جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 15 بهمن 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 بهمن 1398 تیتر شهر 2 بهمن 1398 تیتر شهر 3 بهمن 1398 تیتر شهر 4 بهمن 1398 تیتر شهر 5 بهمن 1398 تیتر شهر 6 بهمن 1398 تیتر شهر 7 بهمن 1398 تیتر شهر 8 بهمن 1398 تیتر شهر 9 بهمن 1398 تیتر شهر 10 بهمن 1398 تیتر شهر 11 بهمن 1398 تیتر شهر 12 بهمن 1398 تیتر شهر 13 بهمن 1398 تیتر شهر 14 بهمن 1398 تیتر شهر 15 بهمن 1398 تیتر شهر 16 بهمن 1398 تیتر شهر 17 بهمن 1398 تیتر شهر 18 بهمن 1398 تیتر شهر 19 بهمن 1398 تیتر شهر 20 بهمن 1398 تیتر شهر 21 بهمن 1398 تیتر شهر 22 بهمن 1398 تیتر شهر 23 بهمن 1398 تیتر شهر 24 بهمن 1398 تیتر شهر 25 بهمن 1398 تیتر شهر 26 بهمن 1398 تیتر شهر 27 بهمن 1398 تیتر شهر 28 بهمن 1398 تیتر شهر 29 بهمن 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۵:۴۵    
به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی سومین جلسه میز خدمت در قالب ملاقات مردمی شهردار منطقه 20 با شهروندان برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۰    
رییس کمیته معماری و طرح های شهری شورای شهر تهران از ارائه طرحی به هیات رئیسه خبر داد که براساس آن خانه های دارای معماری معاصر نیز حفظ خواهند شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۷    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، از تغییر سیاست این سازمان در اهدای پلاسما خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۲۲:۰۷    
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: با افزایش سن جمعیت در کشور، نیاز و مصرف به پلاکت رشد بیشتری یافته به نحوی که طی 15 سال گذشته از 400 هزار به یک میلیون و 200 هزار واحد پلاکت رسیده و این نیاز توسط سازمان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۶    
روابط عمومی شهرداری منطقه 2 به مناسبت جهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،مسابقه عکاسی چهل و یک سال حضور را با موضوع حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن برگزار می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۶    
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه9 از کاشت انواع گونه های گیاهی و گلهای فصلی به متراژ 1500 متر مربع در محوطه پیرامونی زیر گذر استاد معین خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۰    
همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جشن های بزرگداشت این ایام در محلات منطقه سه برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۰    
معاون حمل و نقل ترافیک منطقه9 از خط کشی محوری به طول 50هزار متر با هدف تامین ایمنی عبور عابران پیاده و وسایل نقلیه در غرب تهران خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۵    
عزت الله نگهبان را یکی از سرسخت ترین مدافعان برنامه های منظم کردن فعالیت های مربوط به باستان شناسی می دانند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۲    
مدیران و کارکنان منطقه 15 همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۰    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 از اجرای برنامه های متعدد فرهنگی با هدف پاسداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی ایران در سطح محله های 13گانه ورودی غربی پایتخت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۰    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ساماندهی کویر مرنجاب یک موضوعی فرابخشی است که نیاز به ورود و کمک همه دستگاه های ذی ربط دارد و این وزارتخانه به جد پیگیر موضوع است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
مجموعه ساعت های قاجاری نفیس، اسناد زمان و تصاویر مربوط به آن برای 10 روز در کاخ جهانی گلستان به نمایش درمی آیند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۹:۳۱    
جزیره قشم یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری جنوب ایران است. طبیعتی بکر که این روزها بجای آنکه خود را برای بهار و میربانی از گردشگران نوروزی مهیا کند، بخاطر ساخت و سازها و واگذاری ها دردمند است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۲    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از لغو پروازهای برنامه ای به چین خبر داد و گفت: پروازهای امروز چین در مسیر رفت و برگشت برای بازگردان ایرانیان حاضر در چین به کشور انجام می شود و دانشجویان ایرانی شهر ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۹:۱۶    
مسئول کمیته پژوهش کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز درمان اعتیاد کشور در پی شیوع کرونا در جهان ضمن تاکید بر اینکه معتادان بدلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدنشان جزو گروه های پرخطر ابتلا به ویروس های ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز گفت: گردشگری طبیعی در طالقان، ساوجبلاغ و محور کرج- چالوس، گردشگری ورزشی در پیست های اسکی دیزین و خور و یا گردشگری سلامت از ظرفیت های البرز است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۸:۵۲    
رحمانی گفت: قاچاق در حوزه لوازم خانگی وجود دارد، این این سامانه کمک خواهند کرد تا برای مبارزه جدی با کالای قاچاق آمادگی بیشتری داشته باشیم
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۸:۵۲    
مسئولان بلژیک از ثبت اولین ویروس کرونا در کشورشان خبر دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۸:۲۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با اشاره به اینکه اتوبان تهران- کرج- قزوین پرتردد محور کشور اما در کنار آن نازیباترین محور کشور است، گفت: باید جداره های راه، رسیدگی به فضای سبز ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۷:۵۵    
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد، ترکیه نتوانسته است به برخی از تعهدات اصلی برای حل مشکلات ادلب سوریه عمل کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۷:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دکتر ظریف حدود ساعت 14 روز جمعه از اصابت موشک پدافندی به هواپیمای اوکراینی مطلع شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۴:۴۶    
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به تخریب برخی از ساختمان های با ارزش معاصر در تهران گفت: شهرداری قانوناً نمی تواند جلوی تخریب این بناها را بگیرد و شورای شهر سیاست هایی جدید در این زمینه اتخاذ می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۱    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش عوارض در سال 99 بر اساس نرخ تورم در نظر گرفته شده است، گفت: بودجه فعالیت های عمرانی برای سال آینده 43 درصد بیشتر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۵۲    
مدیر پروژه برند ملی گردشگری با بیان توضیحاتی درباره حاشیه های مربوط به قرارداد مالی این پروژه، خبر داد: سیمرغ به عنوان نماد ایران در برند گردشگری ثبت شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۰    
متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که پیامک دریافت کرده اند، 16 بهمن با مراجعه به سامانه، می توانند مدارک خود را تکمیل و ثبت نام خود را نهایی کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۰    
مادرانی که در طول بارداری سیگار می کشند نوزادشان را در معرض ریسک بالا شکستگی استخوان در سال اول زندگی اش قرار می دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر روشن کردن و انداختن نورافکن ها بر زوایای تاریک موجود تاکید کرد و گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۱    
رئیس جمهوری قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۲۲    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 : چهل و چهارمین جلسه ملاقات مردمی شهردار منطقه چهار با جمعی از شهروندان به منظور رسیدگی به درخواست های آنها روز دوشنبه 14 بهمن سالجاری در سالن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۶    
آئین بهره برداری از تونل زیرگذر استادمعین_آزادی با حضور شهردار حناچی شهردار تهران، هاشمی رفسنجانی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران ارشد شهری در منطقه خلاق و نوآور انجام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۶    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15 : روابط عمومی شهرداری منطقه15 همزمان با فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه ای تحت عنوان "مسابقه خاطره گویی از انقلاب ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۰    
معاونت مالی و اقتصاد شهری منطقه یک از بررسی کلیه اسناد سنواتی دیون و حسابهای پرداختی تا پایان سال مالی 1396 خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۰    
حوزه بسیج منطقه 10 از برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی طب اسلامی ایرانی ویژه پرسنل منطقه در ساختمان ستادی منطقه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۰    
همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، درخواست ها و مشکلات شهروندان منطقه سه با حضور مسئولان شهری این منطقه در مسجد جامع قلهک بررسی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۷    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 : بازدید یکروزه دکتر مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۷    
مرکز خدمات اجتماعی منطقه 13 با هدف حمایت از رونق کسب و کارهای کوچک تهران به ویژه مشاغل خانگی طرح حرکت را درقالب آشنایی مدیران محلات و مسئولین خانه های خدمات اجتماعی سرای محلات در روز یکشنبه مورخ 13 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۷    
مانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 7 از برگزاری کارگاه آموزشی طب سنتی اسلامی ایرانی با موضوع مزاج شناسی در این منطقه خبر داد
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۵    
مرکز آشتی ملی روسیه در سوریه اعلام کرد، وزارت دفاع مسکو مطلع شده است که کلاه سفیدهای تحت حمایت هیئت تحریر الشام (النصرة سابق) برای فتنه انگیزی جدیدی با استفاده از عوامل سمی در سوریه آماده می شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۲    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد برگزاری جشنواره بین المللی عروسکی در این شهر را گامی جهت معرفی یزد به عنوان شهر دوستدار کودک خواند و یاداور شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۴۶    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در دوره مدیریت قبلی سود سهام عدالت آذر به حساب مشمولین واریز می شد اما شرکت های سهام عدالت تا اسفند برای واریز سود مهلت دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۴۶    
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: علاوه بر احیای گروه مطالعات زیرسطحی در ساختار سازمان مشاور فنی و مهندسی، نسبت به تقویت و تثبیت آن و توانمندسازی آن بیش از گذشته اقدام کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۴۰    
میرسلیم گفت: یک زمان تضعیف روحیه ملت ایران با ویدئو ها بود و امروز نیز دشمنان با فضای مجازی در حال اقدامات ضد جمهوری اسلامی هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۴۰    
سخنگوی آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی خبر داد و گفت: ظاهرا این ساختمان متروکه بوده و کسی در آن حضور نداشته اما برای اطمینان سگ های زنده یاب در حال جستجو در محل حادثه هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۷    
رفتارهای یک سویه ناشی از ترس ویروس کرونا با گردشگران چینی در موزه و اماکن گردشگری موجب دلخوری چینی ها و راهنمایان آنها شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۷    
نزدیک به 6000 سال است که تخم کتان بعنوان یک ماده ی غذایی در دنیا استفاده میشود . تخم کتان یکی از دانه هایی است که استفاده آن فواید بسیار زیادی دارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۱    
دبیر انجمن داروسازان ایران در خصوص توزیع انسولین های قلمی گفت: با تدابیر اندیشیده شده، می توان گفت کمبودی که در ماه های گذشته وجود داشت، دیگر حس نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در 6 استان کشور طی امروز (15 بهمن) گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت پنج شنبه (17 بهمن) به کشور وارد می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۶    
سخنگوی قوه قضاییه بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۱    
نخست وزیر اقلیم کردستان عراق تاکید کرد، خطر گروه تروریستی داعش هنوز در مناطق مختلف عراق وجود دارد و تهدیدی برای ساکنان این کشور است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۲۲    
رئیس انجمن چشم پزشکی ایران، با اشاره به شیوع عفونت های ویروسی چشمی، گفت: فقط با رعایت بهداشت فردی و جمعی می توان از شیوع این ویروس ها پیشگیری کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۰    
58 میلیون ایرانی واجد شرایط شرکت در انتخابات مجلس هستند که می توانند پای صندوق های رای حاضر شده و نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۰    
درباره چگونگی اعطای مرخصی عید نوروز به سربازان آموزشی بیشتر بدانید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۷    
دیگر باغ های معلق بابل و نیایشگاه آرتیمیس و فانوس اسکندریه آنقدرها هم خیره کننده نیستند. بیشتر عجایب هفت گانه قدیمی، دیگر در جهان موجود نیستند و امروزه کاملا از بین رفته اند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۵    
به تازگی ، ماسک ها در انواع مختلف و گزینه های مختلفی وجود دارد ، که در برخی افراد منجر به سردرگمی خواهد شد و ممکن است از نوع اشتباهی از ماسک استفاده کنید در ادامه شما را با انواع مختلف ماسک آشنا می ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۶    
در چند دهه گذشته ، زمان سپری شده با کمردرد در سراسر جهان 54٪ افزایش یافته است. این تعداد نشان می دهد که ورزش قبل از اینکه خیلی دیر شود چقدر مهم است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۷    
به گزارش تیترشهر : دکتر مهدی شادنوش - عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همزمان با هفته پیشگیری از سرطان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دلایل اصلی بروز سرطان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۷    
تنوع آب و هوایی، ریشه های فرهنگی و شرایط اقلیمی در استان پهناور سمنان زمینه شکل گیری بازی های بومی و محلی بسیاری به یادگار از گذشتگان را رقم زده که از راه تاریخ به روزگار ما رسیده است و امروزه این ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۰:۲۵    
براساس تحلیل های آخرین نقشه های آینده نگری، امروز در شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز بارش پراکنده باران و برف رخ خواهد داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۰:۲۲    
ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از میدان آزمون های سختِ وفاداری به اسلام و انقلاب، سربلند بیرون آمده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۵۵    
مدیرگروه پژوهشگاه بیماری های پستان جهاد دانشگاهی در خصوص عوامل موثر در بروز سرطان پستان توضیح داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۵۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اقدام آمریکا در تحریم "علی اکبر صالحی" را بیش از ارزش تحریمی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۵۲    
هوای پایتخت با شاخص 90 در شرایط قابل قبول قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۷    
مدیر بین الملل سابق شرکت ملی نفت گفت:اگر قصد فروش نفت داشته باشیم راه های زیادی می توان ایجاد کرد؛ نه در حد 2.5 میلیون بشکه در روز ولی قطعاً می توان بالای 1 میلیون بشکه نفت فروخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۱    
رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تامین اجتماعی، گفت: بعد از 9 سال قرار است سال آینده قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تخصیص اعتبار ویژه اجرا شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۵    
وزیر امور خارجه ضمن محکومیت سوءاستفاده آمریکایی ها از ویروس کرونا در توئیتی، نوشت: ایران در کنار چین ایستاده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۰    
تلویزیون دولتی چین بامداد سه شنبه گزارش داد؛ شمار قربانیان ویروس کرونا در استان هوبی به 414 نفر افزایش یافت که بدین ترتیب شمار کل قربانیان به این ویروس در این کشور به 426 نفر رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۵    
یک کارشناس اقتصادی گفت: استاندارد سازی محصولات می تواند موجب رشد و توسعه اقتصاد کشور شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۲    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (پانزدهم بهمن ماه 98) را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۴۰    
یک فعال سیاسی و رسانه ای اصولگرا با بیان اینکه بیشتر از دو لیست از سوی اصولگرایان برای انتخابات مجلس ارائه خواهد شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۲۲    
یک روانشناس درباره اقدامات مراقبتی والدین در دوران نوجوانی برای فرزندانشان، توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۲۲    
در سال 61 گروهی با 4 میلیارد دلار وارد کشور شدند و هسته اولیه مافیای صنعت خودرو را شکل دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۱۶    
رییس مجلس شورای اسلامی، عصر دوشنبه با " جوسپ بورل" هماهنگ کننده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۷:۵۲    
ترامپ رقبای خود را در مجمع های محلی ایالت آیووا برای انتخاب نامزد نهایی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شکست داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۷:۴۶    
بسیاری از مسئولان بر این باورند که با وجود رشد چند برابری تولید و ذخیره سازی مناسب، احتمال واردات میوه های لوکس دور از انتظار نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۷:۴۶    
با گسترش کروناویروس در چین، مشاهده آن در برخی کشورهای دیگر و همچنین اعلام وضعیت اضطرار بین المللی از سوی سازمان جهانی بهداشت درباره آن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۷:۴۰    
برخلاف تصور عامه مردم بدهکار بانکی فقط در مواردی خاص به زندان می رود و در مابقی شرایط با حکم دادگاه آزاد است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۷:۳۷    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: اروپایی ها نشان دادند٬ باوجود زمان زیادی که از ما گرفتند خارج از میل آمریکا اقدامی نمی کنند.