایحه موافقتنامه کشتیرانی تجاری دریایی در دریای خزر بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قزاقستان موافقت کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۰    
کنفرانس اتحادیه بین المللی راه آهن تحولی است که در باره توسعه ایستگاه ها برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۵    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به کاهش کیفیت هوای تهران و کرج تا حد هشدار برای تمام گروه ها خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: حداکثر قیمت مسکن ملی به غیر از برخی کلانشهرها متری 3.5 میلیون تومان است که جامعه هدف اصلی ما مردم دهک سوم تا هفتم هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی دولت درباره جزئیات طرح دولت برای اعطای کمک معیشت به 18 میلیون خانوار ایرانی گفت: طرح اجتماعی و معیشتی با ضریب 3.2 درصد بخش اعظم دهک های جامعه را دربرمی گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
این ایستگاه به طول 160 متر جزو مسیر سبز مترو به شمار می رود تا در مواقع بحران به راحتی مسافران را از طریق مسیرهای اضطراری به سطح زمین هدایت کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۵    
چندین بار به مسئولین نمایشگاه ها تذکر دادیم که اگر نمایشگاهی پرمخاطب است آنها را با هم برگزار نکرده و یا زمان افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه ها را با هم نگیرید اما متأسفانه هیچ کس به این حرف ها فکر نمی ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۵    
میزان پروانه صادر شده برای احداث ساختمان در تهران در سال گذشته رشد بیش از 17 درصدی داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۰    
مدیر بندرلنگه با اشاره به روند صعودی ترابری مسافران دریایی در آب های سرزمینی و جزایر خلیج فارس گفت: از آغاز سال جاری تاکنون، بیش از 322 هزار و 227 هزار نفر مسافر و گردشگر از بنادر لنگه ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۰    
فیلم پیوست استفاده از تکنولوژی در نصب علائم ترافیکی در معابر را نشان می دهد. این فیلم در کانال تلگرامیRoad_Survey منتشر شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: شهر جدید هشتگرد، اولین شهر حومه ای کلانشهر تهران است که به زودی طی روزهای آینده با استفاده از شبکه ریلی، به متروی تهران متصل خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۰    
وزیر راه و شهرسازی نسبت به پرونده قضایی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و ممنوعیت پرواز آنتونف 140 واکنش نشان داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۰    
شهردار تهران گفت: متأسفانه در اتصال ریلی بین شهری و راه آهن درون شهری پیش از این غفلت داشته ایم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۰    
به منظور افزایش ایمنی محور، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان سوانح رانندگی، عملیات اجرای خط کشی در دستور کار قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۰    
مدیر اجرایی اتحادیه بین المللی راه آهن ها گفت: به توجه به سرعت رشد جمعیت در ایران، ایستگاه های درون شهری باید افزایش یابد تا جابجایی سریع تر صورت بگیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح چهار ایستگاه جدید آ ماده شده و به فراخوان گذاشته شده است که امیدواریم با استفاده از تجارب سایر کشورهای موفق این پروژه ها را به ثمر برسانیم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۵    
تعداد مسافران جابه جا شده از مبدأ استان مازندران نسبت به سال گذشته با رشد سه درصدی، همچنین میزان صورت وضعیت صادره نسبت به سال گذشته با رشد پنج درصدی همراه بوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۰    
وزیر صمت اظهار داشت: در سال 97 شاهد کاهش 30 درصدی واردات کالاهای مصرفی به کشور بودیم که با ادامه داخلی سازی کالاهای مورد نیاز کشور روند کاهشی واردات تداوم خواهد یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۳۵    
یکی دیگر از آزادراه هایی که به زودی در مرحله دوم طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی تحت پوشش قرار خواهد گرفت، آزادراه ساوه-سلفچگان است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۳۵    
یکی از اصول وظایف اصلی مرکز کسب و کارهای نوین ریلی معرفی ایده ها، مفاهیم و روش های جدید مدیریتی، ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۰    
شعار امسال این گردهمایی بین المللی ایستگاه های راه آهن، رونق بخش زندگی شهری است و از امروز تا 22 آبان ماه ادامه دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۵    
نتیجه دعوای 2 گروه منتقد در مورد خرید هواپیماهای برجامی این بود که 2 فروند 330 نو، یک فروند 321 نو و 13 فروند ای تی آر نو خریداری شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۵    
تصاویری از فرودگاه مهرآباد تهران که وضعیت آن در سال 1338 را نشان می دهد را در این ویدئو ببینید.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی گفت:حوزه ساخت و سازهای غیر مجاز دریایی مناطق شمالی وضعیت بدتری نسبت به سواحل جنوبی کشور دارند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۱۰    
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد یک دستگاه کامیون با اتوبوس ایرانی حامل 44 مسافر پاکستانی در کیلومتر 25 محور نهبندان به زاهدان چهار کشته برجا گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۱۰    
باید با هر کس که در کشور دستش آلوده به فساد است برخورد کنیم. ما در زمینه مبارزه با فساد نباید نه جناح و نه حزب را بشناسیم بلکه همه مردم و جناح ها خواستار مبارزه با فساد به صورت شفاف هستند ...