دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۵۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۵

دو ملی پوش ووشو جراحی شدند

سرویس ورزشی بی باک ؛ بخش رزمی: به گزارش بی باک، محسن محمدسیفی قهرمان جهان و دارنده مدال طلای بازی های های آسیایی گوانگجو و اینچئون که مدت ها با شکستگی دست مدارا می کرد، در نهایت در بیمارستان گاندی و تحت نظر دکترمرادی تحت عمل جراحی قرار گرفت. پس از این عمل جراحی، سانداکار ایران می تواند از ابتدای سال آینده تمرینات خود را برای حضور در اردوهای تیم ملی ووشوی ایران آغاز کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)