سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۴۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۳

دوره آموزشی روابط عمومی تکواندو و رسانه در تهران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، یک دوره کارگاه آموزشی روابط عمومی و رسانه ویژه مسئولان روابط عمومی هیئت های حوزه و شهرستان های توابع تکواندوی استان تهران به منظور ارتقای سطح علمی و آموزشی مسئولان روابط عمومی و توانمندسازی حوزه اطلاع رسانی تکواندوی استان تهران برگزار می شود. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، این دوره آموزشی در روز دوشنبه، 11 اسفندماه از ساعت 9 تا 12 ظهر در سالن شهرک آزادی برگزار خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)