چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بازار کار ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۹:۱۲

کرمان تبدیل به شهری صنعتی می شود

معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت: کرمان در آینده با بهره برداری از پروژه های پتروشیمی و فولاد به یکی از شهرهای صنعتی تبدیل می شود. به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابوالقاسم سیف الهی شامگاه شنبه در دیدار استاندار کرمان با اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: کار در شهرداری در هر زمانی دشوار است و شهرداری ها هیچگاه پول نداشته اند و کارها همیشه با امید و توکل پیش رفته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)