چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۶

تیم والیبال شهرداری ارومیه از سد حریف خود گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عصر امروز از هفته اول مسابقات سوپر لیگ والیبال بانوان یک دیدار در سالن مخابرات ارومیه برگزار شد که تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه توانست سه بر صفر میهمان خود شهرداری تبریز را از پیش رو بردارد. در این بازی تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه با ترکیب نیلوفر سلیمانی، مریم یکتایی، زهرا اکبری،معصومه اسماعیلی،نسرین علیزاده، فاطمه ایدرخانی و مژده جناتی به عنوان لیبرو با یک ترکیب جوان در مقابل تیم والیبال شهرداری تبریز به میدان رفتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)