سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۷:۲۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 27 آذر 1395 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 آبان 1395 تیتر شهر 30 دی 1395 تیتر شهر 30 بهمن 1395 تیتر شهر 1 اسفند 1395 تیتر شهر 1 آذر 1395 تیتر شهر 2 آذر 1395 تیتر شهر 3 آذر 1395 تیتر شهر 4 آذر 1395 تیتر شهر 5 آذر 1395 تیتر شهر 6 آذر 1395 تیتر شهر 7 آذر 1395 تیتر شهر 8 آذر 1395 تیتر شهر 9 آذر 1395 تیتر شهر 10 آذر 1395 تیتر شهر 11 آذر 1395 تیتر شهر 12 آذر 1395 تیتر شهر 13 آذر 1395 تیتر شهر 14 آذر 1395 تیتر شهر 15 آذر 1395 تیتر شهر 16 آذر 1395 تیتر شهر 17 آذر 1395 تیتر شهر 18 آذر 1395 تیتر شهر 19 آذر 1395 تیتر شهر 20 آذر 1395 تیتر شهر 21 آذر 1395 تیتر شهر 22 آذر 1395 تیتر شهر 23 آذر 1395 تیتر شهر 24 آذر 1395 تیتر شهر 25 آذر 1395 تیتر شهر 26 آذر 1395 تیتر شهر 27 آذر 1395 تیتر شهر 28 آذر 1395 تیتر شهر 29 آذر 1395 تیتر شهر 30 آذر 1395 
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۵۷    
یک فعال گردشگری روستایی، نبود تبلیغات برای خانه های بوم گردی را یکی از مشکلات در این عرصه عنوان کرد و گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۶    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: کارخانه زباله سوز با ضریب 95 درصد و با رعایت تمامی استانداردهای محیط زیست فعالیت می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۲:۵۷    
مدیر عامل شرکت کنترل آلودگی هوای تهران با اعلام اینکه به زودی با نصب تجهیزات، کربن سیاه در هوای تهران مانیتور می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۲:۵۷    
وزیر کشور روسیه گفت: روسیه دومین کشور پذیرنده مهاجران در جهان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۲:۵۷    
متخصص بیماری های غدد و داخلی با اشاره به اینکه مصرف بامیه در کاهش قند و چربی خون به ویژه در افراد دیابتی بسیار مفید است، گفت: این ماده غذایی سرشار از اسیدفولیک ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۲:۴۵    
برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری یکی از برنامه های پرطرفدار این روزهای تلویزیون است که از شبکه نسیم پخش می شود، مهمان پنجشنبه این برنامه خواننده مشهور پاپ نیما مسیحا بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهور ترکیه مسئولیت انفجار مقابل دانشگاه ارجیس در شهر قیصریه را به گردن تروریست های جدایی طلب انداخته و آنها را مرتبط با عراق و سوریه دانست.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۱    
وزیر خارجه آمریکا هجدهم و نوزدهم دسامبر (فردا و پس فردا) در ریاض مذاکراتی را با مسئولان عربستانی و رهبران منطقه ای و بین المللی دیگر خواهد داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۱    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از تشکیل کارگروهی توسط شهرداری و پلیس راهور برای بازبینی گره های ترافیکی پایتخت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۱:۴۲    
رئال مادرید فردا این شانس را دارد تا با غلبه بر کاشیمای ژاپن در فینال جام جهانی باشگاه ها، یک جام دیگر به ویترین افتخاراتش اضافه کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۱:۴۲    
عضو هیات مدیره جامعه تورگردانان ایران گفت: برخی از گردشگران و تجار چینی به جای اقامت در هتل، آپارتمانهایی را برای اقامت ارزان در تهران اجاره کرده اند که مجوزی برای این کار ندارند. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۰    
ماریوس بلاشاک وزیر کشور لهستان، احزاب مخالف دولت را متهم به تلاش برای گرفتن قدرت به صورت قانونی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
از سال 1972 تاکنون ب ام و سری 5 گل سرسبد سگمنت خودروهای لوکس میان سایز بوده است. بیش از 5 میلیون دستگاه از این خودرو تاکنون فروخته شده و قطار موفقیت های این خودرو با عرضه ی نسل جدید G30 ادامه خواهد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
نماینده مردم شاهین شهر با بیان اینکه راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران حرکتی در جهت اعتمادسازی بیشتر و موثر در جامعه است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۵    
تا 5 سال پیش پنجشنبه ها در مدارس یک روز عادی مثل دیگر روزها بود و دانش آموزان با سرو صدا کلاس های درس را روی سرشان می گذاشتند و هنگام زنگ تفریح از سر و کول یکدیگر بالا می رفتند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۲    
فصل پاییز در حالی با رشد قیمت ها در بازار سکه و ارز رو به پایان است که انتظار فعالان این بازار از رونق خرید و فروش ها در ماه های پایانی سال و همچنین آغاز سال نو میلادی حکایت دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۱:۰۰    
وزارت امورخارجه قزاقستان روز شنبه اعلام کرد: دولت قزاقستان آمادگی دارد تا میزبان دور تازه گفتگوهای نمایندگان دولت سوریه و مخالفان مسلح آن باشد، اگر چنین درخواستی از این کشور شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۱:۰۰    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد: حملات تروریستی در این کشور از واقعیتی که در سوریه و عراق در حال وقوع است، جدا نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۵۷    
یکی از مسئولان انصارالله یمن با شرافتمندانه خواندن موضع ایران در قبال مردم یمن تاکید کرد، ایران تنها کشوری است که در کنار مردم یمن ایستاده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۵۷    
بیماریهای قلبی و عروقی از بیماریهای رایج در حال حاضر است شما با مصرف این میوه حتی به صورت آب میوه می توانید از ابتدا به گرفتگی عروق پیشگیری کنید
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۵۷    
در بسته حوادث شنبه تیتر شهر اخباری درباره داستان زندگی زنی با شوهر کثیف خود،تجاوز دکتر به دختر ژیمیناست کار،قتل در خانه مجردی و ... را می خوانید..
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۵۱    
فرمانده دستگاه مبارزه با تروریسم در ارتش عراق امروز (شنبه) اعلام کرد که افراد مسلح داعش از 40 محله از محله های شرقی شهر موصل بیرون رانده شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۴۵    
رئیس جمهور روسیه با آرزوی تولدی خوش برای 80 سالگی پاپ رهبرکاتولیک های جهان نسبت به دیدار حضوری با وی و گفت وگو در مورد مشکلات معاصر ابراز تمایل کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۴۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال نامه رسمی به هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام، خواستار برگزاری جلسه کمیسیون مشترک برجام برای رسیدگی به اقدام آمریکا در تمدید قانون تحریم های ایران شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۴۲    
شاید برایتان عجیب باشد که چرا زنان قاجاری چاق و فربه بوده اند. با ما همراه شده تا علت این موضوع را بدانید. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۳۰    
شرکت فناوری خطوط هواپیمایی عربستان و شرکت آنتونوف اوکراین اولین هواپیمای مدل ای.ان 132 ویژه جنگ الکترونیک و جمع آوری اطلاعات را رونمایی کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۳۰    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به وجود 50 سرویس برتر در بستر شبکه ملی اطلاعات در یک ساختار پیکربندی شده در نمایشگاه الکامپ، از تلاش جهت درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا با کاهش سهم دولت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۷    
یکی از اعضای کنگره آمریکا گفته است، آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا در تلاش برای سرنگونی دولت دمشق به مخالفان سوری متحد با القاعده (جبهه النصره) سلاح می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۱    
یک دیپلمات باسابقه کشورمان در سخنانی در کنفرانس "روزهای خاورمیانه" در مراکش که درباره "روابط آمریکا و جهان اسلام بعد از شکست های اوباما" اظهار کرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۱    
وزارت دفاع جمهوری خودخوانده ناگورنو- قره باغ اعلام کرده است نیروهای جمهوری آذربایجان آتش بس موجود در این منطقه را امروز (شنبه) 30 بار نقض کرده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۱۲    
10 نوجوان در بلژیک به دلیل طراحی حملات تروریستی همزمان جشن های کریسمس بازداشت شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۱۲    
پیش از این در سال 2007 میلادی دانشمندان با انجام یک پروژه تحقیقاتی گسترده موفق شدند رکورد مرتفع ترین موج جهان را به ارتفاع 18.275 متر ثبت کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۶    
سازمان همکاری اسلامی فردا (یکشنبه) در مقر خود در جده میزبان نشستی با هدف بررسی شرایط انسانی در یمن خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۰    
رئیس اتحادیه اروپا اعلام کرد، این بلوک 28 عضوی تلاش دارد تا طی ماه های آینده به منظور گفت وگو درباره روابط پرتنش میان آنکارا و بروکسل نشستی با ترکیه برگزار کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۰    
آئین گشایش نمایندگی ایران خودرو در ارمنستان با حضور جمعی از مقامات این کشور و مسئولان سفارت ایران برپا شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۰    
نمایشگاه و همایش شهر ایده آل در تاریخ 27 آذرماه در جزیره کیش آغاز به کار کرده است و شهرداری تهران همانند 6 دوره گذشته با جیبی پر از پول چنان غرفه ای برپا کرده که نشان می دهد امسال وضعش از هرسالی بهتر ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۵۷    
فرمانده اتاق عملیات آزادسازی سرت یک حاکم نظامی برای این شهر تعیین کرد. این در حالی است که ارتش لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر برای عملیات نظامی در طرابلس با هدف نابودی گروه های تندرو آماده می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۵۱    
مسئولان فرودگاه قاهره پسر اسامه بن لادن را که قصد ورود به مصر را داشت به دوحه بازگرداندند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۵۱    
مدال برنز کیانوش رستمی در المپیک لندن با تایید دوپینگ حریفش به نقره تغییر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۴۵    
وزارت خارجه آمریکا و رئیس آژانس اطلاعات مرکزی این کشور از ترکیه به دلیل اتهاماتی که در سال 2014 مبنی بر مبادله نفتی میان آنکارا و داعش مطرح کرده بودند، عذرخواهی کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۴۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به فرونشست زمین در بافت فرسوده خیابان مولوی صبح امروز گفت: این حادثه مصدومی نداشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۶    
نایب رئیس انجمن اتحادیه علمای بلاد شام و هماهنگ کننده انجمن علماء در یاری به فلسطین تاکید کرد که مساله تجزیه سوریه پشت سر گذاشته شده و دیگر مطرح نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۶    
پلیس استانبول اعلام کرد که این نهاد یکی از عوامل حملات تروریستی 20 آذر ماه در این شهر را که 44 کشته و ده ها زخمی بر جای گذاشت، شناسایی کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۷    
یکی از منابع ارتش چین امروز (شنبه) گفته است که مساله پیش آمده میان پکن و آمریکا بر سر توقیف یک زیردریایی بدون سرنشین آمریکایی توسط نیروی دریایی چین به سادگی قابل حل و فصل است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۱    
منابع آگاه اعلام کردند که عربستان لزوما با باقی ماندن بشار اسد در قدرت مخالف نیست البته اگر این خواست آمریکا باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۱    
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، به انتقاد از لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال در مورد استفاده از ویدئوچک در فوتبال واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۱۵    
به تیم گفتم، می دونید یکی از دستاوردهای واقعی من زمانی است که اپل رو ملزم کنم آیفون یا خیلی از محصولاتش رو در آمریکا بسازه، نه در چین ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۱۲    
شورای امنیت سازمان ملل رای داد تا حضور نیروهای صلح بان در سودان جنوبی برای یک سال دیگر یا به عبارتی تا 2017 تمدید شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۱۲    
ایران و شرکت مدیو انرژی آلمان یاد داشت تفاهمی به منظور احداث دو نیروگاه برق بادی و خورشیدی در جنوب کشور به ارزش حدود 104 میلیون دلار امضا کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۶    
دستگاه قضایی عربستان به نخست وزیر مکلف لبنان پنج روز برای اجرای حکم قضایی مهلت داده است، در حالی که مستندات حکم مشخص نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۶    
رسانه های محلی گزارش دادند، یکی از رهبران داعش به نام "عمر الاسعد" طی حملاتی هوایی در شهر السخنه در نزدیکی پالمیرا کشته شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۰    
منشور حقوق شهروندی در همایش بزرگ هم اندیشی جوانان با رئیس جمهوری رونمایی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۰    
ژان نوول (Jean Nouvel)، معمار مشهور فرانسوی، در سال 1945 در جنوب غربی فرانسه متولد شد و در سال 1976 دفتر معماری خود را تاسیس نمود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۱    
مسئولان تجاری روسیه از تمایل این کشور برای افزایش همکاری های اقتصادی با ایران گفتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۲    
در چنین همایش هایی عموما، حامیان مالی، نقطه محوری برنامه هم خواهند بود و بدون توجه به اینکه عنوان و اهداف همایش چه باشد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۲    
در پایان نیم فصل نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور 9 تغییر در کادر فنی تیم ها ثبت شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۰    
جمشید مشایخی با اشاره به دوستی و همکاری چندین ساله خود با زنده یاد جعفر والی، تأکید کرد: جعفر والی برای من بالاتر از یک همکار و دوست بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۱    
مدافع رئال مادرید در فینال جام جهانی باشگاه ها حضور خواهد داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۸:۰۰    
بدن انسان ساختاری پیچیده است که درک کامل آن می تواند دشوار باشد. بدن از چرخه و سیستم های بیولوژیکی مختلفی تشکیل شده و مکانیزم دفاع از خود یک نمونه از این سیستم ها محسوب می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۱    
اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با تجلیل رضا فیاضی دنبال شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۲    
مدافع تیم تراکتورسازی به خاطر موقعیتی که حاتمی از دست داد بر سرش فریاد زد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل حفاظت و مدیریت صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به بهبود وضعیت مدیریتی شکار غیر مجاز پرندگان در فریدون کنار، از حذف روش کرست برای صید در این منطقه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۱۲    
اصغر همت و بهزاد فراهانی ضمن تسلیت درگذشت جعفر والی به جامعه هنری و خانواده وی این هنرمند را یکی بزرگان خانواده تئاتر نامیدند که فقدانش تاثربرانگیز است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۰۰    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به آمار متوفیان شهر تهران در آبان ماه سال 95 گفت: در میان مناطق 22 گانه شهر تهران بیشترین و کمترین فوتی های پایتخت مربوط به مناطق 4 و 21 است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۱    
با تشکیل دولت پهلوی در سال 1304، استحاله جدیدی در تغییر از سنت به مدرنیسم به وجود می آید و بدون به وجود آمدن زیر بناهای لازم جهت این تغییر، روابط جدیدی شکل می گیرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۱    
متأسفانه برخی دولت های اسلامی به جای آنکه نگران مردم مظلوم سوریه و زنان و کودکان و مجروحان و آوارگان در حلب باشند، نگران سرنوشت تروریست ها و به دنبال سالم خارج شدن آنها از حلب هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۴۲    
رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تهران به تشریح تولید و تقاضا در بازار خودرو پرداخت و پیش بینی کرد که افزایش نرخ ارز باعث افزایش پنج تا 10 درصدی قیمت خودرو شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۰    
وزیرامور خارجه کشورمان در نامه ای رسمی به فدریکا موگرینی نشست کمیسیون مشترک برجام را خواستار شد
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۱    
حادثه ای که در یکی از کارگاه های فرعی خط 7 مترو نزدیکی میدان محمدیه (اعدام) اتفاق افتاد به دلیل مجاورت با چند آب انبار قدیمی بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۱    
به دنبال ریزش قیمت سنگینی که طلا اواخر هفته گذشته داشت، کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز درباره جهت حرکت قیمت طلا در هفته جاری نظر یکسانی نداشتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۱    
جولیا رابرتس بازیگر سرشناس سینمای آمریکا برای نخستین بار پا به عرصه سریال های تلویزیونی می گذارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۱۰    
هنری کیسینجر، وزیر سابق امور خارجه آمریکا اعلام کرد صلح و پیشرفت در جهان به توانایی های آمریکا و چین به رعایت منافع اصلی هر یک از آنها بستگی دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۱    
برانکو دوست دارد عاقل باشد و با فکرش معادلات فوتبالی را حل کند و این دلیل استراتژی بازی او برابر ذوب آهن بود!
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۵۲    
محمدباقرنوبخت سخنگوی دولت گفت: در بودجه 96 قرار شده همه حقوق ها در سامانه مشخص شود و همه دستگاه ها باید در خزانه داری کل حساب داشته باشند و آن هم شفاف شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۴۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جامعه امروز و نسل آینده ساز نیازمند امید و روحیه است و هرکس یاس را به جامعه وارد کند، در جهت دشمنی با جامعه قرار می گیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۲    
کاپیتان سابق پرسپولیس در روزهای فراغتش از فوتبال به تفریح در کنار خانواده می پردازد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۳    
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری چهار متهم به کلاهبرداری 11 میلیارد ریالی در این بخش از استان تهران خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۱    
در جریان سفر ویدودو به تهران، ایران و اندونزی به 3 توافق بزرگ برای امضای قرارداد فروش گازمایع، تامین خوراک پالایشگاه های نفتی و اجرای پروژه افزایش ضریب بازیافت 2 میدان نفت دست یافتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۲    
کتاب نماز پیامبر اعظم (ص) نوشته احمد علی طاهری ورسی به تازگی توسط موسسه بوستان کتاب منتشر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۴:۵۰    
طبق گزارش های جدید، سامسونگ در حال کار روی هدست های واقعیت مجازی گیر وی آر 2 و گیر وی آر 3 است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۴:۴۱    
معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در یک فضای عقلانی و کارشناسی بررسی شود گفت: باید فارغ از بحث های سیاسی و بر اساس نظرات کارشناسی به این موضوع پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۲    
شرکت پی کی ان اورلن، بزرگترین شرکت پالایشگاهی لهستان اعلام کرد، یک میلیون بشکه نفت سبک از شرکت ملی نفت ایران خریداری کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۴:۲۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال العین را با مبالغ سنگین جریمه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۴:۱۱    
شورش 600 تن از زندانیان یک زندان در بیرمنگهام انگلیس، دست کم سه زخمی بر جای گذاشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۲    
مدیر برنامه های ستاره پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از واقعیت بزرگی درباره علی کریمی پرده برداشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۶    
روسیه با شناختی که طی این سالها از مسئله سوریه به دست آورده است می تواند به راحتی نقش ایران را نادیده گرفته و با شرکای اقتصادی خود (همچون تیلرسون) ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۰    
هر سه نماینده باشگاهی کشورمان موفق شدند با درخشش در قاره کهن و با اقتدار صاحب هر سه سکوی اول تا سوم آسیا شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۱    
رهبر ارکستر ملی ایران از نخستین اجرای این ارکستر در افتتاحیه جشنواره موسیقی فجر خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۲    
برجام را نمی توان حادثه ای مقطعی و اقدامات روحانی را نشات گرفته از ساده اندیشی و یا ضعف تحلیل او نسبت به آمریکا و غرب دانست.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۰    
سرمربی اسبق ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن مقابل پرسپولیس مستحق پیروزی و گرفتن سه امتیاز بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۱    
آبان ماه امسال تولید انواع کامیون به طور میانگین 3.4 درصد کاهش یافته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۲    
مطالعات محققان نشان می دهد، ورزشکاران حرفه ای بیش از سایرین در معرض ابتلا به انواع بیماری ها قرار دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۵۰    
وزارت اقتصاد چین روز پنج شنبه از قصد این کشور برای کاهش مالیات خودروهای کم مصرف در سال آینده میلادی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۱    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ترکیب پرسپولیس باید نسبت به بازی های حریف انتخاب شود نه اینکه یک ترکیب ثابت در همه بازی ها برای تیم به میدان برود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی در جنت آباد یک فوتی و 10 نجات یافته را رقم زد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۰    
این گزارش بر آن است که بهترین ورزشکاران تاریخ المپیک که شناگر معروف آمریکایی در صدر آنها قرار دارد را معرفی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۱۱    
دبیر سازمان مردم نهاد میثاق منتظران گفت: وزارت ورزش و جوانان با تدوین آیین نامه جامع نقشه راه جوان را مشخص کند و هدایتگر فکری همراه با حمایت باشد.
  • ۱