شنبه ۱۹ خردادساعت ۲۰:۳۹Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 25 فروردین 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 فروردین 1396 وکیل ملت 2 فروردین 1396 وکیل ملت 3 فروردین 1396 وکیل ملت 4 فروردین 1396 وکیل ملت 5 فروردین 1396 وکیل ملت 6 فروردین 1396 وکیل ملت 7 فروردین 1396 وکیل ملت 8 فروردین 1396 وکیل ملت 9 فروردین 1396 وکیل ملت 10 فروردین 1396 وکیل ملت 11 فروردین 1396 وکیل ملت 12 فروردین 1396 وکیل ملت 13 فروردین 1396 وکیل ملت 14 فروردین 1396 وکیل ملت 15 فروردین 1396 وکیل ملت 16 فروردین 1396 وکیل ملت 17 فروردین 1396 وکیل ملت 18 فروردین 1396 وکیل ملت 19 فروردین 1396 وکیل ملت 20 فروردین 1396 وکیل ملت 21 فروردین 1396 وکیل ملت 22 فروردین 1396 وکیل ملت 23 فروردین 1396 وکیل ملت 24 فروردین 1396 وکیل ملت 25 فروردین 1396 وکیل ملت 26 فروردین 1396 وکیل ملت 27 فروردین 1396 وکیل ملت 28 فروردین 1396 وکیل ملت 29 فروردین 1396 وکیل ملت 30 فروردین 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۲    
وکیل ملت: همسر استاد دانشگاه وقتی نتوانست او را برای فاصله گرفتن و اخراج دختر دانشجو ترغیب کند،از او طلاق گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۱    
وکیل ملت: فرد بعد از دستگیری توسط پلیس و در بازجویی گفت که بارها به امام جماعت تذکر دادم که نماز و دعاعای خود را طولانی نکند ولی او به حرف من گوش نمی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۱:۰۳    
وکیل ملت: کاوه رضایی قصد جدایی از استقلال را دارد؟ به نظر می رسد این روزها یکی از نگرانی های منصوریان که برنامه سه ساله در استقلال دارد ماندن یا نماندن رضایی باشد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۰:۵۴    
وکیل ملت: پرسپولیس چهارشنبه هفته آینده 30 فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد می رود و چون قهرمانی اش قطعی شده، جشن قهرمانی به جای هفته آخر در تهران برگزار خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۱۸    
وکیل ملت: چاقو به دستان، نقاب به سر 3عضو یک خانواده را راهی بیمارستان کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۱۵    
وکیل ملت: دو خواهر دو قلو برادر ناخلفشان را که در جریان حادثه ای سال قبل پدرشان را به قتل رسانده بود، در دادسرای جنایی بخشیدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۰۳    
وکیل ملت: خانواده اتچی، 18 سال است که در انزوا زندگی می کنند. نزدیک ترین آبادی، شهری در 160 کیلومتری خانه شان است که راهش از رودخانه می گذرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۵۱    
وکیل ملت: طعمه های این دختر جوان از طریق شبکه های مجازی که با وی آشنا می شدند بودند!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۷:۳۳    
وکیل ملت: محمدباقر قالیباف به منظور ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۴    
وکیل ملت: در زیر تصویری از مجریان اخبار تلویزیون کره شمالی که با یونیفرم نظامی خبر خواندند را مشاهده خواهید کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۱    
وکیل ملت: هفت هزار راهنمای رسمی در کشور وجود دارد، در حالیکه وقتی فصل گردشگری فرا می رسد به شدت دچار فقر راهنمای حرفه ای می شویم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۳    
وکیل ملت: باشگاه پرسپولیس برای حضور موفق در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین فصل آینده لیگ برتر از اواخر سال پیش با بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ وارد مذاکره شد و با برخی از آنها قرارداد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۶    
وکیل ملت: روزنامه آلمانی اشپیگل و فوتبال لیکس به تجاوز جنسی مهاجم رئال مادرید در سال 2009 در لاس وگاس آمریکا اشاره کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۰    
وکیل ملت: بدون شک اگر شاهکار مدیران دو تیم استقلال و صبا نبود، روزبه چشمی می توانست برای یکی از این دو تیم به میدان برود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۴    
وکیل ملت: صبای قم در حالی برای بقا در لیگ برتر نیاز مبرم به پیروزی برابر استقلال دارد که این تیم سال ها است موفق نشده حریف خود را شکست بدهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۶    
وکیل ملت: محمد اطبایی درباره حضور فیلم های ایرانی در جشنواره امسال کن گفت: یک بررسی اجمالی بر آثار معرفی شده بخش رسمی جشنواره کن نشان می دهد که حضور حداقل پنج سینماگر ایرانی سال خیلی خوبی را برای ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۳    
وکیل ملت: پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم همانطور که پیش بینی می شد خالی از حواشی نبود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۷    
وکیل ملت: جنون مصرف شیشه منجر به زخمی شدن 9 نفر در ایلام شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۰:۳۸    
وکیل ملت: ضیا عربشاهی در مورد پنالتی چیپ مهدی طارمی خاطرنشان کرد: این نوع چیپ زدن ها تبحر می خواهد که با بی دقتی طارمی این پنالتی هدر رفت. البته من طارمی را مقصر نمی دانم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۰:۳۲    
وکیل ملت: با توجه به مصدومیت احمدزاده و نریمان جهان، برانکو هر بازیکنی که در اختیار داشت را برای بازی با ماشین سازی به تبریز برد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۰:۱۴    
وکیل ملت: برانکو ایوانکوویچ دیروز بعد از رسیدن به تبریز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ماشین سازی تبریز گفت: از شما برای این تاخیر عذرخواهی می کنم. راه ما دور بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۵    
وکیل ملت: در خبرها آمده بود که باشگاه صبای قم طی نامه ای به سازمان لیگ از آنها خواسته مانع از برگزاری جشن قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در بازی هفته بیست وهشتم با پدیده مشهد شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۲    
وکیل ملت: رئیس جمعیت هلال احمر آذرشهر 'گفت:تاکنون یک خودروی پژو با 3 سرنشین کشته شده یافته ایم که تلاش برای یافتن باقیمانده مفقودان ادامه دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۶    
وکیل ملت: پرسپولیس با کسب میانگین 52928 در هر کدام از بازیهایش در ورزشگاه آزادی رکورد بیشترین تماشاگر میانگین را در لیگ برتر5 سال اخیر کسب کرده است .
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۰    
وکیل ملت: تیم تراکتورسازی در دیدار مقابل پدیده مشهد در حالی به پیروزی رسید که امیر قلعه نویی در این دیدار یک بازیکن جوان را به میدان فرستاد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۰    
وکیل ملت: پرسپولیس با همه نقاط ضعف و قدرتش قطعا می توانست در مصاف با الریان برنده بازی باشد، اما مهدی طارمی بهترین بخت قرمزها را از دست داد و با یک پنالتی نمایشی، کاخ آرزوهای این تیم را ویران کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۴۱    
وکیل ملت: میرزا نوروز عطاری است که حاضر نبود کفش های کهنه و پر از وصلهٔ خود را به دور انداخته و کفش هایی نو بخرد و همین امر سبب شده تا مردم شهر او را دست بیندازند و مسخره کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۳    
وکیل ملت: شیخ نصرالله شاه آبادی، از اساتید حوزه علمیه قم در نامه ای به ابراهیم رئیسی، چند ساعت پس از ثبت نام او برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، از رییسی خواست ضمن اعتذار از امام رضا(ع) ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۰    
وکیل ملت: جولیان آسانژ مؤسس ویکی لیکس گفت سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) القاعده و داعش را ایجاد کرد و در ایران و برخی کشورها کودتا کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۴    
وکیل ملت: در پی انتشار سخنانی از دادستان کل کشور که در آن بر برخورد با اظهارات خلاف قانون برخی افراد در عرصه انتخابات تصریح شده بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۴    
وکیل ملت: عبدالرضا داوری، از نزدیکان محمود احمدی نژاد، سخنان محمدجعفر منتظری درباره رسیدگی به دمل و برخورد با رئیس جمهوری سابق ایران را موهن و تهمت و افترا خواند و حمید بقایی نیز گفته او را ناشی از ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۵    
وکیل ملت: برانکو در مورد اینکه آیا مذاکره با سعید آقایی صحت دارد، گفت: خیر. صحت ندارد اما برخی بازیکنان را زیرنظر داریم و با آنها مذاکره خواهیم کرد اما الان بازی ها فشرده است و عملاً زمان این کارها ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۵    
وکیل ملت: مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان به صدر جدول گلزنان لیگ برتر راه پیدا کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۵    
وکیل ملت: محمد علی ترکاشوند، مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مشکلی برای تمدید قرارداد کمال کامیابی نیا وجود ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۲    
وکیل ملت: برای پرداخت پول ژوزه، مدیران باشگاه از طرق مختلف شانس خود را امتحان کردند ولی همیشه به در بسته خوردند تا اینکه آخرین امیدشان که اخذ کمک مالی از هواداران بود را با یک پیام ویدئویی توسط علی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۶    
وکیل ملت: برانکو ایوانکوویچ اضافه کرد: من خودم یک سال دیگر قرارداد دارم و به هر حال باید تا سال آینده در این تیم بمانم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۷    
وکیل ملت: علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار این تیم مقابل صبا از بازیکنی نام برد که پرسپولیس برای فصل بعد با او مذاکره است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۸    
وکیل ملت: شنیده ها حاکی از آن است شهباززاده قصد دارد فصل آینده به استقلال بازگردد و از سوی دیگر منصوریان هم مایل به جذب این بازیکن است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۹    
وکیل ملت: روز گذشته ادمیلسون و پیکه ، مهمان رقابت های تیم های پایه بودند که اتفاقی جالب توجه همه را جلب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۹    
وکیل ملت: پیشکسوت پرسپولیس با انتشار متنی از مدیریت فعلی این باشگاه حمایت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۶    
وکیل ملت: علی کریمی به اظهارات سرمربی نفت تهران و سابق پرسپولیس واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۶    
وکیل ملت: بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس گفت: مذاکرات ما با باشگاه هلندی نهایی شده و قرار است رامین برای حضور در تست پزشکی یکشنبه به این کشور برود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۳    
وکیل ملت: باشگاه استقلال از هم اکنون باب مذاکره با بازیکنان مورد نظر سرمربی خود برای فصل آینده را آغاز کرده است و قصد دارد با مدافع راست این فصل پیکان قرارداد امضا کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۳    
وکیل ملت: دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس از حضورش در این تیم تا اتفاقات حاشیه ای که برایش رخ داد، صحبت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۳    
وکیل ملت: به نظر می رسد تیم پرسپولیس با دومین بازیکن مد نظر خود هم به توافق رسیده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۴    
وکیل ملت: با انجام 4 دیدار از هفته 27 لیگ برتر تراکتورسازی به رده دوم رسید و سپاهان با رسیدن به مقام چهارم به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۳    
وکیل ملت: علی دایی در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش برابرفولاد خوزستان به صحبت های علی کریمی دیگر اسطوره باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۷    
وکیل ملت: هافبک تیم فوتبال فولاد گفت: چه بسا که اگر در استقلال می ماندم شرایط خوب می شد در آن زمان به جز من بقیه هم خوب نبودند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۵    
وکیل ملت: رئیس دولت یازدهم می گوید از امروز به بعد حفظ برجام یکی از مهمترین مسایل سیاسی داخلی و اقتصادی ملت ایران خواهد بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۲    
وکیل ملت: صدا وسیما به جای اینکه پول خرج کند برنامه طنز بسازد مفت ومجانی از محل ثبت نام کاندیدا های ریاست جمهوری در وزارت کشور برنامه طنز پخش می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۳    
وکیل ملت: سیاست پساحقیقت (post-truth) سیاستی نیست که دروغ صرفا در آن محمود است. بلکه وضعیتی است که در آن یا معیار های مشترک و متعارف برای تمییز راست و دروغ به کلی گم شده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۸    
وکیل ملت: حضور گسترده ایرانیان در سالن وزارت کشور برای ثبت نام به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری، صحنه های فانتزی بسیاری خلق کرده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۹    
وکیل ملت: برنامه سینمایی هفت تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری 96 پخش نخواهد شد و سری جدید این برنامه پس از برگزاری انتخابات با تیم جدیدی می آید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۶    
وکیل ملت: چند ویژگی انتخابات در کشور اروگوئه بدین شرح است:
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۸    
وکیل ملت: 23 شهر دنیا که بالاترین کیفیت زندگی را در سال 2016 به خود اختصاص داده اند بدین شرح است:
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۵    
وکیل ملت: معنی اسم برخی شهرهای معروف جهان بدین شرح است:
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۴    
وکیل ملت: فارین پالسی نوشت: به نظر می رسد ابراهیم رئیسی کاندیدای مورد اجماع اصولگرایان باشد. او البته نه کاریزماتیک است، نه از سوی ایرانیان شناخته شده ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۸    
وکیل ملت: چهارمین روز ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری ساعت 8 صبح روز جمعه آغاز شد. این در حالی است که تا پایان زمان ثبت نام روز سوم 638 نفر اعلام داوطلبی کرده بودند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۵    
وکیل ملت: جمعی از مردم در اعتراض به یک شرکت و در پی عدم وصول طلبشان روبروی وزارت کشور تجمع کرده اند که زنی از میان آنها خود را به زور و با گریه به جمع خبرنگاران در حیاط وزارت کشور رساند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۲    
وکیل ملت: چهارمین روز از ثبت نام ریاست جمهوری با سوژه محلی آغاز شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۶    
وکیل ملت: یکی از کوچک ترین ثبت نام کننده های انتخابات ریاست جمهوری که به همراه مادرش در مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۷    
وکیل ملت: یک زن کاندیدای ریاست جمهوری با شعار جدایی دین از سیاست که مورد تاکید نظام جمهوری اسلامی است به عرصه رقابت های ریاست جمهوری وارد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۶    
وکیل ملت: امروز بعد از آنکه اخباری در فضای مجازی منتشر شد که حامیان یکی از گزینه های اصولگرای داوطلبی ریاست جمهوری دوازدهم قصد تجمع دارند تا از او برای ثبت نام دعوت کنند، برخی مقامات وزارت کشور ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۳    
وکیل ملت: چهارمین روز ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری امروز صبح 25 فروردین ماه آغاز شد، اخبار لحظه به لحظه ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری را در این بسته خبری دنبال کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۸    
وکیل ملت: یک فوق تخصص اورولوژی بیان کرد: به مردان توصیه می شود برای حفظ قدرت باروری از پوشیدن شلوارهای تنگ به شدت خودداری کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۵    
وکیل ملت: رئیس جمهوری سوریه حمله شیمیایی خان شیخون را کاملا ساختگی خواند و گفت ما هیچ گونه سلاح شیمیایی نداریم و حتی اگر چنین تسلیحاتی در اختیار داشته باشیم هرگز از آن استفاده نکرده ایم .
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۲    
وکیل ملت: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای پیروزی در رفراندوم قانون اساسی دست به هر کاری از جمله استفاده از مکان های مذهبی زده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۹    
وکیل ملت: آیا ممکن است تمام این مدت درباره این موضوع که بدنمان چگونه درد را احساس می کند در اشتباه بوده باشیم؟ دانشمندان شبکه مخفی از مینی مغزهایی را کشف کرده اند که می توانند مسئول احساس درد باشند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۳:۰۵    
وکیل ملت: رامین رضاییان در روز پدر همراه با پدرش در یک مصاحبه تلویزیونی شرکت کرد و حرف های جالبی به زبان آورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۳:۰۵    
وکیل ملت: پرسپولیس بالاخره در لیگ شانزدهم پس از هشت سال در حال کسب عنوان قهرمانی است و می تواند به انتظار طولانی مدت هوادارانش پایان بدهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۲:۵۹    
وکیل ملت: با توقف برابر الریان قطر، شانس صعود پرسپولیس از گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به شدت کاهش یافت و کار به اما و اگر کشیده شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۲:۵۶    
وکیل ملت: در غائله پیش آمده برای رامین رضاییان، یکی از جالب ترین و البته قابل تحلیل ترین اظهارنظرهای ممکن را علی فتح الله زاده انجام داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۲:۵۶    
وکیل ملت: کادر مدیریتی پرسپولیس امسال مانند سال های قبل اشتباهات بسیار زیادی داشت اما خوش شانسی بزرگ آنها روی نیمکت پرسپولیس، سبب شد این اشتباهات به هیچ عنوان به چشم نیاید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۲:۵۶    
وکیل ملت: انتقاد ترکاشوند از عالیشاه و نورالهی واکنش های متفاوتی را در پی داشت و بسیاری از اعضای تیم پرسپولیس و پیشکسوتان این تیم، از معاون باشگاه انتقاد کردند.