جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۲:۰۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 18 فروردین 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 فروردین 1396 وکیل ملت 2 فروردین 1396 وکیل ملت 3 فروردین 1396 وکیل ملت 4 فروردین 1396 وکیل ملت 5 فروردین 1396 وکیل ملت 6 فروردین 1396 وکیل ملت 7 فروردین 1396 وکیل ملت 8 فروردین 1396 وکیل ملت 9 فروردین 1396 وکیل ملت 10 فروردین 1396 وکیل ملت 11 فروردین 1396 وکیل ملت 12 فروردین 1396 وکیل ملت 13 فروردین 1396 وکیل ملت 14 فروردین 1396 وکیل ملت 15 فروردین 1396 وکیل ملت 16 فروردین 1396 وکیل ملت 17 فروردین 1396 وکیل ملت 18 فروردین 1396 وکیل ملت 19 فروردین 1396 وکیل ملت 20 فروردین 1396 وکیل ملت 21 فروردین 1396 وکیل ملت 22 فروردین 1396 وکیل ملت 23 فروردین 1396 وکیل ملت 24 فروردین 1396 وکیل ملت 25 فروردین 1396 وکیل ملت 26 فروردین 1396 وکیل ملت 27 فروردین 1396 وکیل ملت 28 فروردین 1396 وکیل ملت 29 فروردین 1396 وکیل ملت 30 فروردین 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۴۷    
وکیل ملت: اعلام میانگین ضریب هوشی 84 برای ایرانی ها، سبب تعجب بسیاری از نخبگان ایران گردید. عده ای با انکار این آمار درصدد اعتراض به آن برآمده اند، اما برای اینجانب ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۱:۴۶    
وکیل ملت: پس از حضور حمید فرخ نژاد و رضا عطاران در تایلند برای فیلمبرداری تازه ترین اثر عبدالرضا کاهانی، امین حیایی هم به آن ها پیوست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۸    
وکیل ملت: پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون حدود 20 سال است که بیش از بازیگری به کشاورزی در یکی از روستاهای استان گیلان مشغول است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۱    
وکیل ملت: فراز کمالوند با 73 حضور متوالی در گسترش فولاد، رکورددار حضور متوالی در بین مربیان لیگ برتر است و برانکو در رده دوم در این عرصه قرار دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۷    
وکیل ملت: روزنامه پیروزی در آخرین شماره اش به صراحت از قرارداد داخلی شجاع خلیل زاده با پرسپولیس نوشته و ادعا کرده مذاکرات برای پیوستن منشا و سعید آقایی به پرسپولیس ادامه دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۴    
وکیل ملت: در همه جای دنیا و برای مربیان طراز اول فوتبال مسائل انظباطی بازیکنان و انطباق پذیری آنها با شرایط تیمی از هر چیزی مهم تر است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۱    
وکیل ملت: محسن فروزان باز هم دروازه صبا را بسته نگه داشت. این بار برابر تراکتورسازی که یکی از سه تیم برتر هجومی لیگ برتر است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۵    
وکیل ملت: استقلال برای همه نسلهایش یک سرطلایی داشت. از مرحوم غلامحسین مظلومی تا مرفاوی و مظلومی.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۵    
وکیل ملت: یک بار دیگر یاغی این روزهای استقلال در ترکیب نبود و تیم علیمنصور ناکام ماند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۹    
وکیل ملت: سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد رقم قرارداد ثبت شده در سازمان لیگ بین پرسپولیس و مانوئل ژوزه بسیار کمتر از رقم واقعی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۴۲    
وکیل ملت: قیمت کارخانه ای و قیمت بازار خودروهای داخلی در سال 96 را مشاهده کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۲۱    
وکیل ملت: ابزارهایی وجود دارد که به وسیله آنها می توانید جلوی ردیابی ارائه دهنده اینترنت خود را بگیرید و در مقابل تهدیداتی که در زمینه حریم خصوصی وجود دارد، مقابله می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۱۵    
وکیل ملت: یکی از نگرانی هایی که همیشه درباره فشار خون وجود دارد این است که آن را حس نمی کنید و ممکن است اصلا متوجه نباشید که مبتلا به فشار خون هستید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۱۲    
وکیل ملت: سال جدید از راه رسیده و برخی در این فکرند که امسال، تصمیم جدیدی برای پس اندازهای خود بگیرند تا بلکه سوددهی بیشتری داشته باشند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۰۶    
وکیل ملت: غلامعلی رجایی در یادداشتی به سخنان اخیر احمدی نژاد در نشست خبری اش پاسخ داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۶:۴۸    
وکیل ملت: اقدام اخیر آمریکا درحمله به یک پایگاه نظامی در سوریه در راستای اجرای نظریات ترامپ رئیس جمهور آمریکا است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۶:۳۶    
وکیل ملت: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از روند افزایش نسبی دما طی سه روز آینده برای اغلب نقاط کشور خبر داد و گفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۶:۳۰    
وکیل ملت: "ایوانکا" دختر ترامپ در توییتر: در"در دورانی زندگی می کنیم که نیاز به تصمیم های دشوار دارد. به پدرم افتخار می کنم که این جنایات هولناک علیه بشریت را نپذیرفت."
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۶:۲۴    
وکیل ملت: نخست وزیر روسیه اعلام کرد حمله آمریکا یک اینچ تا آغاز درگیری با روسیه فاصله داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۲:۵۷    
وکیل ملت: کاپیتان تیم فوتبال استقلال زمینه بازگشت هافبک جوان این تیم را به تمرینات فراهم کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۲:۴۵    
وکیل ملت: پزشکان شانس زنده ماندن این نوجوان را که ماه پیش توسط یک سگ هار مورد حمله قرار گرفته بود بسیار کم اعلام کرده بودند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۲:۳۶    
وکیل ملت: با مادرم جر و بحث کردم، به من گیر داده بود و می گفت چرا یک دقیقه نمی توانی گوشی تلفن همراه را کنار بگذاری.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۲:۳۳    
وکیل ملت: امیرشهاب رضویان حمایت دولتی از تولید فیلم در دو دهه ی اول و گسترش دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران را از عوامل مهم توسعه ی سینمای ایران می داند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۲:۳۰    
وکیل ملت: جمعه ها با پوستر هالیوود این هفته به رونمایی از پوستر 5 فیلم مطرح و خبرساز هالیوودی اختصاص دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۲:۲۷    
وکیل ملت: مدیری با بیان اینکه این روزها کسی به آدم مجرد خانه نمی دهد، میزبان عبدالمالکی خواننده پاپ شد و درخصوص آغاز فعالیتش و نامگذاری قطعات موسیقی او پرسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۲:۲۷    
وکیل ملت: دان ریکلس کمدین، بازیگر، مجری و صداپیشه آمریکایی در سن 90 سالگی درگذشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۲:۲۴    
وکیل ملت: شبنم مقدمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به سریال ناتمام جلال الدین از تبدیل شدن آن به بغضی در گلویش گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۱:۱۵    
وکیل ملت: سرخپوشان در آخرین دیدار این فصل خود باید در مشهد به دیدار سیاه جامگان بروند و این در حالی است که تکلیف قهرمانی آنها، تا قبل از این بازی البته با توجه به روندی که طی می کنند، مشخص خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۱:۱۲    
وکیل ملت: هنوز بیست و چهار ساعت از جو مسموم ورزشگاه بنیان دیزل و توهین به استقلالی ها نگذشته بود که هواداران تراکتور این بار خارج از تبریز و در ورزشگاه یادگار امام قم فوتبال را با شعارهای غیراخلاقی و ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: استقلال و منصوریان در دیدار برابر گسترش فولاد با تک گل ابراهیمی توانستند رکوردهای خود را حفظ کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: حضور حق دوست برابر گسترش فولاد اتفاقی بود که به بازگشت آبی ها برابر حریف خود کمک زیادی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۴۲    
وکیل ملت: استقلال با اینکه شرایط خوبی در جدول دارد اما همچنان مشکلاتی این تیم را رنج می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۴۲    
وکیل ملت: منصوریان محروم می شود؟ سرمربی جوان استقلال این روزها شمشیر خود را برای داوران لیگ از رو بسته است و اظهارنظر های تند و عجیب او در ارتباط با داوران لیگ بدون شک برای او تبعاتی خواهد داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۴۲    
وکیل ملت: هافبک جوان استقلال که از حضور در تمرینات منع شده بود، دیروز همراه کاپیتان استقلال در کمپ باشگاه حضور یافت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۳۹    
وکیل ملت: بعد از دیدار تیم های گسترش و استقلال، مربیان و بازیکنان استقلال و هواداران این تیم به قضاوت رضا کرمانشاهی داور بازی معترض بودند که چرا صحنه خطا روی علی قربانی را پنالتی نگرفته است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۳۳    
وکیل ملت: دو بازیکن مصدوم استقلال که مدتی است نمی توانند در تمرینات شرکت کنند، دیروز با حضور در کمپ حجازی تمرینات خود را آغاز کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۲۴    
وکیل ملت: کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد که تیم داوری از کشور عراق قضاوت دیدار برگشت الهلال با پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برعهده خواهد داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۲۴    
وکیل ملت: هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فوتبال با اشاره به اینکه شایعات و پیش داوری ها در مورد کسر شش امتیاز از پرسپولیس صحت ندارد گفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: بلیت فروشی بازی پرسپولیس – الریان به صورت مستقیم در ورزشگاه آزادی انجام می شود و برخلاف مسابقات لیگ پیش فروش اینترنتی صورت نمی گیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۱۸    
اردوی پرسپولیس با 19 بازیکن از امروز پرسپولیس از امروز برای بازی دوشنبه مقابل الریان به اردو خواهد رفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: باشگاه پرسپولیس ضمن رد شایعات، اعلام کرد برای بازی با الریان بلیت فروشی حتما انجام خواهد شد که فقط در روز بازی طبق ضوابط کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: حمیدرضا گرشاسبی درباره شایعاتی که پیرامون جدایی برانکو و پیوستنش به تیم هایی مثل الجزایر و باشگاه های عربی شنیده می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: رضا ترابیان، پیشکسوت خوشنام سرخ ها پیرامون دیدار پرسپولیس مقابل پیکان گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول پرسپولیس کمی سردرگم بود و نتوانست بازی همیشگی خود را ارائه دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم این روزهای سخت هرچه زودتر تمام شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها در کوران رقابت های لیگ برتر شانزدهم و همچنین لیگ قهرمانان آسیا به سر می برد در فصل نقل و انتقالات پیش رو برای لیگ هفدهم کار دشواری در پیش ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: این سوال ها را می کنید نشان می دهد که ذهنیتی دارید؟ وقتی شما این سوال ها را می کنید حتما چیزی وجود دارد که من نمی خواهم به این فضا ها ورود کنم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: برانکو بدون ماهینی ترکیب دفاعی خود را برابر پیکان چید و پرسپولیس هم دروازه اش باز نشد، باید دید این مربی به این ترکیب دست می زند؟
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا پیکانی ها به بیانیه ما معترض شدند؟
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۵۴    
وکیل ملت: الریان قطر به زودی باید به تهران سفر کند تا در یک مسابقه بسیار مهم و سرنوشت ساز رودرروی پرسپولیس قرار بگیرد. تیم قطری اما پیش از سفر به ایران با یک حاشیه بزرگ مواجه شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۵۱    
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۳۹    
وکیل ملت: پیشکسوت فوتبال ایران می گوید سال 80 که در امارات بازی می کرده، نزدیک بوده در آب دریا غرق شود که دو آمریکایی او را از مرگ نجات دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۳۳    
وکیل ملت: صادق بارانی را می توان چهره حاشیه ساز دیدارهای اخیر برابر پرسپولیس نامید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۳۳    
وکیل ملت: مهاجم تیم فوتبال استقلال آمار قابل توجهی در فصل جاری داشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: پرسپولیس برای تقویت خط حمله اش روی جذب گادوین منشا مهاجم گل زن پیکان که یکی از رقیب های مهدی طارمی برای کسب آقای گلی این فصل است نظر دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: سرمربی پرسپولیس از کاپیتان تیمش تشکر ویژه ای بابت عملکرد این فصلش داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: همشهری ورزشی در شماره شنبه خود خبر از جدایی بازیکن استقلال داده است. همشهری ورزشی در شماره 19 فروردین خود نوشته است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۲۱    
وکیل ملت: اگر تصور می کنید صادق بارانی که مهدی طارمی را زد برای اولین بار در بازی با پرسپولیس جنجال آفرین می شود سخت در اشتباهید!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۸    
وکیل ملت: پس از شکست سه بر صفر تراکتور مقابل صبا علل افت تراکتورسازی مشخص شد
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۵    
وکیل ملت: زمان رونمایی از اتوبوس اختصاصی باشگاه پرسپولیس مشخص شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۵    
وکیل ملت: علی دایی خبر بسیار مهمی را تکذیب کرده است: دستیاری کی روش در تیم ملی فوتبال ایران.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: امید ابراهیمی یکی از یازده بازیکنی است که قراردادش با تیم استقلال رو به پایان است و علیرضا منصوریان روی تمدید قرارداد او تاکید کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: در هفته های گذشته، بحث هایی درباره یک کاندیدای سایه در کنار کاندیداتوری آقای روحانی مطرح بوده است.به دلایل مختلف باید از ارائه یک کاندید سایه پرهیز کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: اگر کارشناس داوری بازی صبای قم – تراکتورسازی ثابت کند گل دوم صبای قم درست بوده است امیر قلعه نویی مربیگری را کنار می گذارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۹    
وکیل ملت: بالاخره علیرضا منصوریان اعتراف کرد که تیمش قهرمان لیگ نمی شود. او گفته است: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا نایب قهرمان شویم و اگر بتوانیم هفته بیست و هشتم تراکتورسازی را در تبریز شکست دهیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۹    
وکیل ملت: کی روش در تیم ملی آفریقای جنوبی. این خبر در ماه های اخیر به دفعات در رسانه های ورزشی کشور برجسته شد اما دیدید که در نهایت سرمربی تیم ملی در تهران ماند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: به نظر می رسد موج کوچ داخلی و خارجی برنامه سازان توانا با توجه به مشکلاتی که محصول انحصار_رسانه ایست - با هزار تاسف - همچنان ادامه خواهد داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: روزنامه پیروزی در شماره شنبه 19 فروردین خود از چهار پرسپولیسی فصل آینده رونمایی کرده است. این روزنامه نوشته است: خلیل زاده با پرسپولیس داخلی بسته ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: یک- وین رونی که هیجده- نوزده ساله بود، همه از تولد یک تلنت می گفتند. از ظهور پدیده ای که می توانست ستاره ی آینده ی سه شیرها و منچستریونایتد باشد. اما همان روزها هم نگرانش بودند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: مهاجم گلزن پرسپولیسی ها توانست یک گام بلند دیگر به سمت آقای گل لیگ شانزدهم بردارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: گلر پیشین استقلال پستی منتشر کرد و دوباره به استقلالی بودنش تاکید کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: بازیکن سابق پرسپولیس پیشاپیش قهرمانی این تیم را در لیگ برتر فوتبال تبریک گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: کمیته ضد دوپینگ کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور نمایندگانش در تمرین سرخ پوشان از 2مدافع و 2 مهاجم تیم پرسپولیس امروز تست دوپینگ دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: این روزها شایعه شده برخی افراد از طرف باشگاه پرسپولیس با گادوین منشا وارد مذاکره شده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۷    
وکیل ملت: جلال عبدی در خاتمه دیدار تیم های فولاد و سپاهان و درباره بازگشت به ورزشگاه غدیر اظهار داشت: ما برای استقلال خوزستان خیلی زحمت کشیدیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۴    
وکیل ملت: طبق قاعده ای نانوشته و توافقی ناگفته، در جمهوری دوم و خصوصاً از میانه ی دهه ی هفتاد به این سو ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۵    
وکیل ملت: مافیا واژه ای ایتالیایی است که به ظهور شبکه های خانوادگی تبهکاری در جوامع گفته می شوند .مافیاها در قرن نوزده بدنبال ناکارامدی قوانین وجامعه در احقاق حقوق اجتماعی در ایتالیا شکل گرفت
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۲:۳۹    
وکیل ملت: موسسه پژوهشی Ipsos Global اخیرا یافته هایی را منتشر کرده که حاصل اجرای پیمایشی آنلاین با حدود 17هزار نفر از افراد بالغ زیر 65 سال 23 کشور در اکتبر 2016 است. کشورهای مورد بررسی عبارت اند از:
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۶    
وکیل ملت: شب و روزهای متعددی است که داستان یوگسلاوی و صدام و قذافی برای اسد دوباره نو شد که حمله شیمیایی به کودکان کرده است و باز تصاویر کودکان وسیله ای برای گسترده تر کردن جنگ شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۱    
وکیل ملت: برگزاری دومین مجمع جمنا و اعلام کاندیداتوری حجت الاسلام رئیسی توسط شهردار مشهد در آن با حاشیه هایی همراه شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۲    
وکیل ملت: به نظر می رسد تجربه تلخ و شکست های متعدد اصول گرایان در ایجاد وحدت حول کاندیدای واحد آنها را به سوی راهکاری جدید سوق داده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۹    
وکیل ملت: جمنا (یا جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) را می توان کار سازمان یافته ی اصول گرایان رادیکال یا به قول خودشان انقلابی (با مدیریت امثال جناب ذوالقدر) قلمداد کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۳    
وکیل ملت: سرمربی تراکتورسازی واکنش تندی نسبت به سوالی در خصوص شکل گیری عواملی برای قهرمانی پرسپولیس داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۰    
وکیل ملت: استقلال تهران با گلزنی در بازی با گسترش فولاد تبریز رکوردی تاریخی از خود بر جای گذارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۷    
وکیل ملت: سه سال پیش در چنین روزی یکی از بازیکنان راه آهن به تیم پرسپولیس علی دایی گل زد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۴    
وکیل ملت: ارتش آمریکا اقدام به پرتاب ده ها موشک کروز به پایگاه هوایی در خاک سوریه کرده است. این حمله اندکی پس از انتشار گزارش ها در مورد حمله شیمیایی به خان شیخون صورت می گیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۱    
وکیل ملت: مشایی با اشاره به تحلیل بعضی از رسانه ها از اظهارات او درباره طرح مساله ایجاد دوقطبی خطرناک در صورت رد صلاحیت بقایی و اینکه گفته می شود این اظهارات به منزله تهدید اصولگرایان و نظام است گفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۸    
وکیل ملت: وی از بدو تولد 4 پا داشت دوپای وسطی وی ضعیفتر و اندکی کوچکتر بودند اما با این حال توانایی حرکت دادن آنها را داشت. از 14 سالگی به سیرک های مختلف پیوست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۱:۰۳    
وکیل ملت: شلوار نیمار سوژه فضای مجازی؛ شلواری که پیش بینی می شد سوشا بپوشد
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۱    
وکیل ملت: آمار منتشر شده از سوی منابع ردیابی تانکرهای نفتی حاکی از اتمام ذخایر نفت روی آب ایران و چالش جدی این کشور برای افزایش صادرات خود است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۸    
وکیل ملت: شمار مرگ و میرها بر اثر مصرف سیگار نگران کننده است بر اساس یک مطالعه جدید، از هر 10 مورد مرگ و میر در جهان، 1 مورد بر اثر استعمال دخانیات رخ می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۲    
وکیل ملت: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد، براساس گزارش های دریافتی در 4 استان کشور باران در حال باریدن است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۸    
وکیل ملت: علی کریمی با انتشار متنی در کانال تلگرامی خود، شبه مدیران کار نابلد در تیم های ایرانی را مورد خطاب قرار داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۵    
وکیل ملت: مهدی فخیم زاده به شکایت شورای شهر و راهنمایی و رانندگی از مجموعه نوروزی علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم واکنش نشان داد و از این دو اتفاق به عنوان اتفاقات عجیب و غریب یاد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۲    
وکیل ملت: حمله موشکی آمریکا به پایگاه الشعیرات در استان حمص سوریه با شلیک 59 موشک 'کروزِ تاماهاوک' در حالی بامداد امروز جمعه اتفاق افتاد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا قبل از آن گفته بود در فکر ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۳    
وکیل ملت: دیدار تیم های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری صبای قم به پایان رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۱۲    
وکیل ملت: جدیدترین آمار فروش فیلم های نوروزی را تا شامگاه پنج شنبه 17 فروردین ماه اعلام شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۱۲    
وکیل ملت: منجمان می گویند برای اولین بار در اطراف یک سیاره شبیه به زمین اتمسفری را شناسایی کرده اند. آنها مشغول مطالعه کره ای به نام GJ 1132b بوده اند که حدود 1 ...
  • ۱