سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۴۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
مشرق نیوز ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۸

رایزنی های صالحی با مونیز در ژنو

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا امروز (یکشنبه) در ادامه رایزنی های هسته ای در ژنو دو بار به رایزنی پرداختند و معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا نیز به صورت دوجانبه و همچنین سه جانبه با حضور اشمیت گفت وگو کردند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)