چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۴

اعزام جوانان شهرستان شوط به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان شوط، مهدی رضوی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور شهرستان شوط که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: 120 نفر از اقشار مختلف شهرستان شوط به مناطق عملیاتی اعزام می شوند. وی با بیان اینکه این افراد نوروز امسال در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند، تصریح کرد: این افراد شامل خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، دانش آموزان و دانشجویان هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)