پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۳:۱۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 28 فروردین 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 فروردین 1396 وکیل ملت 2 فروردین 1396 وکیل ملت 3 فروردین 1396 وکیل ملت 4 فروردین 1396 وکیل ملت 5 فروردین 1396 وکیل ملت 6 فروردین 1396 وکیل ملت 7 فروردین 1396 وکیل ملت 8 فروردین 1396 وکیل ملت 9 فروردین 1396 وکیل ملت 10 فروردین 1396 وکیل ملت 11 فروردین 1396 وکیل ملت 12 فروردین 1396 وکیل ملت 13 فروردین 1396 وکیل ملت 14 فروردین 1396 وکیل ملت 15 فروردین 1396 وکیل ملت 16 فروردین 1396 وکیل ملت 17 فروردین 1396 وکیل ملت 18 فروردین 1396 وکیل ملت 19 فروردین 1396 وکیل ملت 20 فروردین 1396 وکیل ملت 21 فروردین 1396 وکیل ملت 22 فروردین 1396 وکیل ملت 23 فروردین 1396 وکیل ملت 24 فروردین 1396 وکیل ملت 25 فروردین 1396 وکیل ملت 26 فروردین 1396 وکیل ملت 27 فروردین 1396 وکیل ملت 28 فروردین 1396 وکیل ملت 29 فروردین 1396 وکیل ملت 30 فروردین 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۲۳:۳۵    
وکیل ملت: سه سال پیش که جهت خرید سیسمونی خواهرم به مغازه رفتیم امیر با ایما و اشاره کارت مغازه را که شماره تلفنش را روی آن نوشته بود به من داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۹    
وکیل ملت: مسئولان وزارت بهداشت در دولت گذشته وجود 6 هزار میلیارد تومان منبع مالی را در حوزه سلامت طلب کردند؛ هر چند که این بودجه از سوی مجلس اختصاص پیدا کرد اما دولت بودجه را در حوزه سلامت قرار نداد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۲۱:۵۶    
وکیل ملت: پس از خروج کامل سعید آقایی از گسترش فولاد، حالا این بازیکن به صورت کامل در اختیار تراکتور سازی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۱:۴۱    
وکیل ملت: مراسم تشییع پیکر مرحوم عارف لرستانی با حضور همسر، والدین و جمعی از هنرمندان در تالار وحدت برگزار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۳۸    
وکیل ملت: مرد عصبانی که از علاقه شدید همسرش به شبکه های مجازی به خشم آمده بود و در غیاب فرزندانش، او را با ضربه های چاقو به قتل رسانده بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۲۳    
وکیل ملت: متهم به همین شیوه از افراد دیگری اخاذی کرده و تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر در جریان است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۵۹    
وکیل ملت: 2 زن که با یکدیگر جاری بودند برای چیدن گیاهان دارویی جمعه هفته گذشته از منزل خارج شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۶    
وکیل ملت: تمدید قرارداد کاوه رضایی با استقلال اولین هدف نقل و انتقالاتی این باشگاه است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۰    
وکیل ملت: سپاهانی ها نمی توانند ادعایی را در خصوص جباروف داشته باشند چرا که این بازیکن با صلاحدید کادر فنی استقلال و به صورت قرضی و به مدت نیم فصل راهی سپاهان شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۲    
وکیل ملت: رابسون جانواریو، مدافع برزیلی و جوان استقلال برای ماندن در جمع بازیکنان این تیم در فصل آینده، نیازمند دریافت رضایتنامه اش از تیم سابق خود است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۲    
وکیل ملت: دو بازیکن سابق پرسپولیس که ناخواسته وارد یک جنگ بزرگ شدند و ناخواسته تر، نامشان در جنگ دایی و کریمی مطرح شد، به صورت پنهانی از سرمربی نفت تهران تشکر کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۹    
وکیل ملت: استقلال در حالی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در رده دوم قرار گرفته که در اوایل فصل نتایج این تیم هوادارانش را به شدت ناامید کرده بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۲    
وکیل ملت: استقلال در رویایی با تیم های بالای جدولی نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و علیرضا منصوریان می تواند از این نظر ادعا کند که تیمش کابوس تیم های بالای جدولی بوده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۲    
وکیل ملت: اعلام لیست 6 گزینه ای که پرسپولیس برای فصل بعد با آن ها وارد مذاکره شده، خبر هیجان انگیزی برای طرفداران این تیم بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۳    
وکیل ملت: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بخشنامه تعیین ضریب حقوق سال 96 کارکنان را ابلاغ کرد که بر اساس آن ضریب، حداقل و حداکثر حقوق و مزایای مستمر شاغلان مشخص شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۷    
وکیل ملت: خانه پدربزرگ زیاد دور نبود؛ راه سراب نیلوفر را که بگیری نزدیکی های سراب، روستای سرسبزی کم کم خودنمایی می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۴    
وکیل ملت: چهره کاملا متفاوت الیکا عبدالرزاقی، بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه مراسم تشییع پیکر عارف لرستانی را می بینید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۴    
وکیل ملت: اصلاح طلبان برخلاف اصولگرایان با مشکلی به نام اجماع در انتخابات مواجه نیستند چرا که آنها می دانند دکتر حسن روحانی کاندیدای مورد اجماع و توافق تمام گروه های این طیف است و کاندیداتوری اسحاق ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۵    
وکیل ملت: پرسپولیس برای آینده نگری و ادامه موفقیت هایش نیاز به ثبات در مدیریت و کادر فنی دارد که البته بخشی از آن در اختیار این باشگاه نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۳    
وکیل ملت: هر از گاهی خبر بازگشت احتمالی مجتبی جباری به استقلال شنیده می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۱    
وکیل ملت: محمدرضا اخباری دروازه بان ملی پوش تراکتورسازی بدون شک یکی از فداکارترین بازیکنان این تیم است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۱    
وکیل ملت: مهدی اخوان، سرپرست سپاهان درباره وضعیت سرور جباروف در این تیم توضیح می دهد: باید بگویم جباروف یک نظم دهنده عالی در میانه میدان است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۱    
وکیل ملت: درست است که ماشین سازی به لیگ یک سقوط کرده اما این پایان کار ماشین سازان نیست. هنوز سه بازی تا پایان فصل باقی مانده و عملکرد این تیم می تواند بر سرنوشت دیگر تیم ها تأثیرگذار باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۵۸    
وکیل ملت: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست راهبردی ورزش زنان در تهران با تبریک قهرمانی پرسپولیس در فاصله سه هفته مانده تا پایان مسابقات می گوید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۵۵    
وکیل ملت: حریف عربستانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا طی روزهای گذشته با بحران های پرشماری روبه رو شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۵۵    
وکیل ملت: طی چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر حضور نداشتن رحمتی در بازی با تراکتورسازی برسر زبان ها افتاده اما مربی استقلال ادعا می کند که این باشگاه هنوز تصمیمی در مورد حضور نیافتن مهدی رحمتی در بازی با ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۵۵    
وکیل ملت: جابرانصاری در نیم فصل دوم جایگاه خود را در ترکیب اصلی استقلال از دست داد اما منصوریان برای بازی با صبا این بازیکن را بعد از مدت ها در ترکیب قرار داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۵۲    
وکیل ملت: فرشید اسماعیلی همان بازیکنی است که در فصل جاری عصای دست منصوریان بود و تلاش های این بازیکن در جریان بازی ها خیال سرمربی استقلال را راحت کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۵۲    
داوران ژاپنی استقلال - الاهلی را سوت می زنند تیم داوری ژاپنی مسوولیت قضاوت بازی استقلال برابر الاهلی را عهده دار شد. ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۲۵    
وکیل ملت: حشمت مهاجرانی درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: من لیگ برتر ایران را تعقیب می کنم و در ابتدای نیم فصل دوم هم پیش بینی کرده بودم که پرسپولیس قهرمان می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۲۲    
وکیل ملت: برانکو ایوانکوویچ بالاخره توانست بعد از سال ها هواداران پرسپولیس را به آرزوی شان برساند و جام قهرمانی را برای این تیم به ارمغان بیاورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۱۳    
وکیل ملت: کارکنان باشگاه پرسپولیس دیروز با هماهنگی بخش اداری باشگاه مراسمی صمیمی را در محل سالن کنفرانس این باشگاه تدارک دیدند تا پس از یک فصل تلاش بی وقفه که با قهرمانی پاک ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۰۷    
وکیل ملت: انگار قالب گرفته باشند، خط کش گذاشته باشند و از روی یک الگو همه را ساخته باشند! حالا دیگر در کوچه و خیابان های شهر راه که می روید، خیلی ها را شبیه هم می بینید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۰۴    
وکیل ملت: پرسپولیس با کسب پیروزی برابر ماشین سازی موفق شد مقام قهرمانی اش در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر را قطعی کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۵۸    
وکیل ملت: از زمان قرار گرفتن پرسپولیس در کورس قهرمانی لیگ شانزدهم به دفعات این جمله شنیده شده که سرخ ها قرار است بعد از 10سال قهرمان ایران شوند و از این بابت حسابی شوق و ذوق دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۵۸    
وکیل ملت: کاپیتان چلسی در پیامی پس از اعلام خبر جدایی از این تیم در پایان فصل از همه ارکان باشگاه تشکر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۵۵    
وکیل ملت: شایعه مذاکره پرسپولیسی ها با کاوه رضایی باعث شده تا یکی از روزنامه ها در مورد این بازیکن استقلال تیتر بزند: ترفندی برای زنده کردن متمم!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۹    
وکیل ملت: سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از ورود سامانه جدید بارشی در روز چهارشنبه خبر داد و اعلام کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۹    
وکیل ملت: روند یارگیری استقلال در ابتدای فصل طوری بود که انتقادات زیادی را به وجود آورد و حتی به یکی از محورهای اعتراضات هیات مدیره هم تبدیل شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۶    
وکیل ملت: مدافع سابق تیم ملی از لیست استقلال خارج می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۳    
وکیل ملت: رییس کمیته فنی و توسعه جوانان فدراسیون فوتبال از حضور قطعی امید نورافکن در جام جهانی کمتر از 20 سال خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۰    
وکیل ملت: شایعه مذاکره پرسپولیسی ها با کاوه رضایی باعث شده تا گل در در مورد این بازیکن استقلال تیتر بزند: ترفندی برای زنده کردن متمم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۳۴    
وکیل ملت: نخست وزیر روسیه اعلام کرد: ویزای مناطق "شرق دور روسیه" برای سفر شهروندان ایران و 17 کشور لغو شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۲۸    
وکیل ملت: رای نهایی پرونده سرمربی پیشین پرتغالی پرسپولیس تا یک ماه دیگر اعلام خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۲۲    
وکیل ملت: مدیر برنامه های کمال کامیابی نیا از علاقه این بازیکن برای ادامه حضور در پرسپولیس خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۹    
وکیل ملت: در پی حادثه تلخ سیل آذربایجان و کردستان، هنرمندان با انتشار پست هایی در صفحات شخصی خود در فضای مجازی با هم وطنان مان ابراز همدردی کرده و این ضایعه را تسلیت گفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۶    
وکیل ملت: فیلم سینمایی "فراموش نشدنی" به کارگردانی "دنیس دی نووی" 21 آوریل 2017 اکران خود در هالیوود را آغاز خواهد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۶    
وکیل ملت: حنیف عمران زاده روز تلخی را در جدال حیثیتی برابر استقلال با خطای پنالتی و در نهایت اخراج خود پشت سر گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۳    
وکیل ملت: تشییع جنازه عارف لرستانی بازیگر معروف دیروز با حضور بازیگران، هنرمندان و مردم علاقه مند برگزار شد، اما نفیسه روشن که رابطه نزدیکی با عارف لرستانی داشت، در این مراسم حاضر نبود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۰    
وکیل ملت: امشب که خبرها و گزار شهای آخر برنامه خبری بیست وسی شبکه دوم سیما را می دیدم، یقین کردم که صدا وسیما در مخالفت با دکتر روحانی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۰    
وکیل ملت: حامد بهداد عکس تازه ای از خود در اینستاگرام منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۰۱    
وکیل ملت: پیکر عارف لرستانی هنرمند و بازیگر کرمانشاهی عرصه سینما و تلویزیون با حضور اقشار مختلف مردم در کرمانشاه تشییع شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۵۵    
وکیل ملت: با نزدیک شدن به انتهای لیگ اخبار نقل و انتقالات هم روز به روز بیشتر می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۹    
وکیل ملت: این طور که شواهد نشان می دهد بازیکنان خروجی استقلال در نیم فصل مهره های سوخته به حساب می آمدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۰    
وکیل ملت: عبدالرضا داوری از مشاوران دولت احمدی نژاد در ادعای عجیبی مدعی شد: تنها چاره شبکه الیگارشی برای مقابله با بقایی، حذف فیزیکی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۳۱    
وکیل ملت: سروش یک نیم فصل از لیگ شانزدهم در خدمت تراکتورسازی بود. تیم قلعه نویی هم بهترین بهره را از سروش برد و شانس دوم قهرمانی بودند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۲۸    
وکیل ملت: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر لزوم اجرای احکام برنامه ششم توسعه، تعدد قوانین درخصوص نحوه پرداخت حقوق معلمان را مسبب رفتار سلیقه ای مسئولان و مدیران دانست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۲۲    
وکیل ملت: رضاییان تمرینات خود را به شکل اختصاصی در زمین شماره دو آزادی پیگیری می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۹    
وکیل ملت: بخشدار اورامان گفت: یک کولبر اهل یکی از روستاهای منطقه اورامان از توابع شهرستان سروآباد استان کردستان در حین کولبری به دلیل سقوط به دره، جان خود را از دست داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۹    
وکیل ملت: رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس از جلسه مشترک با مسئولان وزارت آموزش و پرورش برای اجرای فاز دوم نظام هماهنگ پرداخت فرهنگیان خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۳    
وکیل ملت: زلزله ای به بزرگی 1.8 ریشتر شریف آباد در تهران را لرزاند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۳    
وکیل ملت: اگرچه بازی های فوق العاده حساس آسیایی پرسپولیس باقی مانده اما قهرمانی در لیگ برتر بخشی از فشار را از روی دوش قرمزها برداشته و ستاره های پرسپولیس در کنار نگاه جدی ای که به بازی هیا پیش رو در ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۴    
وکیل ملت: علیرضا منصوریان با توجه به بازیکنان جوانی که در این فصل در اختیار دارد، چندان نیازی به جذب بازیکن جدید احساس نمی کند و احتمالا با خرید یکی دو بازیکن خود را آماده شروع لیگ هفدهم می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۴    
وکیل ملت: علیرضا بیرانوند با لباس محلی لرستان تصویری از خود منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۸    
وکیل ملت: مدیرکل مقابله با حوادث و بلایای طبیعی وزارت بهداشت از مرگ سالانه 2900 نفر بر اثر خطرات و حوادث طبیعی در کشور خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۲    
وکیل ملت: موضوع ورشکستگی بانک ها هرچند طی چند سال اخیر بسیار مطرح شده اما به نظر می رسد تب و تاب این موضوع با نزدیک شدن به ایام انتخابات در روزهای اخیر بیش تر شده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۹    
وکیل ملت: میهمان برنامه نود مشخص شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۶    
وکیل ملت: علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود پرده از راز قهرمانی این تیم برداشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۳    
وکیل ملت: شاید آن روز که وزیر بهداشت در نامه ای از رئیس سازمان صدا و سیما خواست تا جلوی پخش سریال در حاشیه گرفته شود فکرش را هم نمی کرد که یکی از بهترین بازیگران این سریال ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۳۴    
وکیل ملت: سرمربی پرسپولیس عنوان کرد پیشنهادهایی به دست او رسیده ولی او در حال مذاکره با سران باشگاه پرسپولیس است. برانکو همچنین عنوان کرد امیدوار است تیمش به دور دوم لیگ قهرمانان راه پیدا کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۹    
وکیل ملت: دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست وهشتم لیگ برتر را اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۶    
وکیل ملت: دو تیم استقلال و تراکتورسازی در حالی روز پنجشنبه حساس ترین جدال هفته را برگزار می کنند که آبی ها سال هاست در لیگ برتر موفق به پیروزی برابر این تیم نشده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۶    
وکیل ملت: روابط امیر قلعه نوعی و علیرضا منصوریان بر هیچ کس پوشیده نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۳    
وکیل ملت: وریا و زکی پور نتوانستند خواسته های منصوریان را بر آورده کنند
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۰    
وکیل ملت: یک بازیکن با تجربه به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۰    
وکیل ملت: پرسپولیس تا هفته بیست و هفتم لیگ برتر، در 22 هفته صدرنشین جدول لیگ بود و با توجه به قهرمانی زودهنگام این تیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۰۷    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس با کسب سه امتیاز دیگر در رقابت های این فصل، رکورد قهرمانی با بیشترین امتیاز در رقابت های لیگ برتر را خواهد شکست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۰۷    
وکیل ملت: کارکنان باشگاه پرسپولیس امروز در هماهنگی با بخش اداری باشگاه تدارک مراسمی صمیمی را در محل سالن کنفرانس دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۰۴    
وکیل ملت: کاپیتان استقلال در پیامی اینستاگرامی برد تیمش برابر صبا را به هواداران این تیم تبریک گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۰۱    
وکیل ملت: بینی، گونه و لب هایش عمل شده و دندان هایش نیزمیلیون ها تومان خرج برداشته بود تا آن طور مرتب و یکدست شوند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۰۱    
وکیل ملت: احمد بزرگیان اعتقاد دارد؛ اگر خودرو سازان حاشیه سود منطقی در نظر بگیرد و از سوی دیگر فضا برای رقابت آزاد و سالم در این صنعت باز شود می توان تعدیل قیمتی هم داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۰:۵۸    
وکیل ملت: می گویند جلیلی در روز آخر تصمیم به نیامدن گرفته اما خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که جلیلی در انتهای همان روز موعود تصمیمش را گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۰:۵۵    
وکیل ملت: احمد توکلی نماینده سابق مجلس و فعال سیاسی اصولگرا با ارسال نامه سرگشاده ای به اعضای شورای نگهبان، با اشاره به مواردی از تجربه کشورداری و مدیریتی محمود احمدی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۰:۰۱    
وکیل ملت: تلگرام صوتی که از روز جمعه هفته گذشته در ایران فعال شده بود، در اولین روز راه اندازی برای چند ساعت غیرفعال شد و امروز این سرویس با دستور قضایی مسدود شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۹:۵۸    
وکیل ملت: مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص عدم حضور فرزند کاپیتان فقید این تیم در جشن قهرمانی سرخپوشان واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۹:۵۵    
وکیل ملت: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نمی دانم علی کریمی قولی شنیده، قرار است پستی در پرسپولیس بگیرد یا .. ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۴    
وکیل ملت: در سال هایی که انسان ها روی کره زمین زندگی کرده اند، همیشه عواملی بوده که باعث از بین رفتن انسان ها شده است، در این گزارش نگاهی داریم به برخی از بیماری هایی که انسان ها را از بین برده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۳    
وکیل ملت: امید ابراهیمی، مرد همه کاره استقلال در هفته های گذشته با زدن دو گل زمینه پیروزی آبی پوشان برابر صبا در یک بازی سخت و حساس را فراهم ساخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۳    
وکیل ملت: امید جهانبخش از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۰    
وکیل ملت: علاقه جباروف به اصفهان سبب شده است تا او قصد بازگشت به تهران نداشته باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۰    
وکیل ملت: سرپرست تراکتورسازی گفت:در این بازی تماشاگران زیادی به ورزشگاه می آیند و نمی توان جلوی احساسات آنها را گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۰    
وکیل ملت: به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ لیست خریدش را تحویل باشگاه داده است و باشگاه نیز با این بازیکنان به توافق نهایی رسیده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۸    
وکیل ملت: قرار نیست ما رقابت درون جناحی با یکدیگر داشته باشیم؛ یعنی نه قرار است من با آقای روحانی رقابت کنم و نه اینکه آقای روحانی با من وارد عرصه رقابت شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۲    
وکیل ملت: قابلیت مکالمه صوتی تلگرام برای بسیاری از کاربران ایرانی از دسترس خارج شده است و فعلا نمی توان با استفاده از اینترنت موبایل و اینترنت خانگی تماس رایگان تلگرامی برقرار کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۹    
وکیل ملت: کارشناسان حضور نظامی آمریکا در مرز کره شمالی را برای واکنش سریع به آزمایش احتمالی موشک توسط کره شمالی دانسته اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۸    
وکیل ملت: این شاخص تعداد کل افراد کشته شده در تصادفات جاده ای را در هر 100 هزار نفر جمعیت در کشورهای جهان نشان می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۷    
وکیل ملت: عضو هیئت رئیسه مجلس گفته که طرح استیضاح دانش آشتیانی با 50 امضا به این هیئت واصل شده و فردا در صحن علنی پارلمان اعلام وصول می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۰    
وکیل ملت: محمدرضا تاجیک گفت: اصولگرایان واقف شده اند که امکان ندارد در مرحله نخست انتخابات با یک کاندیدا پیروز بشوند؛ بنابراین به این نتیجه رسیدند که شانس خودشان را در مرحله دوم امتحان کنند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۷    
وکیل ملت: کارگردان مستند انتخاباتی رئیس جمهور در سال 92 روایتی خواندنی را بازگو کرد.
  • ۱