حساس ترین بازی این هفته فوتسال لغو می شود؟
سایر منابع:
سایر خبرها
تعویق حساس ترین دیدار لیگ برتر فوتسال
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی ، سازمان لیگ فوتسال در پی درخواست مسئولان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان مبنی بر لغو بازی این تیم با گیتی پسند به دلیل مبتلا شدن مسی ها به کرونا، این دیدار را به تعویق انداخت. با تصمیم سازمان لیگ فوتسال، این دیدار حساس هفته بیست و دوم به جای پس فردا پنجشنبه 21 بهمن در روز یکشنبه هفته بعد (24 بهمن) برگزار خواهد شود. مسئولان مس
18 کرونایی در مس سونگون و تصمیم عجیب سازمان لیگ فوتسال!
به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که با اعلام سازمان لیگ فوتسال، دیدار حساس دو تیم مس سونگون و گیتی پسند در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه به یکشنبه هفته بعد موکول شد. علت این تصمیم، ابتلای تعدادی از بازیکنان و عوامل تیم مس به کرونا عنوان شد. پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد حدود 18 عضو تیم مس به کرونا مبتلا شده اند و تست اکثر بازیکنان این تیم مثبت بوده است. با این
بیانیه مس سونگون در مورد تصمیم سازمان لیگ فوتسال
بعد از لغو بازی دو تیم مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال در روز پنج شنبه و اعلام سازمان لیگ فوتسال مبنی بر برگزاری این دیدار در روز یکشنبه، باشگاه مس سونگون ورزقان بیانیه ای صادر کرد. به گزارش طرفداری؛ متن بیانیه به شرح زیر است: با سپاس از همدلی و همراهی رقیب قدیمی و احترام به نگرانی جناب آقای عراقی زاده قائم مقام محترم این باشگاه درباره
سرمربی مس سونگون: تعویق سه روزه بازی با گیتی پسند چیزی را عوض نمی کند
به گزارش ایرنا، با تصمیم سازمان لیگ فوتسال، بازی تیم های گیتی پسند و مس سونگون در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال با سه روز تعویق به جای بیست و یکم در بیست و چهارم بهمن ماه جاری در اصفهان برگزار می شود. حمید بی غم روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: نتیجه تست کرونای حدود 90 درصد از افراد تیم بعد از بازی با تیم کراپ الوند مثبت شد و در تست دوباره باز هم نتیجه ها مثبت شد و باشگاه این
صف آرایی فوتسالیست های کراپ مقابل نماینده مازندران
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی عصر فردا پیگیری می شود که کراپ الوند در این هفته به مصاف شهروند ساری پذیرایی می کند . این دیدار از ساعت 16 فردا درسالن یادگار امام الوند برگزار می شود. تیم کراپ با توجه به شکست هفته گذشته خود مقابل مس سونگون ورزقان برای جا نماندن از قافله مدعیان باید فردا برنده از زمین بازی
قهرمانی پلیمر کیسه در مسابقات فوتسال کارگران آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی ، این مسابقات با شرکت 16 تیم از 5 شهر تبریز ، بناب ، صوفیان، بستان آباد و ورزقان برگزار شد. در دیدار فینال این مسابقات تیم پلیمر کیسه تبریز موفق شد با یک گل داروسازی شهید قاضی را شکست داد و قهرمان شود. تیم های داروسازی دانا و نوآوران مس سونگون به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند و تیم مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان تیم اخلاق
مروری بر رخدادهای ورزشی قزوین در هفته ای که گذشت
کشتی به مناسبت دهه مبارکه فجر، باحضور رئیس ادراه ورزش و جوانان استان و 70 ورزشکار در سالن شهدای شه قشلاق شهرستان آبیک برگزار شد. در این رقابت ها ابوذر معصومی رتبه اول دو و میدانی بزرگسالان استان را کسب کرد. توقف کراپ الوند در برابر مس سونگون در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران تیم کراپ الوند نتیجه بازی را 4 بر 1 به حریف خود مس سونگون واگذار کرد. تیم
برای کسب سه امتیاز به مصاف شهروند ساری می رویم
همراهی کنند. خوراکچی, گریزی هم به شکست هفته گذشته تیمش مقابل مس سونگون ورزقان زد و گفت : دراین دیدار فرصت های زیادی روی دروازه مس خلق کردیم که متاسفانه موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی را واگذار کردیم . تیم فوتسال کراپ الوند در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت 16 فردا در سالن یادگار امام الوند از شهروند سازی پذیرایی می کند. انتهای پیام وبگردی ورزش و جوانان قزوین
پرونده فرهان ملارد | تخلف آشکار سازمان لیگ فوتسال؟
لیگ برتر آورد که مشخص نبود از چه خروجی قانونی برای لیگ برتری شدن استفاده کرده است. پیگیری های آژانس ورزش زنان ایران زوایای تازه ای از این پرونده را گشود که نشان می دهد سازمان لیگ فوتسال از آیین نامه خودش تخطی کرده است. فرهان ملارد در سال 1398 در لیگ دسته اول فوتسال زنان حضور داشته و فصل را با رتبه سوم به پایان می رساند که برای لیگ برتری شدن کافی نبوده است. با این
جدال حساس نمایندگان مازندران در لیگ برتر والیبال
یزد، شهرداری ارومیه و مس رفسنجان به مرحله پلی آف صعود کرده اند. در یکی از دیدارهای این هفته تیم لبنیات هراز آمل در دیداری حساس از ساعت 16 امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل میزبان شهرداری ارومیه است. نبردی نزدیک و تماشایی و رقابتی جذاب که برنده این دیدار می تواند برای قرعه آسان تر در پلی آف امیدوار شود، گرچه شهرداری ارومیه نسبت به لبنیات هراز یک برد کمتر دارد، اما برای پیروزی
قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ برتر 25 بهمن ماه در فدراسیون والیبال
جلسه قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ برتر مردان روز دوشنبه 25 بهمن ماه در فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست وششم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها روز یکشنبه 24 بهمن ماه با هفت دیدار در شهرهای ارومیه (دو دیدار)، آمل، رفسنجان، گرگان، تهران و رامسر پیگیری خواهد شد. سازمان لیگ
لیگ برتر والیبال| پاس گرگان و فولاد سیرجان در پلی آف؛ 8 تیم کامل شد/ قرعه کشی پلی آف 25 بهمن ماه
/> *برگزاری همزمان 6 دیدار آخرین هفته مرحله مقدماتی سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرد که شش دیدار هفته بیست وششم مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان به صورت همزمان برگزار خواهد شد. هفته بیست وششم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام سردار دل ها روز یکشنبه 24 بهمن ماه با هفت دیدار در شهرهای ارومیه (دو دیدار)، آمل، رفسنجان، گرگان، تهران و رامسر پیگیری
شهداب یزد قهرمان نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر والیبال ایران شد
آشکار داوری در پوئن های پایانی بازی نتیجه این دست 27 بر 25 به نفع تیم مس رفسنجان به پایان رسید و در نهایت دست پایانی این دیدار را بلند قامتان شهدابی با تمرکز و دقت بیشتر در پوئن های حساس 25 بر 22 به سود خود تمام کردند تا با کسب یازدهمین برد خود در لیگ برتر قهرمانی خود در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران را قطعی و جشن بگیرند. شهدابی ها در هفته آخر رقابت های لیگ برتر که تعیین کننده رتبه نهایی این تیم در دور مقدماتی نیز خواهد بود در تهران میهمان تیم پیکان تهران خواهند بود. کد خبر 5421406 ...
کمیته انضباطی | محرومیت و جریمه نقدی سهراب بختیاری زاده
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های فوتبال و فوتسال صادر کرد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون، دیدا رتیم های فوتبال بانوان صبا مهر تبریز و تام اصفهان از سری رقابتهای لیگ دسته یک که قرار بود روز سوم بهمن ماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم صبا مهر تبریز برگزار نشد. تیم صبا مهر تبریز بازنده اعلام شده و نتیجه سه بر صفر به سود تام اصفهان اعلام شد. گفتنی است، این تیم به پرداخت
همراه با چند خبر ورزشی بیست و یکم بهمن استان قزوین
باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور و در بازی های هفته بیست و دوم، تیم کراپ الوند عصر امروز در بازی خانگی برابر شهروند ساری صف آرایی می کند. این بازی در حالی ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام شهر الوند پیگیری می شود که کارپ در مکان سوم و شهروند در مکان 13 لیگ قرار دارند. غفاری در تهران به میدان می رود در ادامه رقابت های
طوفان کرونا در لیگ برتر/ ال کلاسیکوی فوتسال لغو شد
خبرورزشی – لیگ برتر فوتسال با نزدیک شدن به هفته های پایانی حساس تر و هیجانی تر دنبال می شود. در چارچوب هفته بیست و دوم این رقابت ها قرار بود شاهد الکلاسیکوی فوتسال بین تیم های گیتی پسند با مس سونگون باشیم اما ابتلای حدود 14 بازیکن و کادرفنی تیم مس سونگون و ارائه مدارک مثبت شدن تست آنها به مراجع مربوطه باعث شد تا با تصمیم سازمان لیگ فوتسال این بازی لغو شود. این در حالی است که
دیدار حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال لغو شد
به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال قرار بود روز پنجشنبه این هفته دو تیم گیتی پسند و مس سونگون به مصاف هم بروند. با این حال این مسابقه که جدال تیم های اول و دوم جدول و دو مدعی اصلی قهرمانی در لیگ محسوب می شود، به دلیل ابتلای تعداد زیادی از اعضای تیم مس به ویروس کرونا لغو شد. آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در این خصوص به خبرنگار مهر
دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند و مس سونگون به تعویق افتاد
به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مسئولان مس سونگون با اعلام مبتلا شدن چند بازیکن این تیم به کرونا به سازمان لیگ فوتسال، فدراسیون فوتبال و مرکز پزشکی ایفمارک، خواستار لغو این بازی حساس برای حفظ سلامت بازیکنان و کادرفنی تیم شده بودند که با تصمیم سازمان لیگ فوتسال، مقرر شد این دیدار حساس هفته بیست و دوم به جای پنجشنبه 21 بهمن در روز یکشنبه هفته بعد (24 بهمن) برگزار شود. باشگاه گیتی پسند اصفهان
لغو ال کلاسیکوی فوتسال ایران؛ 14 کرونایی در اردوی مدافع عنوان قهرمانی
به گزارش ایرنا، باشگاه مس سونگون با ارسال مدارک خود به سازمان لیگ فوتسال از ابتلای نزدیک به 14 بازیکن و کادرفنی خود به بیماری کرونا خبر داد و مهم ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر که قرار بود پنجشنبه 21 بهمن ماه بین تیم های گیتی پسند و مس در اصفهان برگزار شود، لغو شد. با اعلام سازمان لیگ قرار است این دیدار سه روز بعد از تاریخ اولیه برگزاری بازی یعنی یکشنبه برگزار شود. دیگر دیدارهای این هفته در زمان اعلام شده برگزار می شود. تیم فوتسال گیتی پسند در حال حاضر با 52 امتیاز صدرنشین لیگ است و مس نیز با 48 امتیاز گیتی پسند را تعقیب می کند. ...
لغو دیدار گیتی پسند و مس سونگون
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام پایگاه خبری باشگاه گیتی پسند با توجه به مثبت شدن تست کرونای تعدادی از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان دیدار این تیم مقابل گیتی پسند در روز پنج شنبه 21 بهمن ماه لغو شد. آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال با ارسال نامه رسمی به باشگاه گیتی پسند ضمن تایید این خبر گفت: این دیدار ساعت 16 یکشنبه 24 بهمن در اصفهان برگزار می شود. تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با 52 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.
فدراسیون فوتبال بازیکنان کرونایی را به خط می کند
باشگاه خبرنگاران جوان - دیدار تیم های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر که قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود، به دلیل مبتلا شدن 19 بازیکن مس سونگون به ویروس کرونا از سوی سازمان لیگ لغو و قرار است این بازی روز یکشنبه هفته آینده برگزار شود. مسئولان تیم فوتسال مس سونگون در اعتراض به بازی با گیتی پسند اعلام کرده اند که نمی توانند روز یکشنبه به میدان رفته و
ال کلاسیکو فوتسال به تعویق افتاد
هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور از روز پنجشنبه، 21 بهمن ماه با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف آغاز می شود، 3 دیدار دیگر نیز روز جمعه و بازی دو تیم گیتی پسند و مس سونگون نیز با 3 روز تأخیر در روز یکشنبه، 24بهمن ماه برگزار می شود. در مهم ترین بازی این هفته، گیتی پسند در ورزشگاه پیروزی اصفهان از مس سونگون ورزقان میزبانی خواهد کرد، دیداری که گفته می شود به دلیل ابتلای
تعویق 3 روزه دیدار گیتی پسند و مس سونگون به دلیل سونامی کرونا
به گزارش وانانیوز، بیش از 10 نفر از بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون به ویروس کرونا مبتلا شده اند و همین باعث شد تعداد بازیکنان این تیم برای دیدار با گیتی پسند اصفهان کافی نباشد. آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال، از تعویق سه روزه این بازی خبر داد و به این ترتیب، ال کلاسیکوی فوتسال ایران از ساعت 16 روز یکشنبه 24 بهمن برگزار می شود. پیش از این قرار بود گیتی پسند و مس سونگون روز پنجشنبه به مصاف هم بروند. انتهای پیام/
لیگ فوتسال: بدون سازندگی و با انبوهی از بازی 3 بر صفر!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” خبرهای پیرامون لیگ برتر فوتسال زنان پیرامون کرونا، انصراف از سفر برای برگزاری مسابقه و نام های تکراری می چرخد. لیگ فرسایشی با بازی هایی که یکی پس از دیگری لغو می شود در خطر از دست دادن محبوبیت و جذابیت خود است. در 2 ماه اخیر بازی های زیادی از لیگ برتر فوتسال زنان لغو شده اند و عمده دلیل آنها تمایل یکی از دو تیم به لغو سفر به شهر
تکاپو برای بقا؛ جدال حساس در گنبد
دنبال از جبران مافات است و برای بالا رفتن از رتبه پنجمی، هرچه در چنته دارد، رو خواهد کرد. لغزش لبنیات مقابل نماینده ارومیه ممکن است به قیمت از دست رفتن رتبه سومی شاگردان بهروز عطایی تمام شود. مقاومت شهداب یزد از جمله تیم های خطرناک و غیرقابل پیش بینی لیگ است که در هفته بیست وپنجم با مس رفسنجان دیدار خواهد کرد. نماینده رفسنجان که در نخستین حضورش در لیگ برتر بلیت پلی آف را برای خود اوکی
میزبانی نمایندگان مازندران در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر والیبال
شهداب یزد، شهرداری ارومیه و مس رفسنجان به مرحله پلی آف صعود کرده اند. در این هفته تیم لبنیات هراز آمل در دیداری حساس از ساعت 16 فردا در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل میزبان شهرداری ارومیه است. هراز با 46 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و تیم شهرداری ارومیه هم با 44 امتیاز در رده پنجم جدول جای دارد بنایراین نزدیکی دو تیم در جدول موجب می شود این دیدار از حساسیت زیادی برخوردار شود.
الکلاسیکوی فوتسال تحت تاثیر اومیکرون
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، لیگ برتر فوتسال ایران روز پنج شنبه وارد هفته بیست و دوم خود می شود. تیم های گیتی پسند و مس سونگون که به ترتیب با 52 و 48 امتیاز تیم های اول و دوم جدول رده بندی تا این جای کار هستند در این روز حساس ترین بازی هفته را برگزار خواهند کرد. در آستانه برگزاری این مسابقه که پیروزی در آن می تواند مس را به یک امتیازی صدر رسانده و صدرنشینی گیتی پسند را مستحکم تر
هفت پروژه بزرگ صنعتی و معدنی مس در فملی
تن ذخیره مس جدید در سریدون، یزد و آذربایجان غربی، استفاده از آخرین تکنولوژی های اکتشاف ماهواره ای روز دنیا، پیوستن شرکت ملی صنایع مس ایران به جمع 10شرکت برتر تولیدکننده مس دنیا با انجام پروژه های توسعه ای، شکستن رکورد تاریخ صنعت مس ایران با تولید 290 هزار تن مس کاتدی و صادرات بیش از 1.5 میلیارد دلار در سال 1400 از جمله دستاوردهای فملی به شمار می رود. مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به شروع 13 میلیارد دلار پروژه در شرکت مس افزود: طی شش ماه آینده و با اکتشافات جدید، شاهد ارتقاء دو پله ای و کسب جایگاه پنجم ذخایر مس دنیا خواهیم بود. کد خبر 446487 ...