سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۰۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۷

سخنگوی استقلال:می خواهند قهرمانی را از ما بگیرند/محرومیت سه جلسه ای کرار ...

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا حقی از باشگاه استقلال ضایع نشود. سیدسعید افجه ای در گفت و گو با خبرنگار کاپ در خصوص محرومیت سه جلسه ای کرار جاسم اظهار داشت: من این رای را هنوز خودم ندیده ام و از شما شنیده ام بنابراین شوکه شدم. ما با توجه به مستنداتی که داشتیم و هنوز هم روی آن تاکید می کنیم درخواست تجدیدنظر دادیم که محرومیت کرار کم شود اما الان می بینیم که کمیته انضباطی به شکل دیگری عمل کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)