سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۸:۴۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 5 آذر 1395 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 آبان 1395 تیتر شهر 30 دی 1395 تیتر شهر 30 بهمن 1395 تیتر شهر 1 اسفند 1395 تیتر شهر 1 آذر 1395 تیتر شهر 2 آذر 1395 تیتر شهر 3 آذر 1395 تیتر شهر 4 آذر 1395 تیتر شهر 5 آذر 1395 تیتر شهر 6 آذر 1395 تیتر شهر 7 آذر 1395 تیتر شهر 8 آذر 1395 تیتر شهر 9 آذر 1395 تیتر شهر 10 آذر 1395 تیتر شهر 11 آذر 1395 تیتر شهر 12 آذر 1395 تیتر شهر 13 آذر 1395 تیتر شهر 14 آذر 1395 تیتر شهر 15 آذر 1395 تیتر شهر 16 آذر 1395 تیتر شهر 17 آذر 1395 تیتر شهر 18 آذر 1395 تیتر شهر 19 آذر 1395 تیتر شهر 20 آذر 1395 تیتر شهر 21 آذر 1395 تیتر شهر 22 آذر 1395 تیتر شهر 23 آذر 1395 تیتر شهر 24 آذر 1395 تیتر شهر 25 آذر 1395 تیتر شهر 26 آذر 1395 تیتر شهر 27 آذر 1395 تیتر شهر 28 آذر 1395 تیتر شهر 29 آذر 1395 تیتر شهر 30 آذر 1395 
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۵۶    
دیابت یا همان مرض قند تبدیل به یکی از جدی ترین نگرانی های حوزه ی سلامتی شده است. در حال حاضر تنها راه چاره پیشگیری از ابتلا به این بیماری است. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۰    
استاد دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران گفت: اگر امنیت لازم برای حضور زنان در شهرها وجود داشته باشد، فضای شهری مردانه نخواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۷    
13سایت برف روبی شهرداری منطقه یک با 700 نیروی خدماتی و 200 دستگاه تجهیزات برف روب عملیات برف روبی و پاکسازی معابر شمالی تهران را بدون وقفه انجام می دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۲    
قائم مقام شهردار تهران با اشاره به جلسه بررسی پیشرفت خطوط سه گانه متروی پایتخت با تأکید بر لزوم خدمات رسانی به شهر ری به عنوان قبله تهران و مردم مؤمن این منطقه جنوبی شهر ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۵۶    
خطای انسانی در ایستگاه سمنان جان 30 نفر را گرفت اما مسئولین به جای مجازات افراد خاطی تنها به سانسور این خبر پرداختند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۷    
نایب رییس شورای شهر تهران پیشنهاد داد که هرچه سریع تر وضعیت پارکبان های پایتخت در جلسه مشترک پلیس و شهرداری تهران تعیین تکلیف شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۲    
در بسته حوادث امروز تیتر شهر داستان چاقو کشی روی دختر مورد علاقه در دانشگاه، داستان زندگی کارمندی که برای فرار از سختی های زندگی با بمب وارد بانک شد،عکس عامل جنایت دیروز حله ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۲    
رییس شورای عالی استانها با اشاره به طرح انتخاب شهرداران با رای مستقیم مردم اظهارکرد: امیدواریم با برطرف شدن مشکلات قانونی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۱۷    
سرد است. سرما است؛ اگر چه هنوز پاییز برگ ریز است و زمستان از راه نرسیده. شاید زمستان می خواهد با این سرما آمدنش را زودتر خبر دهد و حضورش را به رخ بکشد؟ آیا در این سرما سرها در گریبان است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۲    
یکی از عوامل کسب سهمیه کامل جام باشگاه های آسیا توسط ایران، عملکرد مثبت تیم ملی فوتبال کشورمان بود که با تصمیم جدید AFC این عامل در سال های بعد حذف خواهد شد و تیم های باشگاهی باید به تنهایی عملکرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۲    
معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: در کمیسیون اجتماعی در حال بررسی حقوق شهروندی افراد در سن یک تا 18 سال برای حل مشکلات هستیم زیرا لایحه دارای مشکلات ریشه ای است و راهکارهای نظری نیاز دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۲    
حتی اگر مترقی ترین قوانین نیز در رابطه با دفاع از حقوق زنان در برابر خشونت وجود داشته باشد اما محدودیت و اجبار زنان به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی و مستقل نبودن آنها به لحاظ مالی سبب شده تا آنها در ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۵۶    
وقوع انفجار تروریستی در منطقه حسینیه واقع در شمال بغداد، پایتخت عراق به کشته شدن دو غیرنظامی و زخمی شدن 5 تَن دیگر منجر شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۴۷    
در حالی که از آغاز طرح نوسازی تاکسی های فرسوده بارها به دلایل مختلفی همچون شیوه برخورد ایران خودرو و موضوع ضمانت های بانکی موجب کاهش سرعت پیشرفت این پروژه در مراحل مختلف شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۴۷    
درحالی که دو باشگاه بزرگ و محبوب پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس با چالش ها و محدودیت های بسیاری در درآمدزایی مواجه هستند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۴۱    
حادثه برخورد دو قطار در نزدیکی ایستگاه هفت خوان در حالیکه لقب یکی از پر خسارترین حوادث حمل و نقل ریلی کشور را به خود اختصاص داده که همچنان آمار این حادثه ضد و نقیض است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۵    
وین رونی شب گذشته در پیروزی 4 بر صفر منچستریونایتد برابر فاینورد در لیگ اروپا یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود، چون نه تنها یک گل زد بلکه یک گل هم برای خوان ماتا ساخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۲    
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: وقوع طوفان در چهار روز گذشته افزون بر 10 میلیارد ریال خسارت بر این شهر وارد کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۲۶    
دونالد ترامپ رییس جمهور تازه آمریکا به روزنامه نیویورک تایمز گفت: تیم کوک مدیر عامل اپل پس از پیروزی در انتخابات با وی تماس گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۷    
در چهارمین روز از هفته بسیج، قبور مطهر شهدای شهرستان میبد غبارروبی و عطر افشانی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۷    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف 415 تن انواع مواد مخدر در کشور خبر داد و در عین حال از افزایش این کشفیات ابراز نگرانی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۵    
اقلیم کردستان عراق و آذربایجان به دلیل پیدا شدن نمونه هایی از آنفلوانزای پرندگان در دو مرغداری تهران، واردات محصولات مرتبط با طیور را از ایران متوقف کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۵    
معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری گفت: به واحدهای اشتغال زایی روستاهای مرزی وام با کارمزد صفردرصد می دهیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۲    
بر اساس اظهارنظری که به نقل از مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش منتشر شده است، با 136 هزار نفر از دانش آموزان در معرض خطر ابتلا به مصرف مواد مخدر هستند و از این میان سه هزار و ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۶    
بنیامین بهادری با انتشار عکسی از عماد طالب زاده در اینستاگرام خود از برگزاری اولین کنسرت این خواننده پاپ ابراز خوشحالی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۷    
در زمینه آموزش زبان و مهارت های ترجمه سرمایه گذاری بیشتری شود این مسئله می تواند در زمینه کار ترجمه موثر باشد و این قشر را راضی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش شدت سرمای هوا در تهران و برخی دیگر از مناطق کشور خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۱    
مدیر عامل راه آهن توضیحاتی را در خصوص علل بروز سانحه برخورد دوقطار مسافری در محور دامغان- سمنان توضیحاتی را ارایه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۳۵    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز جمعه به دلیل تقویت دلار آمریکا و کاهش واردات چین با کاهش بیش از نیم دلار در هر بشکه روبرو شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۲۶    
عکس مدافع جنجالی سرخ ها از پایگاه اینترنتی این باشگاه حذف شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۲۶    
به دنبال شیوع آنفولانزای مرغی، مسئولان مربوطه اعلام کردند که این جریان کنترل شده و هیچ خطری مردم را تهدید نمی کند. در عین حال که تاثیری هم بر تغییر قیمت مرغ و تخم مرغ نخواهد داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۷    
در پی رای مثبت رژیم صهیونیستی به قطعنامه سازمان ملل پیرامون شبه جزیره کریمه و به رسمیت شناختن اشغال این منطقه از سوی روسیه، روابط این رژیم و روسیه در آستانه تنشی تازه قرار گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۵    
با افتخار دم از این می زنیم که زیر پایمان ثروت عظیمی به نام نفت و گاز خوابیده است و دومین کشور تولید کننده گاز جهان هستیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۵    
حسن روحانی در پی حادثه برخورد قطار مسافربری در دامغان با نگارش نامه ای به معاون اول خود خواستار بررسی دقیق چرایی وقوع حادثه و معرفی مقصر یا مقصرین این سانحه دلخراش شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۵    
قبل از آغاز دیدار تیم های پدیده مشهد و ماشین سازی به دلیل درگذشت پدر رضا حقیقی و تعدادی از هواداران تیم تبریزی در برخورد دو قطار یک دقیقه سکوت صورت گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۶    
خطیب جمعه جهرم گفت: چهارراه دیپلماسی دنیا شدن افتخار ما نیست اما زیربار استکبار نرفتن افتخار ما است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۶    
دبیر ستاد اربعین از پیدا شدن تعدادی گذرنامه ایرانی در میان اجساد شهدای حادثه تروریستی حله خبر داد و گفت: هنوز تعداد شهدای ایرانی این حادثه دقیق مشخص نشده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۷    
پلیس درباره ماجرای چاقوکشی یک پسر 23 ساله در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد و مضروب کردن یک دختر دانشجوی 21 ساله در مقابل استاد و سایر دانشجویان، توضیحاتی را ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۱    
دکتر پورسید آقایی تعداد قطعی کشته شدگان سانحه ریلی امروز را 36 تن اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۵    
انجمن اربعین حسینی(ع) در اروپا برای چهارمین سال پی درپی پس از ماه ها تلاش برای فراهم کردن مقدمات لازم برای ثبت نام و اعزام زائران و عاشقان امام حسین (ع) در ایام اربعین به کربلا ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۲    
معاون رئیس جمهور بر گردشگری مذهبی در کنار کویر گردی و طبیعت گردی تأکید کرد و گفت: با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی فعلا نباید به سمت تاسیس هتل های پنج ستاره برویم.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۶    
صمد مرفاوی در اقدامی عجیب آقای گل تاریخ لیگ برتر را به عنوان مدافع آخر برابر تراکتورسازی به کار گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۷    
مهاجم آرژانتینی بارسلونا گفت: در بهترین تیم دنیا فوتبال بازی می کنم و به این موضوع افتخار می کنم.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۵    
مردم پول ندارند نان بخرند، تعطیلی کارخانه ها، بیکاری، رکود اقتصادی، بلاتکلیفی مردم در مسکن های مهر، واردات کالاهایی از خارج که در داخل تولید دارند و خیلی از مسائل دیگر، این ها مایه شرمساری است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۶    
یک مرد مسلح نقاب دار در فرانسه دیشب به خانه سالمندان راهبه ها حمله کرد و یک زن را به قتل رساند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۶    
بعد از طرح مباحثی درباره سپردن پرونده زنان به قضات زن حالا خبر می رسد که فعالیت زنان در پلیس آگاهی رشد چشمگیری داشته و اغلب پرونده های زنان به کارآگاهان زن سپرده می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۷    
مشاوره ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی با بیان اینکه گیاهان دارویی و سنتی می توانند صنایع کوچک را درگیر کنند و باعث رشد آنها شوند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۵    
ترکیب تیم گسترش فولاد برای دیدار با استقلال مشخص شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۲    
رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه با بیان اینکه امسال در ایام اربعین بیش از دو میلیون روادید برای زائران ایرانی صادر شد، گفت: این رقم نشاندهنده رشد 22 درصدی تعداد زائران اربعین حسینی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۶    
رئیس مجلس انفجار تروریستی در عراق که منجر به شهادت جمعی از زائران اربعین شد را محکوم کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با رد گزارش وال استریت ژورنال اعلام کرد که هیچ مذاکره جدیدی بین ایران و طرف های برجام به منظور تغییر در مفاد توافق وین انجام نشده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۵    
یک دستگاه آپارتمان 100 متری در خیابان سهروردی شمالی ، دارای 2 اتاق خواب ، با قیمت 600 میلیون تومان به فروش می رسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۲    
به گزارش تیترشهر: رئیس اداره محیط زیست شهرستان قدس با بیان اینکه مرز مشخصی بین شهرستان قدس و شهرستان شهریار وجود ندارد گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۲    
یلنا باتورینا ثروتمندترین زن روسیه به ایران سفر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۶    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از افزایش قیمت انواع میوه در بازار خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۶    
با تصمیم سازمان تیم های ملی و تایید رئیس فدراسیون دوومیدانی قرار است دو مربی برای ورزشکاران رشته پرتاب چکش و رشته های سرعت وارد ایران شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۰    
بارش شدید برف، نما های زیبا و شگفت انگیزی خلق کرد که کاربران تصاویری از آن ها را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۷    
مصرف آبمیوه روز به روز در حال افزایش است. شرکت های بزرگ و کوچک آبمیوه هم که بیلبوردهای تبلیغاتی شهر را قرق کرده اند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۱    
این میوه به دلیل داشتن ترکیبی به نام پکتین که از کربوهیدرات های پیچیده است، خواص دارویی دارد و به درمان اسهال کمک می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۵    
رئیس جمهور ترکیه تهدید کرد اگر اروپا از حد خودش در برخورد با ترکیه تجاوز کند، مرزهای کشورش را به روی اروپا می گشاید تا پناهندگان و مهاجران به این قاره سرازیر شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۶    
جدیدترین آمار فروش فیلم ها در حالی اعلام شد که برخی از آن ها با توجه به تعطیلی های اخیر و سردی هوا، افزایش فروش حدود 200 میلیونی داشتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۷    
سرپرست اورژانس کشور به محل حادثه برخورد دو قطار مسافربری محور در سمنان - دامغان رفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۵    
روحانی حامی احمدی نژاد گفت: فاصله زیادی میان ما با مبانی آقای مصباح یزدی در نگاه های سیاسی - اجتماعی و حکومتی وجود دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم هوای سرد تا پایان هفته در اغلب نقاط کشور خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۵۶    
فیلم جلسه توبیخ دانش آموز کلاس دوم مدرسه سیف در حیاط مدرسه و مقابل دوربین شخصی که گفته می شود آقای بازرس است و سوالات یکی از مسوولان مدرسه (ناظم یا مدیر) به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی و فضای ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۷    
همزمان با دهه آخر ماه صفر و هفته بسیج با حضور اعضای شورای اسلامی و مدیران ارشد شهری از خانواده های شهدای مدافع حرم، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای آتش نشان وایثارگران بازنشسته شهرداری تجلیل شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۵    
"بسیج بدنه فعال جامعه است که از اقشار مختلف جامعه یارگیری کرده و نماد قدرت و عزت متکی بر توده مردم می باشد."
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم هوای سرد تا پایان هفته خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۲    
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران، از ارجاع ماهانه بیش از 230 جسد برای صدور جواز دفن به مراکز دادپزشک خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۶    
هفته هشتم لیگ برترفوتبال بانوان با برتری پرگل شهرداری سیرجان و راهیاب ملل سنندج برابر رقبای خود به پایان رسید
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۷    
خط راه آهن تهران – مشهد تا اطلاع ثانوی مسدود است و تلاش مسئولان راه آهن برای بازگشایی آن ادامه دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۱    
فضاهایی که برای استراحت، حمل و نقل و عبور و مرور شهروندان در شهرها ساخته شده، بیش از آنکه نیازهای زنان را برطرف کند براساس استانداردهای مردانه طراحی و اجرا شده است که نمونه این فضاها را در حمل و نقل ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۰۵    
استاد شهرسازی دانشگاه تهران، گفت اگر فضاهای شهری بدون تفکیک جنسیتی برای حضور زنان آماده شوند، نقش و فعالیت زنان در زندگی شهری افزایش پیدا خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۰۲    
روز گذشته (پنج شنبه) برای نخستین بار پس از 54 سال، در ماه نوامبر در توکیو و نواحی اطراف آن برف بارید.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۶    
مسئول نیروهای آتش نشانی رژیم صهیونیستی از اتمام امکانات و توان نیروهای واکنش سریع این رژیم خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۷    
بدنبال تداوم کشتار و سرکوب مسلمانان، مالزی سفیر میانمار در این کشور را احضار می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۱    
هنر دست زنان بلوچ چنان دارای جذابیت و انعطاف است که اکثر طراحان لباس و مد ایرانی و همچنین سایر صنایع تولیدی طرح های صورت گرفته را با محوریت سوزن دوزی بلوچ و با الهام از نقش ونگار این هنر دست زنان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۵    
اروپا کشورها و شهرهایی دارد که از بالاترین درآمدها و استانداردهای زندگی در جهان برخوردارند اما این مزیت بدون هزینه نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۲    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت بارشی دوماه ابتدایی پاییز، از کاهش 51 درصدی بارش های کشور نسبت به میانگین بلندمدت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
مهاجم سوئدی شیاطین سرخ از هم تیمی انگلیسی اش که مدتی است سوژه رسانه ها شده دفاع و تأکید کرد که به او برای ارتقای رکورد گلزنی اش در منچستریونایتد کمک خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۷    
بررسی ها نشان می دهد با افزایش احتمال توافق اوپک بر سهمیه بندی، قیمت ها در بازارهای جهانی نفت تقویت خواهد شد و حتی برخی نهادهای بین المللی پیش بینی کرده اند متوسط قیمت ها در سال 2017 در کانال 50 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۱    
به گزارش تیترشهر: کارشناسان حیات وحش معتقدند که بسیاری از گونه ها این توانایی را ندارند که برای حفظ بقا با سرعت کافی با تغییرات اقلیمی سازگار شوند. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۲    
هم زمان با بارندگی در تهران، تاکسی ها در این شهر گم و گور می شوند و نشانی از آنها پیدا نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۷    
به لطف ظاهر عجیب و غریب گونه ای عنکبوت که به تازگی کشف شده، به نظر می رسد که دیگر به برگ ها هم نمی توان اعتماد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۱    
با اعلام خبر زودهنگام حضور کلاه قرمزی در جدول پخش برنامه های نوروزی شبکه دو سیما، به نظر میرسد تلویزیون تلاش دارد به حواشی که در سال های گذشته گریبان گیر این مجموعه تلویزیونی بوده، خاتمه دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۲    
وقتی که مسئولین ما از پس نم نم باران و برف که نعمت الهی است برنمی آیند، چطور از پس بلایای طبیعی مانند سیل، طوفان و زلزله ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۲    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد از بی توجهی دولت به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی اسلام در سال 2017گلایه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۶    
در حالی که تعداد مصدومان حادثه قطار سمنان تا دقایق گذشته 62 تن اعلام شده بود، جدیدترین خبر دریافتی، حاکی از افزایش چند باره تعداد مصدومان به 70 تن است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۶    
کمان مه، رنگین کمان بدون رنگی است که از قطره های آب تشکیل دهنده مه ساخته شده است.یک عکاس اسکاتلندی، تصویری خیره کننده از یک کمان مه در شرق اسکاتلند ثبت کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۷    
مطالعه جدید نشان می دهد بدبین بودن سلامت قلب را به خطر می اندازد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۲    
مشکل امروز ما کمبود کلینیک های رواشناسی و مشاوره در تهران نیست بلکه مشکل ما این است که افراد اعتقادی به فرآیند مشاوره ندارند و حتی افرادی هم که به کلینیک های مشاوره مراجعه می کنند به آخر خط و بن بست ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۱    
محمد محمدیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : شب گذشته برف سنگینی در این منطقه بارید و دمای هوای هم بشدت کاهش یافت در نتیجه تمامی محورهای منطقه از برف پوشیده و یخ زده شد. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۲    
آخرین اطلاعات دریافتی در رابطه با اعداد و ارقام بودجه 1396 از نهایی شدن افزایش 10درصدی حقوق کارکنان در سال آینده حکایت دارد. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۰    
به دنبال حادثه برخورد دو قطار مسافری در مسیر شاهرود، شرکت راه آهن از علت این حادثه ابراز بی اطلاعی کردو گفت که قرار است کمیسیون سوانح موضوع را بررسی کند. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۲    
ساختمان هایی که در ایران سخته می شوند عمر مفیدشان به 40 سال نمی رسد و یک هشتم ساختمان های کشورهای توسعه یافته عمر می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۷    
وزارت دفاع روسیه از ایالات متحده درخواست کرده تا "مزاحم فعالیت های نظامیان روسیه در سوریه" نشود. به گزارش اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۱    
برای یک چالش شکم شش یا به عبارتی سیکس پک، آماده هستید؟ این چالش در مورد قوی و لاغر کردن کل ناحیه میانی بدن شما برای کمک به کاهش چربی شکم و پهلوها می باشد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۷    
اگر می خواهید کبد چرب نگیرید... وقتی چربی کبد بالا می زند می گوید به کبد چرب مبتلا شده ام. مگر کبد عضوی نیست که با ترشح صفرا به شکستن چربی ها و تجزیه آنها به اسید چرب و در واقع تکمیل فرآیند گوارش ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۲    
قرار گرفتن در معرض هوای سرد همیشه با سرد شدن انگشتان دست همراه است. این اتفاق طبیعی است چون بدن خون بیشتری را به اندام های حیاتی مانند قلب، مغز و ریه ها می فرستد. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۶    
شهردار لیون از پلان بازسازی مرکز خرید معروف لیون، Part-Dieu واقع در مرکز شهر رونمایی کرد. طراحی این پروژه بر عهده شرکت روتردامی MVRDV است ...
  • ۱