پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۲۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۲

دبیرخانه سومین دوره نمایشگاه نما گناوه راه اندازی شد

پیمان اسفندیاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گناوه اظهار داشت: دبیرخانه سومین دوره این نمایشگاه شروع به فعالیت کرده و برنامه های مختلفی را برای برگزاری نمایشگاه تخصصی نما دارد دبیر اجرایی سومین دوره نمایشگاه تخصصی نما ساختمان گناوه گفت: تاثیر برگزاری این نمایشگاه در طی چند سال گذشته به خوبی در نمای ساختمان های شهر گناوه مشهود است و شرکت کنندگان می توانند طرح های خود را به دفتر شرکت زرین سپهر دماوند تحویل دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)