دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۵۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
عصر خبر ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۵

چرا ایرانی ها کالای خارجی می خرند؟

ابراهیم رزاقی، اقتصاددان نیز درباره علت اصرار ایرانی ها به خرید کالای خارجی گفت: مصرف بیش از حد کالاهای خارجی در کشور باعث افزایش بیکاری شده است. اکنون سود تولیدکننده ایرانی تنها 20 درصد بوده در حالی که وارد کننده و سرمایه گذار سود 100 درصدی و در برخی مواقع 500 درصدی دارند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)