دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۱۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۰:۲۷

کریمی: بدون جهانبخش و آزمون هم عملکرد خوبی داشتیم/ دو سال بدون وقفه تلاش ...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، علی کریمی در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال امید اظهار داشت: بازیکنان شرایط خوبی دارند چرا که در باشگاه های خودشان تمرینات خوبی انجام می دهند و فکر می کنم از لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار داشته باشند. وی در مورد اینکه شانس صعود تیم ملی را چقدر می داند گفت: ما هم مثل همه افراد امیدواریم. دو سال بدون وقفه تلاش کردیم و امیدوارم با دعای خیر مردم این اتفاق رخ بدهد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)