سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۶:۱۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 15 آذر 1395 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 آبان 1395 تیتر شهر 30 دی 1395 تیتر شهر 30 بهمن 1395 تیتر شهر 1 اسفند 1395 تیتر شهر 1 آذر 1395 تیتر شهر 2 آذر 1395 تیتر شهر 3 آذر 1395 تیتر شهر 4 آذر 1395 تیتر شهر 5 آذر 1395 تیتر شهر 6 آذر 1395 تیتر شهر 7 آذر 1395 تیتر شهر 8 آذر 1395 تیتر شهر 9 آذر 1395 تیتر شهر 10 آذر 1395 تیتر شهر 11 آذر 1395 تیتر شهر 12 آذر 1395 تیتر شهر 13 آذر 1395 تیتر شهر 14 آذر 1395 تیتر شهر 15 آذر 1395 تیتر شهر 16 آذر 1395 تیتر شهر 17 آذر 1395 تیتر شهر 18 آذر 1395 تیتر شهر 19 آذر 1395 تیتر شهر 20 آذر 1395 تیتر شهر 21 آذر 1395 تیتر شهر 22 آذر 1395 تیتر شهر 23 آذر 1395 تیتر شهر 24 آذر 1395 تیتر شهر 25 آذر 1395 تیتر شهر 26 آذر 1395 تیتر شهر 27 آذر 1395 تیتر شهر 28 آذر 1395 تیتر شهر 29 آذر 1395 تیتر شهر 30 آذر 1395 
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۴۰    
چین و چروک دور چشم بدترین مشکلات پوستی است که خانم ها نسبت به آن بسیار حساس هستند. در این مطلب شما را با مواد غذایی مناسبی آشنا می کنیم که از بروز این چین و چروک پیشگیری کرده و از درون بدن با آن ها ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۱    
وقتی در یک جاده پر از پیج و خم قرار می گیرید چه احساسی پیدا می کنید ؟ ممکن است دچار سردرد بشوید اما مطمئنا احساس خوبی پیدا می کنید وقتی به انتهای آن می رسید. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۱۶    
چند روزی می شود که خبرهای مختلفی از مدل جدید گوشی گلکسی A5 به بیرون درز کرده و امروز هم تصاویر آن لو رفته اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۷    
این تصاویر متعلق به نمونه اولیه یکی از مدل های جدید موتورولا است که سال آینده رونمایی خواهد شد. به تازگی دو عکس جدید لو رفته از این گوشی نیز روی همین وب سایت قرار گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۱    
مشکلات بسیاری گردشگری ایران را تهدید می کند و این مسئله به صرف زمان و اهتمام جدی مسئولین نیاز است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۱    
ثبت نام طرح ترافیک آغاز شده است. طرحی که بسیاری از اداره ها و سازمان ها با هماهنگی راهنمایی و رانندگی برای کارمندان خود این طرح را گرفته و برای ورود به محدوده مشخص طرح، موانع را برمی دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۱    
کال جنی در موقعیت جغرافیایی 33 49′ 24.77′′ N 56 50′ 4.23′′ E در استان خراسان جنوبی قرار دارد. کال اصطلاحی است که به دره یا مسیر ایجاد شده به وسیله سیلاب ها و جریان آب اطلاق می شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۲۱    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت : دادگستری معبر عمومی را پارکینگ کرده وقتی پیگیر شدم از من به دادسرای کارکنان دولت شکایت شد و پرونده ام باز است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۶    
کلنگ ها در مناطق طبیعی و در دل طبیعت (اغلب بکر) زمین زده می شود. فشرده شدن خاک ها بوسیله ماشین آلات سنگین راهسازی از طرق گوناگون موجب تخریب زیست گاه های طبیعی می شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۰    
سهامداران امروز بیش از 948 میلیون برگه سهم، حق تقدم و سایردارایی های مالی را در بورس معامله کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۵۱    
مدیرکل امور بین المللی محیط زیست و توسعه پایدار وزارت امور خارجه با دعوت از گری لوئیس هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در تهران، نسبت به برخی اظهارات غیر متعارف و مداخله جویانه وی اعتراض کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۴۲    
نماینده مردم خرمشهر، جزییات اعتراض دیروز نمایندگان خوزستان به رئیس جمهور در صحن مجلس، هنگام قرائت لایحه بودجه سال 96 کل کشور را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۶    
شاید فکر کنید بازیگرها تنها برای حضور در سریال ها و فیلم هاست که دستمزد می گیرند و حضورشان در دیگر برنامه ها، از روی علاقه یا دیده شدن باشد، اما معمولا این برنامه ها عایدی های دیگری هم دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۶    
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۶    
فرودگاه ها فقط جایی نیستند که برای سوار و پیاده شدن از هواپیما استفاده شوند، آن ها می توانند فرهنگ خاص خودشان را داشته باشند و برای مسافرانی که از آن ها استفاده می کنند، چشم نواز باشند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۰    
این روزها از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان و دانشجویان جهادگر این دانشگاه خواسته ایم که برایمان از سبک زندگی اردوی جهادی بگویند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۰    
یک مزرعه دار استرالیایی با اعتقاد به اینکه شکلات هرچیزی را خوشمزه تر می کند، به گاوهایش شکلات می دهد تا گوشت های آن ها طعم متفاوتی داشته باشند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۰    
اداره کل هواشناسی استان تهران از روند کاهشی دمای هوای استان تا پایان هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: دمای هوای پایتخت در 72 ساعت آینده 7 درجه سردتر می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۷    
در چین سرویس بهداشتی های پنج ستاره ای بین راه تاسیس شده اند تا مردم را به استفاده از آن ها ترغیب کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۷    
برگزاری مسابقات جام جهانی اسکی سرعت بانوان در قزاقستان (Getty) تفریح مردم داخل یک پارک در اسلام آباد پاکستان (AP) پلی از رنگین کمان اثر هنری طراح فرانسوی در جشنواره نور آمستردام (IC) ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۱    
شاگردان محمد ناظم الشریعه با پیروزی مقابل روسیه، انتقام شکست مقابل این تیم در نیمه نهایی جام جهانی را گرفتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۲    
گرانترین وعده غذایی ما در ایران در فرودگاه بین المللی شیراز بود، ما سفارش کاپوچینو دادیم، اما خارج از سفارشِ ما، کیک و ژله هم آوردند؛ 3 کاپوچینو + 2 همبرگر + 1 هات داگ؛ 2.7 میلیون ریال!
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۲    
انتشار پستی از یک گردشگر خارجی در شبکه های مجازی که بابت سفارش سه فنجان کاپاچینو، 2 عدد همبرگر و یک هات داگ 270 هزار تومان پرداخته بود، با واکنش بازرسان تعزیرات حکومتی استان فارس همراه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۲    
به گزارش تیترشهر: رئیس جمهور اسبق آمریکا از باراک اوباما خواست تا پیش از خروج از کاخ سفید فلسطین را به عنوان کشوری مستقل به رسمیت بشناسد. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۲    
سرمربی بارسلونا اعلام کرد مهاجم آرژانتینی اش برابر مونشن گلادباخ در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۰    
معماری ساختمان اداری Dominion توسط گروه معماری زاها حدید در شهر موسکو به اجرا رسیده که معرف ساختارهای نوظهور منطقه Zuhnoportovy می باشد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: با بررسی نتایج اولیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95، جمعیت این استان حدود 12 میلیون و 800 هزار نفر برآورد می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۰    
دولت امسال بر خلاف سال قبل خلف وعده نکرد و لایحه بودجه سال آینده را به موقع به مجلس برد تا در ماه های باقیمانده از سال، نمایندگان فرصت بررسی بند به بند این سند مالی را داشته باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۵۱    
کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارش برف و باران در 15 استان کشور طی بعد از ظهر امروز و فردا سه شنبه خبرداد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۲    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد افزایش قیمت آب و گاز و حامل های انرژی در سال 96 خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۳۰    
با ورود سامانه سرد بارشی از فردا شهرهای مختلف استان اردبیل چهره زمستانی به خود گرفته و سفیدپوش می شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۱۲    
قیمت های ورق فولادی در بورس کالا نشان می دهد که این محصول 15 درصد رشد را در یک روز تجربه کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۱۲    
محمد جواد ظریف که از روز شنبه این هفته به مدت دو روز در صدر هیاتی عالی رتبه به کشور هند سفر کرده بود، حواشی جالبی هم داشت از جمله این تصویر که همراه با همسرش با لباس مخصوص در معبد منتشر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۰    
پاییز فصل سفر است، چرا که از یک سو گرمای تابستان رخت بر بسته و از سوی دیگر، هنوز فصل سرما و سوز طاقت فرسایش فرا نرسیده است. به همین دلیل به هر گوشه این سرزمین که برویم، آب و هوایش مطلوب است و مطبوع.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۰    
پس از افزایش میزان آلودگی هوا در کره خاکی نظام حمل و نقل دنیا به سمت استفاده از زیرزمین پیش رفت و در صدر آن قطار های شهری قرار گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۰    
یک منبع در سازمان ملل متحد هزینه مورد نیاز این سازمان در جهت فراهم آوردن حداقل رفاه برای افراد فقیر حال حاظر جهان در سال 2017 را 22.2 میلیارد دلار پیش بینی و اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۵۱    
نماینده مردم تهران گفت: برادر لاریجانی گفت کدام قانون و شرع به شما اجازه می دهد اموال مردم را مال مجهول تلقی کنید. برخی ملت را مجهول می دانند. اصلا این سوال او سوال است یا تهمت؟
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۵    
روستای سیوچ بین شهرستان بانه و سردشت و در 20 کیلومتری بانه قرار دارد. این روستا دارای هزار نفر جمعیت و 200 خانوار است...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۲    
برای حفاظت از مناطق شکار ممنوع، محیط زیست اقدام به راه اندازی پاسگاه های محیط بانی کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۲    
کمیسیون اجتماعی-اقتصادی سازمان ملل متحد در تازه ترین تحقیق خود از اقتصاد منطقه آسیا-اقیانوسیه، رشد اقتصادی دو کشور هند و چین را با ضرب آهنگ سریع پیش بینی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۰    
سرمربی راه آهن می گوید که بازیکنان این تیم با وجود همه مشکلات به دنبال کسب نتایج بهتر هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۰    
در بسته حوادث امروز تیتر شهر اخباری درباره خورده شدن پسر یاسوجی به وسیله تمساح،داستان عروس اسید پاش،ماجرای جوان پدرکش و داستان سرقت مسلحانه با اسلحه هدیه پدر درآبادان را می خوانید...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۱    
15 آذر هر سال روز حسابدار در ایران است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۱۲    
قیمت هر اونس طلا امروز با 1.2 درصد کاهش به 1163 دلار و یک سنت رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۶    
با قدم زدن در خیابان سپه، حوالی مسجدجامع قزوین در پیاده رو و سواره رو به سنگفرش های برجسته ای بر می خوریم که خیلی ها ممکن است علت وجود آن را ندانند...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۰    
سرپرست استقلال می گوید بحث محرومیت رحمتی پیش از بازی آبی ها با تراکتورسازی عجیب است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم از تصویب ماده مربوط به هدفمندی یارانه ها در جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون تلفیق خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۱    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: تاکنون حدود 3 هزار متکدی از سطح شهر جمع آوری شده و به فراخور شرایط به سامانسراهای شهرداری یا مراکز وابسته از جمله بهزیستی منتقل شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۱    
جلسه آموزشی نیروهای ستادهای برف روبی، امور شهری و محیط زیست شرق تهران به منظور آمادگی کامل در مقابله با مشکلات فصل بارش برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۱    
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در مراسم تقدیر از اتوسرویس کاران برتر تهران از آغاز عرضه انبوه تترا نخستین روغن موتور با پایه گیاهی با مزایای کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت به بازار خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۵    
شهردار منطقه 12 تهران از راه اندازی نخستین کانکس پیک سبز موتوری با بهره مندی از موتورهای برقی در محدوده بازار تهران تا نیمه آذرماه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۵    
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: سال 96 را می توان سال تسویه دیون شهرداری تهران نامگذاری کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۲    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، گفت: آبان امسال خیرین 3 میلیارد و 800 میلیون تومان به مددجویان کمک کرده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۲    
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی کارکنان این سازمان در سال 95 خبر داد و گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۲    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اتمام پروژه جداسازی مغازه ها در آینده نزدیک گفت: با حذف زوائد بصری و پیرایش پایتخت، طهران پاکیزه تر و زیباتر از همیشه خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۶    
رییس فرهنگسرای اشراق از برگزاری هفتمین جشنواره انار (صد دانه یاقوت) از چهاردهم آذرماه لغایت سوم دی ماه خبر داد و افزود: این جشنواره همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22 پذیرای شهروندان و مشتاقان انار است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران با اشاره به تلاش شهرداری تهران در تهیه شیوه نامه ها و ضوابط اجرایی مناسب سازی ساختمان، گفت: مناسب سازی 200 ساختمان شهرداری در دستور کار قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۶    
سخنگوی وزارت کشور در پیامی ضمن گرامیداشت هفته معلولین، نامگذاری 15 آذر ماه به عنوان روز معلولیت دسترسی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۰    
وب سایت "اس اف کرونیکل" در مطلبی نوشت شکست در همه پرسی، ایتالیا را وارد برهه ای از نوسانات بازار در این کشور خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۱    
مدیر عامل شرکت مترو تهران اعلام کرد: ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) در صورت تحقق منابع مالی تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۱    
رییس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با اعلام این که در حمل و نقل شهری باید از تمام سیستم های حمل و نقل استفاده کنیم و نمی شود برای همه شهرها یک نسخه کلیشه ای واحد بنویسیم، گفت: مترو ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۱    
نوزدهمین نشست شورای معاونین دادستان تهران با موضوع اجرای احکام با حضور معاونان دادستان، سرپرستان نواحی دادسرای تهران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۱    
رییس دانشگاه علمی و کاربردی مترو تهران گفت: این دانشگاه درترم جاری نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر دانشجو در رشته های مختلف پذیرش کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۱    
غلامعلی حداد عادل گفت: اقتصاد مقاومتی برای کشور ما موضوع سرنوشت است. دشمن در جنگ هشت ساله و بعد از آن، به این نتیجه رسید که برخورد نظامی، کارساز نیست ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۵    
معاون شهردار تهران با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی در اولویت کار ما است، تاکید کرد: حوزه حمل و نقل عمومی در شهرداری مشکل تامین اعتبار ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۵    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های شهر آفتاب از برگزاری دومین نمایشگاه جامعه مدیریت بحران از 20 تا 23 آذرماه در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب خبرداد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۲    
نشست علی اکبر صالحی و کمال خرازی، با موضوع برجام در شورای راهبردی روابط خارجی علی اکبر صالحی در سخنانی در جریان مراسم افتتاحیه کنفرانس امنیت هسته ای در وین ضمن اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۰۰    
قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت و هر بشکه نفت برنت در برابر 54 دلار و 60 سنت معامله شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۱    
آغاز اکران سینما نیمکت از روز یکشنبه 21 آذر 1395 خواهد بود و تا پایان روز سه شنبه 30 آذر ادامه خواهد داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۲    
دونالد ترامپ، بن کارسون، جراح مغز و اعصاب سیاه پوست را به عنوان وزیر مسکن ایالات متحده انتخاب کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۲    
به گزارش تیترشهر: اگر در سفر به استانبول از همه ی جاذبه های تاریخی و گردشگری آن مثل مسجد کبود، مسجد ایاصوفیه، میدان تکسیم و .. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۶    
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۰    
نیروهای دولتی لیبی از کنترل کامل بر شهر سرت، به عنوان مهمترین پایگاه داعش در این کشور خبر دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۰    
باغهای سرمازده ناشی از بارش برف در مازندران مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش 10 درجه ای دما در سواحل دریای خزر، شمال غرب و شمال شرق کشور طی دو روز آینده خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۰    
سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان گفت: تا آنجا که اطلاع داریم و پرس و جو کردیم هر کشوری می تواند در جام جهانی از 2 بازیکن خارجی سود ببرد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم از باقری معتمد استفاده کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۷    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در جلسه بررسی اقدامات ستاد بازآفرینی منطقه 9 از کمک بلاعوض 10 تا 20 میلیون تومانی این سازمان به متقاضیان نوسازی به شرط اجرای نمای مصوب کمیته نما در بافتهای فرسوده خبر ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۷    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی، ضمن تشریح وضعیت خشکسالی کشور طی سال آبی 95، اظهار کرد: 82 درصد مساحت کشور تحت تاثیر خشکسالی بلندمدت و انباشته شده قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۱    
شهردار منطقه 20 از پیشرفت 82درصدی برنامه اجرائی در محلات 20گانه این منطقه خبر داد و گفت: این برنامه شهری بر اساس درخواست شورایاران تدوین شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۱    
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در خصوص وضعیت کارتن خواب ها، معتادان متجاهر، کودکان کار، مراکز بهاران و ... توضیحاتی را ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۵    
رییس شورای عالی استان ها با بیان اینکه شهرداری برای تامین هزینه های خود باید به دنبال درآمدهای پایدار باشد، گفت: یکی از راه های کسب درآمد پایدار سرمایه گذاری است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۵    
فرماندار شمیرانات از افتتاح دفتر مجمع نمایندگان تهران در بخش لواسانات خبر داد و افزود: با افتتاح این دفتر از روز شنبه، به صورت دوره ای هر یک از نمایندگان مردم تهران، ری ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۵    
کنفرانس خبری رحمانی فضلی در حاشیه افتتاحیه مجمع عمومی عادی و فوق العاده خانه احزاب وزیر کشور با طرح این پرسش که سخنرانی های ما چه میزان سیاسی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۵    
پادشاه عربستان پس از سفر دو روزه اش به امارات امروز(دوشنبه) وارد دوحه پایتخت قطر شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۵    
جمهوریاسلامی ایران همراه با 12 کشور جهان در بازارچه خیریه بین المللی اسلونی حضور یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۲    
فرماندار شهرستان بناب، دستگیری شهردار بناب را تایید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۶    
کوشکی از آخرین بازمانده های یوز آسیایی است که در منطقه میاندشت جاجرم نگهداری می شود.جنسیت او نر است و مدت زیادی است که از زوج خود دور مانده و اقدامی برای به هم رساندن این زوج صورت نگرفته است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۶    
این استاد دانشگاه افزود:بررسی ها از ظرفیت اقتصادی و شرایط حاکم بر بازار کشور نشان می دهد نرخی که دولت برای دلار در بودجه در نظر گرفته قطعاً موجب گرانی و تورم خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۰    
معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه به طور متوسط هر 31 دقیقه یک ایرانی بر اثر حوادث ترافیکی از بین می رود و تلفات حوادث ترافیکی در دراز مدت حدود 5 درصد از درآمد ناخالص ملی را از بین می برد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۰    
روز گذشته یک قلاده گرگ گرفتار در گودال بتنی، با تلاش یک فعال حیات وحش و همکاری نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی و اداره کل حفاظت محیط زیست سمیرم از مرگ حتمی نجات یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۰    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه راهکار اساسی کاهش آلودگی هوا اجرای قانون است، اعلام کرد: این مهم در حالی است که قانون کاهش آلودگی هوا اعمال نشده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۰    
فروشگاه های زنجیره ای اپل در این چند سال به میزان قابل توجه ای افزایش پیدا کرده است.قطعا دلیل اصلی افزایش فروشگاه های اپل افزایش فروش محصولات این کمپانی در سراسر جهان است که البته باعث سهولت دسترسی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود مشکلات بسیار در حل معضل آلودگی هوا تاکید کرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۰    
معاون دفتر آموزش و حمایت از تولید صنایع دستی از ارایه گواهینامه کیفیت به کارگاه های نمونه صنایع دستی و اهدای لوح طاووس نقره کوب به محصولات برتر صنایع دستی ایرانی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۰    
یک جنگنده ارتش اردن هنگام بلند شدن از یک پایگاه هوایی در ماموریتی آموزشی سقوط کرد که این حادثه به کشته شدن خلبان آن انجامید.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۷    
معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور گفت: با توجه به فعالیت 33 هزار و 500 دهیاری در کشور ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۷    
نواب صفوی گفت: بازی در فیلم آمریکایی به من پیشنهاد شده اما من بازیگر ایرانی هستم و طبق قوانین وزارت ارشاد باید نقش های خاصی را قبول کنم.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۷    
فرماندار شمیرانات از قلع و قمع 40 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شمیرانات خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۱    
معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در مورد آخرین جزئیات روند نوسازی تاکسی های فرسوده شهر توضیحاتی را ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۱    
رنگین کمان در آسمان تهران مدت های مدیدی بود که مشاهده نشده بود اما بارش باران پاییزی و تابش نور خورشید قوس و قزح زیبایی را به مردم تهران هدیه داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۱    
رییس دولت منطقه ای کردستان عراق بشدت اقدامات حزب کُرد "اتحاد دموکراتیک" سوریه را مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد "افرادی که به معترضان در شمال سوریه حمله کردند، تاوان جنایات خود را می پردازند."