چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۷

پیش بینی برداشت 85000 تن ذرت دانه ای در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اسلام شاهرخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برداشت ذرت دانه ای در جنوب کرمان از اوایل آذرماه از مزارع اسفندقه شهرستان جیرفت آغاز شده است. وی با اشاره به اینکه عملیات برداشت این محصول تا پایان دی ماه ادامه دارد، بیان داشت: در سال زراعی جاری سطح زیر کشت ذرت دانه ای 12 هزار و 500 هکتار است. شاهرخی تصریح کرد: پیش بینی می شود از این سطح حدود 85 هزار تن محصول ذرت دانه ای در این منطقه برداشت شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)