شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 29 بهمن 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 بهمن 1398 تیتر شهر 2 بهمن 1398 تیتر شهر 3 بهمن 1398 تیتر شهر 4 بهمن 1398 تیتر شهر 5 بهمن 1398 تیتر شهر 6 بهمن 1398 تیتر شهر 7 بهمن 1398 تیتر شهر 8 بهمن 1398 تیتر شهر 9 بهمن 1398 تیتر شهر 10 بهمن 1398 تیتر شهر 11 بهمن 1398 تیتر شهر 12 بهمن 1398 تیتر شهر 13 بهمن 1398 تیتر شهر 14 بهمن 1398 تیتر شهر 15 بهمن 1398 تیتر شهر 16 بهمن 1398 تیتر شهر 17 بهمن 1398 تیتر شهر 18 بهمن 1398 تیتر شهر 19 بهمن 1398 تیتر شهر 20 بهمن 1398 تیتر شهر 21 بهمن 1398 تیتر شهر 22 بهمن 1398 تیتر شهر 23 بهمن 1398 تیتر شهر 24 بهمن 1398 تیتر شهر 25 بهمن 1398 تیتر شهر 26 بهمن 1398 تیتر شهر 27 بهمن 1398 تیتر شهر 28 بهمن 1398 تیتر شهر 29 بهمن 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۲    
در حالی که تا کنون ماشین های شخصی و موتور سیکلت ها بزرگترین عامل آلودگی هوا شناخته می شدند در روزهای کم تردد شاهد آلودگی هوا بودیم و برخی اعتقاد دارند که وسایل حمل و نقل عامل آلودگی هستند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۱:۰۶    
دبیر اجرایی هجدهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران گفت:دستگاه تولید گایدهای جراحی فک و صورت در ایران ساخته شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۱    
مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهری شهرداری یزد از ممنوعیت تردد خودرو در بافت جهانی این شهر در ایام نوروز خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۷    
خامسی گفت: میزان بارش های کشور به 158.9 میلیمتر رسیده که نسبت به پارسال با بارش 183.6 میلیمتری، رشد منفی داشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۵    
دولت با تمدید سه ماهه مهلت ترخیص خودروهای سواری دارای قبض اماکن گمرکی، مناطق آزاد تجاری - صنعتی یا مناطق ویژه و نیز خودروهای با ارزش بیش از 40 هزار دلار و پرداخت 40 درصد سود بازرگانی موافقت کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۱    
کاپیتان سرخ ها در دیدار مقابل سپاهان نیمکت نشین است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
یک شرکت بین المللی معدن اعلام کرده است که بزرگ ترین وسیله نقلیه برقی جهان کار خود را در یکی از معادن پلاتین در آفریقای جنوبی آغاز خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۷    
100 سازه تبلیغاتی موقت همزمان با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ابتدای هفته برای تبلیغات نامزدها در منطقه 15 نصب شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۷    
فرمانده یگان حفاظت از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مسدود شد 120 سایت متخلف در حوزه میراث فرهنگی در فضای مجازی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۷    
نمایشگاه نقاشی و فستیوال هنر امارات، از روز چهارشنبه 30 بهمن ماه میزبان 6 هنرمند ایرانی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۰    
نگاهی به ویژگی های شش محصول مختلف و مهیج بازار هاچ بک کراس های ایران در بخش میانی که در بازه قیمتی 100 تا 250 میلیون تومان قیمت دارند و اغلب شان آپشن های معمول یک خودرو مدرن را به شما می دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۶    
برنامه های نوروزی تهران در نوروز 99 در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران اعلام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۱    
سازمان حج و زیارت در خصوص پذیرفته شدگان پیش ثبت نام عتبات نوروزی اعلام کرد: اعزام ها در این دوره از 24 اسفند ماه 98 لغایت 30 فروردین ماه 99 خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۰    
معاون وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: به همان میزان که به پژوهش و کاوش اهمیت می دهیم باید به حفاظت و مرمت و معرفی نیز اهمیت بدهیم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۱    
"آخرین اقدامات نظارتی برای برگزاری انتخابات" در برنامه گفت وگوی ویژه خبری 29 بهمن ماه با حضور سخنگوی شورای نگهبان بررسی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۶    
ارتش مصر از برگزاری رزمایش مشترک میان ارتش این کشور و نیروهای ارتش فرانسه در دریای سرخ و مدیترانه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۸:۰۶    
نماینده های فیفا و AFC به بررسی تبانی در دیدار میانمار و قرقیزستان در انتخابی جام جهانی قطر می پردازند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۱    
پیش تر آمار و گزارش های بسیاری درباره تاثیر مخرب شیوع ویروس کرونا بر صنعت گردشگری و کسب و کارهای وابسته به آن منتشر شده بود، اما به نظر می رسد با ادامه یافتن محدودیت ها و اقدامات امنیتی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۱    
نتایج نهایی بازشماری آرای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان اعلام شد که بر اساس آن محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری کنونی توانسته برای بار دوم در این انتخابات پیروز شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۶:۰۶    
روزنامه لوپوئن در گزارشی نوشت واکنش نه چندان مطلوب فرانسه به طرح معامله قرن آمریکا، انتقادات بسیاری را در پی داشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۵:۰۶    
متخصص تغذیه مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه سوء تغذیه وابسته به درمان سرطان می تواند باعث افزایش عوارض، کاهش ایمنی، نتایج نامطلوب درمانی و کاهش کیفیت زندگی شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۴:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن بعد از انتخابات انجام می شود و ما وعده تحویل واحد های مسکن مهر را عملی می کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۳:۰۶    
پیشکسوت تیم استقلال در مورد شکست شب گذشته استقلال مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: آبی پوشان بهتر از حریف خود بازی کردند، اما هر چه تلاش کردند نتوانستند حریفِ داور شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۲:۰۶    
توسعه گردشگری با استفاده از جاذبه های گردشگری پیرامون سدها و دریاچه ها یکی از مواردی است که رئیس جمهور بر آن تاکید داشته و وزارت نیرو و سازمان میراث فرهنگی را مأمور اجرای این طرح کرده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۱:۰۶    
پنج نماینده کشورمان در رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا به مرحله نیمه نهایی رسیدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۰:۳۶    
"جان بولتون"، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، گفت، کاملا مشخص است که رویکرد دولت "دونالد ترامپ" در قبال خلع سلاح هسته ای کره شمالی اشتباه و محکوم به شکست است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۰:۰۰    
رئیس ستاد انتخابات ائتلاف از روند چگونگی فعالیت اصلاح طلبان در تهیه لیست برای ایران خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۲۳:۳۶    
فدراسیون فوتبال ایران در شرایطی برای میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا درخواست داده که دریافت میزبانی این بازی ها شرایط خاصی دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۲۲:۳۶    
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، گفت: برای سال آینده حدود 39 هزار میلیارد تومان برای بخش درمان بودجه در نظر گرفته شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۷    
خبرنگار المیادین گزارش داد، نخست وزیر مکلف عراق با رهبران سیاسی نشست برگزار و 19 پست وزارتی را ارائه کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۲۱:۳۵    
فرهاد مجیدی برای اولین بار در دوران مربیگری خود در استقلال طعم شکست را چشید اما همه چیز علیه او و تیمش بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۵    
رئیس کل گمرک ایران گفت: هدف اصلی از ترخیص خودروهای باقی مانده در گمرک جلوگیری از رسوب کالا در گمرکات است و برخلاف شایعات و اتهام های که زده شده، هیچ هدف پشت پرده ای در ترخیص آنها پیگیری نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۲۰:۳۵    
مرعشی با بیان اینکه انتخابات فرصت بسیار خوبی برای بازسازی روحیه ملی است، گفت: امیدواریم بتوانیم در سه روز آینده موجی را برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی ایجاد کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۲۰:۰۵    
بازیکن پیشین استقلال می گوید آبی پوشان مقابل الاهلی با کمبود نفر مواجه بودند و این مساله موجب شد تا نتواند مقابل این تیم عربستانی پیروز باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۹:۵۳    
مزیت اقتصادی استفاده از سی.ان.جی 500 تومانی به جای بنزین 3 هزار تومانی آنقدر جذاب است که حالا تبلیغات دوگانه سوزکردن خودروها از مرزهای ایران فراتر رفته و پای آن به شبکه های ماهواره ای باز شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۶    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در یک نشست خبری تعداد اعضای فراکسیون امید مجلس دهم را 102 نفر اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۹:۰۶    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: آرای متهمان پرونده موسوم به متهمان محیط زیستی که البته از نظر ما این پرونده اقدام علیه امنیت است، در دادگاه تجدید نظر قطعی شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۸:۳۶    
یک رسانه اسرائیلی فاش کرد، مرد لبنانی که حین جاسوسی از حزب الله برای موساد مورد شناسایی قرار گرفت، اکنون با خطر انتقال به لبنان مواجه است و به همین منظور وی از اسرائیل درخواست کمک کرده اما پاسخی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۸:۰۶    
سخنگوی دستگاه قضا به ارسال نامه ای از سوی فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال به رئیس قوه قضائیه واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۷:۳۶    
سخنگوی سازمان غذا و دارو، گفت: اقتصاد مقاومتی در صنعت داروسازی را نمی توان از تولید مواد اولیه دارویی جدا کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۶    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان جزئی همراه است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۰    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار از حفر چاه های جذبی، لایروبی مسیل و کانال های منطقه خبر داد و گفت: به دنبال بارش های پی در پی چند ماه اخیر و به منظور جلوگیری از بروز بحران و خطر سیل ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۰    
مدیران شهری منطقه 13 در چهلمین سه شنبه بدون خودرو با دوچرخه محدوده ناحیه دو را رکاب زدند و با توقف در برخی نقاط مسائل شهری را رصد کردند
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۰    
به نظر می رسد شورای پنجم عزم راسخی در نام گذاری خیابان ها به نام زنان ندارد و از سوی دیگر اقدام درخوری برای تصدی زنان در پست های مدیریتی ندارد و از این رو می توان ادعا کرد وعده های اصلاح طلبان همچنان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۷    
ستاد مدیریت بحران منطقه یک از برگزاری جلسه کمیته پدافند غیرعامل منطقه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۷    
کارگاه آموزشی آشنایی با گیاهان و بازدید از کلینیک گل و گیاه نیلوفر برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۷    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 : نشست پویش کتابخوانی با موضوع فرهنگ سازمانی با حضور داور نظری سرپرست اداره کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران شهرداری تهران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۵    
شهرداری منطقه 13 میزبان اختتامیه جشنواره بانوی مهر و ماه و بانوان برگزیده این جشنواره به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر در مجتمع کوثر بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۶    
معاون خدمات شهری شهرداری منطقه2 گفت: در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی 250سازه تبلیغاتی در میادین و معابر پر تردد جانمایی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۶    
معاون حمل و نقل ترافیک منطقه9 از آموزش مباحث ترافیکی به 6110نفر از دانش آموزان در پارک آموزش ترافیک در بازه زمانی 5ماهه از ابتدای مهرماه با هدف فرهنگ سازی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۶    
پویش سه شنبه های بدون خودرو هر هفته در منطقه شش تهران با حضور مدیران شهری منطقه برگزار می شود و این هفته شهردار و مدیران منطقه شش از تقاطع خیابان مفتح جنوبی و طالقانی تا چهارراه حضرت ولیعصر(عج) را ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۰    
مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) و روز زن با حضور شهرار ، معاونین ، مدیران و بانوان شاغل در شهرداری منطقه 7 در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۲۷    
رییس سازمان حج و زیارت با اعلام این که ثبت نام حج تمتع 99 از نهم اسفندماه آغاز می شود، بدون اشاره به نرخ تمام شده حج، گفت: هزینه این سفر در دو قسط دریافت خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۲۱    
دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات از تاسیس پایگاه بیمه درمان کشور خبر داد و اعلام کرد: انتظار داریم تا نیمه نخست سال آتی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۰    
رهبر انقلاب فرمودند: انتخابات مایه تقویت کشور است؛ انتخابات مایه ی آبروی نظام اسلامی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۵    
مایکروسافت مهرماه هم زمان با معرفی سرفیس نئو، ویندوز 10 ایکس را هم رونمایی کرد. حال ردموندی ها امولاتور این سیستم عامل را دردسترس برنامه نویسان و توسعه دهندگان قرار داده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۲    
نمایشگاه گروهی تصویرسازی به راهنمایی غزاله بیضائی از عصر روز جمعه 2 اسفندماه در گالری خورشید برپا می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۲    
گالری بهارین از روز جمعه 2 اسفندماه میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه به کیوریتوری مهرنوش فرض الهی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۷    
سخنان اخیر مقامات ایرانی و سعودی در خصوص گفتگو میان دو کشور بیانگر نکات مهمی است که در خصوص افق روابط دو جانبه میان تهران و ریاض باید آنها را در نظر گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۰    
دژپسند گفت: بسته رونق تولید را در مجاری مختلف، به مسیر عملیاتی شدن سوق دادیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۰    
یک متخصص ژنتیک پزشکی، به تشریح روش های غربالگری ناهنجاری های کوروموزومی سه ماهه اول دوران بارداری مادران پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۷    
دبیر شورای نگهبان در پیامی منشور نظارت بر انتخابات را برای ناظران شورای نگهبان در سراسر کشور صادر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۷    
جمالی نژاد از همسان سازی حقوق کارکنان شهرداری های کشور در اسفند ماه امسال خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۴۲    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 800 شکایت از شهرداری طی 4 سال گذشته به محاکم قضایی ارسال شده است، گفت: حناچی باید فهرست این شکایات و نتایج آن را به شورای شهر اعلام کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۴۲    
برنی سندرز کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک ویدیوی تبلیغاتی جدید می گوید، بسیار مفتخر است که یهودی است و امیدوار است که "اولین رئیس جمهوری یهودی در تاریخ آمریکا" شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۶    
وزارت خارجه ژاپن هشدار خطر سفر به ایران را حذف و نقشه امنیتی ایران را از حالت اخطارآمیز خارج کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۶    
مدیر کل بیمه سلامت استان تهران با بیان اینکه 2 میلیون نفر فاقد بیمه در استان تهران پیش بینی می شود، گفت: در حال حاضر 4 میلیون نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۰    
موافقت چین با افزایش کالاهای مستثنی از تعرفه های بیشتر با استقبال معامله گران مواجه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۱    
عضو شورای شهر تهران نسبت به فعالیت معدن سنگ سبز در کوی فراز و ارتفاعات جنوبی توچال هشدار داد و گفت: بی توجهی به این موضوع سبب وقوع سیلاب می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۱۵    
رئیس شورای شهر تهران گفت: یکشنبه هفته آینده بررسی بودجه شهرداری در دستورکار قرار می گیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۱    
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مریوان گفت: لک لک های مهاجر به منظور زمستان گذرانی و جوجه آوری به کلنی های حاشیه تالاب بین المللی زریبار مریوان بازگشتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۵    
قائم مقام رئیس سازمان سازمان غذا و دارو درباره آیین نامه اجرایی هیات دولت برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی که موارد مشابه تولید داخلی آنها موجود نیست و یا به تعداد کافی یافت نمی شوند، توضیح داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۲    
طبق اعلام سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر، مردم می توانند به دو روش خرید مستقیم از نمایندگی ها یا به صورت آنلاین از شرکت های تایرساز، تایر مورد نیاز خود را به نرخ دولتی تهیه کنند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در سامانه مردم - ناظر گزارش های مردمی از تخلفات در امر انتخابات دریافت کرده ایم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی فردا (30 بهمن ماه) از شمال غرب به کشور وارد می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۵    
یک مسؤول حزب لیکود فاش کرد که نخست وزیر اسرائیل امکان سازماندهی سفرهای زیارتی مستقیم برای مسلمانان ساکن اراضی اشغالی از تل آویو به عربستان را بررسی می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۲    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: در سال 98 میزان سرمایه گذاری از میزان استهلاک موجودی سرمایه کمتر شده و این موضوع خطر بزرگی است که برای سال بعد اشتغال و عرضه را تهدید خواهد کرد و ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۲    
بازرسان واحد پیشگیری از قاچاق اقلام سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از یک هایپر مارکت در منطقه یک تهران 19 قلم کالای قاچاق و غیر مجاز کشف و ضبط کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۶    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: انتخابات این دوره مجلس شواری اسلامی از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و حضور گسترده مردم موجب یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۱    
مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت ضمن اشاره به نحوه نظارت بر فعالیت بیمارستان ها و مراکز درمانی در تعطیلات نوروز، در عین حال تاکید کرد که ارائه خدمات درمانی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۵    
دادفر گفت: اگر نمایندگان به عنوان نماینده واقعی مردم در جایگاه مجلس حضور داشته باشند دارند، قطعا شاهد کاهش قیمت خودرو خواهیم بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۲    
قدرتعلی حشمتیان دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران لیست انتخاباتی خودرادرحوزه تهران، ری، شمیرانات، شهرری واسلام شهر منتشرکرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۲    
هوای پایتخت با شاخص 117 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۱    
نماینده اتحادیه اروپا در امور حقوق بشر درباره آزادی بیان در قطر ابراز نگرانی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۲    
محققان عنوان کردند بیماری مزمن کلیوی در سال 2017 عامل مرگ 1.23 میلیون نفر در جهان بوده است و نرخ افراد نیازمند به دیالیز از سال 1990 بیش از 40 درصد افزایش یافته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۴۶    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (بیست و نهم بهمن ماه 98) را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۴۶    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از آغاز فرآیند ثبت نام حذف شدگان مسکن ملی از یکم تا 10 اسفند خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۴۰    
کارشناس سیاست خارجی گفت: یکجانبه گرایی آمریکا برگرفته از خود برتر بینی و آنها برای نمایش قدرت اول بودن در جهان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۲    
وزیر ورزش در حالی 13 بهمن ماه متهم فساد کلان اقتصادی را به عضویت هیئت مدیره باشگاه استقلال در آورد که این فرد اکنون با کمک یکی از افراد تیم طبری از کشور متواری شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۲    
متخصصان چینی براساس نتایج آزمایشات بالینی تایید کردند که داروی ضدمالاریا دارای خاصیت درمانی برای بیماری کرونا جدید است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۱۶    
میراژ اف 1 یک هواپیمای جنگنده برتری هوایی و تهاجمی تک سرنشین ساخت شرکت فرانسوی داسو است
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۱۶    
مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی کشور درباره جزئیات پرداخت مستمری به خانواده های دارای فرزند چندقلو توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۷:۵۲    
طبق نتایج تحقیق جدید، مردان مبتلا به سرطان پروستات که در حال حاضر داروهای کاهنده کلسترول مصرف می کنند، عمر طولانی تری خواهند داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۷:۴۰    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: خبر تخصیص 400 لیتر بنزین به تاکسی های بین شهری به شدت تکذیب می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۷:۳۷    
مطابق قانون مدنی و حمایت از خانواده اگر زن ایرانی بخواهد با مرد خارجی ازدواج کند باید از دولت اجازه بگیرد.