چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۴:۱۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 16 فروردین 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 فروردین 1396 وکیل ملت 2 فروردین 1396 وکیل ملت 3 فروردین 1396 وکیل ملت 4 فروردین 1396 وکیل ملت 5 فروردین 1396 وکیل ملت 6 فروردین 1396 وکیل ملت 7 فروردین 1396 وکیل ملت 8 فروردین 1396 وکیل ملت 9 فروردین 1396 وکیل ملت 10 فروردین 1396 وکیل ملت 11 فروردین 1396 وکیل ملت 12 فروردین 1396 وکیل ملت 13 فروردین 1396 وکیل ملت 14 فروردین 1396 وکیل ملت 15 فروردین 1396 وکیل ملت 16 فروردین 1396 وکیل ملت 17 فروردین 1396 وکیل ملت 18 فروردین 1396 وکیل ملت 19 فروردین 1396 وکیل ملت 20 فروردین 1396 وکیل ملت 21 فروردین 1396 وکیل ملت 22 فروردین 1396 وکیل ملت 23 فروردین 1396 وکیل ملت 24 فروردین 1396 وکیل ملت 25 فروردین 1396 وکیل ملت 26 فروردین 1396 وکیل ملت 27 فروردین 1396 وکیل ملت 28 فروردین 1396 وکیل ملت 29 فروردین 1396 وکیل ملت 30 فروردین 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۷:۰۳    
وکیل ملت: وزیر آموزش وپرورش با اشاره به تدوین نظام حقوقی معلمان گفت: خدمات بیمه تکمیلی مشکلاتی دارد که باید از خدمات بیمه ای شرکت دیگری استفاده کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۴۸    
وکیل ملت: باشگاه تراکتورسازی علاوه بر بدهی های گذشته خود با حکم جدیدی از جانب فیفا مواجه شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۰    
وکیل ملت: کری بین صادق بارانی و مهدی طارمی احتمالا به قبل از بازی پرسپولیس مقابل پیکان بازمی گشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۴۸    
وکیل ملت: این زن 15 ساله نوزاد خود را داخل یک جعبه قرار داد و به همراه آشغال به داخل سطل زباله پرت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۴۵    
وکیل ملت: محسن شریفیان می گوید با مهدی طارمی، حسین ماهینی و پیمان رجبی برای دیدن یک موسیقی محفلی مهمان بودند و در آخر برنامه او ساز به دست گرفت و بچه ها شروع به خواندن کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۹    
وکیل ملت: دانشمندان در جدیدترین تحقیقات خود از مهم ترین عوامل بی اشتهایی در دختران جوان پرده برداشتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۰    
وکیل ملت: وزیر کار با اشاره به افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان گفت: برای این کار بیش از 30 هزار میلیارد ریال از سوی دولت تامین اعتبار شد و سعی می کنیم 20 درصد به حداقل ها افزوده شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۲    
وکیل ملت: در شرایطی که استقلالی ها دو سه روز گذشته را درگیر جنجال امید نورافکن بودند خبری عجیب در یکی از صفحات اینستاگرام هواداری این باشگاه منتشر شد که تحت تاثیر اتفاقات چند روز اخیر قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۰۹    
وکیل ملت: استقلال نبرد خرید کاوه رضایی را از پرسپولیس برد اما کاوه، هیچوقت برای آنها یک گلزن درجه یک نشد. همانطور که در ذوب و سایپا و فولاد هم آمار گلزنی بالایی نداشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۰۹    
وکیل ملت: گادوین منشا مهاجم نیجریه ای پیکان هم نتوانست در برابر سرخ پوشان پایتخت کاری از پیش ببرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۰۹    
وکیل ملت: پرسپولیس دهمین برد پیاپی خانگی را برابر پیکان به دست آورد تا با آماری خیره کننده تعداد بردهای متوالی خود در خانه را دو رقمی کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۱۵    
وکیل ملت: مدیر موسسه ماهور ضمن معرفی برخی از محصولات در آستانه انتشار این مجموعه از عرضه دو آلبوم با عنوان ردیف آوازی استاد محمدرضا شجریان به روایت محسن کرامتی و علی جهاندار خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۱۲    
وکیل ملت: حمید شاهنگیان از موسیقیدان های کشور که از ابتدای پیروزی انقلاب تا سال 60 در صداوسیما کار می کرده در مصاحبه با روزنامه وقایع اتفاقیه درباره تاریخچه موسیقی آن دوران، مطالبی را مطرح کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۰۹    
وکیل ملت: دستگیری 12 تن از مدیران چند کانال تلگرامی اصلاح طلب و حامی دولت یازدهم و حذف برخی از این کانال ها در روزهای پایانی اسفند ماه موج خبری زیادی ایجاد و مجلس و دولت را درگیر خود کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۵۴    
وکیل ملت: محققان آمریکایی درحال توسعه ژل پلیمری هستند که برای پیشگیری از بارداری در مردان مورد استفاده قرار می گیرد، اما برخلاف عمل وازکتومی، کاملا برگشت پذیر است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۵۱    
وکیل ملت: کاوه رضایی دیروز 25 ساله شد .
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۴۵    
وکیل ملت: امیر غفارمنش اعتقاد دارد داوری ها به نفع پرسپولیس دنبال شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۴۵    
وکیل ملت: مدافع مورد علاقه برانکو اولین نیمکت نشینی خود را در پرسپولیس تجربه کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۱۸    
وکیل ملت: صبح دیروز، کارگر جوان یک کارخانه تولید کفپوش و عایق خودرو در هنگام کار با دستگاه میکسر به ناگهان به داخل دستگاه کشیده شد و جان خود را از دست داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۱۲    
وکیل ملت: مسکن مهر یکی از نهادهایی است که با تصویب بند دال قانون بودجه سال 1386 قدم به عالم اعتباری حقوق گذاشت و پس از آن طی آیین نامه ها و بخشنامه های متعدد، چارچوب ها و ضوابط مسکن مهر مشخص شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۰۹    
وکیل ملت: رییس پلیس فتا استان کرمانشاه به شهروندان توصیه کرد: تا حد امکان از کارتخوان های بی سیم که توسط افراد دوره گرد و دست فروش ها در اختیار مشتریان قرار می گیرد، استفاده نکنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۰۶    
وکیل ملت: نرخ دیه از 10 فروردین تا 8 اردیبهشت ماه به 280 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۷:۵۷    
وکیل ملت: در پی زلزله صبح امروز و تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس و دانشگاهها در نوبت عصر، اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی،مدارس نوبت صبح فردا را تعطیل اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۷:۵۴    
وکیل ملت: رضا رویگری گفت: من حالم خوب است؛ به شایعه ها توجه نکنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۷:۵۱    
وکیل ملت: فرمانده انتظامی مریوان از سرقت یک بانک در این شهرستان خبر داد و گفت که سارق مسلح دستگیر شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۷:۴۸    
وکیل ملت: حجت الاسلام والمسلمین استاد سیدمهدی طباطبایی به سخنان توهین امیز احمدی نژاد نسبت به مرحوم آیت الله هاشمی واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۷:۳۳    
وکیل ملت: مدافع اخراجی باشگاه پرسپولیس اقدام به شکایت از یک رسانه کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۵۱    
وکیل ملت: استقلال در حال حاضر تیم دوم جدول است و شرایط خوبی دارد. مهاجم استقلال در مورد وضعیت فعلی تیم استقلال اینطور اظهار نظر می کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: کاپیتان استقلال بعد از 4 بازی محرومیت در بازی با گسترش فولاد در هفته بیست و ششم لیگ برتر دوباره به دروازه تیمش باز خواهد گشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۴۲    
وکیل ملت: امید نورافکن در بازی با فولاد هنگامی که تعویض شد با یعقوب کریمی درگیر شد و به همین دلیل منصوریان او را از بازی با گسترش محروم کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۳۹    
استقلال با حداقل غایب به گسترش رسید سرمربی استقلال برای بازی امروز برابر گسترش فولاد بیشتر نفرات خود را در اختیار دارد که این خبر خوبی برای علیرضا منصوریان محسوب می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۲۴    
وکیل ملت: شاید از حالا زود باشد که رسانه ها بخواهند درباره مراسم بهترین های سال آسیای 2017 بنویسند. این مراسم در آذرماه برگزار می شود و تا آن زمان هزار و یک اتفاق ممکن است بیفتد اما یکی مثل مهدی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: بعد از محکوم شدن باشگاه پرسپولیس به پرداخت حق رشد محسن مسلمان و پیام صادقیان به باشگاه ذوب آهن که جمعا 320 میلیون تومان می شود برای چندمین بار روز سه شنبه سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۰۳    
وکیل ملت: طراح بدلکاری فیلم "نگار" گفت: این حرکت آکروباتیک به نوعی برای اولین بار در ایران اتفاق می افتد و حتی در سطح بین المللی هم این اتفاق در نوع خود کاملاً تازه و بکر است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: فیلم سقوط مرد با بازی شیا لابوف در اولین هفته اکران خود در سینماهای بریتانیا تنها یک بلیت معادل هفت پوند فروخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: فهیمه راستگار ،بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و دوبلور باسابقه سال 1311 در تهران و در محله بهارستان که مجلس در آن قرار داشت متولد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: پس از حضور حمید گودرزی در برنامه دورهمی و اظهاراتش پیرامون سینما و فیلم های سینمایی ایران، سام درخشانی در تازه ترین واکنش خود اقدام به انتشار پستی جنجالی در صفحه اینستاگرامش کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: سیاوش خیرابی، بازیگر سریال آوای باران عکسی از دوران کودکی خود در اینستاگرام منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۴    
وکیل ملت: الناز حبیبی پس از برنده شدن فرشاد احمد زاده توسط آراء مردم در اینستاگرام نوشت:
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۱    
وکیل ملت: عکسی از تیپ متفاوت مهران مدیری به همراه ارژنگ امیرفضلی و امیر غفار منش در سالهای دور را مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۸    
وکیل ملت: مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: کار پرسپولیس تمام شده و این تیم قهرمان این دوره لیگ برتر است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۸    
وکیل ملت: در حین بازی پرسپولیس و پیکان یک نارنجک در طبقه دوم ورزشگاه منفجر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: باشگاه پرسپولیس از جمله باشگاههایی است که از میانه های فصل به فکر جذب بازیکن برای فصل آینده بوده و البته خبر تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی پرسپولیس هم در سال 95 مورد توجه رسانه ها قرار ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: پیشکسوت پرسپولیس گفت: اعتقاد دارم مهدی طارمی آقای گل می شود و از گلزنی او برابر پیکان خوشحال شدم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۳۰    
وکیل ملت: بازیکن ملی پوش پرسپولیس اگر در 5 مسابقه برای این تیم بازی نمی کرد بدون دریافت رضایت نامه می توانست از این باشگاه جدا شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۳۰    
وکیل ملت: پرسپولیس در یک بازی حساب شده موفق شد تیم فوتبال پیکان را شکست داده و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: در اواخر دیدار پرسپولیس و پیکان درگیری های عجیبی بوجود آمد که منجر به اخراج صادق بارانی بازیکن پیکان از زمین شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: سرمربی تیم پرسپولیس گفت:به جرات می گویم هیچ تیمی در ایران این همه امتیاز با بازی صادقانه و محترمانه نگرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۴    
وکیل ملت: هر چقدر سال 95 برای نورافکن خوب بوده تا به این جای سال 96 برای او با توجه به حواشی اخیر که بر اثر یک اشتباه ساده و پیش پا افتاده به وجود آمده است، سال چندان جالبی نبوده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۱    
وکیل ملت: سرمربی تیم استقلال گفت: اتحاد تیمی ما از تاکتیک ما جلوتر است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۱    
وکیل ملت: عبدالرحمان شاه حسینی، رییس اسبق کمیته انضباطی فوتبال، در پاسخ به این سوال که آیا کمیته انضباطی می تواند در ایام تعطیل تشکیل جلسه بدهد و رأیی صادر کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۵    
وکیل ملت: پرسپولیس با بردی که مقابل پیکان به دست آورد فقط به چهار امتیاز دیگر برای قطعی شدن قهرمانی اش نیاز دارد. روزنامه پیروزی به این موضوع اشاره کرده و تیتر زده: پرسپولیس خسته تا جام از پای ننشسته
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: باشگاه سپاهان تلاش های خود برای جذب رامین رضاییان را آغاز کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: هرچند که پرسپولیس موفق شد با دو گل پیکان را از پیش رو بردارد اما به نظر می رسد بازیکنان هنوز نمی توانند خود را در دقایق حساس کنترل کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۰۹    
وکیل ملت: بازیکن پیکان تصویری جالب از خود در اینستاگرام قرار داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: شورای وزیران آلمان، امروز با قانون جدیدی مبنی بر عدم رسمیت ازدواج های زیر 18 سال، موافقت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: در 7 بازی واپسین تیم فوتبال پرسپولیس برابر پیکان در مسابقات لیگ ،6برد ویک مساوی متعلق به سرخپوشان است .
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: وقتی بعد از بازی در آبادان پرسپولیس آن بیانیه را داد می دانستم روز سختی خواهیم داشت و روز عادی نخواهیم داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۵۴    
وکیل ملت: سنای آمریکا تصویب لایحه تحریمهای جدید علیه تهران را به بهانه وجود برخی نگرانیها در خصوص انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران به تعویق انداخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۹    
وکیل ملت: همواره تلاش می کردم با تحصیل در مقاطع بالاتر، کمبودهای عاطفی زندگی ام را جبران کنم. جای خالی مادر و آرزوی نوازش های او به عقده ای روانی برایم تبدیل شده بود اما هیچ گاه نتوانستم با کسی در ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۳    
وکیل ملت: دختری به اتهام برقراری رابطه نامشروع و زایمان پنهانی در حمام خانه و انداختن نوزاد در سطل زباله دیروز محاکمه شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۰    
وکیل ملت: زوج جوان با دو فرزند درون خودروشان در کانال آب غرق شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۲۷    
وکیل ملت: محمود برای خلاصی از دست تمسخرهای احمد 9 ساله دست به جنایت هولناکی در گورستان شهر زد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۲۴    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس که امشب موفق شد تیم پیکان را از پیش رو بردارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۲۱    
وکیل ملت: تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۸    
وکیل ملت: سرمربی پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: با حالتی شاد و مسرور اینجا حضور دارم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۵    
وکیل ملت: دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که تیمش با برتری مقابل پیکان گام بلندی برای قهرمانی برداشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۵    
وکیل ملت: هافبک دفاعی پرسپولیس در بازی با پیکان یک موقعیت خوب گلزنی داشت که تبدیل به گل نشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۲    
وکیل ملت: خبردارشدیم فرهاد مجیدی ستاره محبوب استقلالی ها به تازگی با پیشنهاد خوبی از سوی یک تیم لیگ برتری مواجه شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۲    
وکیل ملت: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از تمدید قراردادش با سرخپوشان در روز شنبه خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۶    
وکیل ملت: پرسپولیس در یک روز کاملا حرفه ای صاحب سه امتیاز با ارزش در مقابل پیکان شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۳    
وکیل ملت: تیم پرسپولیس با بسته نگه داشتن دروازه اش توانست یک کلین شیت دیگر در کارنامه اش ثبت نماید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۳    
وکیل ملت: بیرانوند در این فصل 21 بازی را برای پرسپولیس بازی کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۰    
وکیل ملت: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نظر شخصی من این بود که دوست داشتم رامین بماند اما برانکو تصمیم گیرنده بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۰    
وکیل ملت: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۷    
وکیل ملت: پس از واکنش هایی به عکس مسعود فراستی و همسرش شکیبا، مرجان شیرمحمدی همسر بهروز افخمی یک بار آن را تکذیب کرد ولی پس از این که مخاطبانش ادعای جدیدش را باور نکردند، این بار موضعی عصبی گرفته اس
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۷    
وکیل ملت: پرسپولیس بعد از دو باخت پیاپی موفق شد در یک بازی برتر پیکان را با دو گل از مهاجمان خود از پیش روی بردارد و با اختلاف 12 امتیازی شانس قهرمانی خود را افزایش دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۸    
وکیل ملت: مدافع تیم پیکان اجازه نداد مهدی طارمی چهاردهمین گل فصل خود را به ثمر رساند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۵    
وکیل ملت: نیمه نخست دیدار پرسپولیس و پیکان با تساوی به اتمام رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۲    
وکیل ملت: کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، فعالیت سایتها و شبکه های مجازی را که بدون مجوز و غیرقانونی به مردم خدمات می فروشند را عملی مجرمانه نمی داند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۰    
وکیل ملت: خسارت های زلزله 6 ریشتری صبح امروز هنوز مشخص نشده است، اما تصویری در فضای مجازی درباره خسارت زلزله به بازار رضای مشهد دست به دست می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۸:۵۷    
وکیل ملت: برجام یک سند تایید شده توسط نهادهای مختلف است. اما مشکل کجاست، مشکل اطلاعاتی است که درباره این سند به مردم داده شده است، هر دو طرف، اطلاع رسانی درستی نداشتند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۰    
وکیل ملت: نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق اطلاعاتی که تاکنون از هلال احمر دریافت کرده ام خسارت جدی ای در شهر فریمان و سفید سنگ نداشته ایم و متاسفانه در یکی از روستاها فریمان یک نفر ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۸:۲۷    
وکیل ملت: 43 روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده؛ تاکنون برخی کاندیداتوری خود را اعلام کرده اند اما برخی هنوز اعلام نظر نکرده اند. تسنیم در گزارشی مروری بر این اتفاق دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۷:۵۷    
استقبال " آسیمو" روبات انسانی ساخت شرکت هوندا موتور از پادشاه اسپانیا و همسرش به هنگام بازدید آنها از "موزه علوم در حال ظهور و نوآوری" در توکیو تصاویری از آسیب دیدگان و قربانیان حمله مرموز شیمیایی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۶    
وکیل ملت: مدیر روابط عمومی شبکه جامع دانشگاه های استان خراسان رضوی گفت: تمامی دانشگاه های شهرستانهای مشهد، فریمان، سرخس، تربت جام و کلات در نوبت عصر امروز تعطیل خواهد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۸    
وکیل ملت: محمدباقر قالیباف پس از چند دوره کشاکش حضور در انتخابات ریاست جمهوری، پس از اینکه مشخص شد گزینه نهایی اصولگرایان برای انتخابات نیست با صدور اطلاعیه ای بطور محترمانه از کاندیداتوری کنار کشید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۶    
وکیل ملت: سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: فردا خبر استعفای رئیسی از هیأت نظارت بر انتخابات تأیید یا رد می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۲    
وکیل ملت: هما داودی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مورد حذف آزمون و نحوه پذیرش کارآموز وکالت گفت: اگر بنا باشد نحوه جذب کارآموز به صورت فعلی تغییر کند و به نظر عده ای حد نصاب نمره در نظر گرفته شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۱    
وکیل ملت: مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: عادت بدی دارم که همیشه بازیکن خوب را می گیرم و اگر الان در استقلال بودم رامین رضاییان را جذب می کردم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۰    
وکیل ملت: عادل فردوسی پور درخواستی از مدافع پرسپولیس داشته که توسط او رد شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۹    
وکیل ملت: نگاه حقوقی به قصوری که باعث یک تصادف زنجیره ای شدفرهیختگان چهارم فروردین بود که تصادف زنجیره ای 50 خودرو در محور نیشابور – مشهد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۷    
وکیل ملت: این روزها یک خطر بزرگ پرسپولیس و فوتبال ایران را تهدید می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۶    
وکیل ملت: دختر جکی چان هنرپیشه معروف سینما دست به خودکشی زد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۱:۰۸    
وکیل ملت: تیم فوتبال هیرنفین حریف خود را در هم کوبید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۱:۰۸    
وکیل ملت: مربی و بازیکنان پرسپولیس از هواداران پرسپولیس خواستند که در بازی با پیکان از آنان حمایت کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۱:۰۵    
وکیل ملت: واکنش امید نورافکن به یک تعویض ساده در دقایق پایانی بازی با فولاد آنقدر عجیب و غیرقابل باور بود که همه را شوکه کرد.
  • ۱