جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۳:۲۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 24 فروردین 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 فروردین 1396 وکیل ملت 2 فروردین 1396 وکیل ملت 3 فروردین 1396 وکیل ملت 4 فروردین 1396 وکیل ملت 5 فروردین 1396 وکیل ملت 6 فروردین 1396 وکیل ملت 7 فروردین 1396 وکیل ملت 8 فروردین 1396 وکیل ملت 9 فروردین 1396 وکیل ملت 10 فروردین 1396 وکیل ملت 11 فروردین 1396 وکیل ملت 12 فروردین 1396 وکیل ملت 13 فروردین 1396 وکیل ملت 14 فروردین 1396 وکیل ملت 15 فروردین 1396 وکیل ملت 16 فروردین 1396 وکیل ملت 17 فروردین 1396 وکیل ملت 18 فروردین 1396 وکیل ملت 19 فروردین 1396 وکیل ملت 20 فروردین 1396 وکیل ملت 21 فروردین 1396 وکیل ملت 22 فروردین 1396 وکیل ملت 23 فروردین 1396 وکیل ملت 24 فروردین 1396 وکیل ملت 25 فروردین 1396 وکیل ملت 26 فروردین 1396 وکیل ملت 27 فروردین 1396 وکیل ملت 28 فروردین 1396 وکیل ملت 29 فروردین 1396 وکیل ملت 30 فروردین 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۰:۵۴    
وکیل ملت: برای خرید انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه و کیف و کفش مراکز خریدی وجود دارند که در نوع خود بهترین هستند اما هر کدام از این مراکز از نظر تنوع طراحی، قیمت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۴۵    
وکیل ملت: وی دانشمندی آگاه در علوم تغذیه، سلامت روان، طب روحانی، تاریخ پزشکی و نسخه شناسی بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۶    
وکیل ملت: طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها هفتاد و چهارمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی مربوط به فروردین ماه امسال، ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۱    
وکیل ملت: در این هفته از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، اسکار برزیلی با حقوق سالانه 94 میلیارد تومان (صد برابر قرارداد طارمی) دو پنالتی برای شانگهای خراب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۵    
وکیل ملت: آنچه در زیر می آید قیمت جدیدترین موبایل های مناسب سلفی در سطح بازار تهران است؛
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۰:۲۰    
وکیل ملت: پرسپولیس حدود 9 روز دیگر باید در شرایطی به مصاف قدرت اول فوتبال عربستان برود که سروش رفیعی و سیدجلال حسینی را در اختیار نخواهد داشت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۰:۱۱    
تلویزیون برای تماشای قهرمانی درصورت قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در تبریز، جام قهرمانی در هفته بیست و هشتم بعد از دیدار مقابل پدیده در ورزشگاه آزادی به این تیم اهدا می شود و به همین منظور تمهیدات ویژه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۷    
وکیل ملت: گفته بود نه خودش می آید نه از کسی برای کاندیداتوری انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری حمایت می کند؛ هم آمد، هم از کسی حمایت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۴    
وکیل ملت: تعدادی از روزنامه نگاران خارجی دریافته اند که مقامات پیونگ یانگ سرگرم اتخاذ تدابیری برای حادثه مهمی ظرف چند ساعت آینده هستند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۴    
وکیل ملت: ستاد هدفمندسازی یارانه ها درباره افزایش مستمری مددجویان، اطلاعیه صادر کرد و خبر از افزایش مبلغ یارانه افراد تحت پوشش کمیته امداد داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۱    
وکیل ملت: پیش فروش اولین نسل از خودروهای پرنده قابل فروش از ماه آینده آغاز می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۳    
وکیل ملت: سید حسن خمینی تأکید کرد: آقای هاشمی معتقد بود ریا مانع رشد در جوامع اسلامی است و علت عقب ماندگی در جامعه اسلامی این است که به تولید ثروت فکر نمی شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۲:۵۹    
وکیل ملت: پرسپولیس تا خرخره درگیر مشکلات مالی است. این تیم هزینه های هنگفتی دارد و از آن سخت تر، با بدهی های ریز و درشت زیادی روبه رو است که بزرگترین آنها مربوط به پرونده مانوئل ژوزه می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۱    
وکیل ملت: فلان آقایی در خوزستان فلان حرفهایی را زده است، فلان جا حرف های دیگری زده ، ما می گوییم نوبت آن ها هم می رسد و باید این دمل برسد تا به آنها هم رسیدگی کنیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۰:۰۸    
وکیل ملت: وی ادامه داد: درباره شرایط انتخابات نیز از الان نمی توان قضاوت درستی کرد باید ثبت نام به پایان برسد و کاندیدای نهایی مشخص شود تا بتوان درباره انتخابات نظر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۹    
وکیل ملت: هافبک گلزن ذوب آهن برد مقابل بنیادکار را یک پیروزی دلچسب برای بالا رفتن شانس صعود شاگردان مجید حسینی می داند .
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۹    
وکیل ملت: سرنوشت خسرو حیدری در استقلال هنوز نامشخص است. شماره دو آبی ها در سن 34 سالگی توان بدنی و آمادگی فنی سال های گذشته را ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۶    
وکیل ملت: مرد همه کاره و پشت پرده باشگاه پرسپولیس مصاحبه ای انجام داد که در آن بار دیگر به صراحت از خواست برانکو برای جذب بازیکنان اوکراینی صحبت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۷    
وکیل ملت: ستاره ی این روزهای پرسپولیس کسی نیست جز محسن مسلمان، بازیکنی که در ابتدای فصل گذشته با انتقادات و حواشی فراوان قراردادش را با سرخپوشان امضا کرده بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۷    
وکیل ملت: شایعه شده مسئولان باشگاه پرسپولیس که در حال حاضر متهم اصلی حذف تیم شان از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر جذب بازیکنان خارجی بی کیفیت و از دست دادن نفراتی چون ساسان انصاری ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۴    
وکیل ملت: مرتضی پور علی گنجی به طور تلویحی اخباری که درباره پیوستنش به پرسپولیس شنیده می شد را تکذیب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۶    
وکیل ملت: وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از ایستگاه پیشنهادی راه آهن داخل شهر (ترمینال اتوبوس ها) اعلام کرد: ایستگاه پیشنهادی راه آهن داخل شهر اردیبهشت ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۳    
وکیل ملت: روز سوم ثبت نام در حالی به پایان رسید که چند چهره مطرح در میان داوطلبان به چشم می خورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۷    
وکیل ملت: مدیر رسانه ای تراکتورسازی شایعه برکناری قلعه نویی را تکذیب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۴    
وکیل ملت: دانیل گومز، بازیکن تیم فوتبال جوانان تیوآنای مکزیک در زمان تلاش برای انتقال مواد مخدر به داخل خاک آمریکا دستگیر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۴    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با الریان تمام شده و باید با تمرکز بالا برابر تیم ماشین سازی به میدان برویم و پس از قهرمانی در لیگ برتر به مصاف الهلال برویم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۱    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز پنجشنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۶    
وکیل ملت: سرمربی تیم نفت تهران گفت: ما نگران خیلی از مسائل هستیم که بخش داوری در آن گم است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۳    
وکیل ملت: توفیقی دوباره برای فصل آینده مسیول مستقیم جذب بازیکن برای استقلال شده و مشخص نیست اصولا چرا این موضوع برای منصوریان و مسیولان استقلال همچنان درس عبرت نشده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۳    
وکیل ملت: بر اساس توافقی که مسئولان پرسپولیس با رامین رضاییان کرده اند این بازیکن حق مصاحبه انتقادآمیز علیه باشگاه را نداشته و همین شرط او را در خطر جریمه ای سنگین قرار داده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۰    
وکیل ملت: پرسپولیس باید در عمان به مصاف الهلال عربستان برود تا تکلیف صعود این تیم تا میزان زیادی مشخص شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۷    
وکیل ملت: استقلال این روزها نان نیمکت قدرتمندش را میخورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۷    
وکیل ملت: وقتی در سال 94 محمد عباس زاده پرسپولیس را به مقصد راه اهن تهران ترک کرد بسیاری بر این عقیده بودند که سرخ ها یک مهاجم با کیفیت را از دست دادند
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۱    
وکیل ملت: در جدیدترین رنکینگ تیم های باشگاهی جهان، پرسپولیس با صعودی 2 پله ای در آسیا بار دیگر در جمع 10 تیم برتر قاره قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۳    
وکیل ملت: جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات موفقیت آمیز ماموران پلیس آگاهی استان در شناسایی و دستگیری عامل آدم ربایی پس از یک ماه خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۳    
وکیل ملت: رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از دستگیری سارقان مغازه در شرق تهران خبرداد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۰    
وکیل ملت: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه از شهادت سه تن از پرسنل نیروی انتظامی در شهرستان ثلاث باباجانی خبرداد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۴    
وکیل ملت: فرارو:؛ تصویری از مشایی و بقایی در لباس بختیاری را منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۵    
وکیل ملت: صبح دیروز قضات شعبه 11 دادگاه کیفری تهران، مرد جوانی را محاکمه کردند که تحت عنوان مأمور گشت ارشاد، دخترجوانی را ربوده واورا مورد آزار و اذیت قرارداده بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۲    
وکیل ملت: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه خبر داد و وضعیت جوی متاثر از این سامانه را پیش بینی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۶    
وکیل ملت: قاتل 6 شهروند اراکی صبح امروز به دار مجازات آویخته شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۳    
وکیل ملت: شهردار تهران گفت: وقتی کسی بی هیچ مبنا و فقط برای کسب رای وعده 100 روزه می دهد مشخص است که درکی از مدیریت اجرایی کشور ندارد و مجبور می شود به بی صداقتی روی بیاورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۰    
وکیل ملت: حدود چهار سال از عمر دولت یازدهم می گذرد و تورم تک رقمی این روزها به افتخاری ماندگار برای دولتمردان تبدیل شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۷    
وکیل ملت: قرارداد هما با شرکت هواپیماسازی ای تی آر برای خرید 20 فروند هواپیمای ATR 72-600 امضا شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۴    
وکیل ملت: یادگار امام تاکید کرد: روزی که آقای هاشمی برای ثبت نام سال 92 رفته بود، گفتم با همان ماشین های که همیشه رفت و آمد می کنید رفتید، گفتند بله برای رای مردم که نباید ریا کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۸    
وکیل ملت: حضور مأموران نیروی انتظامی و دستگیری یک فردی که خود را هوادار نامیده بود، حاشیه جالب توجه تمرین امروز پرسپولیس بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۶    
وکیل ملت: باشگاه استقلال از مدت ها قبل مذاکرات برای تمدید قرارداد مدافع برزیلی خود را آغاز کرد اما این مذاکرات با طلب رقم سنگین از سوی باشگاه این بازیکن به بن بست خورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۳    
وکیل ملت: سفر به دور دنیا آرزوی خیلی از افراد جهان است، خیلی ها همه چیزشان را رها می کنند و دنبال این آرزو می روند اما خیلی ها هم به دلیل نداشتن پول کافی یا ترس از مشکلات مالی، آن را نادیده می گیرند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۰    
وکیل ملت: از دیگر مشخصات دو پرچم دار جدید سامسونگ می توان به استفاده از چیپست قدرتمند اگزینوس 8895 اشاره کرد که در کنار 4 گیگابایت رم، قدرت بالایی را در اختیار کاربرش قرار می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۴    
وکیل ملت: در حالی که هفته های پایانی لیگ برتر نزدیک است، خیلی ها منتظرند تا ببینند لیست فصل آینده پرسپولیس با چه بازیکنانی پر می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۴    
وکیل ملت: سرمربی پرسپولیس تاکید کرده همه بازیکنان تیمش باید در سفر به عمان همراه تیم باشند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۶    
وکیل ملت: استقلال در حال تدارک دیدن برای حضورقدرتمند برای فصل بعد است اما مشکلاتی بزرگ جلوی این مهم وجود دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۱    
وکیل ملت: تصویری از امید عالیشاه در مراسم وفات حضرت زینب (س) را در ذیل مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۱    
وکیل ملت: مهاجم شماره 9 استقلال دو میلیارد تومان برای تمدید قراردادش می خواهد!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۸    
وکیل ملت: در حالی که طی روزهای اخیر صحبت های زیادی در خصوص توافق پرسپولیس با ستاره خارجی این فصل لیگ برتر مطرح شده است، به نظر می رسد سرخ ها از جذب وی ناکام بمانند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۲    
وکیل ملت: در ایران، اردوگاه اصولگرایان حال و روز خوبی ندارد، چراکه کاندیداهای آنها ظاهرا تمایلی به کناره گیری به نفع فردی که تصور می شود بیشترین رای را دارد ندارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۶    
وکیل ملت: غرضی بعد از ثبت نام: شعار من اجماع ملی و حمله به بیکاری است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۴    
اسکورت دو زن اندونزیایی و ویتنامی تبار مظنونان به قتل برادر رهبر کره شمالی به بیرون دادگاه محاکمه در مالزی تزیینات عید پاک در شهر کی یف اوکراین رسیدن صدها سیک هندی به ایستگاه راه آهن شهر لاهور ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۸    
وکیل ملت: گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد برای اولین بار در سال 96 فروش اقساطی محصولات خود را ویژه فروردین ماه آغاز نماید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۸    
وکیل ملت: ایران خودرو قیمت تمام محصولات پژو در ایران را برای سال جدید قیمت گذاری کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۷    
وکیل ملت: مدافع کروات نفت تهران خیلی دوست دارد پرسپولیسی شود ولی امکان آن نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۴    
وکیل ملت: مدافع تیم ملی ایران هفته آینده به اروپا می رود تا قرار داد خود را با تیم باشگاهی جدیدش منعقد کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۸    
وکیل ملت: در این نوع سرقفلی، مالک مغازه بدون اینکه ملک خود را واگذار کند سرقفلی ملک (حق کسب و کار در ملک) را به مدت نامحدود با اجاره ماهیانه با شرایط خاص به فردی واگذار می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۲    
وکیل ملت: مهریه عندالستطاعه است یا عندالمطالبه و در صورت اینکه نتوانم پرداخت کنم زندانی می شوم یا می توانم تقاضای اعسار را بدهم؟
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۹    
وکیل ملت: رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۳    
وکیل ملت: گاهی برخی زنان درگیر احساسات مادرانه خود شده و سرنوشت خود را به گونه دیگری رقم می زنند؛ مادرانی که توانایی بازپرداخت وثیقه های بانکی را ندارند و به دلیل فشارهای مالی روانه زندان می شوند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۴    
وکیل ملت: تغییر در تعطیلات کشور موضوعی جدید نیست. تقریبا در سال های 89 به دنبال بحث بر سر شمار زیاد روزهای تعطیل در ایران ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۵    
وکیل ملت: ترامپ دیروز در نشست خبری خود در کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره رابطه آمریکا و روسیه گفت: در حال حاضر روابط با روسیه در پایین ترین حد خود قرار دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۹:۵۹    
وکیل ملت: معاون رئیس جمهور در بخشنامه ای، افزایش طبقه ورودی کلیه مشاغل مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری را ابلاغ کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۹:۵۰    
وکیل ملت: روزنامه اعتماد چهار سناریوی کاندیداتوری احمدی نژاد را بررسی کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۲:۰۳    
وکیل ملت: تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی پنجشنبه 24 فروردین 96 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۲:۰۰    
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۱:۴۵    
وکیل ملت: سخنان غلام حسین محسنی اژه ای، سخن گوی قوه قضاییه، درباره ارتباط وزیر اطلاعات با ادمین های بازداشت شده کانال های تلگرام، با واکنش او و دفتر سخن گوی دولت روبه رو شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۱:۱۵    
وکیل ملت: رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان موفق شد با نتیجه 2-1 بایرن مونیخ را شکست بدهد و گام بلندی به سوی مرحله نیمه نهایی بردارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۱:۰۶    
وکیل ملت: با توجه به اینکه باشگاه تراکتورسازی نمی تواند تا پایان محرومیتش از امید عالیشاه استفاده کند، اگرتیم ملوان بتواند جواز حضور در لیگ برتر را بگیرد احتمالا امید عالیشاه به این تیم خواهد رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۱:۰۳    
تاخیر در پرواز استقلالی ها استقلال بعد از تاخیر در پروازش صبح دیروز به تهران رسید. استقلالی ها بعد از تساوی مقابل لکوموتیو تاشکند، برای بازگشت به تهران با تاخیر طولانی مدت در پرواز خود مواجه شدند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۵۷    
وکیل ملت: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رئیس جمهوری مستقر یکی از نامزدهای اصلی در رقابت خواهد بود، امری که در دوره های گذشته نیز مرسوم بوده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۵۴    
وکیل ملت: احمدی نژادی که ابتدا گفت نمی آیم و از کسی هم حمایت نمی کنم ، اندکی بعد از بقایی حمایت کرد و حالا هم که ثبت نام کرده است؟!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۴۲    
وکیل ملت: یعقوب کریمی کاپیتان سوم استقلال به بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۴۲    
وکیل ملت: استقلال هرچند در پایان بازی های دور چهارم، صدر جدول گروه A لیگ قهرمانان آسیا را با امتیاز برابر به الاهلی امارات واگذار کرد، ولی هنوز شرایط خیلی خوبی برای صعود دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۳۹    
وکیل ملت: موقعیت استقلال در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا به گونه ای است که حق کوچکترین اشتباه را هم ندارد و باید با کمترین نقص فنی گام به بازی های آتی بگذارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۳۶    
وکیل ملت: خیلی ها سروش رفیعی را یکی از نوابغ فوتبال ایران می دانند، اما این بازیکن به ندرت جایگاهی قابل اعتنا در تیم ملی داشته و از همین فهرست آخر کی روش برای بازی با قطر و چین هم به طور کامل حذف شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۳۳    
وکیل ملت: ساعاتی پیش از بازی پرسپولیس و الریان قطر رامین رضاییان سرانجام موفق شد رضایتنامه دایمی اش را از پرسپولیس دریافت کند و برای همیشه از این تیم جدا شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۳۳    
وکیل ملت: پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل ماشین سازی در تبریز قطعا قهرمان شانزدهمین دوره لیگ برتر خواهد شد و سه بازی بعدی این تیم برای خودش حالت فرمالیته خواهد داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۳۰    
وکیل ملت: پرسپولیس اکنون با کسب 5 امتیاز در رده سوم جدول گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا بعد از الهلال صدرنشین با 8 و الریان رتبه دومی با 7 امتیاز قرار دارد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۲۷    
وکیل ملت: بارها از رفتار سیدجلال حسینی به عنوان رهبر بازیکنان پرسپولیس درون میدان و وظیفه شناسی اش در قبال بازوبند کاپیتانی نوشته و او را تمجید شده است اما برخی رفتارهای حسینی عجیب و غریب و غیر قابل ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: رامین رضاییان با پرداخت مبلغ توافق شده و همچنین جریمه هایش به طور رسمی رضایتنامه خود را از پرسپولیس دریافت کرد و پیش بینی می شود به زودی آن را در هیأت فوتبال استان تهران ثبت کند که در صورت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: باشگاه پرسپولیس برای رفع بخشی از مشکلات مالی خود قیمت بلیت بازی با الریان را به طرز عجیبی بالا برد تا از پر شدن ورزشگاه در این بازی نهایت استفاده را ببرد اما تیرش به سنگ خورد و نیمی از ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: 21 سال پیش پرسپولیس تحت هدایت استانکو پوکله پوویچ کروات در تبریز قهرمان جام آزادگان شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: با نگاهی دوباره به بازی دوشنبه اخیر مقابل الریان مشخص است که پرسپولیس با توجه به بسته بودن عمق حریف و دفاع متمرکز آنها روی به حملات از جناحین آورد و اولین ارسال خود را در دقیقه چهار تدارک ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۰۶    
پدیده - پرسپولیس یک روز زودتر در شرایطی که بازی های هفته 28 لیگ برتر قرار بود روز پنج شنبه هفته آینده به صورت همزمان برگزار شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۰۶    
وکیل ملت: روزنامه های پنجشنبه 24 فروردین 1396 به شرح زیر است: