سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۷

تسلیم "بدبینی" در اوایل زندگی مشترک نشوید

وقتی موارد منفی در زندگی خود یا دیگران را به موارد مثبت و واقعیت زندگی ترجیح دهد دچار بدبینی است نحوه برخورد اطرافیان با فرد بدبین در ماندگاری یا رفع این حالت در شخص نقش دارد. دکتر مهدی دوایی روانشناس و عضو هئیت علمی پژوهشکده علوم شناختی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: معمولا بدبینی به 2 علت عمده در افراد ایجاد می شود اولین و مهمترین علت احساس حقارتی است که فرد بدبین به علت بی اعتنایی و یا سختگیریهای زیاد در کودکی پیدا کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط