سایر خبرها
رسانه های سعودی: ژاردیم اخراج می شود
الریاضیه عربستان خبر اخراج این مربی را منتشر کرده و برخی دیگر از رسانه های صعودی این خبر را تایید کردند. دلیل این باخت نیز شکست سنگین در جام باشگاه های جهان عنوان شده است. از رامون دیاز مربی سابق الهلال به عنوان گزینه جانشینی ژاردیم یاد می شود. تیم فوتبال الهلال عربستان در مسیر قهرمانی آسیا ابتدا استقلال تهران را با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کرد و بعد از آن نیز با شکست سه بر صفر برابر پرسپولیس به نیمه نهایی رسید. این تیم در نیمه نهایی موفق به شکست النصر شد و در فینال رقابت ها با نتیجه 2 بر صفر بر پواهنگ غلبه کرد تا چهارمین عنوان قهرمانی خود را در قاره کهن جشن بگیرد. ...
حکم اخراج سرمربی قهرمان آسیا صادر شد
خبرورزشی – نشریه الریاضیه عربستان خبر داد مسئولان باشگاه الهلال به دلیل باخت سنگین این تیم در رده بندی جام باشگاه های جهان مقابل الاهلی مصر و نتایج بد اخیر تیم تصمیم به برکناری لئوناردو ژاردیم گرفتند. هنوز به صورت رسمی برکناری ژاردیم از مربیگری الهلال اعلام نشده است. طبق گزارش نشریه الجزیره عربستان مدیر باشگاه سعودی راهی دبی شده تا با رامون دیاز آرژانیتی مذاکره کند. دیاز
خشم سعودی ها از باخت تحقیرآمیز در جام باشگاه های جهان
به گزارش وانانیوز، تیم فوتبال الهلال عربستان شب گذشته در بازی رده بندی جام باشگاه های جهان در ابوظبی به مصاف الاهلی مصر رفت. قهرمان آسیا در نیمه اول بازی دو بازیکن خود را با کارت قرمز داور از دست داد و در نهایت با نتیجه 4 بر صفر مقابل قهرمان قاره آفریقا تحقیر شد. سعودی ها بعد از این باخت به صورت دسته جمعی علیه ژاردیم سرمربی فرانسوی الهلال موضع گرفتند. سلطان بن
اختصاصی/حضور افرادی که باعث اخراج افتخار آمیز پیروز شدند در مراسم معارفه!
امروز در اتفاقی عجیب پیروز قربانی که چند هفته گذشته با افتخار از اخراج خودش صحبت می کرد حالا در بازگشت دوباره اش افراد مورد نظر او در مراسم معارفه حضور داشتند. بعد از نتایج نا امید کننده علی لطیفی به همراه رایکابابل و اتفاقاتی که در این تیم افتاد، شاید بهترین تصمیم مالک باشگاه، بازگشت پیروز قربانی به این تیم بود چرا که او تنها کسی است، در این مقطع از تمامی ظرفیت های این تیم خبردار بوده
تیم فولاد خوزستان در بازی مقابل آلومینیوم اراک سه غایب دارد
سهیل احیایی مدیر رسانه ای باشگاه فولاد روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این تیم در بازی هفته هفدهم لیگ برتر مقابل تیم آلومینیوم اراک، حمید بوحمدان و مهدی شیری 2 بازیکن خود را به دلیل اخراج در بازی سوپرجام باشگاه های ایران در اختیار ندارد. وی افزود: جواد نکونام سرمربی تیم فولاد نیز به دلیل چهار کارته بودن در این بازی غایب است و نمی تواند از روی نیمکت تیم را رهبری کند.دیگر
نساجی - پرسپولیس؛ شروعی دوباره برای سرخپوشان بعد از باخت در سوپرجام
سرخپوشان تهرانی باشد. پرسپولیس بعد از شکست مقابل فولاد در سوپرجام گرفتار حواشی چون اخراج مهدی شیری از تیم و گلایه های کادرفنی از شرایط مالی باشگاه شد اما باید این مسائل فراموش شود اگر قهرمان 5 دوره لیگ برتر می خواهد این فصل در کورس قهرمانی از استقلال عقب نیفتد باید در این بازی پیروز شود. در حال حاضر آبی پوشان 3 امتیاز از پرسپولیس بیشتر دارند. در بازی رفت پرسپولیس 2 بر یک نساجی را شکست داد
باخت نساجی به پرسپولیس در مشهد
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز یکشنبه 24 بهمن1400 با برگزاری 5 دیدار در شهر های مختلف پیگیری شد. در یکی از دیدار های امروز تیم نساجی مازندران از ساعت17 در ورزشگاه امام رضا مشهد میزبان پرسپولیس تهران بود که در پایان نتیجه را 3 بر 1 به مهمان خود واگذار کرد. گل های این بازی را کمال کامیابی نیا دقیقه 2، وحید
سارگل گناوه از لیگ برتر فوتبال بانوان کشور کنار گذاشته شد
رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: براساس تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران، تیم سارگل این بندر از جدول مسابقات لیگ برتر بزرگسال کشور کنار گذاشته شد. به گزارش دیارجنوب ، مهراب دشتی مکان روز یکشنبه در این ارتباط افزود: با توجه به حضور نیافتن تیم سارگل گناوه در 2 بازی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان بزرگسالان کشور در فصل 1400- 1401، با تصمیم رئیس سازمان لیگ این تیم از لیگ برتر اخراج و به 2 رده
تب فوتبال تا عید نوروز داغ شد
شهروند| رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران بعد از دیدارهای هفته شانزدهم به خاطر برگزاری مسابقات تیم ملی حدود سه هفته تعطیلی را پشت سر گذاشت و از عصر شنبه این بازی ها دوباره از سر گرفته شد. با توجه به تقویم فشرده مسابقات لیگ برتر شاهد برگزاری بازی ها به صورت متوالی و حداکثر هر پنج روز یکبار تا پایان سال 1400 خواهیم بود که این مسأله تب فوتبال را تا قبل از تعطیلات نوروز بالا نگه خواهد داشت. در ادامه به
چلسی به دنبال کانده؛ مولر و همسرش متهم شدند!
پائونوویچ در ردینگ تحت فشار است. سرمربی ردینگ، پس از هشت شکست متوالی، به اخراج نزدیک شده است. * ادوین فن در سار تأیید کرد که هیئت مدیره آژاکس از رفتار مارک اورمارس (آزار جنسی یک زن کارمند باشگاه) قبل از تمدید قرارداد و اعطای پاداش 1.5 میلیون یورویی (1.25 میلیون پوندی) به او اطلاع داشتند. * ناپولی به دنبال جذب ممفیس دیپای مهاجم هلندی و ناراضی تیم فوتبال بارسلونا به عنوان جانشین
نویدکیا: بعد از آخرین باخت به تقویت روحی نیاز داشتیم
به گزارش وانانیوز، محرم نویدکیا پس از پیروزی 4 بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی برای ما روند خوبی داشت. خیلی خوب شروع کردیم و مسلط بودیم. به همان نسبت حریف سعی می کرد از ضدحملات و ضربات ایستگاهی استفاده کند. بعد از 10 نفره شدن شرایط آن ها خیلی خوب نبود. سعی کردیم از فضای کناره ها و حتی مرکز زمین خوب استفاده کنیم. وی افزود: مقداری به خاطر فشاری که روی بچه ها بود با
جانشین امین قاسمی نژاد در استقلال کیست؟
گذشته پدیده مشهد در حالی به استقلال تهران پیوست که همه تصور می کردند کار او با پرسپولیس تمام شده است. این بازیکن مازندرانی اوایل شهریور گذشته به تهران آمد و حتی 3 روز در منزل فرشاد فرجی یکی از بازیکنان پرسپولیس اقامت کرد. او هر روز از طریق مدیربرنامه هایش و همین طور بازیکن پرسپولیس با جعفر سمیعی و نزدیکانش در ارتباط بود و حتی قرار و مدار هم برای عقد قرارداد با سرخپوشان بسته بود که
الهلال 9 نفره 4 گل خورد و چهارم شد!
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ عنوان سومی جام جهانی باشگاه ها در کشور امارات به تیم الاهلی مصر رسید. قهرمان باشگاه های آفریقا امروز (شنبه) از ساعت 16:30 به وقت تهران در بازی رده بندی به مصاف الهلال عربستان قهرمان لیگ قهرمانان آسیا رفت و این تیم را با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبید. مصری ها با گلزنی یاسر ابراهیم در دقیقه 8 پیش افتادند. 6 دقیقه پس از این گل الهلالی ها با اخراج مستقیم هافبک
دبل نفتی های مسجدسلیمان در مقابل سپاهان
به گزارش خبرنگار برنا از اهوا ز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته دوم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امروز شنبه 23 بهمن ماه 1400 مهمان تیم سپاهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید. تیم نفت مسجدسلیمان که از 16 دیدار قبلی خود دو برد، پنج تساوی، 10 باخت و 11 امتیاز کسب کرده بود، برای جبران باخت دیدار رفت با هدایت
بازگشت پس از اخراج افتخارآمیز؛ قربانی سرمربی رایکا شد
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ باشگاه رایکای بابل اعلام کرد که پیروز قربانی مجدداً هدایت تیم فوتبال این باشگاه را بر عهده گرفته و رسماً جانشین علی لطیفی شد. قربانی از ابتدای فصل 1401-1400 لیگ دسته اول به عنوان سرمربی رایکا فعالیت می کرد و روز 8 دی از این سمت برکنار شد. سرمربی فعلی رایکای بابل گفته بود مدیران این باشگاه، هزینه خود را از خانواده بازیکنان تیم تأمین می کنند و اخراج خود را یک افتخار دانست!
مالک باشگاه رایکا: می خواستند بین ما و قربانی تفرقه ایجاد کنند که مشکل حل شد!
مالک باشگاه رایکای بابل، اختلاف میان مدیران این باشگاه با سرمربی فعلی تیم فوتبال رایکا را حاصل اقدامات افراد تفرقه انگیز توصیف کرد! به گزارش طرفداری، در حالی که پیروز قربانی 45 روز پیش در اظهاراتی تند اعلام کرد که با افتخار از باشگاه رایکای بابل اخراج شده و مالک این باشگاه هم گفت که قربانی بدون هیچ سابقه ای به سمت سرمربیگری تیم بابلی رسیده، وی امروز (شنبه) مجدداً به عنوان سرمربی رایکا
رییس اسپورتینگ: طارمی باید اخراج می شد
شب گذشته نه تنها درباره تصمیمات داوری، بلکه درباره اتفاقات بیشتری صحبت کرده و مستقیما باشگاه پورتو را هدف قرار داد. رییس باشگاه اسپورتینگ پس از پایان بازی گفت: به همه شب بخیر می گویم. من می خواهم چند موضوع را سریعا درباره دیداری مطرح کنم که برای من آینه ای از 40 سال اخیر فوتبال پرتغال و دورانی بود که رییسی به نام آقای پینتو داکوستا حضور داشت. وارانداس در ادامه انتقاداتش اضافه
علی رغم تمام دعواهای تلویزیونی/پیروز قربانی سرمربی رایکا شد
پس از جلسات متعدد مدیران باشگاه رایکا بابل،در نهایت تصمیم بر این شد تا پیروز قربانی سرمربی سابق تیم فوتبال رایکا بار دیگر به بابل برگردد و سکان هدایت رایکایی ها را برعهده بگیرد. پیروز قربانی چند هفته گذشته از هدایت رایکا اخراج شد و با مالک این تیم در برنامه فوتبال یک به شدت جر و بحث کرد و اتهامات سنگینی هم به یکدیگر زدند.
میشائیل تسورک: بحثی در مورد تغییر مربی در باشگاه وجود ندارد
هفته گذشته، بروسیا دورتموند در خانه مقابل بایر لورکوزن 5 بر 1 شکست خورد. این شکست تحقیر آمیز باعث ایجاد شایعاتی در مورد اخراج روزه شد، اما به نظر می رسد که سران دورتموندی همچنان به این مربی اعتماد داشته و قصدی برای اخراج او ندارند. به گزارش طرفداری، میشائیل تسورک در مصاحبه با اسکای در مورد مسائلی مانند شرایط روزه در باشگاه، تمدید قرارداد زاگادو و اهداف دورتموند در ادامه فصل صحبت کرده
مسی چهل نفر را اخراج کرد!+عکس
لیونل مسی، ستاره باشگاه پاری سن ژرمن به جز نبوغ فوق العاده ای که در زمین فوتبال نشان می دهد، به دلیل فعالیت هایش در زمینه کسب و کار، هتل و ملک نیز شناخته شده است که جدیدترین آن ها هتل لوکس در سوتوگراند است. گروه هتل های MIM، هتل های زنجیره ای متعلق به لئونل مسی ، چند روز پیش این مکان لوکس را در سوتوگراند، یکی از منحصر به فردترین مناطق کادیز، خریداری کرد. این هتل معروف در سن
هفته هفدهم لیگ برتر|شاگردان مجیدی مقابل یک پرسپولیسی/بازگشت قرمزپوشان بعد از باخت سوپرجام
می شوند که می خواهند توانایی های خود را به رخ بکشند. باید دید کدام یک در این دوئل فنی و تاکتیکی برنده می شود. نساجی مازندران – پرسپولیس؛ بازگشت به لیگ بعد از باخت سوپرجام نساجی مازندران مثل نیم فصل اول در به در است و هنوز هم ورزشگاه خانگی اش آماده نشده و به همین دلیل مجبور است در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان سرخپوشان تهرانی باشد. پرسپولیس بعد از شکست مقابل فولاد در
“تتلو” در عین سادگی سر و سرش را با “سحر قریشی” لو داد!
تمرین این تیم اخراج شده است. خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز بیان کرد که محترمانه از امیر تتلو خواسته است که برود. بعد از این حواشی امیر تتلو در صفحه فیس بوک خودش اعلام کرد نمی خواهد برای پرسپولیس حاشیه سازی کند و قصد دارد فوتبال را در تیم راه آهن شروع کند. اما چند روز پس از این سخنان امید گلمکانی معاون رسانه ای باشگاه راه آهن اعلام کرد: با توجه به اینکه از ابتدای لیگ چهاردهم
برمک: شیری در سه مقطع به پرسپولیس ضربه زد/ درویش تا الان فقط قول داده
کوروش برمک در گفت وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در سوپرجام اظهار داشت: اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم پیروزی و قهرمانی حق فولاد بود، زیرا آن ها در تمام دقایق بر جریان بازی مسلط بودند و در همان ابتدای کار پرسپولیس را غافلگیر کردند. اتفاقات و مشکلات هفته های اخیر باعث سردرگمی و عدم تمرکز کادرفنی شده بود و مربیان پرسپولیس عصبی بودند. حمید مطهری اخراج شد و با تعویض
رضا وطنخواه : مدیران باشگاه پرسپولیس نه بازیکن می گیرند و نه پول بچه ها را می دهند ؛ پس برای چه کاری ...
پیشکسوت پرسپولیس با ابراز ناراحتی از وضعیت کنونی سرخپوشان، به انتقاد از مدیرانی پرداخت که در رأس این باشگاه قرار می گیرند اما کاری انجام نمی دهند. رضا وطنخواه در مورد شکست سرخپوشان در سوپر جام مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: حالم از این بازی به هم خورد. این چه وضعی است که برای پرسپولیس درست کرده اند? نمی دانم مدیرانی که به باشگاه می آیند چه می کنند و چرا خواسته به حق سرمربی
حلالی: می دانم پول استوکس را چطور تأمین کردند تا در دبی خوشگذرانی کند/ چرا مدیران پرسپولیس بازخواست نمی ...
خیلی ناراحت می شوم. پولی که به مربیان و بازیکنان خارجی به عنوان جریمه می دهند بیت المال است. از این برد و باخت چه بلاهایی که سر هوادار متعصب نمی آید. پول این مردم و احساسات مردم در میان است. وقتی هم مدیرعامل می گذارند که سه ماه کار کند، بخواهد روی صندلی اش بنشیند، سه ماه تمام شده، چه کاری می تواند انجام دهد؟ مدیریت هم ثبات ندارد. یک آدم قوی بیاورند، بگویند 5 سال حضور داشته باش و بعد از 5 سال از تو
روایتی از نخستین شهیده کرمانشاه که بخاطر حجاب از مدرسه اخراج شد
شهریور 57 که حادثه زلزله طبس رخ داد، در گروه امداد امام خمینی (ره) به همراه دیگر دانشجویان به طبس رفت و با تمام توانش به مدت یک ماه مشغول خدمت به یتیمان و بی سرپرستان شد و از محرومیت و کمبود امکانات مردم زلزله زده طبس عکس برداری می کرد، مجموعه عکس های بسیاری داشت و قصد داشت در نمایشگاهی همه آن ها را به نمایش بگذارد، اما این مجموعه ناقص بود تا این که در روز هفدهم دی ماه 57 در تظاهراتی که در کنگاور
رضا درویش پنجمین قربانی یحیی گل محمدی؟
انتقادات یحیی گل محمدی از مدیرعامل جدید سرخ پوشان، این تیم را وارد فاز جدیدی از حواشی کرده است. سرمربی پرسپولیس که پیشتر به علت عدم پرداخت های مالی به بازیکنان و کادر فنی استعفا کرده و پس از 48 ساعت به تمرینات تیم برگشته بود حالا نسبت به عدم جذب بازیکنان مد نظرش در فصل نقل و انتقالات از سوی باشگاه شاکی و معترض است در حالی که رضا درویش بعد از تامین زمین چمن تمرین سرخها و پرداخت حداقلی
پروژه نابودی پرسپولیس ؛ به چه علت؟
قهرمانان آسیا تا فقدان زیرساخت های لازم، نبود نظام باشگاه داری و بی توجهی به مقوله استعدادیابی و استعدادپروری، همه و همه بخشی از فاجعه مدیریت در محبوب ترین رشته ورزشی ایران است. ریشه این ناکارآمدی ها و سوءمدیریت ها را باید در مثلثی با سه رأس وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون فوتبال و مافیای فساد سازمان یافته در فوتبال جست وجو کرد. یکی از عجیب ترین و جدیدترین نمونه های این سوءمدیریت و
می دانم قرارداد بازیکن خارجی پرسپولیس را چطور بستند/ پول او را از یک صرافی در دبی می گرفتند/ چه ...
، بخواهد روی صندلی اش بنشیند، سه ماه تمام شده، چه کاری می تواند انجام دهد؟ مدیریت هم ثبات ندارد. یک آدم قوی بیاورند، بگویند 5 سال حضور داشته باش و بعد از 5 سال از تو کار و مسئولیت می خواهیم و باید توضیح دهی که چه کار کردی ولی متاسفانه این اتفاقات نمی افتد و مدیرعامل شبانه استعفا می کند.