سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۳:۴۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 29 آذر 1395 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 آبان 1395 تیتر شهر 30 دی 1395 تیتر شهر 30 بهمن 1395 تیتر شهر 1 اسفند 1395 تیتر شهر 1 آذر 1395 تیتر شهر 2 آذر 1395 تیتر شهر 3 آذر 1395 تیتر شهر 4 آذر 1395 تیتر شهر 5 آذر 1395 تیتر شهر 6 آذر 1395 تیتر شهر 7 آذر 1395 تیتر شهر 8 آذر 1395 تیتر شهر 9 آذر 1395 تیتر شهر 10 آذر 1395 تیتر شهر 11 آذر 1395 تیتر شهر 12 آذر 1395 تیتر شهر 13 آذر 1395 تیتر شهر 14 آذر 1395 تیتر شهر 15 آذر 1395 تیتر شهر 16 آذر 1395 تیتر شهر 17 آذر 1395 تیتر شهر 18 آذر 1395 تیتر شهر 19 آذر 1395 تیتر شهر 20 آذر 1395 تیتر شهر 21 آذر 1395 تیتر شهر 22 آذر 1395 تیتر شهر 23 آذر 1395 تیتر شهر 24 آذر 1395 تیتر شهر 25 آذر 1395 تیتر شهر 26 آذر 1395 تیتر شهر 27 آذر 1395 تیتر شهر 28 آذر 1395 تیتر شهر 29 آذر 1395 تیتر شهر 30 آذر 1395 
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۳:۵۰    
یک پزشک عمومی گفت: تنگی نفس، احساس سرگیجه و قرمزی پوست صورت از شایعترین نشانه های افزایش غلظت خون محسوب می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۳:۴۱    
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۷    
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۱    
شب یلدا و جشن هایی که در این شب برگزار می شود، یک سنت باستانی است از زمانهای گذشته تا به امروز در میان ایرانیان مرسوم بوده است.واژهٔ یلدا به معنای ولادت و تولد است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۳:۰۲    
ساکنین تهران خطرات بسیاری را می دانند و بسیاری از وجود مخاطرات فراوان آن اطلاعی ندارد. یکی از آنها ساختمان های نیمه کاره، در حال ساخت و یا متروکه است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۳:۰۲    
هر چند سرمربیان دو تیم نفت و استقلال شباهت های زیادی با یکدیگر دارند اما به نظر می رسد برای اولین بار روز سه شنبه نبرد دایی و منصوریان با چاشنی حاشیه برگزار خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۳:۰۲    
بعد از اینکه تصویری از این خانه تنها در وسط رودخانه درینا در صربستان در نشنال جئوگرافیک در آگوست سال پیش منتشر شد، مسافران کنجکاو زیادی از سراسر جهان جذب آن شدند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۳:۰۲    
تکنولوژی و دنیای ارتباطات در کنار محاسنش باعث بوجود آمدن برخی عادات و رفتارهای نامناسب در افراد خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۲:۵۰    
اتحادیه اروپا رسماً تحریم های اقتصادی علیه روسیه را به مدت 6 ماه دیگر تمدید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۲:۴۱    
سعید راد درباره اظهارات حسن فتحی گفت: سخنان آقای فتحی، علت تمام معلول هاست. اینکه هیچوقت ما پناه نداشتیم و پشت هم نبوده ایم.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۲:۳۲    
در دوره ریاست جمهوری اوباما برای مدت هشت سال مهمترین و منحصر به فردترین جلسه روزانه در واشنگتن بوده است و هر روز صبح اوباما حلقه نزدیک به خود را برای برگزاری این جلسات به منظور بررسی مهمترین مسائل ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۲:۲۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در گذشته مشکلات بسیاری از حیث درمانی وجودداشت که این دولت سعی کرد با اجرای طرح سلامت، هزینه های بسیاری از دوش مردم بردارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۲:۱۱    
برگزیدگان سومین جایزه تهران با حضور احمد مسجد جامعی تقدیر شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۲:۰۲    
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا تاکید کرد که دولت های اروپایی اقدامات روسیه در حلب را "وحشیانه و غیرقابل قبول" می دانند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۰    
یک نماینده پارلمان کویت از آزادی چهار تبعه کویتی که در شهر اهواز ایران به دلال امنیتی بازداشت شده بودند، خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۴۷    
سَراوان از شهرهای استان سیستان و بلوچستان و مرکز شهرستان سراوان است. محل کنونی شهر سراوان تا پیش از سال 1305 خورشیدی روستایی به نام شستون بوده است. این شهر خاستگاه آثار و آدابی از دوره باستان است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۴۱    
جشن شب یلدا جشنی است که از 7 هزارسال پیش تاکنون در میان ایرانیان برگزار می شود. 7 هزار سال پیش نیاکان ما به دانش گاه شماری دست پیدا کردند و دریافتند که نخستین شب زمستان بلندترین شب سال است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۴۱    
شرکت اتوکار ترکیه، تولید کننده خودروهای باری و مسافربری اعلام کرد، یک قرارداد با شرکت عقاب ایران برای صادرات اتوبوس های مدل ناویگوی خود به ایران امضا کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۲    
امروز براتون از داستان ساخته شدن کلیسایی از استخوان مردگان میگیم، از بنایی که با جمجمه ی تو خالی و استخوان دست و پای اجسادی که سالیان درازی در گور بودند، تزئین شده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۲    
آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، با تاکید بر وحدت و اتحاد در جامعه گفت: امام راحل بر این موضوع تاکید داشتند و باید توجه داشت که راهنمایی و انتقاد خوب است اما نباید به گونه ای باشد که دست به ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۲    
نوسانات یک ماهه ی بازار ارز و آینده مبهم آن، معادلات سفرهای خارجی ایرانی ها را به هم ریخته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۲    
در این بخش از گینس های گردشگری قصد داریم با بزرگترین رستوران گردان دنیا آشنا شویم که در فهرست رکوردهای گینس نامش ثبت شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۲    
تمام شهرهای جهان به نوبه ی خودشون زیبان و به خاطر زیبایی هایی که دارن چه تاریخی و چه طبیعی، دلیل جذب گردشگرها و توریست های زیادی هستن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۲    
عضو هیات مدیره جامعه تورگردانان ایران گفت: برخی از گردشگران و تجار چینی به جای اقامت در هتل، آپارتمانهایی را برای اقامت ارزان در تهران اجاره کرده اند که مجوزی برای این کار ندارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۶    
پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان ایر از کرمان به مقصد دبی از 23 دسامبر مصادف با سوم دیماه سال جاری تا اطلاع ثانوی لغو شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۶    
تعدادی از آثار موجود در مخزن کاخ اختصاصی نیاوران با معرفی موضوعی سفره شب یلدا و کرسی رونمایی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۶    
عملیات گروگان گیری در منطقه کرک، با 7 کشته که 4 تن از آن ها نیروهای امنیتی اردن بودند، به پایان رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۶    
نورفولک برودز شبکه ای از رودها و دریاچه ها است که از محبوب ترین آبراه های اروپا به حساب می آید. این شبکه رودخانه ای هر ساله بیش از 7 میلیون گردشگر را به خود جذب می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۰    
ایران تا امروز تنها کشوری است که درخواست ثبت جهانیِ آئین باستانی #شب #چله را دارد. بر اساس اطلاعات مندرج در سایت یونسکو ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۰    
شهرستان بروجرد دارای بیش از 400 اثر #تاریخی بسیار زیبا از زمان گذشته است که 169 اثر تاریخی تاریخی تاکنون در فهرست آثار ملی ثبت شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۰    
بنا بر اعلام بانک مرکزی، طی هشت ماهه سال جاری، تسهیلات اعطایی شبکه بانکی بیش از 48 درصد افزایش یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۷    
کمتر کسی ممکنه اسم دیوار چین به گوشش نخورده باشه. چون این دیوار عظیم، طولانی ترین و بزرگترین سازه مهندسی تو جهانه و بیشتر از 2000 سال هم عمر کرده! ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۱    
در حالی که انتقادات نسبت به جذب دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس همچنان ادامه دارد، سرمربی کروات سرخپوشان به دفاع از آنها پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۰۲    
سخنانی که در دیدار وزرای بهداشت و کشاورزی ردوبدل شد بیش از هر چیز به آبیاری مزارع با فاضلاب اختصاص داشت؛ مشکلی که سال هاست درباره آن سخن می گویند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۰۲    
حسین محب اهری پس از پشت سر گذاشتن دوره درمان بیماری سرطان این روزها خودش را برای نقش آفرینی در نمایش شاهزاده خانم بد ترکیب آماده می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۱:۰۲    
به تازگی ساختمان بسیار جالبی و دیدنی در لندن ساخته شده که انگار این سازه در فضا معلق است.این ساختمان عجیب و جالب توسط یک معمار انگلیسی بنام Alex Chinneck طراحی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۰:۵۰    
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت در بازدید سرزده از مراکز معاینه فنی خودرو این شهرستان گفت: انجام صحیح آزمون ها در مراکز معاینه فنی خودرو الزامی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۰:۴۱    
شبکه بانکی در هشت ماه ابتدایی امسال تا 326 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت که بیش از 48 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۰:۳۲    
تیم بسکتبال نفت در هفته هشتم لیگ برتر مقابل دانشگاه آزاد به پیروزی رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۰:۲۰    
وزیر کشور گفت: ششمین نشست آسیب های اجتماعی در محضر رهبر انقلاب اردیبهشت 96 برگزار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۱    
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل، گفت : منطقه 20 به سبب جمعیت ساکن ، سبقه تاریخی و وجود آستان مقدس حضرت عبدالعظیم از جمله مناطقی است که باید نگاه ویژه ای به آن داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۰:۰۲    
پادشاه اردن برای کنترل بر فضای سیاسی جدید خیز برداشته و سعی می کند شورای سیاست های محوری کشور را فعال تر کند لذا برادرش را به عنوان رئیس این شورا و مشاور خود تعیین کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۱    
حالا دیگر زمان آن رسیده است که شرکت ها، پروسه مهندسی فروش و خرده فروشی خود را به دست شرکت های کاردان بسپارند تا یک گام دیگر به سمت تخصصی تر شدن حوزه مهندسی فروش برداشته شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۱    
آمریکا هواپیمای جدید "سسنا" خود را به منظور کمک به لبنان برای مبارزه با شبه نظامی گری و اجرای عملیات امنیتی در مرزهای این کشور به بیروت تحویل داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا در یک مصاحبه در آخرین روزهای حضورش در کاخ سفید گفته است که واشنگتن باید به تلاش روسیه برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پاسخ دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۶    
اعضای شورای شهر تهران از محله حادثه مترو در محله مولوی بازدید کردند و نسبت به مقاره و حفره های ناشناخته این محله هشدار دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۶    
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: نهادهای متولی آلودگی هوا، داده های برخط پایش آلودگی هوا را در اختیار ما قرار نداده اند و ناگزیریم علیرغم موازی کاری، شبکه پایش خود را راه اندازی کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۶    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از حادثه گازگرفتگی در حوالی بزرگراه فتح خبر داد و گفت: به دلیل انتشار گاز منوکسید کربن 2 نفر ایرانی و یک تبعه کشور افغانستان جان باختند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۰    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تراکم سه برابری منطقه 15 خواستار توجه ویژه مدیریت شهری به این منطقه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۰    
مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی در روسیه اعلام کرد: یکی از محورهای مذاکرات محمدجواد ظریف و حسین دهقان وزیران امور خارجه و دفاع ایران با همتایان روسی و ترکیه ای در مسکو، همکاری های منطقه ای است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۰    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: تا پایان سال 50 دستگاه ون مناسب ویژه معلولان به سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان اضافه می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۰    
براساس یک گزارش تحلیلی دولت لندن، بمب های خوشه ای ساخت انگلیس توسط ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی در جنگ علیه یمن استفاده می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۷    
یک فعال اجتماعی اظهار کرد: طبق آمار سازمان ملل حدود سه میلیون و دویست هزار نفر از مردم عراق آواره هستند. 250 هزار پناهنده کرد سوری در عراق حضور دارند که حدود 40 درصد در کمپ ها ساکن هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۱    
یادمان ناصر عبداللهی در کنسرت 5 دی ماه به اجرای قطعاتی که بنیامین با ناصر عبداللهی همکاری داشته اختصاص دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۲    
رهبر حزب اپوزیسیون "پلت فورم مدنی" امروز (دوشنبه) اعلام کرد: قانونگذاران احزاب اپوزیسیون لهستان که سه روز متوالی پارلمان را محاصره کرده اند تا 11 ژانویه (22 دی) در آنجا باقی خواهند ماند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 1200 مجرم فضای مجازی از سوی ماموران پلیس فتا پایتخت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۶    
هر روز پاساژ تازه ای متولد می شود؛ مراکز شیک خرید و تفریح و چرخ زدن های مکرر. هر روز ساختمان تازه و پر زرق و برقی در محله ای به دنیا می آید تا اقتصاد تهران را شکل و شمایلی متمایز بدهد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۶    
پسر شهید تندگویان با بیان اینکه نباید فقط یاد و خاطره شهدا را زینت مجالس کنیم، گفت: شهدا تمام نشدنی هستند و اسطوره ای نیستند که دست یافتنی نباشند و همه قابل تکرار هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۰    
فصل گذشته احسان حاج صفی با ترک تیم سپاهان موجبات کنار رفتن حسین فرکی از این تیم را ایجاد کرد و در دیدار فردا هم با درخشش خود می تواند بار دیگر فرکی را در آستانه قطع همکاری با تیم سایپا قرار دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۰    
وزیر خارجه اسبق آمریکا در واکنش به گزارش های سازمان های اطلاعاتی این کشور درباره حملات هکری روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار امیدواری کرد که دولت واشنگتن نیز با حملات سایبری علیه کرملین ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۴۱    
فرمانده ارتش ملی لیبی در سفر به الجزایر با مقامات این کشور دیدار کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۴۱    
برخی از جملات حضرت امام خمینی (ره ) در دنیا طوفان به پا می کند همچنان که جمله کوتاه "ما می توانیم" در دنیا قدرت آفرین شد و امروز حلب با همین شعار آزاد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۳۲    
مدافع سابق سرخ پوشان معتقد است بازهم با نمایش خوب خود می تواند دوباره به این تیم بازگردد و برای هواداران پرسپولیس بازی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۲۶    
ماجرای مناقشات شهردار گرگان این بار و بلافاصله پس از بازگشت او از سفر قزاقستان، در قالب موضوعی به نام طلب پیمانکاران و کارگران طرح های شهرداری خودش را نشان داد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۲۰    
وزیر کشور از آغاز فعالیت ستاد انتخابات کشور در اول دی ماه خبر داد و گفت: ریاست این ستاد بر عهده آقای احمدی معاون سیاسی بنده خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۲۰    
یک منبع دیپلمات در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس اعلام کرد که نشست عربستان، انگلیس، آمریکا و امارات که با حضور وزیر خارجه عمان و فرستاده سازمان ملل به یمن برگزار شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۱۱    
"خبرنگاران بدون مرز" با انتشار گزارشی اعلام کرد: طی سال 2016 دست کم 57 خبرنگار در سراسر جهان حین فعالیت کشته شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۲    
دولت تونس تاکید کرد که قصد دارد عاملان ترور مهندس محمد الزواری را در داخل یا خارج کشور تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۵۱    
آژانس های خبری روسیه اعلام کردند، پس از حمله شبه نظامیان چچنی به نیروهای پلیس، نیروهای ویژه روسیه هفت شبه نظامی را به ضرب گلوله کشتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۵۱    
مشکلات آلودگی مختص به هوا، خاک و آب نیست بلکه آلودگی های صوتی نیز یکی از بحران های امروز کلان شهرها است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۵۱    
سرقت سیم و کابل برق در کشور و استان کرمانشاه یکی از خطرناک ترین نوع سرقت هاست که جدای از خسارات مالی و اجتماعی در مواردی نیز منجر به برق گرفتگی و مرگ سارقان می شود...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۴۲    
گرچه دونالد ترامپ با کسب اکثریت آرای الکترال توانست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود اما او از کسب آرای مردمی بازماند و در این روند هیلاری کلینتون دموکرات برنده اصلی است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۳۶    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: 30 درصد از مدارس خوزستان شرایطی دارند که نیازمند بازسازی هستند...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۳۶    
در حالی که چند قسمت از سریال همسایه ها به کارگردانی مهران غفوریان از شبکه دو سیما پخش شده بود، در اتفاقی کم سابقه پخش این مجموعه به شبکه نسیم واگذار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۳۰    
یک هفته پس از امتناع وزیر دفاع آلمان در استفاده از لباس متعارف از نظر سعودی ها در سفرش به عربستان ،یک دانش آموز محجبه از دست دادن با رئیس جمهور این کشور خودداری کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۲۷    
آب و هوای سرد و برفی در کنار نورپردازی های رنگارنگ و متعدد در مکان های تاریخی شهر مسکو باعث شده توریست های زیادی در این روزها به پایتخت روسیه سفر کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۲۱    
کارشناسان و رسانه های دولتی چین اعلام کردند، زیردریایی بدون سرنشین کوچکی که اخیرا توسط یکی از کشتی های نیروی دریایی چین در دریای چین جنوبی کشف و مصادره شد بخشی از تلاش های نظارتی آمریکا در این راه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۱۲    
در بسته حوادث امروز تیتر شهر اخباری درباره 18سال زندگی پنهان یک قاتل مسلح،دامادی که برادر زن خود را با یک اسلحه شکاری به قتل رساند،مردی که زن بیوه پولداری را به عقد موقت 99ساله درآورد و...را می خوانید
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۱۲    
تحقیق محققان نشان می دهد درصورتیکه مرغ با حداقل دمای مناسب درونی پخته نشده باشد، باکتری Campylobacter jejuni موجود در غذا می تواند منجر به بروز بیماری سندروم گیلن باره شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۱۲    
در آستانه گردهمایی اعضای کالج های انتخاباتی آمریکا، حدود 2000 تن از ساکنان لس آنجلس در اعتراض به مواضع دونالد ترامپ راهپیمایی مسالمت آمیزی برگزار کردند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۶    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی روند بارش باران و برف در استان های مختلف کشور طی روزهای آینده را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۰    
7.5میلیارد قطعه اسکناس باید تعویض شوند
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۰    
اسامی تاخیرکنندگان آغاز جلسه علنی امروز مجلس از سوی هیأت رئیسه اعلام شد که بر این اساس 10 نفر از نمایندگان با تاخیر در جلسه امروز حاضر شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۰    
همه ما می دانیم که ترین ها اگر چه بسیار جذاب اند اما در مقابل آینده پیش رو، همیشه بسیار نحیف و شکننده خواهند بود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۰    
رئیس سابق ائتلاف مخالفان سوریه خشم خود را از به آتش کشیدن اتوبوس های عازم شهرک های "الفوعه" و "کفریا" برای خارج کردن غیرنظامیان ابراز داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۵۱    
دبیرکل سازمان ملل از تشکیل دولت توافق ملی لبنان استقبال کرد و خواهان تلاش برای سازندگی در سایه حفظ وحدت ملی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۴۵    
مدتی است پیرامون قیمت هواپیماهای مورد نظر در موضوع خرید ایران ایر ، مباحثی مطرح است اما واقعیت آن است که ایران ایر تخفیف نگرفته بلکه خود تقاضا ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۴۲    
رهبر حزب اپوزیسیون "مردم جمهوری خواه" ترکیه اعلام کرد، دولت باید مسئولیت ناکامی در ممانعت از وقوع حملات تروریستی را برعهده بگیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۶    
معاون شهرسازی شهرداری تهران از منتفی شدن ساخت ساختمانی 20طبقه به جای ویلای نمازی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۶    
فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) در نامه ای به فدراسیون بسکتبال ایران، مشخص شدن و ارسال طرح پیشنهادی برای لباس بانوان در میادین مختلف را از این فدراسیون خواستار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۰    
رئیس حزب "القوات اللبنانیة" پس از معرفی کابینه جدید لبنان با انتقاد از آن گفت: کابینه جدید "ایده آل نیست" و اشکالاتی دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۷    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اجرای برنامه های ترافیکی جدید در شهر تهران کلید می خورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۱    
اعضای الکترال های آمریکا امروز دوشنبه گردهم می آیند تا رسما رای خود را به صندوق بیندازند و رئیس جمهور و معاون رئیس جمهوری آتی آمریکا را مشخص کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۱    
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: به منظور بهینه سازی کنترل فضاهای پارک حاشیه ای و ثبت تخلفات ساکن در سطح شهر تهران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۱    
وزیر دفاع آلمان متعهد شده که 2 / 4 میلیون یورو برای کمک به نبرد علیه شبه نظامیان بوکوحرام در نیجریه اختصاص دهد. در همین حال وی به دلیل بروز نقص فنی در هواپیمایش مجبور شد در ابوجا برای شب متوقف شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۵    
وزیر نفت گفت: توتال مسئولیت این را می پذیرد که با نصب تأسیسات فشار افزایی، نزدیک به 15 تا 20 سال تولید از فاز 11 را حدود 2 میلیارد فوت مکعب در روز نگه دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۵    
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه در اربعین کمبود دارو وجود نداشته است گفت: یک خیر از ما برای موکب خود 500 هزار آموکسی سیلین می خواست.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از افزایش ساعت حرکت قطارهای مترو در شب های 29 و30 آذر ماه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۵    
رییس شورای شهر تهران در نشست خبری فصلی خود در مورد آخرین وضعیت اراضی عباس آباد، واگذاری شهروند و انتخابات آتی شوراها توضیحاتی ارایه کرد.