چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۸

نامم را نپرس که نام همه مان اینجا حسین است

مرد پاکستانی، فارسی خوب حرف می زند. مثل خیلی از پاکستانی های دیگر به عشق ایران، مرکز حکومت محبیان اهل بیت(ع). مثل ایرانی ها به راهپیمایی اربعین آمده است. شاید هم ایرانی ها مثل او و اینجا مگر پاکستانی و ایرانی ای می ماند. همه در طریق الحسین . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط