سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۶:۳۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 7 آذر 1395 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 آبان 1395 تیتر شهر 30 دی 1395 تیتر شهر 30 بهمن 1395 تیتر شهر 1 اسفند 1395 تیتر شهر 1 آذر 1395 تیتر شهر 2 آذر 1395 تیتر شهر 3 آذر 1395 تیتر شهر 4 آذر 1395 تیتر شهر 5 آذر 1395 تیتر شهر 6 آذر 1395 تیتر شهر 7 آذر 1395 تیتر شهر 8 آذر 1395 تیتر شهر 9 آذر 1395 تیتر شهر 10 آذر 1395 تیتر شهر 11 آذر 1395 تیتر شهر 12 آذر 1395 تیتر شهر 13 آذر 1395 تیتر شهر 14 آذر 1395 تیتر شهر 15 آذر 1395 تیتر شهر 16 آذر 1395 تیتر شهر 17 آذر 1395 تیتر شهر 18 آذر 1395 تیتر شهر 19 آذر 1395 تیتر شهر 20 آذر 1395 تیتر شهر 21 آذر 1395 تیتر شهر 22 آذر 1395 تیتر شهر 23 آذر 1395 تیتر شهر 24 آذر 1395 تیتر شهر 25 آذر 1395 تیتر شهر 26 آذر 1395 تیتر شهر 27 آذر 1395 تیتر شهر 28 آذر 1395 تیتر شهر 29 آذر 1395 تیتر شهر 30 آذر 1395 
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۰    
تصاویری از مجسمه هایی که از سکه های متقاطع ساخته شده اند منتشر می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۰    
شهروندان تهرانی امشب در یک گره بزرگ ترافیکی اسیر شدند به طوری که حداقل زمان طی شده در مسیر های نسبتا کوتاه نزدیک به 2 ساعت محاسبه گردید ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۳:۰۰    
ژاپن قصد دارد یک ابررایانه فوق کارآمد را تا سال آینده تولید کند که ممکن است در صدر فهرست ابررایانه های جهان قرار بگیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۲:۳۱    
پرونده 12 ملیتی نوروز و پرونده فرهنگ پخت نان های نازک در یازدهمین اجلاس کمیته بین الدول حفاظت از میراث فرهنگی ناملموس جهانی که از 8 تا 12 آذر در اتیوبی برگزار می شود مطرح خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۱    
گهستونی از وجود 200 رشته صنایع دستی در خوزستان خبر داد و گفت: ما با این تنوع به یک بازارچه دائم صنایع دستی نیاز داریم اما با گذشت بیش از یک سال، هنوز بازارچه کار خود را آغاز نکرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۱    
عزت الله ضرغامی عنوان کرد: یک پروژه 400 میلیارد تومانی، با سلام و صلوات در وزارت راه افتتاح شده ولی دریغ از یک دستورالعمل دقیق و رویه های اجرایی که مبتنی بر تجربیات جهانی باشد که اجازه چنین فاجعه ای ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۵۲    
سردار آزمون در دیدار تیم های روستوف و آنژی ماخاچ کالا موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۴۰    
نشست روز دوشنبه (هشتم آذر ماه) کارشناسان سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) با کشورهای غیرعضو، در پی تصمیم عربستان سعودی و روسیه به شرکت نکردن در آن لغو شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۱    
رئیس پلیس راه استان اردبیل از کولاک و یخبندان مقطعی در محور "خلخال- اسالم" خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۱    
بنیاد مطالعاتی گردا هنکل پنج میلیون یورو را برای حمایت از طرح های پژوهشی در سه کشور ایران، روسیه و اوگاندا در نظر گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۲۲    
مجید درخشانی، نوازنده و آهنگساز صاحب نام موسیقی ماست. او از شاگردان مرحوم محمدرضا لطفی به حساب می آید ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۶    
در ایران بسیاری از ناظران و فعالان اقتصادی معتقدند که شرایط ناامنی منطقه نوعی مزیت نسبی برای صنعت گردشگری ایران است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۰    
مهدی طارمی به دلیل اینکه در برنامه تبلیغاتی اسپانسر شرکت نکرده است با جریمه مالی روبرو می شود.اتفاقی که فقط در فوتبال ایران می افتد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۰۱    
تمرین تیم فوتبال ماشین سازی امروز در تبریز با حضور سرمربی این تیم برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۰۱    
حاصل همکاری معماران توانای استودیو (Zeller & Moye) با تیم (FR-EE)، فرهنگسرایی باشکوه در آمریکای لاتین شد که این فرهنگسرا چشم اندازی مدرن و قوی به مکزیکوسیتی بخشیده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به وزیر ارشاد، گفت: با پشتوانه رأی خوبی که از مجلس به دست آوردید، امیدوارم تا پایان دوره دولت، در جوی آرام و مناسب، منشأ خدمات مفیدی برای کشور باشید.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۲    
همزمان با قطع گاز مشترکان با ورود اولین جبهه هوای سرد به کشور، دور جدید جابه جایی و برکناری مدیران در سطح شرکت ملی گاز ایران کلید خورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۲۰    
اگر به یاد داشته باشید، گوگل در ماه اکتبر سال جاری همزمان با معرفی نسخه رسمی 7.1 اندروید اعلام کرد که این به روز رسانی در اوایل دسامبر برای عموم کاربران منتشر خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۱۱    
ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود در شرق حلب، کنترل چند محله را در دست گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۲    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش، پیشرفتها و توانایی های نیروی دریایی در ابعاد مختلف نیروی انسانی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۶    
باگذشت یک هفته از شروع ناپایداری جوی و بارش متناوب برف و باران در ارتفاعات گیلان، شامگاه سوم آذر، بارش برف پاییزی در مناطق جلگه ای استان به خصوص در رشت و شهرها و روستاهای اطراف شروع شد...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۰    
بازی سیما تیرانداز در فیلم سینمایی ماجان به کارگردانی رحمان سیفی آزاد و تهیه کنندگی محمد مهدی عسگرپور آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۰    
باجناق علیرضا منصوریان همیشه در کنار او حضور دارد. این فرد هم از طرفداران قدیمی استقلال است و این روزها بیش از هر زمان دیگری در کنار سرمربی آبی هاست
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۱    
ترکیه 2 خبرنگار وابسته به رسانه های غربی را در جنوب شرقی این کشور دستگیر کرد
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۲    
نایب رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: برای کربلا باید برنامه ریزی وسیعی داشته باشیم و ستاد برگزاری مراسم اربعین باید از امروز برنامه ریزی خود را برای اربعین سال آینده انجام دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۰    
برنامه چهل و هشتم شامل گفت و گو با کارشناسان مذهبی و پخش زنده مراسم ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) از حرم رضوی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از شبکه افق پخش می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۱    
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران درسرمای این روزهای پایتخت عملکرد مطلوبی داشت، گفت: صدا و سیما با اطلاع رسانی درست آرامش را به مردم تزریق کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۰۲    
پژوهشگر واژه گزینی فرهنگستان زبان گفت: برخی از واژگانی که در شبکه های اجتماعی پخش شده است به هیچ وجه واژگانی نیست که فرهنگستان تصویب کرده باشد و در حقیقت در این باره شایعه سازی می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۰۲    
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان با بیان این که پشتوانه فرهنگ بسیجی باورهای اعتقادی است گفت: شبهه زدایی از باورهای اعتقادی مهم است و بسیج باید به شبهه زدایی در عرصه مسائل اعتقادی بپردازد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۶    
کاهش بارش ها در سال زراعی گذشته و جاری در استان و سهم اندک مناطق مرکزی ایران از نزولات آسمانی باعث تشدید خشکسالی و خسارت به بخش کشاورزی در استان های کویری شده و کاهش یکباره دما نیز در این مناطق بروز ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه کاسترو بر جهان اطراف خود اثر گذاشت، به مردم کوبا تسلیت گفت و واشنگتن را دوست آن ها توصیف کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۴۷    
پس از یک هفته بروز پدیده گردوغبار در بندرعباس، مدیر ملی مقابله با پدیده گردوغبار به این پدیده واکنش نشان داد و گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۰    
زهره برزگر کاراته کای امید ایران در رقابت های قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۰    
طی پنج هفته گذشته پلیس انگلیس 105 جرم مربوط به بازی های پوکمون گو را ثبت کرده است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روزنامه میرور ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۲۱    
در بسته خبری حوادث امروز اخباری در اخباری در مورد صدور حکم اعدام برای تجاوز به دختر دانشجو، قتل ناموسی افغان ها در تهران و جنایت در کارخانه فلافل سازی میخوانیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۲۱    
از آنجا که یکی از متداول ترین سوالات مسافران قیمت بلیت وسایل حمل و نقل عمومی مثل هواپیما، قطار و اتوبوس است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۲    
جاده گردشگری خلخال – اسالم که شهرستان خلخال در استان اردبیل را به اسالم در استان گیلان متصل می کند به دلیل برخورداری از شرایط خاص و اقلیم کوهستانی و ترکیب طبیعت جنگلی با دشت امروز به عنوان رویایی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۲    
پس از مقایسه ی دو خودروی پژو پارس LX TU5 و سورن ELX EF7 با توجه به حدود 600 هزار تومان قیمت کمتر سورن و تجهیزات بیشتر ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۰۶    
حادثه ای که صبح جمعه در سمنان رخ داد و بر اثر آن بیش از 100 نفر از شهروندان ایرانی کشته یا زخمی شدند، به اندازه کافی عجیب و غریب بود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۰۰    
این خواننده علاوه بر اینکه ترانه فیلم سوفی و دیوانه به کارگردانی مهدی کرم پور را خوانده، به عنوان بازیگر هم در آن حضور دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۱    
استاندار و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با صدور بیانیه ای دو روز عزای عمومی در این استان اعلام کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۴۲    
اتوبوس بازیکنان تیم فوتبال کیان بختیاری در دسته سوم که هدایتش را بتازگی علی سامره ملی پوش اسبق کشورمان بر عهده گرفته است در یک سانحه رانندگی به دلیل بریدن ترمز از مسیر خارج شد و خسارت شدیدی دید.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۰    
پلیس چشایر انگلیس موضوع سوءاستفاده جنسی از بازیکنان فوتبال را ببرسی میکند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۱    
محمدرضا لطفی نویسنده و کارگردان در یادداشتی فیلم نفس را اثری جسورانه و تجربه گرا دانست که توانسته جهان داستانی خود را به خوبی ترسیم کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۲    
جانشین وزیر دفاع گفت: در آینده نزدیک خبرهای خوبی از تانک کرار خواهیم داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۰    
شواهد فراوان و درعین حال تأمل برانگیزی وجود دارد که ثابت می کند غرب از حسن نیت کشورمان در برجام سوءاستفاده کرده و از آن به عنوان مستمسکی در جهت اغراض نامشروع خود بهره برداری می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۰    
توکیو به شلوغی و پیشرفته بودن مشهور است. این دو عامل دست به دست هم دادند تا پارکینگ های هوشمندی برای دوچرخه، که مورد استفاده بسیاری از مردم این کشور است، ساخته شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۱    
مهاجم سابق استقلال به همراه تیم جدیدش دچار سانحه رانندگی و به بیمارستان منتقل شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۲    
بانک مرکزی قیمت انواع ارز دولتی را در روز یکشنبه (هفتم آذر ماه) منتشر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۰    
با آنکه مردم کشورمان این روزها عزادار دو حادثه تلخ شهادت زوار در عراق و حادثه قطار در سمنان هستند، اما روز گذشته جلسه انتخاباتی ستاد روحانی در پاستور و به ریاست نجفی برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۱    
هایپرلوپ (Hyperloop) نسل جدیدی از حمل و نقل پرسرعت است که ایلان ماسک، بنیان گذار و مغز متفکر شرکت های تسلا و اسپیس ایکس، با خریداری شرکت هایپرلوپ وان، در راس این طرح قرار گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۲    
زنی 46 ساله در محدوده شهرک شیرین مشهد، پس از برخورد با قطار مسافربری مشهد کرمان، جان باخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۶    
با وجود استعفای پورسید آقایی برخی اعتقاد دارند، این استعفا با تصمیم معاون اول رئیس جمهور و جمعی از دولتمردان در شب گذشته تصمیم گیری شده است و درواقع مدیرعامل راه آهن کشور تحت فشارهای افکار عمومی و ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۰    
دو هافبک دفاعی تیم آلمان که در جام جهانی برزیل حضور و در کسب مقام نخست نقش داشتند، شاید لژیونر جدید در لیگ حرفه ای آمریکا موسوم به MLS شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۱    
کاردار موقت کشورمان در سازمان ملل متحدبا ارسال نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس دوره ای شورای امنیت، خواستار محکوم کردن حادثه تروریستی عراق به قویترین وجه ممکن از سوی این سازمان شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۲    
یک منبع آگاه در وزارت خارجه گفت: 80 زائر خوزستانی در عراق مفقودالاثر شده اند و به نظر تمام این افراد در حادثه تروریستی حله به شهادت رسیده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۶    
دومین روز مراسم سوگواری رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت در محل دفتر رئیس جمهوری برگزار شد
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۰    
اکثر مردم تصور میکنند که زمین خواری صرفا از روش های غیر قانونی صورت می گیرد در حالیکه این کار به روشی قانونی هم در حال انجام است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۱    
پیکر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس روز یکشنبه توسط دانشجویان، اساتید و پرسنل کوی دانشگاه تهران تشییع و به خاک سپرده شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۱    
اخباری وجود دارد که این گوشی در مقایسه با گلکسی S7که دارای رم 4 گیگابایتی بود، 6 گیگابایت رم خواهد داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۵    
دومین کارگاه بین المللی هنرمندان رای بن در گالری پلتفرم دیگر برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۲    
مردی که متهم است طلبکار برادرش را با کاردک نقاشی به قتل رسانده، مدعی است که قصد قتل نداشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۶    
چه عاشقانه آهنگ سفر سر داده اند و چه مشتاقانه به سوی غریب الغربا به پیش می روند. گام هایشان آهسته ولی استوار است چرا که باید کیلومترها راه قدم بزنند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۰    
نماینده مردم تبریز با بیان اینکه وزیر راه باید مسئولیت حادثه تصادق قطار را بپذیرد گفت: مجلس برای جلوگیری از تکرار اینگونه حادثه وزیر راه و شهرسازی راجهت استیضاح به خانه ملت می کشاند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی چندی قبل در حضور رهبر معظم انقلاب در گزارش عملکرد وزارت خانه خود گفت: با استقرار سیستم کنترل تمام اتوماتیک قطار، لوکوموتیوران هم سکته کند، حادثه ای برای مسافران پیش نمی آید.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۱    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: امروز معضل بزرگ صنایع کشور بهره بالای بانکی است و باید برای کاهش آن و بهره مندی سرمایه گذاران صنعتی از تسهیلات راهی یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۲    
معاون عملیات سازمان امدادو نجات هلال احمر گفت: جستجو در میان لاشه بالگرد اجاره ای شرکت نفت خزر برای یافتن جنازه 5 سرنشین ان ادامه دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۰    
امیر عابدینی می گوید کی روش از دست او شاکی شده بود چون فکر می کرد می خواهد برانکو را به جایش به تیم ملی ببرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۱    
یک نماینده پیشین مجلس گفت: مکانیزم رسیدن به وحدت اصولگرایان، پذیرش یاوری روحانیت است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۱۲    
دولت با آمارهای کاغذی، حقوق کارمندان را افزایش می دهد . روزنامه اصلاح طلب شهروند با انتشار این مطلب، از قول کارشناسان نوشت شیوه محاسبات مزد ایراد اساسی دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۶    
نمایش ارکستر زنان آشویتس نوشته ی آتیلا پسیانی و به کارگردانی کمال زارعی تا بیست و سوم آذرماه در تماشاخانه استاد مشایخی میزبان علاقمندان می باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۶    
بوم گردی یا اکوتوریسم در تعریف خلاصه یعنی احترام به طبیعت، احترام به فرهنگ گذشته و حال حاضر مردمانی که از سال ها قبل در یک زیست بوم خاص زندگی می کنند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۷    
پایگاه شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا در مطلبی نوشت که اگر دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا توافق هسته ای با ایران را از بین ببرد با چالش های جدی روبرو خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۵    
عبدالرضا مصری اظهار داشت: همان طور که می دانید قیمت بنزین 80 تومانی را به هزار تومان رسانده ایم و قرار بوده یارانه ای که به صاحبان ماشین پرداخت می شد، به صورت عادلانه بین مردم پرداخت شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۵    
در اتوبوس صحنه گیر کردن مسافران بین درها همواره از صحنه های آزاردهنده و توام با اعتراض بوده است که البته با خونسردی رانندگان اتوبوس و عادی شدن چنین حوادثی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۶    
لیونل مسی بازیکن آرژانتینی تیم بارسلونا از رمز و راز رنگ موی عجیب خود پرده برداشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۷    
این کارشناس روس ادامه داد: چنین پاسخی به طور حتم پیامدهای نامشخصی دارد که به نفع مسکو یا آنکارا نمی باشد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۲    
در ادامه برنامه توسعه چشم اندازهای حاصل از معماری در پایتخت رواندا، حالا شرکت هلندی گروسمن (Groosman) از یک طرح به عنوان مرکز تفریحی و هنری رونمایی کرده است. طرحی که به شکل دو بال معلق در هوا است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۲    
عناب از میوه های بسیار مفید است که علاوه بر خواص تغذیه ای دارای موارد استفاده زیادی به عنوان یک گیاه دارویی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۶    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: تاسیس بانک طلا در کنار صندوق توسعه ملی با افزایش ارز آوری ،نقش مهمی در اقتصاد ایران دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۵۲    
امروز درباره عملکرد دولت یازدهم حتی بین همپیمانان دولت هم اجماع کاملی وجود دارد که در بر پاشنه کارآمدی و امید نمی چرخد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۶    
سرشماری حیات وحش منطقه شکارممنوع کوه سفید دماوند
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۰    
هافبک ناراضی منچسترسیتی به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۱    
این شب ها به دلیل برودت هوا مردم همدان دمای 18 درجه زیر صفر را گذراندند اما افرادی بی سرپناه سوزسرما را در گوشه و کنار شهر گذراندند تا اینکه با بسیج مردمی و هم افزایی دستگاه سقفی موقتی برای کارتن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۲    
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۷    
رانندگان وسایل نقلیه به هنگام سُر خوردن خودرو در محورهای یخ زده با انجام 4 فرمان می توانند از بروز خطرات جلوگیری کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۱    
عکس های آرشیوی از سالهای اولیه رهبر انقلابی کوبا
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۵    
در حالی که تکذیب خبرهای رسانه ها و انتقادات فعالان زیست محیطی، کارشناسان و متخصصان توسط مسئولان این سازمان به رویکرد عادی این سازمان در مواجهه با بحران ها تبدیل شده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۶    
دوشنبه (8 آذر) و چهارشنبه (10 آذر) هفته جاری به مناسبت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا(ع) تعطیل است. در این میان مطبوعات کشور نیز برای چاپ خود در روزهای میان تعطیلات (سه شنبه و پنج شنبه) تحت تاثیر ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۶    
فرمانده منطقه یکم امامت نداجا از رونمایی شناورهای سطحی، زیرسطحی و واحدهای پروازی در بندرعباس خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۶    
از روز پنجشنبه که انفجار تروریستی در حله رخ داد و 40 زائر ایرانی به شهادت رسیدند تاکنون 50 نف دیگر در حوادث غیر تروریستی جان خود را از دست داده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۷    
یک کارشناس اقتصاد مسکن می گوید: با توجه به ثبات حاکمیتی در آمریکا، ترامپ اجازه ندارد تحول بزرگی در سیاست خارجی این کشور ایجاد کند و به همین لحاظ اقتصاد ایران در امان خواهد بود و هر نوع برنامه ریزی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۲    
هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: برد مقابل ماشین سازی تیم ما را از لحاظ روحی در وضعیت خوبی قرار داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۰    
انار یکی از میوه هایی است که قدمت زیاد داشته و در کتاب های قدیمی و سنتی از آن یاد شده است. همچنین در کتاب مقدس قرآن از انار به عنوان یک میوه بهشتی یاد شده است
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۱    
کانون هواداران منچستریونایتد بیست و چهارمین سالگرد عقد قرارداد اریک کانتونا اسطوره فرانسوی این تیم را جشن گرفتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۲    
روسای جمهور ترکیه و روسیه برای دومین بار در 24 ساعت گذشته تلفنی گفتگو کردند.
  • ۱