سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۰:۲۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 1 آذر 1395 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 آبان 1395 تیتر شهر 30 دی 1395 تیتر شهر 30 بهمن 1395 تیتر شهر 1 اسفند 1395 تیتر شهر 1 آذر 1395 تیتر شهر 2 آذر 1395 تیتر شهر 3 آذر 1395 تیتر شهر 4 آذر 1395 تیتر شهر 5 آذر 1395 تیتر شهر 6 آذر 1395 تیتر شهر 7 آذر 1395 تیتر شهر 8 آذر 1395 تیتر شهر 9 آذر 1395 تیتر شهر 10 آذر 1395 تیتر شهر 11 آذر 1395 تیتر شهر 12 آذر 1395 تیتر شهر 13 آذر 1395 تیتر شهر 14 آذر 1395 تیتر شهر 15 آذر 1395 تیتر شهر 16 آذر 1395 تیتر شهر 17 آذر 1395 تیتر شهر 18 آذر 1395 تیتر شهر 19 آذر 1395 تیتر شهر 20 آذر 1395 تیتر شهر 21 آذر 1395 تیتر شهر 22 آذر 1395 تیتر شهر 23 آذر 1395 تیتر شهر 24 آذر 1395 تیتر شهر 25 آذر 1395 تیتر شهر 26 آذر 1395 تیتر شهر 27 آذر 1395 تیتر شهر 28 آذر 1395 تیتر شهر 29 آذر 1395 تیتر شهر 30 آذر 1395 
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۶    
جنبش های دانشجویی ایران با حزب توده کار خود را در دانشگاه تهران آغاز کرد و اکنون با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۷    
وحید تاج به عنوان خواننده تیتراژ سریال هم سایه ها به کارگردانی مهران غفوریان معرفی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: در جریان برگزاری گشت های مشترک نظارتی تعزیرات حکومتی گیلان و نهادهای مربوط، 2000 تن چوب قاچاق از دو شرکت در شهر رشت کشف شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۶    
مری کیت و اشلی اولسن: آنها دوقلو هستند و در زمینه مد فعالیت دارند و هم اینکه در دنیای تجارت خیلی موفق میباشند. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۶    
رئیس فدراسیون فوتبال عراق شایعه اخراج سرمربی تیم ملی عراق را تکذیب کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۷    
استاندار تهران از واگذاری سایت های مسکن مهر به خریداران تا پایان دولت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۵    
دسترسی به دو کتاب از مجموعه چندجلدی هری پاتر بر روی گوشی های موبایل امکان پذیر شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۶    
با گذشت تقریبا دو هفته از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رسانه های این کشور هنوز شروع به بحث و تحلیل درباره نقش شکست خورده خود در این انتخابات که به نوعی بدترین انتخابات تاریخ آمریکا از سال 1948 تاکنون ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۰    
فیلم سیلی مامور جوان شهرداری به صورت زن دستفروش فومنی که روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شد، ماجرای یک درگیری مشابه دیگر در ارومیه هم فرصت بازتاب پیدا کرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۰    
اگر دوست دارید هرجای این کره زمین زندگی کنید، بد نیست بدانید که این رویای شما به وقوع پیوست. گروه معماری نایس اولین تصویر از خانه کپسولی اکوسیستمی خود را پرده برداری کردند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۱    
معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: افزایش 10 درصدی تعرفه برق در سال جاری از اول مهرماه اعمال شده و در تابستان به دلیل بالا بودن مصرف برق و افزایش هزینه خانوارها انجام نشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۲    
هنوز دولت دونالد ترامپ روی کار نیامده است اما تحولات در برخی جناح ها موجبات شگفتی را فراهم آورده و تازه ترین آنها هم نقشی است که داماد این خاندان میلیاردر ممکن است در دولت جدید ایفا کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۰    
مهدی رحمتی دوست عزیز ماست و نمی خواهیم مته به خشخاش بگذاریم. اما در بازی اخیر استقلال اتفاقی افتاد که ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۱    
در بازار آزاد امروز (دوشنبه) تهران، قیمت انواع سکه بهار آزادی با افزایش مواجه بود، در عین حال دلار هم گرانی 3 تومانی و یورو 11 تومانی را تجربه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۲    
رئیس پلیس راه استان قزوین از توقیف سواری لامبورگینی با سرعت غیر مجاز 240 کیلومتر خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۶    
شاید نمی دانیم یا نمی خواهیم بدانیم که مصرف بی رویه امروز ما، فردای کودکانمان را بی آب می کند. اما امسال وضع به گونه ای دیگر است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۷    
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال برای حضور در دیدار برابر گسترش فولاد نیاز به انجام تست پزشکی دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۵    
خبر با نمک بود. یک شرکت بیمه در اقدامی نمادین حنجره سالار عقیلی را بیمه کرد. این خبر بلافاصله به تیتر خبرگزاری ها تبدیل شد و بازخوردهای گوناگونی را به همراه داشت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۵    
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از شبانه روزی شدن فعالیت مددسراها تا پایان زمستان خبر داد و گفت: شب گذشته تعداد مراجعان به مددسراها با 20 درصد افزایش رو به رو بوده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۵    
با توجه به برودت هوای پایتخت، روابط عمومی معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای از عموم رانندگان خواست تا تدابیر موردنیاز برای رانندگی در فصل سردسال را موردتوجه قراردهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۲    
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از عدم آمادگی شهرداری های مناطق شمالی تهران برای مواجهه با نزولات آسمانی گلایه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۲    
رییس سابق انجمن جامعه شناسی ایران گفت: خشونت زدایی و کاهش جرایم اجتماعی راه حضور زنان در جامعه را بیشتر فراهم می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۶    
معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از برگزاری نهمین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری و سومین کنفرانس علمی مدیریت شهری (جایزه جهانی تهران) 21 و 22 آذرماه همزمان با ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۶    
معاون پشتیبانی شرکت بهره برداری متروی تهران با تشریح آمارهای سال گذشته، اعلام کرد: استفاده شهروندان از مترو تهران در سال 94 سبب 520 میلیارد تومان صرفه جویی در مصرف سوخت شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۶    
تیم فوتبال استودیانتس با 26 و سن لورنزو و نیو اولد بویز با 21 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده های اول تا سوم جدول رده بندی لیگ دانمارک قرار دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۰    
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: باغ دامپزشکی واقع در خیابان اسکندری جنوبی نرسیده به خیابان آذربایجان از جمله باغات شهر تهران است که توسط شهرداری پایتخت تملک شده و در حال تبدیل به ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۷    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با تاکید بر اینکه دولت باید هرچه سریع تر موضوع تجمیع بیمه ها را تعیین تکلیف کند، گفت: اگر به تولیت وزارت بهداشت معتقدیم باید به ابزار آن نیز توجه کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۷    
تفاهم نامه مشترک همکاری بین ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و سازمان بهروه وری انرژی ایران(سابا) به امضاء رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۵    
دختران دوگانه کار ایرانی روی سکوی قهرمانی غرب آسیا قرار گرفتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۶    
بر اساس نتایج یک نظرسنجی شهروندان 5 کشور اروپایی مخالف خروج از اتحادیه اروپا هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۱    
دبیر کل حزب اتحاد ملت گفت:شرط گذاشتن جایی مفهوم دارد که آلترناتیو دیگری هم وجود داشته باشد، وقتی آلترناتیوی وجود ندارد و ضرورتی هم برای آن احساس نمی شود، شرط گذاشتن بی معنا است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با نفوذ هرچه بیشتر توده هوای سرد به کشور، روند کاهش دما در اغلب مناطق کشور تا اوایل هفته آینده ادامه می یابد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۲    
معاون توسعه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: هتل های این استان تا حدود 10 درصد ظرفیت فعال هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۲    
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از تمدید زمان ارسال آثار به هفتمین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری تا 4 آذر ماه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۲    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی کامل نیروهای شهرداری تهران درخصوص بارش احتمالی برف و باران در شهر تهران از چند روز گذشته خبر داد و گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۰    
حدادعادل می گوید اصول گرایان اگر به وحدت نرسند شکست شان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده قطعی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۷    
سازمان هواشناسی در اخطاریه ای هشدار داد که کاهش دمای هوا ادامه خواهد داشت و به منفی 10 درجه می رسد، ارتفاع امواج دریا در سواحل گیلان به 2 متر خواهد رسید و تهران بارش برف را تجربه خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۱    
بسیاری از مدیران و مربیان لیگ برتری و مطرح فوتبال ایران با حکم توبیخ از سوی سازمان امور مالیاتی کشور مواجه شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۲    
چهارمین قطار گردشگری متشکل از 39 گردشگر امروز صبح وارد مشهد شد و گردشگران آن، برای بازدید از مراسم اربعین به حرم امام رضا (ع) مشرف شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۲    
در این مطلب به چند پیامد زیاده روی در مصرف روغن زیتون اشاره شده است.این روغن اگر چه برای آن دسته از افرادی که فشارخون بالا دارند مناسب است اما تعادل در مصرف آن ضروری است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۶    
جلسه شورای شهر تهران به علت مصادف شدن با ایام اربعین حسینی، فردا برگزار نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۶    
یک مطالعه تازه نشان می دهد کمبود خواب می تواند موجب وخامت عملکرد کلیه و نارسایی آن در بیماران کلیوی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۰    
اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به روند کاهشی دمای هوای استان در 72 ساعت آینده، پیش بینی کرد دمای هوای تهران امشب به منفی یک درجه زیر صفر برسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۰    
به گزارش تیتر شهر: رئیس پلیس راهور ناجا گفت: حجم ترافیک در جاده های ایلام نیمه سنگین گزارش شده اما روان و مطلوب است. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۷    
شهردارمنطقه یازده تهران گفت:با همکاری مشترک شرکت متروی شهری تهران و راه آهن جمهوری اسلامی؛ برای نخستین باردر کشور خط متروی شهری به داخل ساختمان راه آهن متصل خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۷    
یک استاد دانشگاه، انتخاب ترامپ را عاملی در بر هم خوردن معادلات در آمریکا دانست و افزود: ترامپ پولداری است که سیاستمدار نیست، اما حرف هایی زد که مردم عادی احساس کردند حرف خودشان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۷    
رئیس انجمن دیابت گفت: در 30 سال گذشته قریب 600 هزار نفر در کشور به دیابت مبتلا بودند که برآورد می شود امروزه بیش از 8 میلوین نفر دیابت دارند که علیرغم حجم بالای اطلاعات منتشر شده در رسانه های گروهی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۷    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با انتقاد از ادعاهای دروغ برخی مسئولین و رسانه ها در زمینه آلودگی هوا اظهار کرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
هواشناسی استان تهران از بارش برف در ارتفاعات و یخ زدگی معابر خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۵    
دو آرامستان زنجان (قبرستان بالا و قبرستان پایین) و متوفان دفن شده در آنها در انتظار آرامشی هستند که جز با عزم عمومی امکان پذیر نیست تا بعد از یک دهه آرامستان های بیقرار شهر آرام شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۵    
اسفندماه 1395 همایش هنرهای سنتی از منظر حکمت ایرانی و مبانی اسلامی به همت معاونت صنایع دستی کشور و دانشگاه علم و فرهنگ برگزار و از استاد محمود فرشچیان تقدیر می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۵    
افسانه بایگان امشب (اول آذر ماه) با حضور در برنامه خط سوم از خاطراتش در سفر اربعین می گوید.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۲    
شخصی که تصاویر ساختگی از شکار رئالی ها ساخته بود به حبس محکوم شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۶    
درخت کریسمس طلایی که 8 میلیون دلار ارزش دارد به عنوان گران ترین درخت کریسمس تاریخ در جواهرفروشی توکیو به نمایش گذاشته شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۶    
لغو سخنرانی دارای مجوز نائب رییس مجلس در حالی اتفاق افتاد که پیش از این لغو کنسرت ها در مشهد حاشیه ساز شده بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۶    
در نشست صنایع دستی و کیچ مطرح شد: کیچ از نظر لغوی به معنای دم دستی و کلیشه است. اما وجود آن نه تنها مذموم نیست بلکه وجودش برای انسان امروز، یک ضرورت به شمار می آید.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۶    
وزیر کشور فرانسه از خنثی سازی توطئه ای تروریستی در این کشور خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۷    
بابک کریمی از تازه ترین فعالیت سینمایی خود و اهمیت ساخت فیلم کوتاه گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۷    
مامور قلابی اداره اطلاعات که با ربودن دختر جوانی در اجرای نقشه شوم آزار و اذیت او ناکام مانده بود، بزودی در دادگاه پای میز محاکمه قرار می گیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۷    
نخستین کتاب جامع ملی مد و لباس ایران، به همت موسسه فرهنگی ققنوس منتشر و همزمان با دهه فجر رونمایی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۵    
از داروهای ضد احتقان استفاده کنید تا راه بینی تان باز و درد سینوس تان کم شود. ولی از این دارو بیشتر از 3 روز استفاده نکنید. استفاده بیش از حد آن مضر است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۲    
بخشنامه گمرک جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با ممنوعیت ورود موقت خودروهای پلاک منطقه آزاد به سرزمین اصلی، با اعتراض هایی از سوی مناطق آزاد همراه شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۶    
در اولین جلسه پنجمین دوره هیئت مدیره بنیاد باران، مسئولان اجرایی این بنیاد مشخص شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۰    
با الهام از زیبایی بکر ویلاهای توسکانی در ایتالیا، کار طراحی و تکمیل Residence BO را به اتمام رساندند. این ویلا مساحتی برابر با 985 متر مربع را به خود اختصاص داده و در کیو اکراین واقع شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تمجید از عبد الفتاح سیسی رئیس جمهور مصر و "رهبر شجاع" توصیف کردن وی، بار دیگر به محمود عباس حمله و او را به تحریک علیه اسرائیل از طریق پایبندی به حق بازگشت آوارگان و ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۰    
بحران های آب و هوایی در این چند سال اخیر برای بسیاری از ما در بخش های مختلف کشور تبدیل به یک امر بدیهی شده، بحران هایی که مسئولان هیچ وقت در برابرشان پاسخ قانع کننده ای برای مردم نداشتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۱    
روسیه و ویتنام در 14پروژه مشترک در زمینه کشاورزی و صنایع شیمیایی در شرق روسیه سرمایه گذاری می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۱    
هفتمین رویارویی دو شطرنج باز برتر دنیا برای تعیین قهرمان سال 2016 باز هم برنده نداشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۲    
رسانه های انگلیسی از شلیک اخطار ناوگان این کشور به سمت یک کشتی تحقیقاتی اسپانیایی در جبل الطارق خبر دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۲    
رئیس جمهور عراق اعلام کرد که بازپس گیری شهر موصل از دست داعش نزدیک است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۲    
مکزیکوسیتی مانند شهرهای بزرگ ایران به ویژه تهران، تا 20 سال پیش توسعه بدون توجه به آسیب های اجتماعی و اقتصادی را در پیش گرفته بود و انفجار جمعیت به سبب همین توسعه تاجایی پیش رفت که عنوان آلوده ترین ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۰    
یک کمیته بانفوذ پارلمان انگلیس هشدار داد: طرح های نامطمئن که برای جایگزین کردن کشتی های جنگی انگلیسی با تعداد به طرز اسفناکی پایین ارائه شده باعث به خطر افتادن ظرفیت دفاعی این کشور خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی "هیئت عالی" مخالفان مورد حمایت عربستان سعودی گزارش های رسانه ای پیرامون نیت مخالفان سوریه برای برگزاری کنفرانسی مشترک در دمشق در اواخر سال میلادی جاری را تکذیب کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۱    
محققان دریافتند، برخی افراد مسن در برابر از دست دادن حافظه مصون هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۲    
عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس گفت: بی توجهی دولت به توسعه پالایشگاه ها همراه با تعطیلی تولید بنزین پتروشیمی ها باعث شده تا در این سه سال بیشترین حجم واردات بنزین به کشور تحمیل شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۲    
ترکیه از آمریکا و متحدانش خواست به بررسی ایجاد منطقه پرواز ممنوع در شمال سوریه بپردازند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۲    
به گزارش تیتر شهر: رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران ضمن انتقاد از تصمیم سازمان میراث فرهنگی مبنی بر ایجاد "خانه های مسافر" ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۶    
زباله ها هر روز وسعت بسیار زیادی از جنگل های شمال در مازندران را به نابودی می کشاند. هرچند مشکل زباله و پسماند تنها به مازندران محدود نمی شود و استان های زیادی با آن درگیر هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۶    
استان خراسان رضوی علاوه بر اینک ه مهم ترین مقصد گردشگری مذهبی کشور و میزبان زائران زیادی از سراسر ایران و جهان است، در زمینه ی آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی نیز بسیار غنی است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۰    
سه هزار نفر از مردم ترکیه به خصوص فعالان سیاسی و حقوق بشری در یک گردهمایی خیابانی، اعتراض خود را نسبت به ادامه وضعیت فوق العاده در این کشور و ادامه بازداشت ها اعلام کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۰    
به گزارش تیتر شهر: فرمانده ناجا از رانندگان خواست بعد از بازگشت در مهران به اندازه کافی استراحت کنند تا بتوانند سالم و بدون کوچک ترین مشکلی به استان محل سکونت خود بازگردند. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۷    
تیم فوتبال استقلال تهران از فردا تمرینات خود را برای دیدار برابر گسترش فولاد برگزار خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۱    
به گزارش تیتر شهر : مسئول دبیرخانه بین المللی یزد، حسینیه ایران گفت: یزد در آیین های اربعین میزبان گردشگرانی از 10 کشور از جمله کشورهای آلمان، فرانسه، هلند، سویس و لهستان بود. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۱    
همزمان با آغاز بارندگی ها در کشور، آمار تصادفات و تلفات حوادث جاده ای افزایش می یابد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۱    
نظرسنجی جدید موسسه گالوپ نشان می دهد، تنها 27 درصد از شهروندان آمریکایی از تحولاتی که در داخل کشورشان رخ می دهد، رضایت دارند. آمار رضایت مندی آمریکایی ها نسبت به ماه گذشته 10 درصد کاهش نشان می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۵    
بنتلی که از دیرباز با خودروهای فوق لاکچری و کلاسیک خود در بازارهای جهانی خودرو معروف است، اینبار در کنار محصولات جدید، تنوع رنگ خودروهایش را هم به رخ بازدید کنندگان کشید.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۲    
سه کشته و 13 مفقود در حادثه ریزش معدن مس در ترکیه (EPA) لباس های سنتی بوداییان تبتی در طول مراسمی در نپال (AP) مرد اهل کره جنوبی با عکس رئیس جمهور این کشور در تظاهرات شرکت کرد. (Reuters) ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۲    
معاون اول رئیس پارلمان عراق با بیان اینکه غربی ها قدرت داعش را بزرگ نمایی کرده اند گفت: کشورهای غربی قاطعیتی برای از میان برداشتن داعش ندارند و می خواهند از آن در راستای سیاست های خود استفاده کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۶    
معامله گران روز دوشنبه از نوسان شاخص سهام در بازار بورس آسیا خبر دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۶    
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۰    
نشست خبری بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از ظهر دوشنبه یکم آذر در وزارت خارجه برگزار شد. سخنگوی وزارت خارجه ایران با بیان اینکه عربستان نمی تواند برای کشورهای عربی تعیین تکلیف کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۰    
به گزارش تیتر شهر: 19نوامبر مطابق با 29 آبان ماه در تقویم به عنوان روز جهانی 'توالت' نامگذاری شده است، شاید تاثیر سرویس های بهداشتی مناسب بر تامین سلامت انسان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۷    
بازار کهنه در دو سوی هسته اولیه شهر قم یعنی محله عربستان و لب چال قرار دارد. این بازار به زمان صفوی - قاجاریه بر می گردد و با وجود مغازه های نسبتا زیاد و نزدیکی به حرم می تواند به بازارچه صنایع دستی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۷    
یک روزنامه انگلیسی با اشاره به اعتراضات در حال انجام در آمریکا علیه رئیس جمهور جدید این کشور، از تشکیل جنبش های ضد ترامپ در ایالات متحده خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۱    
رهبران احراب دینی یهود از مخالفت خود در زمینه تصویب قانونی اسرائیلی در زمینه ممنوعیت پخس اذان از بلندگوهای مساجد دست برداشتند و با دولت نتانیاهو توافق کردند قانون منع پخش اذان تنها در ساعات شب ممنوع ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۵    
مدارس مقطع ابتدایی بندرعباس، میناب و درگز تعطیل شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۲    
نمایشگاه نقاشی شیده تامی با عنوان "جزر و مد" در گالری اُ دایر است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۲    
رئیس جمهوری مصر خواهان تشکیل اتحادیه جهانی برای مبارزه با تروریسم و ارائه حمایت های بیشتر به کشورهایی شد که وارد جنگ علیه تشکل های تروریستی شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۲    
جوانان و دانشجویان مستعد حوزه مدیریت شهری و گردشگری به عنوان سفیران جوان تخصصی تهرانگری آموزش می بینند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۶    
معاون علمی و پژوهشی فرهنگستان زبان و ادب فارسی با اشاره به بازخوانی دست نوشته های نیما یوشیج در این فرهنگستان، از انتشار کتابی مشتمل بر 105 شعر منتشرنشده او در آینده نزدیک خبر داد.