سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۶

15میلیارد ریال برای نوسازی وتوسعه شبکه برق دشتی بوشهر اختصاص یافت

بوشهر-ایرنا- معاون امور عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری دشتی استان بوشهرگفت: امسال 15میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی استانی برای توسعه ونوسازی شبکه برق این شهرستان اختصاص یافته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)